Pagina 37 van 87 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 2158 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Door die foto's krijg ik weer helemaal zin in mijn jaarlijkse LOTR marathon in december

  2. #902

    Standaard

    Smaug ziet er goed uit. Precies zoals hij er uit zou moeten zien denk ik, met die reusachtige vleugels. Het verbaast me dat ze daar nu al wat van laten zien trouwens.

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Smaug ziet er goed uit. Precies zoals hij er uit zou moeten zien denk ik, met die reusachtige vleugels. Het verbaast me dat ze daar nu al wat van laten zien trouwens.
    Dat bronzen beeld is gemaakt vanuit de tekeningen van Alan Lee (John Howe dus ) die al behoorlijk oud zijn.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 31-08-2009 om 10:06

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat bronzen beeld is gemaakt vanuit de tekeningen van Alan Lee die al behoorlijk oud zijn.
    Klopt, maar je weet wel dat Smaug hier voor een groot op gebaseerd gaat worden.
    Net zoals ze bij TLotR gedaan hebben met de oude tekeningen van de Nazgul (ook van Alan Lee trouwens). Deze ziet er in de film vrijwel hetzelfde uit. Het beeld is dus hopelijk wel een goede indicatie wat een goed teken zou zijn.

    The horror...the horror...

  5. #905

    Standaard

    Dat beeld is een ontwerp van John Howe staat er toch gewoon boven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #906

    Standaard :!:

    The Hobbit wordt NIET gefilmd in 3D. Dit meldde GdT himself op het forum van TheOneRing.net.
    As a co-writer and director of this film (who works with the design teams, costume teams, creature teams, VFX teams every day of the week), let me be very clear one more time: we are not talking about 3D, we are NOT writing the screenplay for 3D right now- we are hiring my DoP Guillermo Navarro to shoot the film and we are not discussing 3D with him either or with WETA digital or WB or anyone else.
    That should be a little less sidestepping, I hope. If after AVATAR the market may change and demands are put upon us, etc that is in the future. But if such things happen and we start discussing 3D down the line, I'll let it be know here at TORN because that's the proper way of doing things. But make no mistake- I've been living in NZ for almost a year now and we have not been discussing 3D.
    When we do, I'll make sure your source finds out. Thank You, Guillermo.
    bron: www.firstshowing.net

  7. #907

    Standaard

    Is het nu ook al bekend waar in Nieuw Zeeland en wanneer er nu precies gefilmd gaat worden?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #908

    Standaard

    Neen.

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Is het nu ook al bekend waar in Nieuw Zeeland en wanneer er nu precies gefilmd gaat worden?
    Sowieso in Mata-Mata voor Hobbiton. Misschien moet je maar eens contact opnemen met Red Carpet Tours. Ik hoop volgende zomer naar Nieuw-Zeeland te gaan om de filmlocaties van LOTR te bezoeken, het is enkel te hopen dat er dan gefilmd wordt

    @ Lex: verwacht alvast een hoop PM's
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #910

    Standaard

    De Tolkien Lawsuit ziet erop en The Hobbit kan gewoon worden gemaakt!

    bron: hier, en voor een beknopte versie hier

  11. #911

    Standaard

    Ik las het ook op nu.nl inderdaad, gelukkig maar, ben erg benieuwd naar deze film
    Who buys DVD's anyway? :)

  12. #912

    Standaard

    Prima!

    Eergisteren het boek gekocht
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #913

    Standaard

    Dus dit worden twee delen? En ik maar denken, toen ik in de vakantie het boek opnieuw gelezen heb, hoe gaan ze een hele film hiermee vullen? Bovendien is dit boek vergelijkbaar in grootte met deel 1 van LOTR. Maar hoe meer films hoe beter zou ik zeggen, dan kan aan alle aspecten van het verhaal goed aandacht besteed worden.

    Van mij mogen ze ook nog andere films in Midden-Aarde maken. Het is een super gedetaileerde en uitgewerkte wereld (met dank een ene meneer Tolkien) natuurlijk.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 09-09-2009 om 10:25
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Prima!

    Eergisteren het boek gekocht
    Had je die nog niet?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #915

    Standaard

    Ik heb het ook nog niet gelezen. Ik lees het boek pas nádat ik de film heb gezien, want als ik al weet wat er allemaal gaat gebeuren vind ik dat wel jammer. Ik wil naar de film gaan met een grof beeld in m'n hoofd; ik wil alleen het verhaal in grote lijnen weten (zoals je ze leest op de achterkant van een boek).

  16. #916

    Standaard

    Vandaag op teletext gelezen dat er een overeenkomst is met de maatschappij en de erfgenamen van Tolkien, het kan dus doorgaan!

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Vandaag op teletext gelezen dat er een overeenkomst is met de maatschappij en de erfgenamen van Tolkien, het kan dus doorgaan!
    Tip 1: Het topic lezen alvorens te posten

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tip 1: Het topic lezen alvorens te posten
    Tip 2) lees nooit de gehele thread.

    Las het net ook. beter 2 keer dan helemaal niet.

    Affijn, het kan nu gewoon doorgaan!

  19. #919

    Standaard

    Tip 3: Klik op het oranje icoontje naast de thread in het subforum overzicht, en je krijgt alleen de nieuwste posts te zien!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Is nu onderdeel van Warner Bros., en daar valt wel geld te halen.
    new line cinema was bijna failliet, dus the lord of the rings films waren een grote gok maar dat is inmiddels, zoals iedereenw el weet, wel goed gekomen. De films hebben geld in het laatje gebracht.

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik heb de Hobbit deze vakantie uitgelezen en ik vond het een prachtig, actievol boek! Ben echt benieuwd hoe ze alles naar het witte doek gaan vertalen ( Pratende dieren? ) maar heb er ontzettend veel zin in
    Ooit babe of minoes gezien? Dat komt wel goed, cgi kan veel.

  22. #922

    Standaard

    Ja dat weet ik, maar ik vind het niet passen in het, door Peter Jackson geschapen beeld van middel aarde. Maar we zullen zien


  23. #923

    Standaard

    Zijn pratende bomen dan zo normaal? (ja, ik weet dat het Ents zijn, maar ze lijken verrekte veel op bomen!)

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Zijn pratende bomen dan zo normaal? (ja, ik weet dat het Ents zijn, maar ze lijken verrekte veel op bomen!)
    In een fantasy film wel.

  25. #925

    Standaard

    Del Toro heeft gezegd dat alle dieren gewoon zullen praten. Wat dacht je van Smaug? Als die niet zou kunnen praten zou het wel heel ingewikkeld worden het verhaal goed te laten verlopen.

Pagina 37 van 87 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •