Pagina 1 van 87 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hobbit films (2012, 2013, 2014)

    Vond net een artikel op comingsoon.net waar Elijah wood wat zegt over de verfilming avn de Hobbit :

    Then there's The Hobbit, Tolkien's prequel to the Rings adventures. Wood says that while the crews in New Zealand are up for it, Jackson initially said no because he had already invested a large part of his life in the trilogy.

    "At this point, Peter's now considering it because I think he just doesn't want anyone else to do it. If it's done, he knows and I think everybody else knows, that the only way to do it is to continue it in New Zealand with the same artists so that it has some sort of visual continuity to these films. So, you never know.

    Ben benieuwd !
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 24-04-2009 om 15:57 Reden: Topictitel gewijzigd

  2. #2

    Standaard

    Ik heb het net ook gelezen.
    Dit zou echt TOP zijn!!!

    Maar eerst moet ie nog King Kong maken.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  3. #3

    Standaard

    Vraag me af of het op korte termijn gaat gebeuren. Van mij mag het. Zeer zeker weten. Voor mij is op sommige punten The Hobbit minimaal net zo gaaf als LOTR zelf, maar toch vraag ik me af of er daadwerkelijk een film van komt .
    HOelang zit P.J. eigenlijk al in New Zealand?

  4. #4

    Standaard

    Hij woont er.
    Dus heel zijn leven al denk ik :wink:

    Als je bedoelt hoe lang die al met lord of the rings bezig is.....volgens mij 7 a 8 jaar.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop dat ie t doet vanwege de argumenten die Wood ook geeft.

  6. #6

    Standaard

    Het zal wel gebeuren, ben alleen heel benieuwd wanneer.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  7. #7

    Standaard

    Denk dat als ze hem gaan maken , dat peter jackson dit zal doen , als ze klaar zijn met King kong . Vraag me dan wel af wie ze gaan casten voor bilbo . Ian holm is zeker tegen die tijd wel een beetje aan de oude kant !

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Dacht dat de erfgenamen van Tolkien de filmrechten van de hobbit nooit zouden verkopen?

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Na de visuele schoonheid en toch wel grote trouwheid van de SE ext versies hebben ze misschien besloten dan liever met Jackson als iemand anders.

    Ik hoop het van ganze harte, enige die dan terugkeert zal Gandalf zijn.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #10

    Standaard

    Ik hoop het ook, en ik hoop ook dat ze Ian McKellen terug casten als Gandalf. Een andere acteur voor Bilbo moet kunnen, was ook veel jonger toen. Ik hoop alleen dat PJ dan geen George Luca$-trekjes gaat krijgen en in de eerste LOTR-film de scène waarin Bilbo in Gollums hol valt, per sé een reshoot moet doen met die nieuwe acteur, wie het ook is.

    En oh ja, Andy Serkis moet natuurlijk terugkomen als Gollum, dat spreekt voor zich.
    "-Dobby likes me...
    - Dobby is a f*cking fag!"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Ik hoop het van ganze harte, enige die dan terugkeert zal Gandalf zijn.
    en Bilbo en Elrond.....en GOLLUM!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    "-Dobby likes me...
    - Dobby is a f*cking fag!"
    Hehehe! Ik lig nog steeds dubbel om dat stukje. Ongelovelijk dat ze ermee weggekomen zijn ook...

    Ik weet niet wanneer PJ klaar is met King Kong EN wanneer ie voldoende zin heeft in dit project, maar tegen die tijd zullen Ian McKellen en Andy Serkis nog wel beschikbaar zijn voor dit soort projecten dunkt me. McKellen is nu 64 maar kan nog wel wat jaartjes mee dunkt me: lang genoeg om nog eens een keer Gandalf te spelen lijkt me.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    "-Dobby likes me...
    - Dobby is a f*cking fag!"
    Hehehe! Ik lig nog steeds dubbel om dat stukje. Ongelovelijk dat ze ermee weggekomen zijn ook...
    Ik zit me daar al een paar dagen lekker over te maken. Kan je de reactie begrijpen toen mijn echtgenote vandaag het vijfde Harry Potter-boek ging kopen, en ik daar plots, iets luider dan gepland, uitroep "Dobby is a f*cking fag". De reactie van de mensen was wel grappig...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Ik hoop toch dat als er een Hobbit-film komt dat ze op de een of andere manier Ian Holm toch weer wat jonger kunnen doen lijken, want ik vond hem absoluut schitterend als Bilbo in LOTR.

  16. #16

    Standaard

    damn das goed nieuws , ik kan er namelijk geen genoeg van krijgen
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Ik hoop toch dat als er een Hobbit-film komt dat ze op de een of andere manier Ian Holm toch weer wat jonger kunnen doen lijken, want ik vond hem absoluut schitterend als Bilbo in LOTR.
    Zien we Bilbo nog terug in ROTK? De aankomende film bedoel ik dan.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Zien we Bilbo nog terug in ROTK? De aankomende film bedoel ik dan.
    Als ze het boek volgen, dan wel...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Zien we Bilbo nog terug in ROTK? De aankomende film bedoel ik dan.
    Als ze het boek volgen, dan wel...
    The Grey Havens krijgen we 100% zeker te zien, dus ja, we zullen Bilbo nog zien in ROTK

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik hoop het van ganze harte, enige die dan terugkeert zal Gandalf zijn.
    en Bilbo en Elrond.....en GOLLUM!
    En om compleet te maken;
    Gwaihir en Gloín :wink:

    En misschien cameo's van Gimli en Legolas ?

    Een fan is al zover gegaan om een Hobboit trailer te maken
    http://www.lathamfilm.com/hobbit.html

    Er zijn overigens al een aantal keren berichten de wereld ingezonden over het maken van de Hobbit. Het zou erg leuk zijn, maar PJ wil eerst voorlopig andere films maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    ooooh ik hoop zo dat jackson the hobbit zal maken
    indien hij het niet doet, dan hoeft het voor mij niet
    ik wil ook gandalf enzo terug zien
    indien ze hier allemaal afstand van doen, zou ik het heel jammer vinden voor lotr zelf
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    ooooh ik hoop zo dat jackson the hobbit zal maken
    indien hij het niet doet, dan hoeft het voor mij niet
    ik wil ook gandalf enzo terug zien
    indien ze hier allemaal afstand van doen, zou ik het heel jammer vinden voor lotr zelf
    Volgens mij had Peter Jackson reeds de filmrechten van The Hobbit samen met die van LOTR opgekocht. Ian Mckellen had reeds ook al te kennen gegeven indien P.J. The Hobbit zou verfilmen hij graag de rol van Gandalf terug zou spelen. Lijkt mij allemaal positief

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik hoop het van ganze harte, enige die dan terugkeert zal Gandalf zijn.
    en Bilbo en Elrond.....en GOLLUM!
    En om compleet te maken;
    Gwaihir en Gloín :wink:

    En misschien cameo's van Gimli en Legolas ?

    Een fan is al zover gegaan om een Hobboit trailer te maken
    http://www.lathamfilm.com/hobbit.html

    Er zijn overigens al een aantal keren berichten de wereld ingezonden over het maken van de Hobbit. Het zou erg leuk zijn, maar PJ wil eerst voorlopig andere films maken.
    die trailer ziet er zalig uit
    van waar komt dit? heeft die dat zelf gemaakt? kan toch niet, of zijn het allemaal fragmenten uit andere films bv reign of fire? want die draak is net echt
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #24

    Standaard

    Misschien is er nog een klein rolletje weggelegd voor Legolas. Hij is en blijft toch een elf van het Demsterwoud. Bovendien is hij de zoon van de man die de dwergen opsluit.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  25. #25

    Standaard

    Het zou echt te gek zijn!!
    Dan zien we Gollum, Bilbo, Gandalf the Grey, Moria Orcs, Trollen, Elrond, Beorn.....aahhhh!! Ik hoop het!!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

Pagina 1 van 87 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •