Pagina 10 van 87 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 2158 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Gandalf (Ian McKellan) was een behoorlijke B acteur voor hij Gandalf werd en PJ werd ook pas groot na LOTR, dus dat zegt niet veel...
    Over Ian is genoeg gereageerd.
    Over PJ zou ik willen zeggen "PJ werd ook pas groot met LOTR" (Heavenly Creatures vond ik ook niet verkeerd hoor, maar onvergelijkbaar met LOTR), kennelijk zat het wel in hem.

    samenvattend over rechtenkwesties: misschien wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #227

    Standaard

    New Line, of welke maatschappij dan ook, kan het zich natuurlijk niet veroorloven om PJ en zijn team niet op The Hobbit te zetten. Lord of the Rings IS Peter Jackson en Peter Jackson IS Lord of the Rings. Alle toekomstige projecten die zich in dit universum afspelen kunnen ook alleen maar door PJ worden gemaakt mits ze op hetzelfde niveau willen blijven en dezelfde sfeer willen uitstralen. Dat is commercieel gezien ook de enige juiste keuze.

  3. #228

    Standaard

    Op www.filmtotaal.nl staat een poll over wie The Hobbit nu moet produceren.
    Bovenaan staat Tim Burton (geen slechte keuze) en op de 2e plek Spielberg.

  4. #229

    Standaard

    Tim Burton? o leuk dan word bilbo gespeeld door Johnny Depp...

  5. #230

    Standaard

    Yuk! Geen Spielberg voor de Hobbit!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #231

    Standaard

    foutje never mind...
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Not So Fast New Line - The Zaentz says THE HOBBIT, "...will definitely be shot by Peter Jackson"!!!!

    From IMDB

    As Lord of the Rings fans mounted a protest following word that New Line had dropped Peter Jackson from consideration as director of The Hobbit and another Lord of the Rings prequel, producer Saul Zaentz has given assurances that Jackson will indeed direct the two films. A German website, Elbenwald.de, posted an interview with Zaentz, who acquired the rights to the works of the late Rings writer, J.R.R. Tolkien, in 1976 (the Saul Zaentz Company owns Tolkien Enterprises), in which Zaentz says, "It will definitely be shot by Peter Jackson. ... Next year The Hobbit rights will fall back to my company. I suppose that Peter will wait because he knows that he will make the best deal with us. And he is fed up with the studios: to get his profit share on the Rings trilogy he had to sue New Line. With us, in contrast, he knows that he will be paid fairly and artistically supported without reservation." (The preceding quotation is a translation that appeared on TheHobbit-Movie.com from the German interview posted on Elbenwald.de.)
    Interessant. Maar ik ben benieuwd wat de plannen van New Line zijn dan. Ik heb het idee dat ze er nog snel (voor het eind van 2007) een project doorheen willen jagen om The Hobbit maar in handen te houden. Da's wel een verontrustende gedachte: er bestaat een kans dat ze een gehaaste productie gaan opzetten om 'de naam' te kunnen uitmelken.

  8. #233

    Standaard

    [quote="Richard Boon
    Da's wel een verontrustende gedachte: er bestaat een kans dat ze een gehaaste productie gaan opzetten om 'de naam' te kunnen uitmelken. [/quote]

    Zoiets als dit inderdaad:


  9. #234

    Standaard

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hij is erg goed inderdaad

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hij is erg goed inderdaad
    Zeker!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheSkindo
    Tim Burton? o leuk dan word bilbo gespeeld door Johnny Depp...
    Big Fish nooit gezien zeker?

    och..zoals ik al op filmtotaal zei: het zal allemaal wel los lopen. Ze weten allemaal dat ze zo goed als het zelfde team als bij LotR nodig hebben om deze films weer tot het succes te maken als wat de fans hopen te krijgen...

  13. #238

    Standaard

    Jawel, mooie film, staat ook nog op mijn verlanglijstje.....maar ik kan niemand anders zien die The Hobbit kan verfilmen als PJ...

  14. #239

    Standaard

    Nou, misschien dat ik wel een The Hobbit-verfilming van Terry Gilliam zou tollereren. Maar dan moet ie wel de vrije hand krijgen.

  15. #240

    Standaard

    Ik twijfel eigenlijk een beetje of een andere grote regisseur de baan wel zou willen. Solidariteit lijkt mij een groot goed, tenzij het een geldwolf gaat worden.
    Misschien kunnen ze Uwe Boll nog krijgen ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #241

    Standaard

    Zouden ze trouwens Ian Holm weer gaan vragen om Bilbo te gaan spelen? Ik vond hem perfect als Bilbo, maar vraag me af of hij niet te oud wordt, zeker omdat Bilbo in The Hobbit nog een stukje jonger is dan in The Lord of the Rings.

  17. #242

    Standaard

    Bij de intro van de Fellowship speelde Ian Holm een jongere Bilbo, hij had hier een enorme facelift ondergaan, (de cast had hier de grootste lol mee tijdens het cast commentaar). Ze kunnen tegenwoordig alles doen met specail effect ed.
    De opnames van de Fellwoship zijn natuurlijk wel al jaren oud, dat is waar.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thiver
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Gandalf (Ian McKellan) was een behoorlijke B acteur voor hij Gandalf werd en PJ werd ook pas groot na LOTR, dus dat zegt niet veel...
    Hoe kun je dat in hemelsnaam zeggen? McKellen heeft vooral naam gemaakt als Shakespeare-acteur... hoe kun je dat omschrijven als B-acteerwerk?
    Inderdaad.
    Hij had trouwens ook al een oscarnominatie gehad voor zijn rol in Gods and Monsters. Dan ben je toch geen B acteur lijkt me.
    De eerste X-Men film, was toch ook eerder als de eerste Lord of the Rings film..?? Toch, hierin speelt hij ook magneto, dus ook voor de mensen die alleen actie/fantasy/SF kijken was hij al een bekende!

    PS: Khoop dat new line cinema geen domme dingen gaat doen!

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thiver
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Gandalf (Ian McKellan) was een behoorlijke B acteur voor hij Gandalf werd en PJ werd ook pas groot na LOTR, dus dat zegt niet veel...
    Hoe kun je dat in hemelsnaam zeggen? McKellen heeft vooral naam gemaakt als Shakespeare-acteur... hoe kun je dat omschrijven als B-acteerwerk?
    In mijn beleving ben je dan geen a-kenner maar een b-kenner Weinig filmhistorische achtergrond?
    Jouw bewering geldt hooguit voor Orlando Bloom die pas van de academie kwam. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #245

  21. #246

    Standaard

    Volgens mij lees ik in het stuk van zaentz dat de rechten bij New Line weggaan, dus zijn er geen problemen meer.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sdamma
    Volgens mij lees ik in het stuk van zaentz dat de rechten bij New Line weggaan, dus zijn er geen problemen meer.
    en op een ander lees je dan weer dat hij dat "niet zo gezegd had en verkeerd vertaald is"

    Jongens toch wat een soap, heb nu al geen zin meer in deze film. Wat een bende kleine kinderen, zowel Peter Jackson als New Line.

  23. #248

    Standaard

    Oooh, the gloves are off now. Robert Shaye strikes back at Peter Jackson, banning him from New Line!!
    Ahoy, squirts! Quint here. The dirty fighting is starting between Peter Jackson and New Line. Moviehole.net reported on an interview with Bob Shaye done by Sci-Fi.com, where he rips into Jackson and says he's not welcome at New Line ever again.

    He points out what Jackson has been paid so far on Rings... a lot of money... but he doesn't answer why New Line refuses to allow Jackson's representatives into the books. I believe Jackson is suing over his contracted percentage on the FELLOWSHIP DVDs, but from Jackson's letter to the fans about the situation, it sounds like he just wants to make sure he's not being short changed. So, the question still remains... If New Line is sure they've fulfilled their contractual obligation to Jackson and Co, why are they fighting this?

    I guess now it's personal and Shaye is going to do his damndest to fast track HOBBIT, which is always a good reason to make a film. Here's hoping MGM, who still owns the North American distribution rights, puts their foot down and stops a hastily made HOBBIT movie. If they can filibuster New Line and Saul Zaentz gets the rights back, he's said he wants Jackson to do it.

    Even if Jackson ends up having nothing to do with a HOBBIT film, I'd still love to see it made right. Not just for the right reasons, but with the right amount of care put into the project. His blessing on the project would also open up the possibility of returning actors who wouldn't come back in this new situation at New Line. I know Ian McKellen has publicly stated that he won't return unless Jackson does.

    So, a clusterfuck. Hopefully the fans aren't the ones who take it up the pooper in the end, but I think that's where Mr. Shaye is taking us right now. What do you folks think? (Heads up thanks to “3-Peat Champion of King of the Mountain: Rick Rambis”)

    Bron: Aintitcool
    En het gaat maar door.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #249

    Standaard

    Ja, dit wordt een aardige soap zo. En ik denk dat het einde nog lang niet in zicht is...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #250

    Standaard

    ZO zonde dit, het ziet er niet naar uit dat ze er nog uit gaan komen. Misschien dat MGM alle rechten kan verkrijgen zodat zij samen met Jackson de film kunnen maken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 10 van 87 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •