Pagina 45 van 87 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Geweldig!
    Al zal het me niet verbazen als er weer roet in het eten komt. fingers crossed
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1102

    Standaard

    COLD Feet star James Nesbitt is planning to quit Britain and move with his family to New Zealand.

    He decided after landing a major role in The Hobbit blockbuster saga which is due to be filmed there.

    Nesbitt, 45, and actress wife Sonia Forbes-Adam, also 45, have talked to their daughters Peggy, 12, and Mary, eight, about the benefits of staying on to make a fresh start. The Northern Irish star believes it will be good for his career and family life. A source said: The Hobbit was {always going to mean a long stay in New Zealand for James and he wanted his family around him.

    An Equity dispute has delayed the start of filming but given the family more time to plan their move. They had intended to take the kids out of school just before Christmas. Now theres not such a rush. Lord of the Rings director Peter Jackson is planning two Hobbit films, costing s400 million, for {release in 2012 but disputes have delayed a January start. Reformed hellraiser Nesbitt, who also starred in TV cop series Murphys Law, wed Sonia in 1993.
    Dat zou er op kunnen wijzen dat het filmen toch 'gewoon' in Nieuw-Zeeland plaats gaat vinden.

  3. #1103

    Standaard

    Eindelijk eens wat goed nieuws omtrent dit project. Hopelijk gaan ze snel van start.
    The horror...the horror...

  4. #1104

    Standaard

    Een kleine tien jaar na The return of the King (als er geen vertraging is). Ik ben benieuwd of het grote publiek naar de Hobbit films gaan. Hebben de films nog momentum of is het voorbij. Ik heb er wel vertrouwen in hoewel ik geen groot fan ben.

  5. #1105

    Standaard

    En vooral, kan Martin Freeman (volgens enkel sites die het eerder al bij 't rechte eind hadden is die deal zo goed als rond, who knows) als Hobbit de onwetende mensen naar de zalen lokken? Hoewel, noch Wood, McKellen, Bloom als Mortensen waren bekend bij de massa. Als ze maar genoeg links maken met 'Lord of the Rings' en veel aandacht besteden aan (verdoken) reclame, I guess. Ik herinner me nog goed dat een halve zaal 'kwaad' weg ging bij 'The Fellowship', niet wetende dat dit slechts een eerste deel was. Net zoals mensen die bij 'Return of the King' niet doorhadden dat ze eerst de twee andere films gezien moesten hebben. Ongelooflijk maar waar.

  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    En vooral, kan Martin Freeman (volgens enkel sites die het eerder al bij 't rechte eind hadden is die deal zo goed als rond, who knows) als Hobbit de onwetende mensen naar de zalen lokken? Hoewel, noch Wood, McKellen, Bloom als Mortensen waren bekend bij de massa. Als ze maar genoeg links maken met 'Lord of the Rings' en veel aandacht besteden aan (verdoken) reclame, I guess.
    Ik denk dat ze zich daar geen zorgen over te hoeven maken. De LOTR trilogie was enorm succesvol en wereldwijd gewaardeerd als een van de betere film-trilogieën. Als ze dan even de link legen met LOTR zijn de zalen binnen no time gevuld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik herinner me nog goed dat een halve zaal 'kwaad' weg ging bij 'The Fellowship', niet wetende dat dit slechts een eerste deel was. Net zoals mensen die bij 'Return of the King' niet doorhadden dat ze eerst de twee andere films gezien moesten hebben. Ongelooflijk maar waar.
    Dat is inderdaad heel erg apart. Als de film toch gepromoot word als 'Return of the King, de afsluiter van de epische trilogie' lijkt het me logisch en erg handig als je de eerste twee delen ook even kijkt. Maar goed.

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Ik denk dat ze zich daar geen zorgen over te hoeven maken. De LOTR trilogie was enorm succesvol en wereldwijd gewaardeerd als een van de betere film-trilogieën. Als ze dan even de link legen met LOTR zijn de zalen binnen no time gevuld.
    Dan heb je het gemiep met de lui die wél LOTR gezien hebben, maar de Hobbit niet gelezen hebben.....die verwachten het spektakel, de veldslagen en epische van LOTR. En laten we eerlijk zijn, de Hobbit heeft dit in veel mindere mate.

  8. #1108

    Standaard

    Ik denk dat niemand zich zorgen hoeft te maken over deze films. Als ze gemaakt worden staan ze beide garant voor minstens 1 tot 1,5 miljard dollar aan inkomsten (zeker gezien het 3D wordt). De anticipatie voor deze films is zo toegenomen de afgelopen jaren, iedere respectabele filmliefhebber kijkt hier naar uit.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 18-10-2010 om 18:07

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    En vooral, kan Martin Freeman (volgens enkel sites die het eerder al bij 't rechte eind hadden is die deal zo goed als rond, who knows) als Hobbit de onwetende mensen naar de zalen lokken? Hoewel, noch Wood, McKellen, Bloom als Mortensen waren bekend bij de massa. Als ze maar genoeg links maken met 'Lord of the Rings' en veel aandacht besteden aan (verdoken) reclame, I guess. Ik herinner me nog goed dat een halve zaal 'kwaad' weg ging bij 'The Fellowship', niet wetende dat dit slechts een eerste deel was. Net zoals mensen die bij 'Return of the King' niet doorhadden dat ze eerst de twee andere films gezien moesten hebben. Ongelooflijk maar waar.
    Ongelooflijk. De halve zaal? Waar was dat? In Rapture op de bodem van de zee?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #1110

    Standaard

    Misschien is het na al die jaren moeilijk voor te stellen maar toen 'The Fellowship of the Ring' ook de massa naar de zaal lokte, was voor velen niet duidelijk dat ze zonet een 1ste deel hadden gezien. Dan kreeg je talloze reacties als "Waar ging dat nu in godsnaam over?" en "Wat is dat nu voor een *vloek*-einde?". (moeilijk te begrijpen, I know, on the other hand ... als je niet met film bezig bent) Daarbovenop kwamen dan de personen die wél doorhadden dat er een vervolg kwam maar dat duidelijk niet op voorhand wisten en in dat opzicht de lange zitduur niet konden waarderen zónder sluitend einde.

    Ik heb het in Antwerpen (Metropolis) en Brussel (Kinepolis) meegemaakt en het was een frustratie die op verscheidene fora gedeeld werd, dus zeker niets uitzonderlijk.

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Misschien is het na al die jaren moeilijk voor te stellen maar toen 'The Fellowship of the Ring' ook de massa naar de zaal lokte, was voor velen niet duidelijk dat ze zonet een 1ste deel hadden gezien. Dan kreeg je talloze reacties als "Waar ging dat nu in godsnaam over?" en "Wat is dat nu voor een *vloek*-einde?". (moeilijk te begrijpen, I know, on the other hand ... als je niet met film bezig bent) Daarbovenop kwamen dan de personen die wél doorhadden dat er een vervolg kwam maar dat duidelijk niet op voorhand wisten en in dat opzicht de lange zitduur niet konden waarderen zónder sluitend einde.

    Ik heb het in Antwerpen (Metropolis) en Brussel (Kinepolis) meegemaakt en het was een frustratie die op verscheidene fora gedeeld werd, dus zeker niets uitzonderlijk.
    Nou moet ik even eerlijk toegeven, dat ik na de Two Towers een beetje een dubbel gevoel had. Ik had Shelob nog verwacht, maar die werd naar deel 3 overgeheveld. Dus daar zat ik op te wachten en het kwam maar niet.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #1112

  13. #1113

  14. #1114

    Standaard

    Martin Freeman dus als Bilbo. Lijkt me wel een goede keuze, maar blijft toch afwachten.
    Bill Nighy
    De rest zegt me niet veel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1115

    Standaard

    A.s. maandag zal er een nationale protestdag zijn in Nieuw-Zeeland om er voor te zorgen dat de films in Nieuw-Zeeland blijven: http://www.youtube.com/watch?v=1tu49...layer_embedded
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 23-10-2010 om 17:07

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Nou moet ik even eerlijk toegeven, dat ik na de Two Towers een beetje een dubbel gevoel had. Ik had Shelob nog verwacht, maar die werd naar deel 3 overgeheveld. Dus daar zat ik op te wachten en het kwam maar niet.
    Was natuurlijk wel van tevoren bekend.

    Ik las hierboven ook dat The Hobbit minder episch is dan LOTR...ik denk echter dat de 2e film dat juist wel wordt, het einde van The Hobbit zal wel flink gerekt worden als climax.

  17. #1117

    Standaard

    BREAKING NEWS: The Hobbit Stays In New Zealand
    October 27th, 2010 by Earl | Discuss | 0 Comments and 0 Reactions

    The night is darkest ere the dawn… and dawn has ever been the hope of Men!

    After days of closed door talks between New Zealand Prime Minister John Key and Warner Bros. executives, the verdict is out today:

    THE HOBBIT WILL BE MADE IN NEW ZEALAND.

    Mr.John Key has only minutes ago announced at a press conference in the Beehive theaterette that Sir Peter Jackson’s Hobbit films will indeed be filmed in New Zealand.

    Media outlets have yet to post links to any videos… but stay tuned to TORn for updates as more of the good news makes its way on to the interweb.

    TODAY IS A PROUD DAY FOR KIWIS… AND A JOYOUS ONE FOR FANS AROUND THE WORLD.

    CONGRATULATIONS TO ONE AND ALL.

    The party has already begun over at our message boards. Head over to join in the celebrations!

    Bron:TheOneRing.net

  18. #1118

    Standaard

    Dat is goed nieuws !
    En ga nu maar snel aan het werk dan !

  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Dat is goed nieuws !
    En ga nu maar snel aan het werk dan !
    Ze zijn al effe bezig Nee, maar inderdaad dit is geweldig nieuws.
    Ik kan me nu al verheugen op het komende jaar waarin kleine beetjes informatie naar buiten zullen komen. Hopelijk gaat PJ weer voor Production Diaries net als bij King Kong..

  20. #1120

    Standaard

    RELLETJE OVER BELOFTES HOBBIT-FILM

    In Nieuw-Zeeland is opschudding ontstaan over de manier waarop premier Key heeft gezorgd dat de film The Hobbit in het land wordt opgenomen.

    Key beloofde aan de makers dat hij de wetten aan zou passen, zodat de film niet in een ander land zou worden opgenomen. Ook betaalt de premier tientallen miljoenen euro's aan filmstudio Warner Bros.

    De oppositie zei dat de premier 'was genaaid' door 'keiharde producenten'. Toch zijn veel mensen wel blij dat de film in Nieuw-Zeeland wordt opgenomen, net als de Lord of the Rings-films.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  21. #1121

    Standaard

    PETER JACKSON ANNOUNCES LATEST ADDITION TO THE HOBBIT CAST

    James Nesbitt Confirmed to Play Major Role in The Hobbit. (LOS ANGELES November 1, 2010)

    - One of Britain’s most beloved actors, James Nesbitt (Millions and TV’s Cold Feet), is the latest actor to join the ensemble cast of The Hobbit, it was jointly announced today by Toby Emmerich, President and Chief Operating Officer, New Line Cinema; Alan Horn, President and Chief Operating Officer, Warner Bros.; and Steve Cooper, co-Chief Executive Officer of Metro-Goldwyn-Mayer Inc.

    Nesbitt will play Bofur, a disarmingly forthright, funny and occasionally brave Dwarf. “James’s charm, warmth and wit are legendary as is his range as an actor in both comedic and dramatic roles. We feel very lucky to be able to welcome him as one of our cast.” said director Peter Jackson.

    Newcomer, Adam Brown will play Ori, another of the Dwarf Company which sets out to reclaim the Lonely Mountain from the infamous dragon, Smaug. Jackson comments, “Adam is a wonderfully expressive actor and has a unique screen presence. I look forward to seeing him bring Ori to life”.


    TheOneRing.net

  22. #1122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    TheOneRing.net
    Haha die rechtse hoeven ze al niet meer te schminken! Die ziet er zo al uit als een trol

  23. #1123

    Standaard

    Weer slecht nieuws over The hobbit. Het faillisement van MGM zou mogelijk consequenties kunnen hebben voor de financiering van de films. Zie dit artikel voor wat opmerkingen daarover.

    Het zit deze films ook niet mee. Iedere keer is er weer wat.

  24. #1124

    Standaard

    Is echt ongelooflijk inderdaad. Hoe lang is deze film al niet uitgesteld in zijn totaliteit?
    The horror...the horror...

  25. #1125

    Standaard

    Ruim een jaar, maar ik denk niet dat de situatie rond MGM veel meer roet in het eten gaat gooien, de casting is zo goed als rond, voorbereidend werk is in volle gang, over enkele maanden gaat men beginnen met filmen

Pagina 45 van 87 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •