Pagina 85 van 87 EersteEerste ... 357581828384858687 LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 2158 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Mensen, punt is gemaakt. Laten we verder doorgaan zonder namecalling. Nergens voor nodig. En als dat wel 'moet', doe het dan per pm en val de rest niet lastig. Krijg je dit soort zinloze discussies ook niet.

    Back on topic: morgen ga ik hem zien. En ik ga gewoon genieten van een middagje met vrienden, ongeacht hoe de film bevalt

  2. #2102

    Standaard

    Vanochtend geweest en ik moet zeggen dat ik mij prima vermaakt hebt.

    In principe is het een vreemd begin, want eigenlijk hoort dat stuk veel beter thuis bij de vorige film. Dan hadden ze hier het verhaal kunnen oppikken bij de nasleep van de verwoesting .
    Maar goed, in tegenstelling tot de vorige 2 films heb ik mij nu geen moment verveeld. Het ziet er weer allemaal prachtig uit, ook de 3D was weer prachtig uitgevoerd (op een aantal momenten na, waarin het effect in de achtergronden wat wegviel).

    Het grootste probleem van de trilogie blijft voor mij dat ik geen enkele binding met die dwergjes krijg. Om te bewijzen dat ik niet discrimineer: die binding heb ik wel met de dwergen van Sneeuwwitje . Daarom laat het mij redelijk koud hoe hun lot is. Alleen Thorin kwam dit deel wat meer los voor mij. Maar tegelijkertijd had hij 1 van de minste scenes van de film (als hij opeens binnen een minuutje genezen is van de drakenziekte...) .

    Het meest ongeloofwaardige was dat Azog, met al zijn ervaring, op het slechtst denkbare moment (als de dwergen en elven net tegen elkaar gaan strijden) zijn legers stuurt, om zo een nieuwe gemeenschappelijke vijand te maken...heel slecht. Even een uurtje wachten, en hij had ze op kunnen rapen . Het is een hele tijd geleden dat ik het boek heb gelezen, maar ik herinner mij niet dat het zo liep.

    Ik had ook het gevoel dat PJ een beetje heeft zitten goochelen met de grootte van de legers; bij een aantal shots leken er wel opeens tienduizenden elven te staan, zoveel waren er ook weer niet. Het was een beetje onevenwichtig .

    De twee one-on-one gevechten aan het einde vond ik dan wel weer prachtig (hoewel Legolas wel erg lichtvoetig was ).

    Al met al is de film mij niet tegengevallen; met de EE ben ik er weer bij.

  3. #2103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Je bedoelt neem ik aan niet de vooringenomenheid in de vorm van iemand die een film niet gezien heeft en toch al besluit dat de mening van iemand anders onoprecht is. En da's nou precies waar mensen je op proberen te wijzen.

    Verder sluit ik me aan bij Marcel; Als je de film gezien hebt, ben je in de positie om erover te oordelen. En over of je het eens bent met andermans mening. Of je die mening oprecht vind of niet is een heel andere (en onaardigere) discussie.
    Ik denk dat jij dat bedoeld, zelf heb ik toch wel redelijk duidelijk kenbaar gemaakt dat ik mijn reacties stoel op wat er zoal reeds in het algemeen al gemeld werd.

    Krijg het gevoel dat je samen met Marcel uit dezelfde fles drinkt en vraag me af waarom jullie zo sterk negatief reageren.

    Jullie geloven toch niet dat het zal helpen om de prijs van de schijven te drukken? Hoop toch meer dat ze er zelf ook positief over denken en de markt verzuipen
    met een lekker betaalbaar product, geloof me, gekocht gaat het toch echt wel, negatief er zonder er ook maar iets positiefs over te kunnen vermelden zal dat echt niet verhelpen.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Mensen, punt is gemaakt. Laten we verder doorgaan zonder namecalling. Nergens voor nodig. En als dat wel 'moet', doe het dan per pm en val de rest niet lastig. Krijg je dit soort zinloze discussies ook niet.

    Back on topic: morgen ga ik hem zien. En ik ga gewoon genieten van een middagje met vrienden, ongeacht hoe de film bevalt
    Ben echt benieuwd naar jouw en je vrienden hun reactie, hoop wel dat jullie in je achterhoofd houden dat het fantasy is

    Sommigen willen dat wel eens vergeten
    Have fun and enjoy your collection

  5. #2105

    Standaard

    Is er al bekent wanneer de 3D en andere schijven uitgebracht gaan worden?

    Kan er bijna niet op wachten...... maar wil toch echt niet de bios in en de internet downloads zijn
    een vloek voor mij.

    Wat een hel voor mij.....wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten

    Maar wil het dan ook wel zien in de beste kwaliteit.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #2106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben echt benieuwd naar jouw en je vrienden hun reactie, hoop wel dat jullie in je achterhoofd houden dat het fantasy is

    Sommigen willen dat wel eens vergeten
    Joh, vorig jaar kwamen we uit de bios na Desaulation en we hebben meteen afgesproken om met BOTFA weer te gaan. Dus dat zit wel goed
    Bovendien ben ik zelf een scifi- en fantasyliefhebber. Ik houd ook van de Marvel-films. En dan bij tijd en wijlen de wat serieuzere films. Maar het moet wel erg slecht zijn wil ik niet op zn minst een gezellige middag hebben.

    Overigens: tegenwoordig kun je toch wel aanhouden dat er tussen de tijd dat films uit de bios gaan en de tijd dat de BR/dvduitgaven in de winkels komen zo ongeveer 4 maanden zit. Punt is:de extended editie laat nu daarna nog een paar maanden op zich wachten

  7. #2107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Joh, vorig jaar kwamen we uit de bios na Desaulation en we hebben meteen afgesproken om met BOTFA weer te gaan. Dus dat zit wel goed
    Bovendien ben ik zelf een scifi- en fantasyliefhebber. Ik houd ook van de Marvel-films. En dan bij tijd en wijlen de wat serieuzere films. Maar het moet wel erg slecht zijn wil ik niet op zn minst een gezellige middag hebben.

    Overigens: tegenwoordig kun je toch wel aanhouden dat er tussen de tijd dat films uit de bios gaan en de tijd dat de BR/dvduitgaven in de winkels komen zo ongeveer 4 maanden zit. Punt is:de extended editie laat nu daarna nog een paar maanden op zich wachten
    Laat ons hier dan maar weten hoe jullie de voorstelling hebben ervaren hebben met z'n allen
    Have fun and enjoy your collection

  8. #2108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben echt benieuwd naar jouw en je vrienden hun reactie, hoop wel dat jullie in je achterhoofd houden dat het fantasy is

    Sommigen willen dat wel eens vergeten
    Dat doet er in deze discussie toch helemaal niet toe? De film bevalt of bevalt niet, iedereen die naar the Hobbit gaat is zich er heel erg goed van bewust dat het een fantasy film is.

  9. #2109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat doet er in deze discussie toch helemaal niet toe? De film bevalt of bevalt niet, iedereen die naar the Hobbit gaat is zich er heel erg goed van bewust dat het een fantasy film is.
    Als ik af en toe de reacties lees..... krijg ik toch wel eens zo mijn twijfels
    Have fun and enjoy your collection

  10. #2110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als ik af en toe de reacties lees..... krijg ik toch wel eens zo mijn twijfels
    Je blijft dit nu zeggen, maar accepteer gewoon eens is dat iemand een negatieve ervaring heeft gehad met deze film. Het lijkt wel alsof je aandelen hebt in deze film...

  11. #2111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je blijft dit nu zeggen, maar accepteer gewoon eens is dat iemand een negatieve ervaring heeft gehad met deze film. Het lijkt wel alsof je aandelen hebt in deze film...
    ?

    waar kan ik mijn rekeningnummer opgeven?
    Have fun and enjoy your collection

  12. #2112

    Standaard

    Goed gezegd Jordy!

    Jammer datt het soms lijkt dat je geen eigen mening mag hebben hier.

  13. #2113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is er al bekent wanneer de 3D en andere schijven uitgebracht gaan worden?

    Kan er bijna niet op wachten...... maar wil toch echt niet de bios in en de internet downloads zijn
    een vloek voor mij.

    Wat een hel voor mij.....wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten

    Maar wil het dan ook wel zien in de beste kwaliteit.
    Wat een dom geklets. Wat denk je zelf, dat ze morgen al in de winkel liggen? Als je de vorige 2 gekocht heb weet je toch wanneer ze ongeveer uitkomen? Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken.
    Als je hem zo graag wil zien en niet kunt wachten ga hem dan in de bios kijken en loop niet zo zielig te doen over een paar knaken die je maar 1 keer kan uitgeven alsof het een godsvermogen is. Typisch geval weer van Nederlandse bekrompenheid en nee ik heb geen azijn gedronken vanochtend!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #2114

    Standaard

    Ik ga als het goed is morgen en ik ben heel benieuwd. Tot nu toe is er in de voorgaande films, maar één stuk waar ik kromme tenen bij krijg en dat is het stuk bij de Goblins, eerst de slapstick, dan dat liedje, dan een overdreven en volstrekt belachelijke (mijn mening) achtervolging . Voor de rest heb ik er tot nu toe wel van genoten, maar dat stuk van de eerste film doet voor mij een beetje afbreuk aan de rest.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 14-12-2014 om 10:41
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  15. #2115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Wat een dom geklets. Wat denk je zelf, dat ze morgen al in de winkel liggen? Als je de vorige 2 gekocht heb weet je toch wanneer ze ongeveer uitkomen? Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken.
    Als je hem zo graag wil zien en niet kunt wachten ga hem dan in de bios kijken en loop niet zo zielig te doen over een paar knaken die je maar 1 keer kan uitgeven alsof het een godsvermogen is. Typisch geval weer van Nederlandse bekrompenheid en nee ik heb geen azijn gedronken vanochtend!
    Laat me raden..... met het verkeerde been uit bed en een extra large glas vers geperst citroensap

    Als je een glas wortelsap had gedronken, dan had je misschien gezien dat de vraag, wat vriendelijker, al beantwoord was.

    Een paar knaken..... met z'n tweeën naar de bios, drankje erbij, misschien een snack en eventueel parkeergeld als het niet direct naast de deur is, kan
    zo maar tussen de 40 en 50 euro gaan zitten.

    Bekrompenheid, oke meneer de multimiljonair, wat voor de 1 weinig is, kan voor de ander toch best wel weer een behoorlijk bedrag zijn, vele kleintjes
    maken toch 1 grote. Ik ben een verzamelaar van originele films, dat kan ik wel vergeten als ik elke film ook nog eens in de bios moet gaan kijken.

    Als je zelf een HT setup naar volle tevredenheid hebt, dan is de behoefte niet erg groot om tussen de "Scratchers" te gaan zitten.

    Weet niet of je de film zelf al gezien hebt...... maar als dat wel het geval is, wat vond je er dan van? Of kwam je hier alleen wat melden om "gezellig" te zijn?
    Have fun and enjoy your collection

  16. #2116

    Standaard

    De normale blu ray zal wel weer rond half april 2015 uitkomen en de extended versie in November 2015.
    Maar ik ga hem zeker in de bios bekijken bij de vorige 2 was dat ook een ongelofelijke ervaring.

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik ga als het goed is morgen en ik ben heel benieuwd. Tot nu toe is er in de voorgaande films, maar één stuk waar ik kromme tenen bij krijg en dat is het stuk bij de Goblins, eerst de slapstick, dan dat liedje, dan een overdreven en volstrekt belachelijke (mijn mening) achtervolging . Voor de rest heb ik er tot nu toe wel van genoten, maar dat stuk van de eerste film doet voor mij een beetje afbreuk aan de rest.
    Heb me met de 2 voorafgaande delen ook prima vermaakt, heb beiden minimaal 2x bekeken, denk dat ik voordat deel 3 in de winkel ligt ze nog een keer bekijk om er weer in te komen....

    Ben benieuwd of je bij deel 3 de tenen recht kan houden.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    De normale blu ray zal wel weer rond half april 2015 uitkomen en de extended versie in November 2015.
    Maar ik ga hem zeker in de bios bekijken bij de vorige 2 was dat ook een ongelofelijke ervaring.
    Heb gisteren een emailtje gehad van Amazon.UK voor de pre-order.... de 3D moet bij hen in de pre-order 29.99 pond opbrengen,
    hoop toch op een leuke aanbieding van de MM hier
    Have fun and enjoy your collection

  19. #2119

    Standaard

    Nou, ben gisteren geweest met een paar vrienden. Wij hebben stuk voor stuk genoten!
    Ja, de film is niet zo goed als bijv. Two Towers (volgens velen de minste van de 3 LOTR-films). Maar als je het ziet als een opmaat naar de LOTR-trilogie is het gewoon een prima film. Misschien iets te gehaast soms maar had er niet echt last van. Acteren was prima in orde, kan alleen Orlando Bloom op de automatische piloot betrappen. Maar die speelt toch altijd dezelfde rol in zowat al zn films.

    Ja, sommige mensen hier kunnen wat zeuren over deze film. Maar je mag toch een eigen mening hebben? Laat elkaar svp wat ruimte. Ikzelf vond het einde van de film wat teleurstellend als het echt het einde van het hele verhaal zou zijn. Maar over de zes films genomen zit er nu een prima spanningsopbouw in. Het is nu niet zo dat je in 1x van een superclimax teruggaat naar het rustige begin van Fellowship. En dat vind ik prima. Muziek was ook goed verzorgd, al was het niet zo herkenbaar en goed als LOTR. Het romantische verhaal hing er wat teveel bij, maar misschien is dat in de EE verholpen.
    Ik heb de EE's van de 1e 2 films nog niet gezien, maar ik hoop wel dat de karakters van de dwergen wat meer uitgediept worden daarin, want een bepaald lot van een bepaalde dwerg kon me niet schelen omdat ik niet eens wist wie het was..
    Dus ja, er zijn tekortkomingen. Maar voor de rest was het gewoon een erg goede film.
    Was het wat ik verwachtte? : nee, ik had iets spannenders verwacht plus hier en daar wat meer karakterontwikkeling. Maar des ondanks heb ik mij prima vermaakt en was er genoeg te genieten.

  20. #2120

    Standaard

    Ik begrijp die opmerkingen dat Orlando Bloom op de automatische piloot niet echt. Hoe had hij zijn rol dan anders in moeten vullen?
    Ook de opmerking dat hij altijd dezelfde rollen speelt, begrijp ik niet. Kijk maar eens naar Zulu a.k.a. City of Violence.
    Voor de duidelijkheid: ik ben niet perse een fan van hem, maar hij overtuigt wel in zijn films.

  21. #2121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp die opmerkingen dat Orlando Bloom op de automatische piloot niet echt. Hoe had hij zijn rol dan anders in moeten vullen?
    Ook de opmerking dat hij altijd dezelfde rollen speelt, begrijp ik niet. Kijk maar eens naar Zulu a.k.a. City of Violence.
    Voor de duidelijkheid: ik ben niet perse een fan van hem, maar hij overtuigt wel in zijn films.
    Ik vind hem eigenlijk nooit overtuigend. Die film die jij noemt heb ik nooit gezien. Hij speelt wel de hoofdrol in 1 van mijn lievelingsfilms, Kingdom of Heaven. Maar ook daar vond ik hem een dissonant, al wordt dat gedurende de film beter (vond hem daar gemiscast omdat hij teveel een babyface had voor een man die zoveel heeft meegemaakt).
    Bij Pirates was ik ook niet onder de indruk. Ik zeg niet dat hij echt slecht is, maar hij voegt bijna niets toe. Ben dus geen fan, maar voor mij is hij inwisselbaar.

  22. #2122

    Standaard

    Leuke sketch uit Saturday Night Live, met Martin Freeman als Bilbo Baggins :

    Martin Freeman is Bilbo in Saturday Night Live’s Hobbit Office

    The Hobbit: The Battle of the Five Armies
    star Martin Freeman hosted “Saturday Night Live” last night and was featured in this funny skit which combined “The Hobbit” and “The Office.” After saving Middle-earth, Bilbo (Freeman), Gandalf (Bobby Moynihan), Gollum (Taran Killam), Legolas (Kyle Mooney) and Tauriel (Kate McKinnon) take up office jobs in the skit.



    Bron : Comingsoon.net

  23. #2123

    Standaard

    Gisteren naar de trilogie weesten kijken in de Kinepolis Gent.
    Er was een groep jonge gasten verkleeds als gandalf en een ringgeest en wat elfen.
    De 3e film was niet slecht, maar er zat verhaaltechnisch op het einde een paar grote fouten in, die als je dan Lord of the Rings follow-up hebt, totaal niet kunnen.
    Degenen die weesten kijken zijn, weten op welke fouten ik het heb.

  24. #2124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Gisteren naar de trilogie weesten kijken in de Kinepolis Gent.
    Er was een groep jonge gasten verkleeds als gandalf en een ringgeest en wat elfen.
    De 3e film was niet slecht, maar er zat verhaaltechnisch op het einde een paar grote fouten in, die als je dan Lord of the Rings follow-up hebt, totaal niet kunnen.
    Degenen die weesten kijken zijn, weten op welke fouten ik het heb.
    Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Leg uit (met spoilertags).

  25. #2125

    Standaard

    Heb je PM gestuurd met mijn vragen.
    Ik denk dat er nog zijn, maar daarvoor zou ik de 3e film nog eens moeten bekijken.
    De 3D was mooi maar niet super.

Pagina 85 van 87 EersteEerste ... 357581828384858687 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •