Pagina 47 van 87 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Dat denk ik ook Lex.



    Extra's en figuranten worden nu ook in rap tempo geronseld. Over enkele weken gaat het allemaal beginnen. Na jaren van wachten en speculeren breekt er nu een mooie tijd aan denk ik.

  2. #1152

    Standaard

    Tjeempie.
    Zit juist naast iemand die net in Christchurch was. Het is daar een chaos vanwege de aardbeving met de kerst die lichter was maar meer schade aanrichtte vanwege de plaats van het epicentrum. Veel straten zijn afgesloten, hotels en hostels vol met bouwvakkers, niet echt een handige plek voor een casting call waar tig reuzen en dwergen op af komen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1153

    Standaard

    Opnames The Hobbit vertraagd

    De opnames van de tweedelige prequel van de Lord of the Rings trilogy zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld nadat Peter Jackson eerder deze week werd geopereerd aan een geperforeerde maagzweer. Jackson ligt nog in het ziekenhuis. Jackson werd eerder deze week met spoed opgenomen in het Wellington Hospital in Nieuw-Zeeland. Jackson is momenteel herstellende. Verwacht wordt dat hij volledig zal herstellen.

  4. #1154

    Standaard

    Pff, de tegenslag begint onderhand Apocalypse Now achtige proporties aan te nemen.
    Beterschap toegewenst Peter!
    The horror...the horror...

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Opnames The Hobbit vertraagd

    De opnames van de tweedelige prequel van de Lord of the Rings trilogy zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld nadat Peter Jackson eerder deze week werd geopereerd aan een geperforeerde maagzweer. Jackson ligt nog in het ziekenhuis. Jackson werd eerder deze week met spoed opgenomen in het Wellington Hospital in Nieuw-Zeeland. Jackson is momenteel herstellende. Verwacht wordt dat hij volledig zal herstellen.
    Als het t' ene niet is dan wel weer wat anders met deze films :S

  6. #1156

    Standaard

    Ik zit helemaal niet te wachten op deze film.Wordt t weer 1 grote wandeling??? ik hoop 't niet.Als ik al aan de TE lange speelduur denk van de vorige LOTR films moet ik al erg gapen.

  7. #1157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik zit helemaal niet te wachten op deze film.Wordt t weer 1 grote wandeling??? ik hoop 't niet.Als ik al aan de TE lange speelduur denk van de vorige LOTR films moet ik al erg gapen.
    Duidelijk geen fan dus, prima.
    Wel weer jammer deze vertraging, al denk ik dat Jackson met een paar weken rust wel weer de oude zal zijn. Daarnaast kan hij ook vanuit zijn luie stoel/bed de nodige locaties overzien. Het klinkt denk ik ernstiger dan het is.

  8. #1158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik zit helemaal niet te wachten op deze film.Wordt t weer 1 grote wandeling??? ik hoop 't niet.Als ik al aan de TE lange speelduur denk van de vorige LOTR films moet ik al erg gapen.
    Nee, ik denk dat ze deze keer de auto pakken .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #1159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nee, ik denk dat ze deze keer de auto pakken .
    Haha je snap niet wat ik bedoel denk ik

  10. #1160

    Standaard

    Monday 7 February, Wellington - Production company, 3Foot7 Ltd, is pleased to announce that the first day of principal photography for THE HOBBIT will be Monday 21 March, 2011.

    This date has been chosen following practical considerations of the filming schedule requirements, actor availability and the NZ seasons. Shooting will take place at Stone Street Studios in Miramar and on location around New Zealand.

    Confirmed cast include: Martin Freeman, Ian McKellen, Richard Armitage, Ken Stott, Graham McTavish, William Kircher, James Nesbitt, Stephen Hunter, Rob Kazinsky, Aidan Turner, Peter Hambleton, John Callen, Jed Brophy, Mark Hadlow, Adam Brown, Cate Blanchett, Andy Serkis, Mikael Persbrant, Sylvester McCoy and Elijah Wood. Director, Sir Peter Jackson, comments: “Despite some delays we are fully back on track and very excited to get started.
    Behoorlijke vertraging toch vanwege Peter Jackson's plotselinge opname in het ziekenhuis. Hopelijk kan het project vanaf dan gewoon met volle vaart vooruit zonder enige tegenvallers.

  11. #1161

    Standaard

    Ken Stott! Ik had geen idee dat hij ook op de lijst stond, maar des te beter! Fantastische man.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #1162

  13. #1163

  14. #1164

    Standaard

    Zo te zien een test voor de CGI, gezien de roze kleur.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1165

    Standaard

    Maar ook weer meer uitstel verwacht vanwege de aardbeving: http://entertainment.msn.co.nz/article.aspx?id=8215998

  16. #1166

    Standaard

    Maak er maar 2015 van, lol.

  17. #1167

    Standaard

    Mwa, zal wel meevallen denk ik, ze hebben al aangegeven dat het weinig tot geen effect zal hebben op het schema.

  18. #1168

    Standaard

    Ringer Spy Mr. Underbelly monitors movie titles that are registered by major film studios. Mr. Underbelly noticed that New Line has recently registered the following two film titles:

    The Hobbit: There and Back Again

    and...

    The Hobbit: An/The Unexpected Journey

    This is the first indication of what the 'official' titles will be of the two Hobbit films. What are your thoughts? Remember, this is not confirmed officially, but it is a relatively good indication of what the two film titles could be.


    Lijkt me dat An/The Unexpected Journey de titel voor deel 1 zal zijn en There and Back Again die voor deel 2..

  19. #1169

    Standaard

    Prima titels, beetje standaard maar wel passend en mooi gelinked aan de boeken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #1170

  21. #1171

  22. #1172

    Standaard

    jezus! Wereld van verschil :O
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-03-2011 om 21:27

  23. #1173

    Standaard

    maar zo fors was hij al vlak na de eerste films als niet meer toch

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    maar zo fors was hij al vlak na de eerste films als niet meer toch
    Hij heeft volgens mij inderdaad tussen LOTR en King Kong een maagbandverkleining laten doen. Kijk maar naar de eerste production diary van King Kong, daar is 'ie al mager.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #1175

    Standaard

    @ BrianB: hij heeft óf een maagband laten plaatsen, óf een maagverkleining (meestal gastric bypass operatie), maar geen maagbandverkleining.
    En ik denk dat hij een gastric bypass operatie heeft ondergaan: de maag wordt op ca. een kwart van boven dichtgenaaid (deze verschrompeld van lieverlee, heeft geen functie meer) en een deel van de dikke darm wordt aan de verkleinde maag gezet. Mensen met deze operatie kunnen (zeker in het begin) nog maar weinig voedsel tot zich nemen per keer, hebben ook geen maagsappen meer, en het voedsel komt een stuk sneller in de darmen terecht. Hierdoor zullen deze mensen ook snel veel gewicht verliezen tot ze een stabiel gewicht hebben bereikt. De maag zal langzaamaan weer wat groter worden, maar veel eten kunnen ze niet meer. Wel vaker kleinere porties.

Pagina 47 van 87 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •