Pagina 17 van 87 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 2158 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain Bekijk bericht
    Zou zelf erg graag de oorlog van The Last Alliance willen zien, maar dat is helaas zelfs nog voor The Hobbit.
    Anders ik wel...

    Misschien een idee voor een prequel van de prequel?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Anders ik wel...

    Misschien een idee voor een prequel van de prequel?
    Vindt het geen slecht idee!
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  3. #403

    Standaard

    misschien komt die er nog wel. aangezien er zoveel boeken zijn geschreven door Tolkien die een link hebben naar de hobbit of LOTR

  4. #404

    Standaard

    dit is het laatste wat ik heb gelezen over the hobbit


    Frodo talks HobbitJan. 12, 2008Source: MTV by: Dave Davis
    Seems like Elijah Wood has kept a fairly low profile since spending all that time tromping through Mordor and saying "Oh, Sam" every five minutes, but Frodo is apparently more than ready to return to the Shire. Wood let MTV know that he's up for THE HOBBIT and/or its "bridge" movie (set in the decades leading up to LOTR): "If I’m asked to go back and revisit that character and it makes sense, I would love to. I would absolutely love to," he says, noting that Peter Jackson's involvement is "a great triumph", because now THE HOBBIT will undoubtedly be set in the same established "world" and have synergy between the movies.
    Of course Tolkein didn't really give young Baggins much more to do beyond his lengthy trek to Mount Doom. "Nothing was really written with Frodo involved in it. That was sort of an ancillary tale outside of ‘Lord of the Rings.’ I can’t imagine that they [Jackson and company] would write great reams of information regarding my character. But if he [Frodo] should show up, it would actually be the perfect way to revisit because it could be small enough that I could go back and have a nice sort of reunion with the memories that I have of the experience."
    In the meantime, Wood has been working on smaller films like THE OXFORD MURDERS, DAY ZERO and a possible Iggy Pop movie. No director has been announced for THE HOBBIT yet, though it's believed New Line has Guillermo del Toro and Sam Raimi on their wish list.
    Extra Tidbit: Wood's first film appearance was with equally diminutive actor Michael J. Fox in BACK TO THE FUTURE II (he's unimpressed with Marty's videogame gunslinging skills).


  5. #405

    Standaard

    Meeste informatie was bij al bekend, maar dit is de eerste keer lees dat Guillermo Del Toro op New Line's wishlist schijnt te staan. Als dat waar is, is dat zeer goed nieuws!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #406

    Standaard

    Stond er eerder ook al hoor, en lees: "it's believed". Gaat dus gewoon om geruchten...
    Maar goh, Del Toro is na het overweldigende succes van Pan's Labyrinth gewoon een enorm logische keuze. Denk dat de kans groot is dat hij het zal regisseren, ofwel Jackson zelf, dat sluit ik ook zeker niet uit.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #407

    Standaard

    Jackson heeft het idee van regie door hem al van de hand gedaan met de verklaring dat als hij de regie zou doen, het publiek nóg langer zou moeten wachten aangezien hij eerst nog The Lovely Bones en Kuifje wil/gaat maken.

    Ik moet trouwens zeggen dat het idee van de tweede film me steeds minder begint te bevallen. Niet dat ik zo'n enorme Tolkien-freak ben of graag het woord "uitmelkerij" wens te gebruiken maar
    1. ik vraag me af of dit films en boeken eer aan kan doen en
    2. een 2e film met als onderwerp "wat er tussen de hobbit en the lord of the rings gebeurde" lijkt toch een beetje op uitmelkerij. De Hobbit is goed, en daar mag het wat mij betreft ook mee ophouden.

  8. #408

    Standaard

    Het idee dat The Hobbit gewoon twee films zou beslaan, met opvullingen uit de andere boeken, leek mij ook beter. Ik vraag mij af wat voor boeiend verhaal ze kunnen vertellen tussen The Hobbit en The Lord Of The Rings. Het moet interessant zijn, maar niet teveel afwijken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het idee dat The Hobbit gewoon twee films zou beslaan, met opvullingen uit de andere boeken, leek mij ook beter. Ik vraag mij af wat voor boeiend verhaal ze kunnen vertellen tussen The Hobbit en The Lord Of The Rings. Het moet interessant zijn, maar niet teveel afwijken.
    Kijk, en daartussen valt er eigenlijk niets interessants te vertellen dat ook maar een beetje aan de hielen komt van The Hobbit óf Lord Of The Rings. Op het einde van The Hobbit is Bilbo terug van zijn heroische tocht, en de aard van hobbits kennende zochten ze geen avonturen meer op, neh. Lekker thuisblijven in The Shire met een pijp tobacco. Pas bij Bilbo's 111de verjaardag in LOTR wordt de draad terug opgenomen.

    Met héél veel verbeelding kan je nog een paar verhalen uit The Silmarillion opwaarderen, ja, maar die gaan over de periode duizenden jaren voor de andere boeken. Een natuurlijk geheel als The Hobbit gaan opsplitsen in twee zegt me ook niet veel, bij LOTR was de driedeling natuurlijker. Ik krijg hier toch ook een vies idee van uitmelkerij over, hoe meer ik er over lees.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #410

    Standaard

    The Hobbit zou je natuurlijk kunnen opdelen in de delen tot het moment dat Gandalf de groep verlaat bij het bos en als deel twee wat er daarna gebeurde. Maar ik vind dat The Hobbit dat niet verdient. Ik denk dat je met één film van om en nabij de 2 uur het boek het beste kan verfilmen. Het houd de vaart uit het boek er in. Nadeel is alleen dat het gedeelte bij the lonely mountain in een film misschien wat te langdradig kan overkomen.

    Maargoed. We krijgen dus één Hobbitfilm en één film waarvan ze zelf volgens mij nog nauwelijks echt een heel erg idee hebben wat ze erin gaan laten gebeuren, maar kennelijk weten ze genoeg om toch zeker te zijn dat die "tussenfilm" er moet komen.

    Misschien word het "Gollum - The movie", over de reizen van Gollum gedurende de jaren tussen The Hobbit en Lotr. Ik denk dat dat eigenlijk nog het interessantste zou kunnen zijn. Maar allicht hebben ze een "geniaal idee" bedacht? We weten het niet. Toch houd ik mijn hart met twee handen vast voor wat er komen gaat.

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    The Hobbit zou je natuurlijk kunnen opdelen in de delen tot het moment dat Gandalf de groep verlaat bij het bos en als deel twee wat er daarna gebeurde. Maar ik vind dat The Hobbit dat niet verdient. Ik denk dat je met één film van om en nabij de 2 uur het boek het beste kan verfilmen. Het houd de vaart uit het boek er in. Nadeel is alleen dat het gedeelte bij the lonely mountain in een film misschien wat te langdradig kan overkomen.

    Maargoed. We krijgen dus één Hobbitfilm en één film waarvan ze zelf volgens mij nog nauwelijks echt een heel erg idee hebben wat ze erin gaan laten gebeuren, maar kennelijk weten ze genoeg om toch zeker te zijn dat die "tussenfilm" er moet komen.

    Misschien word het "Gollum - The movie", over de reizen van Gollum gedurende de jaren tussen The Hobbit en Lotr. Ik denk dat dat eigenlijk nog het interessantste zou kunnen zijn. Maar allicht hebben ze een "geniaal idee" bedacht? We weten het niet. Toch houd ik mijn hart met twee handen vast voor wat er komen gaat.
    Het valt me op dat iedereen denk aan een regulier, doorlopend verhaal.

    Ik zie veel eerder mogelijkheden voor flashbacks en eventueel flashforwards, dan zou je er gemakkelijk twee films van kunnen maken. De flashbacks kunnen zover gaan als de 1e of de 2e Era om het ontstaan bepaalde dingen uit te leggen, tot zo dichtbij als hoe Sméagol Gollum werd.

    De flashforwards kunnen gaan over de periode tussen de Hobbit en LOTR, maar ook nieuwe beelden van de gebeurtenissen tijdens de LOTR-films.

    De flashforwards zijn misschien een beetje ver gezocht, maar flashbacks zou moeten kunnen. Het zou tof zijn als ze alles mooi op elkaar aansluiten, zoals bijv. SW epiosde III de link legde met Episode IV.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #412

    Standaard

    Ben gelijk de Hobbit maar weer eens aan het herlezen. Blijft een geweldig boek, zo ontzettend grappig en luchtig geschreven. Riddles in the Dark blijft een meesterlijk hoofdstuk, kijk nu al uit naar de filmversie hier van.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    zoals bijv. SW epiosde III de link legde met Episode IV.
    Het in de lucht houden van Luke in de zonnen van Tatooine was voor mij echt wel hét kippenvelmoment in Episode III, en daar vlak voor ook Leia's theme dat zachtjes speelde. Toen de muziek toen aanzwelde in het Star Wars main theme, ben ik zelfs even te emotioneel geworden

    Maareuh, eindigt The Hobbit niet sowieso met ofwel Bilbo die de Ring vindt ofwel met het verjaardagsfeest ? Heb het boek zelf nog niet gelezen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #414

    Standaard

    Nope, de Ring vindt hij al veel eerder in het verhaal. Hij gebruikt hem zelfs meerdere malen en dat was ook noodzakelijk. En het verjaardagsfeest zit gewoon in LotR, niet in Hobbit
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #415

    Standaard

    Oh, ik dacht net dat daar het grote gat in het verhaal lag waarmee men kon werken voor die "tweede Hobbitfilm". Niet dus
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  16. #416

    Standaard

    Tussen het eind van Hobbit en het begin van LotR zit 60 jaar. Maar er gebeurt niks van importantie in de Gouw in die periode.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #417
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Tussen het eind van Hobbit en het begin van LotR zit 60 jaar. Maar er gebeurt niks van importantie in de Gouw in die periode.
    Um .... Gandalf verlaat de groep halverwege The Hobbit omdat ie effe samen met de White Council een Necromancer uit Mirkwood gaat verdrijven ... die tweede film zou het vervolg daarop kunnen zijn - Sauron die vanuit Mirkwood naar Mordor dwarrelt, z'n toren opknapt, de ringwraiths optrommelt, Saruman opbelt via de Palantir en een flinke zooi Orcs en Trolls gaat zitten fokken.
    Genoeg stof voor 60 jaar film toch?
    Martijn

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Squiggoth Bekijk bericht
    Um .... Genoeg stof voor 60 jaar film toch?
    Ik zie daar toch niets in wat essentieel het verhaal ten goede komt. Filler material, ja...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Als ik dat stuk zo lees raak ik best wel enthousiast! Del Toro heeft affiniteit met Tolkiens boeken en heeft bewezen een goede regisseur voor het genre te zijn. Toch blijf ik zeggen dat Jackson dit zelf moet doen. Van mijn part stellen ze de films dan nog eens twee jaar uit. Maar goed, als het dan toch moet, dan lijkt me Del Toro een prima keuze.
    Ben benieuwd!

  21. #421

    Standaard

    Hmm, ik vind toch dat deze film niet te lang meer op zich moet laten wachten... kwestie van LOTR niet meteen technologisch verouderd te doen lijken.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik zie daar toch niets in wat essentieel het verhaal ten goede komt. Filler material, ja...
    Wel, het enige wat Tolkien zelf volgens mij geschreven heeft over die 60 jaar is dat Bilbo al die jaren lekker rijk was, z'n ring gebrukte om lastigeburen te ontwijken en tussendoor ook nog efkes een neefje adopteerde. Dan moet er toch flink wat filler material bij worden verzonnen om er een fatsoenlijke film van te maken.
    Martijn

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Squiggoth Bekijk bericht
    Um .... Gandalf verlaat de groep halverwege The Hobbit omdat ie effe samen met de White Council een Necromancer uit Mirkwood gaat verdrijven ... die tweede film zou het vervolg daarop kunnen zijn - Sauron die vanuit Mirkwood naar Mordor dwarrelt, z'n toren opknapt, de ringwraiths optrommelt, Saruman opbelt via de Palantir en een flinke zooi Orcs en Trolls gaat zitten fokken.
    Genoeg stof voor 60 jaar film toch?
    Absoluut. En vergeet Gollum niet die de Nevelbergen verlaat om de Ring te gaan zoeken en in Mordor terechtkomt en de onwaarschijnlijke vriendschap sluit met Shelob.

    Maar zoals ik eerder schreef: in de Gouw zelf gebeurt er niets in die periode. Ik hoop dan ook niet dat ze daar een verhaal over de Hobbits gaan verzinnen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Maar zoals ik eerder schreef: in de Gouw zelf gebeurt er niets in die periode. Ik hoop dan ook niet dat ze daar een verhaal over de Hobbits gaan verzinnen.
    Merry, Pippin en Sam die twee uur lang in The Green Dragon op tafel staan te blaten terwijl Frodo onder de grote boom een boek leest. Tatatataaaaa, Oscar!
    Martijn

  25. #425

    Standaard

    Del Toro lijkt me een goede keuze, ben erg benieuwd naar hoe het proces van casting e.d. zal gaan verlopen.

Pagina 17 van 87 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •