Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 126 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nou ja, kwaad kan het ook niet om hem in te vullen toch?
    Ik wil liever geen risico lopen dat ie niet verschijnt...

  2. #27

    Standaard

    Net gespot op DVD-Home.nl:

    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 1 TV film/serie Paramount
    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 2 TV film/serie Paramount

    Zou het dan toch...?
    (fingers crossed)

  3. #28

    Standaard

    Dat zou dus duiden op twee boxen die gelijktijdig gereleased worden.
    Twee keer 49 euro (?)
    Trek je poeplap maar!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Dat zou dus duiden op twee boxen die gelijktijdig gereleased worden.
    Twee keer 49 euro (?)
    Trek je poeplap maar!
    Dat was toch al langer bekend dat seizoen 2 in 2 delen gereleased zou worden? Eerst maar eens afwachten totdat ze eens daadwerkelijk gereleased gaan worden. Dan ben ik allang blij! En dan pas begin ik me enigzins druk te maken om de prijs hehe...
    Four-Star Trader (236)

  5. #30

    Standaard

    Net ook een antwoord op mijn vraag aan Paramount gehad. Het antwoord is als volgt:

    Het tweede deel van de serie twin peaks komt inderdaad uit op DVD.

    De voorlopige release datum staat op dit moment op Juni 2005. (onder
    voorbehoud)

    Met Vriendelijke groet,

    Paramount Home Entertainment Netherlands BV
    Duimen maar....

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Net ook een antwoord op mijn vraag aan Paramount gehad. Het antwoord is als volgt:

    Het tweede deel van de serie twin peaks komt inderdaad uit op DVD.

    De voorlopige release datum staat op dit moment op Juni 2005. (onder
    voorbehoud)

    Met Vriendelijke groet,

    Paramount Home Entertainment Netherlands BV
    Duimen maar....


    Juni? Dan is het opnieuw uitgesteld want eerst was het eind maart.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Juni? Dan is het opnieuw uitgesteld want eerst was het eind maart.
    Eerst maart, toen september (heb ik ook al meerdere keren gehoord) dus juni zit er mooi tussen in. Ik stel voor dat gewoon iedereen Paramount gaat mailen met deze vraag en dan zullen ze er zo moe van worden dat ze hem wel uitbrengen (of niet natuurlijk... :wink: ).
    Zoals ik al zie: Duimen maar

  8. #33

    Standaard

    Hmmm nou alweer Juni? Ze blijven maar schuiven met deze release... Maar als het inderdaad Juni is dan kan ik hem mooi voor mn verjaardag vragen hehe...
    Four-Star Trader (236)

  9. #34

    Standaard

    Van dugpa.com:

    I have just received information today that has confirmed that Paramount has decided to go with new video transfers for Twin Peaks: Season 2 DVD set. It appears that the information I had received from Paramount Germany was old information, as they had planned on releasing the Series on their own shortly after their release of Season 1 on DVD. Now that Paramount is doing a worldwide release, all territories under the Paramount branch will be using the same transfers for the Season 2 box set. Great news indeed!!! Now we'll just have to wait and see if the new transfer is up to the same quality as the Season 1 set.

  10. #35

    Standaard

    Ik ben nu met Seizoen 1 bezig van deze serie en als de komende afleveringen me net zo goed bevallen als het sterke begin van de serie dan komt Seizoen 2 er ook zeker bij .

  11. #36

    Standaard

    Heeft iemand alweer iets meer nieuws over de release van seizoen 2?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JKo
    Heeft iemand alweer iets meer nieuws over de release van seizoen 2?
    Goeie vraag. Er waren berichten dat seizoen 2 in september uit zou moeten komen (tenminste: in sommige delen van de wereld) maar het is angstaanjagend stil gebleven. Ik heb nog nergens een officieel bericht of boxshots gezien.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JKo
    Heeft iemand alweer iets meer nieuws over de release van seizoen 2?
    Goeie vraag. Er waren berichten dat seizoen 2 in september uit zou moeten komen (tenminste: in sommige delen van de wereld) maar het is angstaanjagend stil gebleven. Ik heb nog nergens een officieel bericht of boxshots gezien.
    ff om opheldering gevraagd bij de locale frs diender. Hij vertelde me dat er geen problemen zijn met de rechten oid, maar met de beeld en geluidskwaliteit. Volgens hem moet alles eerst geremastered worden

    Ok, hij is geen deskundige oid, maar wederom is het slecht nieuws...

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    ff om opheldering gevraagd bij de locale frs diender. Hij vertelde me dat er geen problemen zijn met de rechten oid, maar met de beeld en geluidskwaliteit. Volgens hem moet alles eerst geremastered worden

    Ok, hij is geen deskundige oid, maar wederom is het slecht nieuws...
    *zucht*

    Er was eerst sprake van dat ie eind 2004 uit zou komen. Toen werd het uitgesteld omdat (vanwege de rechten) R1 en R2 gelijktijdig uitgebracht moesten worden. En nu duurt het dus weer langer. Twin Peaks op DVD begint zo langzamerhand een hele trieste geschiedenis te worden.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    ff om opheldering gevraagd bij de locale frs diender. Hij vertelde me dat er geen problemen zijn met de rechten oid, maar met de beeld en geluidskwaliteit. Volgens hem moet alles eerst geremastered worden

    Ok, hij is geen deskundige oid, maar wederom is het slecht nieuws...
    *zucht*

    Er was eerst sprake van dat ie eind 2004 uit zou komen. Toen werd het uitgesteld omdat (vanwege de rechten) R1 en R2 gelijktijdig uitgebracht moesten worden. En nu duurt het dus weer langer. Twin Peaks op DVD begint zo langzamerhand een hele trieste geschiedenis te worden.
    Zo blijft er in iedergeval iets om naar uit te kijken. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #41

    Standaard

    Ook kijk kijk reikhalzend uit naar Seizoen 2
    Ik was verbaasd dat er berichten zijn, dat die alsnog nu uit schijnt te komen.
    Zelf had ik begrepen dat wegens de tegenvallende verkoop resultaten van Seizoen 1, men van het uitbrengen van Seizoen 2 afzag.

    Ik blijk een episode van Seizoen 2 in mijn video verzameling te missen:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tvtome.com
    25. Episode Twenty-Four
    gs: Eric Da Re (Leo Johnson) Harry Goaz (Deputy Andy Brennan) Michael Horse (Deputy Tommy "Hawk" Hill) Kenneth Welsh (Windom Earle) Russ Tamblyn (Dr. Lawrence Jacoby) Billy Zane (John Justice Wheeler) Ian Buchanan (Dick Tremayne) Heather Graham (Annie Blackburn) David L. Lander (Mr. Pinkle) Wendy Robie (Nadine Hurley) Garrison Hershberger (Mike Nelson) Catherine E. Coulson (Log Lady) Mary Jo Deschanel (Eileen Hayward) Brenda Strong (Jones) Ron Blair (Randy St: Croix) Julie Hayek (Model) Betsy Lynn George (Teen Model) Don S. Davis (Major Briggs)

    Samenvatting is spoiler. Wil/kan je 'm lezen, selecteer dan de witte tekst.
    Harry sinks into a deep depression after Josie's death. Josie's body holds more questions then answers. Norma's troubled sister, Annie, arrives in Twin Peaks. Wheeler and Audrey hit it off. Cooper's stalemate angers Earle. Eckheardt's assistant, Jones, leaves a puzzle for Catherine. Windom Earle visits Donna. The Log Lady and Major Briggs share similar tattoos and go to Cooper with them. The Miss Twin Peaks contest is coming up, and Norma wants Shelly to enter. Cooper meets and is taken with Annie. Ben holds a Save the Pine Weasel fashion show that goes wrong. Jones slips into Harry's bed.



    b: 28-Mar-1991 pc: 2.017 w: Barry Pullman d: James Foley

    NOTE: Date: Wednesday, March 22
    A.K.A. "Wounds and Scars"
    Dana Ashbrook & James Marshall do not appear in this episode.
    Kan iemand mij hieraan helpen? Ik zou mijn verzameling graag compleet hebben.

  17. #42

    Standaard

    Er staat wel een lekkere spoiler in je stukje hierboven.

    Maar ik denk dat de meeste mensen al blij zijn als seizoen 2 op DVD verschijnt. Er zullen niet veel mensen zijn die nog een videoverzameling hebben. Over de release, die wordt inderdaad steeds uitgesteld, maar laten we nou eens hopen dat die snel komt. Iemand meer concrete info hierover?

  18. #43

    Standaard

    Ik heb de spoiler aangepast en als witte tekst opgenomen.
    Excuus.

    ADDENDUM: inmiddels heb ik ook een kopietje van de door mij gezochte episode bemachtigd.

  19. #44

    Standaard

    hallo mensen,

    is er in de tussentijd al iets meer bekend geworden over de release datum van de boxen van s2??

    ik heb onlangs mijn (niet meer om aan te zien) videobanden weggegooid. ik baalde enorm want wilde het toch gaan kijken. dus ik ben nu in afwachting van...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    hallo mensen,

    is er in de tussentijd al iets meer bekend geworden over de release datum van de boxen van s2??

    ik heb onlangs mijn (niet meer om aan te zien) videobanden weggegooid. ik baalde enorm want wilde het toch gaan kijken. dus ik ben nu in afwachting van...
    Het laatste wat ik las was 'begin 2006' maar geen idee hoe concreet of waarheidsgetrouw dat is.

  21. #46

    Standaard

    iemand update want ik heb s1 al zo lang liggen, maar wil er pas meebeginnen als de rest ook uitkomt....

  22. #47

    Standaard

    Het laatste nieuws uit de Twin Peaks message boards is November 2006. David Lynch is namelijk nog bezig met zijn nieuwe film Inland Empire. Hiernaast geeft hij ook lezingen over de hele wereld. Pas als dit afgerond is begint hij met de transfers van seizoen 2 van TP. Ze hebben wel alle extra's al opgenomen, zoals ik het begrepen heb.

    Ook zijn er andere Twin Peaks gerelateerde zaken nog steeds bezig, namelijk de soundtrack van seizoen 2 en deleted scenes van de film Fire Walk With Me, die origineel ongeveer 4 uur duurde. Ook dit kan nog wel een poosje duren voordat het uit komt.

    Je kunt hier wat behind-the-scenes foto's zien van Inland Empire:

    http://www.2000revue.com/community/t...fm?topicid=172

  23. #48

    Standaard

    dus nog zeker een jaar voordat S2 uitkomt, je wordt bijna gedwongen om illegaal aan S2 te komen....

    echt belachelijk dat je als liefhebber zo lang moet wachten

  24. #49

    Standaard

    Paramount en David Lynch zouden er samen aan bezig zijn is al een tijdje het laatste bericht, maar idd hij gaat er niet veel aan kunnen doen zolang hij nog bezig is met Inland Empire (niet erg, kijk ik ook naar uit )

    Ben in ieder geval al blij dat het toch min of meer zeker is dat het tweede seizoen er ook komt, en met een beetje geluk nog dit jaar.

  25. #50

    Standaard

    Op een Duits forum vernam ik dat ze het hadden over een release van seizoen 2 op 01-06-2006 of het moet een vervroegde 1 april grap zijn zoals daar ook werd gereageerd.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •