Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 72 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank J.
    EINDELIJK dit ziet er erg mooi uit, ik vraag me alleen af van welk materiaal de box is gemaakt, misschien wel tinnen doos net als BOB??
    Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waaschijnlijkheid kan zeggen dat deze box van plastig gemaakt is en schitterend zal staan in de buurt van de andere twee series van Star Trek! Kijk maar ens bij de platenboer om de hoek hoe TNG en DS9 gemaakt zijn...

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Kruse
    Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waaschijnlijkheid kan zeggen dat deze box van plastig gemaakt is en schitterend zal staan in de buurt van de andere twee series van Star Trek! Kijk maar ens bij de platenboer om de hoek hoe TNG en DS9 gemaakt zijn...

    Henk K.
    Dat verwachtte ik eigenlijk ook wel een beetje maar het zou best wel COOL zijn als ze m hiervan zouden maken maarja blijft een mooie box

  3. #28

    Standaard

    Idd stukken mooier die r2. Alleen wat een verschrikkelijke kleur!!!!
    Het laatste wat ik gelezen heb is dat Voyager nu in mei pas begint en er drie pas volgend jaar uitkomen. Dat moet in de nieuwe DVD-report geweest zijn. Maar hier stond ook in dat er meer uikwam dit jaar, maar dat was nog een verrassing. Maar volgens mij is er al meerdere malen (door oa iemand van Paramount zelf; in het fanclubblad) dat TOS uit zou komen.

    In november 03 zou de Director's Cut van Star Trek V uitkomen. Toen was het weer verlaat tot januari. Toen toch weer in november (ook Paramount in fanclubblad). Maar vorige week was die er nog steeds niet. Weet iemand hier iets van??

  4. #29

    Standaard

    Maaruh toch wel heel mooi als ik er wat langer naar kijk

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.
    Bedoelen ze dan deze: linkie naar Play
    Plaatje (niet groot, maar soit):
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    Het laatste wat ik gelezen heb is dat Voyager nu in mei pas begint en er drie pas volgend jaar uitkomen. Dat moet in de nieuwe DVD-report geweest zijn. Maar hier stond ook in dat er meer uikwam dit jaar, maar dat was nog een verrassing. Maar volgens mij is er al meerdere malen (door oa iemand van Paramount zelf; in het fanclubblad) dat TOS uit zou komen.

    In november 03 zou de Director's Cut van Star Trek V uitkomen. Toen was het weer verlaat tot januari. Toen toch weer in november (ook Paramount in fanclubblad). Maar vorige week was die er nog steeds niet. Weet iemand hier iets van??
    Ik houd het gewoon op het release-schema die al enige tijd overal rondwaard, en gelijk is aan de vorige 2 jaren. Het lijkt er wel op dat het interview erg oud is (iedereen weet dat TOS dit najaar uitkomt) of dat ze iemand aan de lijn hebben gehad die niets mocht zeggen, en dus maar heel erg afwachtend is geweest.

    Het enige wat zou kunnen.... Enterprise gaat nu zijn 3de of 4de? seizoen in de VS in, daar kunnen ze geen jaar vol mee maken. Daarnaast het uitbrengen van TOS zou wel eens een zware wissen kunnen trekken op de financiën van de consument. Men gaat dus 3 releases naar volgend jaar brengen. Dit jaar dus 4/7 voy, geheel TOS, volgend jaar 3/7 VOY en eerste gedeelte enterprise..... Wie weet.

    Wat betreft Star Trek 5 SE: die heb ik al enkele malen in de winkel gezien voor de normale (€ 24,99).

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    Idd stukken mooier die r2. Alleen wat een verschrikkelijke kleur!!!!
    Het laatste wat ik gelezen heb is dat Voyager nu in mei pas begint en er drie pas volgend jaar uitkomen. Dat moet in de nieuwe DVD-report geweest zijn. Maar hier stond ook in dat er meer uikwam dit jaar, maar dat was nog een verrassing. Maar volgens mij is er al meerdere malen (door oa iemand van Paramount zelf; in het fanclubblad) dat TOS uit zou komen.

    In november 03 zou de Director's Cut van Star Trek V uitkomen. Toen was het weer verlaat tot januari. Toen toch weer in november (ook Paramount in fanclubblad). Maar vorige week was die er nog steeds niet. Weet iemand hier iets van??
    Star Trek V: the Final Frontier ligt hier al weeke bij mij thuis Deze is in December uitgekomen, maar is nu pas goed te verkrijgen in Nederland. Voor de regio zien de uitgaves er zo uit, helaas moeten we in Regio 2 landen langer wachten.

    February 15th: 'The Undiscovered Country' SE
    March 1th: Voyager - Season 1
    April 12th: Voyager - Season 2
    June 7th: Voyager - Season 3
    August 2nd: Voyager - Season 4
    September 6th: TOS - Season 1
    September 27th: 'Generations' SE
    October 4th: TOS - Season 2
    Voyager - Season 5
    November 1th: TOS - Season 3
    November 8th: Voyager - Season 6
    December 6th: Voyager - Season 7

    Hierboven is dus regio 1, Regio 2 duurt altijd wat langer. zo te zien zit er steeds 2 tot 3 maanden tussen. Hieronder voor Regio 2

    Star Trek: Voyager - Season 1 - May 3rd, 2004
    Star Trek: Voyager - Season 2 - July 5th, 2004
    Star Trek: Voyager - Season 3 - September 6th, 2004
    Star Trek: Voyager - Season 4 - November 1th, 2004
    Star Trek: Voyager - Season 5 - January 3rd, 2005
    Star Trek: Voyager - Season 6 - March 7th, 2005
    Star Trek: Voyager - Season 7 - May 2nd, 2005

  8. #33

    Standaard

    Het lijkt er wel op dat het interview erg oud is

    Die indruk had ik zelf ook eigenlijk.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder

    N.B.: Van mij hadden de speciale edities van de Star Trek-films nog wel iets specialer mogen worden, want (alhoewel dit een enorme verbetering is vergeleken met de eerdere DVD-uitgaven) ik vind deze DVD's nog niet geweldig...
    Dan moet jij eens kijken naar het vershcil tussen het orgineel van The Motion Picture en de Directors Cut.
    Nou, ja, je hebt gelijk. Ik had er beter bij kunnen zetten m.u.v. The Motion Picture. Die is mooi opgeschoond en verbeterd op DVD. Alleen vallen bij elke andere DVd de extra' me toch wat tegen. Je komt toch relatief weinig te weten over de productie van de films (a la LotR - extended editions). Maar ja, waarschijnlijk verwachtte ik er gewoon teveel van. Ik blijf ze sowieso wel kopen...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Mulder
    Ik heb laatst een e-mail naar Paramount Home Entertainment Netherlands gestuurd om te vargen of ze ALLE Star Trek-films (inclusief First Contact, Insurrection en Nemesis) op een mooie speciale editie uit gaan brengen en het antwoord was ja.
    Bedoelen ze dan deze: linkie naar Play
    Plaatje (niet groot, maar soit):
    Nee, mijn vraag was of ze doorgingen met het uitbrengen van de speciale edities zoals die nu om de zoveel tijd in de winkel liggen. Van een box met alle films weet ik niets af.

  11. #36

    Standaard

    Op dvd-home staat het volgende te lezen:

    "Zoals het er nu uitziet komt het eerste seizoen van Voyager uit in mei.

    Alle informatie is onder voorbehoud!

    DVD Inhoud:
    Disc 1: Caretaker; Parallax; Time and Again
    Disc 2: Phage; The Cloud; Eye Of The Needle; Ex Post Facto
    Disc 3: Emanation; Prime Factors; State of Flux; Heroes and Demons
    Disc 4: Cathexis; Faces; Jetrel; Learning Curve
    Disc 5: Special Features "

    dan wordt het dus waarschijnlijk Mei.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    MENSEN BIJ DEZE PRESENTEER IK HET ARTWORK VAN VOYAGER R2!!!!!!!

    (sorry voor het schreeuwen)



    8) dat ziet er erg gelikt uit

    beetje raar dat er 7 discs zijn afgebeeld, voor 15 afleveringen?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    beetje raar dat er 7 discs zijn afgebeeld, voor 15 afleveringen?
    16. De eerste was een dubbel. Zo te zien 4 afleveringen per disc en een met de specials.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #39

    Standaard

    Hier staat zelfs een datum van 24 mei

    voyager

    in Engeland wel te verstaan.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    MENSEN BIJ DEZE PRESENTEER IK HET ARTWORK VAN VOYAGER R2!!!!!!!

    (sorry voor het schreeuwen)



    8) dat ziet er erg gelikt uit

    beetje raar dat er 7 discs zijn afgebeeld, voor 15 afleveringen?
    Dit is gewoon een standaard box afbeelding. Dat betekent dat dit plaatje geschoten is voor een 'echte' hele seizoen, met 22 afleveringen.

    Per DVD 4 afleveringen, dat zijn dus 6 disc (de laaste disc heeft maar 2 afleveringen) + 1 met alleen extra's (niet veel overigens).

  16. #41

    Standaard

    De menu's van Voyager





    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  17. #42

    Standaard

    Wat een dure grap, 80 euro per seizoen!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Wat een dure grap, 80 euro per seizoen!
    Gezien de prijs van Next Generation valt het wel mee. Hopelijk gaan ze bij MM Rijswijk net als DS9 voor 64 pleuri over de toonbank

  19. #44

    Standaard

    Als je wacht worden ze goedkoper.

    The Next Generation is nu voor minder dan €60 te koop bij play.com en bij bol.com voor €60. Ik hoop op een prijsje van €40 voor de voyager DVD's in de sale.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Als je wacht worden ze goedkoper.

    The Next Generation is nu voor minder dan €60 te koop bij play.com en bij bol.com voor €60. Ik hoop op een prijsje van €40 voor de voyager DVD's in de sale.
    Bij play.com zijn seizoenen 3, 4 en 5 inmiddels weer duurder (58 pond)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Als je wacht worden ze goedkoper.

    The Next Generation is nu voor minder dan €60 te koop bij play.com en bij bol.com voor €60. Ik hoop op een prijsje van €40 voor de voyager DVD's in de sale.
    Bij play.com zijn seizoenen 3, 4 en 5 inmiddels weer duurder (58 pond)
    Ja zag het vuilakken . Ik heb snel seizoen 6 en 7 besteld voor 39 pond, en op tijd, want seizoen 6 is inmiddels ook 58 pond

    Ik heb nu dus thuis seizoen 1 t/m 3 staan, met 6 en 7 onderweg beteld voor 39,99 pond, die andere seizoenen haal ik dan ergens anders vandaan. 60 euro vind ik een schappelijk prijsje voor die boxen, maar 85-90 euro is me veel te veel.

  22. #47

    Standaard

    bol.com heeft ze allemaal voor 60 euro dacht ik...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    bol.com heeft ze allemaal voor 60 euro dacht ik...
    Ja klopt, maar ik heb goed rondgekeken op diverse fora en bol.com moet het niet hebben van hun goede service, terwijl play.com juist een erg goede service heeft.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    bol.com heeft ze allemaal voor 60 euro dacht ik...
    Ja klopt, maar ik heb goed rondgekeken op diverse fora en bol.com moet het niet hebben van hun goede service, terwijl play.com juist een erg goede service heeft.
    Tsja, ik heb van de week mijn eerste bestelling daaro geplaatst, dus ik ben benieuwd (het betrof overigens geen ST boxen, maar Sex & The City)

  25. #50

    Standaard

    Play heeft om de zoveel tijd de Next Generation boxen in de aanbieding. Dit was niet de eerste keer en denk ik ook niet de laatste. Nadeel alleen dat de aanbieding maar een maandje duurt gemiddeld dus je moet snel inslaan als het kan.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •