Pagina 82 van 87 EersteEerste ... 3272787980818283848586 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 2158 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Laat maar komen op 3D Blu ray.... denk dat ik hem wel ga kopen


    (weet het wel zeker)
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik was er al klaar mee na de eerste trailer van het eerste deel! Ze lijken een beetje op de automatische piloot te draaien met alles. Special effects zien er ook niet zo denderend uit. Kortom, een duidelijk gevalletje van 'jammer' dit hele Hobbit-spektakel.
    Ik denk dat het eerder iets is van: hebben we al gezien. Special effects zien er trouwens juist SUPER uit, behalve bij sommige delen waar het gewoon te over the top is. Het kenmerkende aan goede SFX is dat je niet echt in de gaten hebt dat het SFX zijn. Dat je dus twijfelt: is dit echt of niet. Als je zelfs een geloofwaardige Smaug kan neerzetten en een Rivendell, gigantische spinnen en etc.etc. doen ze echt wel iets goed. Ik denk ook dat het voor de kijker aantrekkelijker had geweest als de Hobbit en LOTR in de normale volgorde waren gedaan. Ik denk dat het niet zozeer is dat men op de automatische piloot is gegaan, maar dat het gewoon moeilijk is omdat het beste verhaal al is verteld. Het verwachtingspatroon was gewoonweg veel te hoog.

    Maar goed: ik geniet er nog steeds met volle teugen van. Ik kan niet wachten om hem in de bios te zien. En dan, als ie op bluray uitkomt ga ik ze alle 6 weer lekker achter elkaar zien (niet in 1 zit natuurlijk )
    Voor die gelegenheid heb ik de originele LOTR trilogie al meer dan 1,5 jaar niet gekeken.

  3. #2028

    Standaard

    Rumour has it dat er een trailer zit aan te komen dit weekend. Hier is te zien dat deze reeds een rating gekregen heeft en dat ie 2m24 lang zal zijn.

    Ik ben benieuwd! Maar ik ga me eerst nog even in de EE van The Desolation of Smaug verdiepen...

    EDIT: De officiële Facebookpagina heeft zonet aangekondigd dat deze binnen 3 dagen al online komt! Zie hier.
    Laatst aangepast door Pieter D : 03-11-2014 om 19:43
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #2029
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  5. #2030

    Standaard

    Fantastische trailer. "There is but one question to ask: how shall this day end?" Je kunt er altijd van op aan Gandalf de geniaalste one-liners heeft.

    Ik zie er in ieder geval naar uit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #2031

    Standaard

    Holy Hell...

    Nog een maandje geduld, Dennis...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #2032
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zitten ook nog heel wat dagen, uren en minuten in een maandje... Om het toch even aan te stippen!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #2033

    Standaard

    Dankjewel voor het aanstippen, Claudio, maar ik probeer het positief in te zien.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #2034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik was er al klaar mee na de eerste trailer van het eerste deel! Ze lijken een beetje op de automatische piloot te draaien met alles. Special effects zien er ook niet zo denderend uit. Kortom, een duidelijk gevalletje van 'jammer' dit hele Hobbit-spektakel.
    Bij een enorme productie als deze heb je wel eens dat dingen minder goed uit de verf komen.Op de automatische piloot gaat me wat te ver.

  10. #2035
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dankjewel voor het aanstippen, Claudio, maar ik probeer het positief in te zien.
    Ach, het leven bestaat toch uit wachten tot het morgen wordt en dat morgen weer... De details in de tussentijd, dat is het 'm... ... Maar, graag gedaan!
    Kan zelf ook niet wachten, dus het leedvermaak was deels aan mezelf!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #2036

    Standaard

    Fantastische trailer. Ik voel een leegte aankomen na deze laatste Middle Earth film...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  12. #2037

    Standaard

    Ik heb meer zoiets van het is mooi geweest na 6 films en nu kunnen die honderden miljoenen weer eens in andersoortige projecten gestoken worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2038

    Standaard

    Wat mij betreft komt er ook nog een trilogie of miniserie met als uitgangspunt "The Silmarillion", maar Christopher wil de rechten toch nooit afstaan...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #2039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Wat mij betreft komt er ook nog een trilogie of miniserie met als uitgangspunt "The Silmarillion", maar Christopher wil de rechten toch nooit afstaan...
    Dat heeft toch geen zin aangezien Jackson daar al uit heeft geput mbt de Hobbit-films? Dat was nu juist de klacht van velen die niet begrepen hoe je uit een klein boek 3 films haalt.

  15. #2040

    Standaard

    Even voor de kenners. Zijn de extended edities van de 1e 2 hobbit-films de moeite waard? Ik bedoel: voegt het iets toe? Zo ja, dan weet ik waar ik op moet letten als de Black Friday deals er weer aankomen..

  16. #2041

    Standaard

    De afgelopen week heb ik heel wat reacties gelezen van mensen die de Desolation of Smaug theatrical cut maar matig vonden, maar de extended editie dan weer als stukken beter ervaarden. Persoonlijk ben ik een zware voorstander van de extended editions, vooral ook omdat ze mij persoonlijk Lord of the Rings beter deden ervaren. Ik zou ze voor geen geld meer willen missen of terugschakelen naar de theatricals. Hetzelfde gaat op voor die van de twee Hobbit-films tot nu toe, en ik durf te zeggen dat het bij de derde niet anders zal zijn.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #2042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Dat heeft toch geen zin aangezien Jackson daar al uit heeft geput mbt de Hobbit-films? Dat was nu juist de klacht van velen die niet begrepen hoe je uit een klein boek 3 films haalt.
    Er valt nog GENOEG uit te vertellen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #2043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Er valt nog GENOEG uit te vertellen...
    Ik heb die simarillion nooit gelezen dus ik weet dat niet. Maar het lijkt mij dat ze zowat alles gebruikt hebben wat interessant is en in een film te 'pakken' op een zodanige manier dat het ook leuk is voor het publiek. De vraag is: zit het massapubliek te wachten op zoiets? Ik zeg: niet doen. Het is goed zo. Misschien over een aantal jaren een miniserie of een tv-film oid. Maar geen blockbusterfilm meer want ik denk dat veel mensen een beetje middle-earthmoe raken op een gegeven moment. ROTK kwam uit in 2003 en ik denk dat doordat de 1e Hobbit-film in 2012 uitkwam, 9 jaar later, het een succes is geworden. Hadden ze dat eerder gedaan, dan was de interesse een stuk minder geweest. M.a.w. wacht in ieder geval een jaar of 8 / 9 als je nog eens zo'n film wilt doen.

  19. #2044

    Standaard

    De eerste TV-spot staat ook online:


  20. #2045

    Standaard

    Tweede TV-spot:


  21. #2046

    Standaard

    WaterTower Music heeft het lied gezongen door Billy Boyd dat tijdens de aftiteling te horen is op SoundCloud geplaatst:

    https://soundcloud.com/watertowermus...s-5WjOd#t=0:00

  22. #2047

    Standaard

    Zoveel mooier dan Ed Sheeran's "I See Fire", naar mijn mening..!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #2048

    Standaard

    Ben ik met je eens. Ik heb het nu al diverse malen gehoord. Prachtig nummer.

  24. #2049

    Standaard

    Speelduur voor Battle of the Five Armies lijkt nu vastgesteld (uit diverse bronnen en fora) op 144 minuten inclusief de aftiteling. Ik lees ook her en der reviews van mensen die de film in een vroege screening hebben gezien en beamen dat het een ontzettend afgeraffelde film lijkt te zijn.

  25. #2050
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het zal ook eens een keer niet hé. Waardeloos. Dat wordt gewoon weer een Extended Edition pushen. Ook Pathé claimt 144 minuten en zij zitten doorgaans altijd goed.

    Ook ben ik er goed zat van dat Peter Jackson constant de "Wilhelm Scream" gebruikt. Zelfs bij Thrain heeft hij dit half gebruikt, toen hij door Sauron gegrepen werd in de Extended Edition.


Pagina 82 van 87 EersteEerste ... 3272787980818283848586 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •