De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ondertiteling progamma

    hoi allemaal ik zoek al heel lang een ondertiteling progamma want ik maak zelf films en dan heb ik zo een progamma voor nodig om ondertiteling te kunne zetten dus ik vroeg mij af of er in deze forum ook onderwerpen hier over zijn of dat er mensen zijn die weten waar je zo een progamma kan vinden schrijf mij ff een mailtje

    gr 2fast2furious girl (y) [/quote]

  2. #2

    Standaard

    Hallo, en welkom op het forum.

    Ik denk dat je even een pm kan sturen naar Nathan Strik, die zal je ongetwijfeld wel verder kunnen helpen, of als hij de post van jou leest, zal hij hier zeker antwoorden.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  3. #3

    Standaard

    Ik heb ook te weinig ervaring om je verder te helpen.

    Maar... Ik heb wel even de vrijheid genomen om deze thread te verplaatsen van "Op- en Aanmerkingen" naar "DVD Algemeen"

    Succes verder

  4. #4

    Standaard Re: ondertiteling progamma

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 2fast2furious girl
    hoi allemaal ik zoek al heel lang een ondertiteling progamma want ik maak zelf films
    [/quote]

    Subtitle Workshop misschien? Ikzelf gebruik alleen een programma om subs te editen en te synchroniseren maar niet om te maken.
    Maar Subtitle Workshop doet dit wel.
    Hier is de link voor meer info: http://viplay.cs-wuzz.com/english/pa...leworkshop.htm

    Hier is de link naar de download pagina (freeware):
    http://viplay.cs-wuzz.com/english/pages/download.htm

    Als je op deze pagina wat naar beneden scrollt vind je ook talen bestandjes voor het programma waaronder ook Nl

    Hopelijk heb je hier iets aan.

    P.S> Ook een handige site is www.dvdrhelp.com voor alles wat met dvd en het maken van dvd's te maken heeft (authoring, omzettingen,geluid en subs...en nog veel meer).
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #5

    Standaard

    wie is dat nathan strik en waar kan ik die gene vinden dan stuur ik wel ff een mail

    gr 2fast2furious girl

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 2fast2furious girl
    wie is dat nathan strik
    Die schijnt nog wel eens wat stukjes te schrijven voor een zekere DVD site.

    Maar voor het subben van ongesubte DVD´s of je eigen creaties, check DVD Subber eens zou ik zeggen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 2fast2furious girl
    wie is dat nathan strik
    Die schijnt nog wel eens wat stukjes te schrijven voor een zekere DVD site.

    Maar voor het subben van ongesubte DVD´s of je eigen creaties, check DVD Subber eens zou ik zeggen.
    Ja die werkt inderdaad ook. Heb hem zelf maar nog nooit gebruikt eigenlijk.
    Ik kreeg van Alex een PM die 2fast2furious girl waarschijnlijk voor mij had bedoeld. Ze schreef daarin dat engels een beetje een probleem is.
    Ik heb nog geen Nederlandstalig programma kunnen vinden over subs.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  8. #8

    Standaard ik begrijp er niks van

    weet iemand of er ook een nederlandse ondertitelind progamma bestaat want die heb ik liever of een makkelijke progamma

    gr 2fast2furious girl

  9. #9

    Standaard

    Hm....misschien weet Nathan dat ook wel.

    Even een pm sturen naar hem zou ik zeggen
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  10. #10

    Standaard

    ja ik ben al gaan kijken op site s of ik er iets van kon vinden maar dat engels zit bij mij echt niet in mijn aard whahaha maar ik doe echt mijn best om het allemaal te begrijpen dus ik hoor nog wel van jullie als jullie iets makelijks heb gevonden

    gr 2fast2furious girl

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •