Pagina 78 van 87 EersteEerste ... 2868747576777879808182 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    +1
    +2
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1927

    Standaard

    Smaug ziet er dan wel ongelooflijk fake uit, dat zal wel goedkomen eens alle effects definitief op punt staan. Verder kan ik hier alleen maar enthousiast van worden.

  3. #1928

    Standaard

    Peter Jackson heeft begin deze maand terug de Video Blogs opgepikt:

    http://www.youtube.com/watch?v=0Llxv8omjfU£

    Ik blijf het toch wel een leuke touch vinden aan het hele proces, dat je op deze manier op de hoogte gehouden wordt door de regisseur zelf. Het begint weer te kriebelen voor deel 2.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #1929

    Standaard

    Als je ziet hoe 'realistisch' die draak uit Return of the king eruit zag, dan denk ik dat dat wel goed komt.

  5. #1930

    Standaard

    Wat ziet dat er allemaal weer goed uit zeg!

    Pieter D:
    Ik blijf het toch wel een leuke touch vinden aan het hele proces, dat je op deze manier op de hoogte gehouden wordt door de regisseur zelf.
    Niet alleen dat hij het doet maar ook de manier waarop! Allemaal erg leuk en gezellig met veel humor! Je ziet dat ze allemaal plezier hebben.

  6. #1931

  7. #1932

    Standaard

    Heb er weer zin in. Hopelijk niet teveel Legolas met love interest
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1933
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ziet er weer goed uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1934

    Standaard

    Ziet er fantastisch uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #1935

  11. #1936

    Standaard

    Nieuwe sneak peak:



    Nieuwe video blog:


  12. #1937

  13. #1938

    Standaard

    De lange trailer ziet er goed uit opzich.

  14. #1939
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #1940

    Standaard

    Ik denk dat de HFR nu nog beter zal zijn, ze hebben meer tijd gehad om de techniek en 3D te tweaken.

  16. #1941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik vind het een vrij matig liedje. Gelukkig alleen voor de eind credits..

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind het een vrij matig liedje. Gelukkig alleen voor de eind credits..
    Mee eens, ik vond "Song Of The Lonely Mountain" een stuk mooier.

  18. #1943

    Standaard

    Ik vond "Song of the Lonely Mountains" ook knap, maar vooral wanneer gezongen door de cast. De versie in de end-credits vond ik wat minder. Deze "I See Fire" is erg doordeweeks en alles behalve memorabel, imo. Waar is de tijd dat Enya door merg en been ging met "May it Be".
    Laatst aangepast door Esteban : 06-11-2013 om 14:37

  19. #1944

    Standaard

    Het is zo jammer dat JT de enige bioscopen heeft met Atmos in Nederland.. Pathé moet ’ns investeren. Vorig jaar was The Hobbit een leuk excuus om naar London te gaan (galapremière zelfs), maar dit jaar draait ie daar niet (in Atmos). Dat wordt waarschijnlijk één keer in pathé kijken, en daarna in JT.
    N/A

  20. #1945

  21. #1946

    Standaard

    Zijn de veranderingen uit de Extended edition van de eerste film al besproken in dit topic? Ik heb hem net bekeken en ik vond het een beetje tegenvallen. De veranderingen zijn lang niet zo bijzonder als die van de extended editions van de LOTR-films. Het blijft bij kleine veranderingen en kleine toevoegingen, en niets stak er echt bovenuit wat mij betreft.

  22. #1947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Goodies Bekijk bericht
    Zijn de veranderingen uit de Extended edition van de eerste film al besproken in dit topic? Ik heb hem net bekeken en ik vond het een beetje tegenvallen. De veranderingen zijn lang niet zo bijzonder als die van de extended editions van de LOTR-films. Het blijft bij kleine veranderingen en kleine toevoegingen, en niets stak er echt bovenuit wat mij betreft.
    Er zijn reviews waar de extended minder punten krijgt dan de standaard versie...Dus er zijn er meer die vinden dat de EE niet zoveel voorstelt.

  23. #1948

    Standaard

    Ook net de EE bekeken en sluit me aan bij Sam. Waar deze bij de LotR trilogie echt een aanvulling was, had ik dat gevoel bij dit eerste deel totaal niet. Die extra scene met naakte (cgi?) Dwergen in de fontein in Rivendell vond ik totaal niet grappig en zag er bovendien fake uit
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1949

    Standaard

    Gisteren ook bekeken. Sommige scènes zijn leuk qua toevoeging zoals bijvoorbeeld de eerste ontmoeting van Gandalf met jonge Bilbo en Bilbo die een visje koopt in de Gouw maar voor het overgrote deel heb ik het gevoel naar dezelfde film te zitten kijken. Opnieuw bijzonder goed vermaakt overigens, het is voor mij wel duidelijk dat dit absoluut de opmars is naar twee volwassener vervolgfilms.

  25. #1950

Pagina 78 van 87 EersteEerste ... 2868747576777879808182 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •