Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 126 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    [spoiler:35164a2b4d]Bob is echt zo freaky. Echt heel goed gespeeld.[/spoiler:35164a2b4d]
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

    Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:30b50730b8]Scary Movie 1[/spoiler:30b50730b8] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit!
    Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?
    [spoiler:30b50730b8]Die gehandicapte politieagent?[/spoiler:30b50730b8] het kan vergezocht zijn, maar iedere keer denk ik daar aan.
    scary movie verklapt alleen het einde van the usuals suspects.
    Huh? Het einde komt toevallig overeen, maar is het ook echt bedoeld als spoof? Ik herinner me voor de rest namelijk geen verwijzingen naar die film in Scary Movie 1, die toch vooral bedoeld was als parodie op Scream, al hebben ze het einde veranderd.

    Anyway, ik zit hier maar te wachten tot het april is, ga in afwachting seizoen 1 nog eens kijken binnenkort, want het is alweer een tijdje geleden. Spijtig genoeg wist ik al voordat ik ooit maar 1 aflevering gezien had wie het gedaan heeft (leve internet :wink. Bij een eerste kijkbeurt van seizoen 1 stoorde het me niet echt, ik ben sowieso niet echt op zoek naar de dader en wil gewoon wat Lynchiaanse toestanden en gebeurtenissen zien, en op dat vlak was seizoen 1 alvast geen ontgoocheling. En misschien begrijp ik ook eindelijk wat van de film als ik de serie in april eindelijk eens helemaal kan afkijken, want tot nu toe is Fire Walk With Me nog altijd de Lynch-film waar ik het minst van snap.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    According to an article published by Entertainment Weekly today (06/07/2006), Paramount will be releasing both seasons of Twin Peaks in a single set by the end of the year. This doesn't mean that Season 2 will not be released separately as reported earlier.
    weet iemand hier meer over?
    En werd Season 1 nou ook nog opnieuw uitgebracht (omdat David Lynch niet mee heeft gewerkt aan de dvd-set van S1, en Lynch waarschijnlijk nieuwe extra's bij S1 wou toegvoegen?)

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Ben seizoen 2 nu aan het kijken en vind het helemaal geweldig. Het heeft even geduurt dat ik het wat vond.

    Geweldig dat ik nog niet weet wie de moordenaar is, al hoop ik niet dat [spoiler:74d34d980c]Scary Movie 1[/spoiler:74d34d980c] het voor mij verpest heeft, want dan flip ik uit!
    Ik heb 'm pas helemaal afgekeken, en het is een hele goede, vreemde, mysterieuze, spannende, grappige serie. Maar wat is jouw verband met Scary Movie 1, want die zie ik niet?
    [spoiler:74d34d980c]Die gehandicapte politieagent?[/spoiler:74d34d980c] het kan vergezocht zijn, maar iedere keer denk ik daar aan.
    scary movie verklapt alleen het einde van the usuals suspects.
    Huh? Het einde komt toevallig overeen, maar is het ook echt bedoeld als spoof? Ik herinner me voor de rest namelijk geen verwijzingen naar die film in Scary Movie 1, die toch vooral bedoeld was als parodie op Scream, al hebben ze het einde veranderd.

    Anyway, ik zit hier maar te wachten tot het april is, ga in afwachting seizoen 1 nog eens kijken binnenkort, want het is alweer een tijdje geleden. Spijtig genoeg wist ik al voordat ik ooit maar 1 aflevering gezien had wie het gedaan heeft (leve internet :wink. Bij een eerste kijkbeurt van seizoen 1 stoorde het me niet echt, ik ben sowieso niet echt op zoek naar de dader en wil gewoon wat Lynchiaanse toestanden en gebeurtenissen zien, en op dat vlak was seizoen 1 alvast geen ontgoocheling. En misschien begrijp ik ook eindelijk wat van de film als ik de serie in april eindelijk eens helemaal kan afkijken, want tot nu toe is Fire Walk With Me nog altijd de Lynch-film waar ik het minst van snap.
    Is de release datum nog aangepast. Want ik wil graag met de Paasdagen kijken naar het lang verwachte vervolg van serie I.

  5. #105

    Standaard

    vooralsnog gewoon 5 april!
    it has already begun

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    weet iemand hier meer over?
    En werd Season 1 nou ook nog opnieuw uitgebracht (omdat David Lynch niet mee heeft gewerkt aan de dvd-set van S1, en Lynch waarschijnlijk nieuwe extra's bij S1 wou toegvoegen?)
    Ja dat zou ik ook wel willen weten, wacht liever op een Box van de hele serie.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #107

    Standaard

    Een complete boxset met beide seizoenen zal er ongetwijfeld wel komen, of seizoen 1 dan ook nieuwe extra's krijgt daar heb ik nog niet echt iets van gelezen. De huidige versie van seizoen 1 was dacht ik toch ook reeds door Lynch zelf onder handen genomen dus zie ik niet echt in waarom hij dubbel werk zou gaan doen. Trouwens de huidige versie van seizoen 1 is nu ook niet bepaald een kale release, met zelfs best veel extra's voor een ietwat oudere TV-serie.

  8. #108

    Standaard

    Het mirakel zou deze week dan toch moeten gaan gebeuren: seizoen 2 van Twin Peaks in de winkelschappen! Volgens mij heb ik er iets van 4 jaar op gewacht.

    Laatst aangepast door Richard B. : 03-04-2007 om 22:09

  9. #109

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen

    Heb het eerste seizoen pas op dvd ondekt (i.t.t. op tv) en da's erg goed bevallen! Sterke serie.
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Het mirakel zou deze week dan toch moeten gaan gebeuren: seizoen 2 van Twin Peaks in de winkelschappen! Volgens mij heb ik er iets van 4 jaar op gewacht.
    in pricewatch hebben ze hem alweer gevonden en sommigen zelfs al in huis

    Het zijn 2 digipacks met elk 3 discs, in een kartonnen hoes..
    Wacht met smart op de postbode (besteld via Bol)

    Iemand al een review van de Nederlandse box gevonden of pics van de verpakking (behalve de voorkant...)
    Laatst aangepast door Johnmeel : 04-04-2007 om 08:11
    it has already begun

  11. #111

    Standaard

    oh kan niet wachten,

    morgen naar de van leest om hem op te halen en dat sluit ik me op met cherry pie en damn fine coffee!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #112

    Standaard

    Ik sluit mij aan bij de vorige spreker. Ik wens hem en velen andere prettige paasdagen. Wij hebben er te lang op moeten wachten

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leo van der Linden Bekijk bericht
    Ik sluit mij aan bij de vorige spreker. Ik wens hem en velen andere prettige paasdagen. Wij hebben er te lang op moeten wachten
    het wachten is voorbij,

    kreeg de dvd al mee van de medewerker van Van Leest

    nu snel offline en richting twin peaks!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #114

    Standaard

    nou,

    de premiere van seizoen 2 gezien (90 minuten) en het is weer helemaal geweldig!

    zit weer helemaal in het mysterieuze sfeertje van Twin Peaks! En daar heb ik lang op moeten wachten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #115

    Standaard

    Mediamarkt Eindhoven had 'em ook al liggen ...gelijk meegesnaaid.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen
    ...
    En hij is inmiddels binnen!

    42,49 euro bij de Van Leest met kortingsbon
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen Bekijk bericht
    En hij is inmiddels binnen!

    42,49 euro bij de Van Leest met kortingsbon

    die kortingsbon gewoon uitprinten en naar Van Leest gaan???

    hartelijk dank!!!
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    die kortingsbon gewoon uitprinten en naar Van Leest gaan???

    hartelijk dank!!!
    yep,

    zo heb ik het ook gedaan!

    let wel op, bon is maar 1x te gebruiken dus shop gerust nog ff de winkel rond!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #119

    Standaard

    Ik heb hem hier dan ook eindelijk in mijn handen, het 2e seizoen van Twin Peaks. Heb lang gedacht dat het er niet meer van zou komen en ondanks dat ik niet kan wachten om er mee te beginnen ga ik eerst seizoen 1 nog eens herbezien denk ik, is toch alweer meer dan 2 jaar geleden dat ik het nog gezien heb. En we hebben lang moeten wachten, maar ik vind het wel een heel mooie release, net als seizoen 1.

  20. #120

    Standaard

    Jammer dat we (i.t.t. de US) de Log Lady Intro's bij de eerste helft van seizoen twee moeten missen. Waarschijnlijk omdat dat gedeelte al eerder gereleased was (b.v. in Duitsland).

  21. #121

    Standaard

    We haev teh Twin peaks 2!

    De box van seizoen 1 werd trouwens in november 2002 al uitgebracht dus het is iets van 4,5 jaar dat we hierop hebben moeten wachten. Wow.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Jammer dat we (i.t.t. de US) de Log Lady Intro's bij de eerste helft van seizoen twee moeten missen. Waarschijnlijk omdat dat gedeelte al eerder gereleased was (b.v. in Duitsland).
    Inderdaad en dat terwijl op de achterkant van de box wel staat: optionele log lady intro bij IEDERE aflevering!
    En missen we dan ook de interviews van de eerste helft van het seizoen die de discs in Amerika wel hebben?
    Toch maar Paramount mailen?

  23. #123

    Standaard

    Jammer inderdaad van de missende extra's op deel 1 van seizoen 2.
    Maar wat me ook opviel is dit:

    "Some episodes may be edited from their original network versions"


    Wat betekend dat?
    Weet iemand of erin geknipt is? En zo ja, wat?
    Het enige dat ik mis tot nu toe is het "On the last episode of Twin Peaks" gedeelte.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo Bekijk bericht
    Inderdaad en dat terwijl op de achterkant van de box wel staat: optionele log lady intro bij IEDERE aflevering!
    En missen we dan ook de interviews van de eerste helft van het seizoen die de discs in Amerika wel hebben?
    Toch maar Paramount mailen?
    Die interviews van disc 1 t/m 3 zijn bij ons verplaatst naar de laatste drie schijven. De schade valt dan nog wel mee.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Die interviews van disc 1 t/m 3 zijn bij ons verplaatst naar de laatste drie schijven. De schade valt dan nog wel mee.

    Had deze topic gemist! De 'wat vooraf ging aan...' is inderdaad op seizoen 2 verwijderd! Hierbij een website met de verschillen tussen de regio boxen van seizoen 2! Jammer van de Log Lady intro's en inderdaad het staat wel op de box bij IEDERE aflevering!

    http://www.dvdcompare.net/comparison...=10854#overall

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •