Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Simpsons, The: Season 3 [DVD]

    Simpsons, The: Season 3 [DVD]

    Na lang wachten is eindelijk het derde seizoen op DVD verkrijgbaar.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    WouW prachtig!

    Deze ga ik (Zodra ik weer geld heb) meteen aan mijn verzameling toevoegen.
    Ik heb Seizoen 1 al, dus 2 moet ik eerst nog kopen.

    Echt gaaf dat ie er is!

    Groeten
    Ricardo

  3. #3

    Standaard

    Heb er nooit wat aan gevonden, aan de Simpsons. Blij toe, stel je voor dat ik al die boxsets zou moeten aanschaffen

  4. #4

    Standaard

    Ook dit seizoen bij release meteen aangeschaft. Wederom een prachtige box met leuke afleveringen. Stukken beter dan seizoen 1 en 2.

    Toppertje
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ook dit seizoen bij release meteen aangeschaft. Wederom een prachtige box met leuke afleveringen. Stukken beter dan seizoen 1 en 2.

    Toppertje
    ik heb de engelse uitgave nou een aantal weekjes binnen en ik moet zeggen. Echt topafleveringen, zeker beter dan seizoen 2 en helemaal dan het eerste teleustellend seizoen. Erg leuk begin menutje ook. Zo ga ik altijd naar de episodes want elke keer gebeurt er wel weer wat grappigs. De beste vind ik dat je in het donker hun ogen ziet en ze dan allemaal uit beeld worden gepoold. Oja en puppet on a string LOL.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  6. #6

    Standaard

    Zowat mijn favoriete TV serie, nog steeds (en dat voor iemand zonder TV zeg )
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  7. #7

    Standaard

    Het ziet er tof uit .

    Alleen ik moet eerst maar 's m'n Friends collectie afmaken voordat ik
    aan 15 nieuwe boxsets van de Simpsons ga binnen :P

    Maar het verlanglijstje wordt weer heel wat langer


    ........................


    ehm .... Sint ?? :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    De beste vind ik dat je in het donker hun ogen ziet en ze dan allemaal uit beeld worden gepoold. Oja en puppet on a string LOL.
    Of The Matrix natuurlijk!!!

    Enfin, en dat ze nu bij Fox maken dat het wat voortgaat met die seizoensboxen. The X-Files zijn afgelopen, Futurama is afgelopen... geen excuses dus om er niet de nodige energie in te steken! Als purist moet ik natuurlijk alle Simpsons-seizoenen hebben, maar ik kijk toch vooral uit naar het beresterke seizoen 6! (Lisa's Wedding, Homer The Great, Who Shot Mr. Burns, And Maggie Makes Three, Itchy and Scratchy Land ...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Ik vind ze echt heel gaaf, ook goede "verborgen" humor. Hiermee bedoel ik humor die veel mensen op het eerste gezicht niet zien of begrijpen.

    Alleen zijn die sets zo duur...

  10. #10

    Standaard

    Heb hem een hele tijd in de pre-order gehad bij play en sprong een gat in de lucht toen ik hem binnen had. Vind the Simpsons helemaal top, hopelijk gaan ze de nieuwe boxen nu eens wat sneller (maar uiteraard wel verzorgd) uitbrengen, want het huidige tempo ligt veel te laag.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #11

    Standaard

    Even een weetje:

    In Amerika/ Engeland hebben ze, net als in Nederland, nog maar de 3 Seizoenen van The Simpsons op DVD.
    Dus dat schiet niet echt op daar.

    Wel komt binnekort het 4e Seizoen in Amerika/ Engeland uit.
    Dat is de serie van 1992 tot 1993.

    Dus afwachten maar wanneer ´t in Nederland komt :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD_Boy
    Even een weetje:

    In Amerika/ Engeland hebben ze, net als in Nederland, nog maar de 3 Seizoenen van The Simpsons op DVD.
    Dus dat schiet niet echt op daar.

    Wel komt binnekort het 4e Seizoen in Amerika/ Engeland uit.
    Dat is de serie van 1992 tot 1993.

    Dus afwachten maar wanneer ´t in Nederland komt :wink:
    lol ik haal hem wel als ie er is desnoods op r1. Alleen het gaat nog wel even duren. Volgens mij is er nog geen release date voor het 4e seizoen. Oja al op de sinterklaas toer? Aangezien je dat rijmpje onderin hebt staan :wink:
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  13. #13

    Standaard

    Alleen het gaat nog wel even duren. Volgens mij is er nog geen release date voor het 4e seizoen.
    Er is inderdaad nog geen definitieve release date voor het 4e seizoen.
    Maar wat ik al wel kan verklappen is dat het 4e seizoen in zomer of herfst 2004 gaat verschijnen in Amerika of Nederland (nog niet zeker dus). Het is dus inderdaad nog een tijd wachten.

    En sinterklaastoer?
    ja ik ben hard bezig een verlanglijstje te maken voor die goede sint! :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD_Boy
    Wel komt binnekort het 4e Seizoen in Amerika/ Engeland uit. Dat is de serie van 1992 tot 1993.
    Ah? Definieer eens "binnenkort"? Gewoonlijk zit er een maand of wat tussen met de release hier, dus dan komt er toch schot in de zaak. Én hopen dat het waar is, want seizoen 4 begint met Kamp Krusty!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD_Boy
    Wel komt binnekort het 4e Seizoen in Amerika/ Engeland uit. Dat is de serie van 1992 tot 1993.
    Ah? Definieer eens "binnenkort"? Gewoonlijk zit er een maand of wat tussen met de release hier, dus dan komt er toch schot in de zaak. Én hopen dat het waar is, want seizoen 4 begint met Kamp Krusty!
    Kamp Krusty!!!!!!!! Waarom duurt het nog zo lang. Heb al weer bijna alle afleveringen van seizoen 3 bekeken.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #16

    Standaard

    Ik zie de Easter Egg van disc 3 er niet bij staan. Is hij er dan daadwerkelijk af gehaald? Ik zie er geen reden voor om hem weg te laten, maar 't lukt me maar niet om hem te activeren.

    Over seizoen 4 is er nog helemaal niets bekend, helaas. Dat er voor Futurama geen DVD's meer gemaakt hoeven worden maakt ook niks uit. Het probleem is, dat showrunner van seizoen 4 (Al Jean) nu ook showrunner is voor seizoenen 13 - 16, dus heeft hij weinig tijd voor de commentaries waar hij wel overal bij wil zijn (vandaar dat er 4 extra op de seizoen 3 discs staan). Maar als Conan O' Brian op seizoen 4 verschijnt, zal het het wachten zeker waard zijn! Hopelijk gaat het na seizoen 5 was vlugger allemaal, al weet je maar nooit. Veel mensen die er vroeger aan werkten zijn allemaal een andere richting opgegaan, en moeten dus opgetrommels worden.

    Even, zomaar voor de leukigheid, alle seizoenen van best naar slechtst op 'n rijtje gezet IMO:
    6, 4, 3, 5, 7, 8, 2, 9, 13, 14, 1, 10, 11, 12

  17. #17

    Standaard

    Ga er eerst maar eens flink voor sparen. Met al die DVD's die nog gaan komen dit jaar denk ik dat het pas volgend jaar wordt.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD_Boy
    Wel komt binnekort het 4e Seizoen in Amerika/ Engeland uit.
    Dat is de serie van 1992 tot 1993.

    Dus afwachten maar wanneer ´t in Nederland komt :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD_Boy
    Er is inderdaad nog geen definitieve release date voor het 4e seizoen.
    Maar wat ik al wel kan verklappen is dat het 4e seizoen in zomer of
    herfst 2004 gaat verschijnen in Amerika of Nederland (nog niet zeker dus).
    Het is dus inderdaad nog een tijd wachten.
    Dit soort informatie slaat helemaal nergens op, zeg dan niks.

  19. #19
    davey
    Guest

    Standaard

    Ik heb alle seizoenen gezien 1 tot 15 , op dvd dan en ze blijven echt goed
    echt een aanrader voor iedereen.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb alle seizoenen gezien 1 tot 15 , op dvd dan en ze blijven echt goed
    echt een aanrader voor iedereen.

    Hoezo jij hebt alle seizoenen 1-15 op DVD?

    Dat kan niet, aangezien er maar 4 uit zijn en season 15 vijf maanden nadat jij dat berichtje schreef pas eindigde

    ~simpsons season 4~
    [spoiler:8c5ffb983c]Het vierde seizoen is reeds sinds juni uit in de V.S. en verschijnt bij ons, begin augustus. (Hopelijk met de nodige (leuke) extra's)[/spoiler:8c5ffb983c]
    ~~

  21. #21

    Standaard

    Seizoen 3 en de serie wordt beter en beter. Deze hoort in de 'gouden' periode van de serie: echt zwakke afleveringen zitten er niet tussen. De beeldkwaliteit valt inderdaad wel tegen soms.

  22. #22

    Standaard

    Pas net aangeschaft dus nu pas een mening. Ik blijf het samen met Friends en The X-Files 1 van de 3 beste TV-series ooit vinden. De beeldkwaliteit is inderdaad niet overal puntgaaf (understatement), maar zoals gezegd in de review: de inhoud maakt meer dan alles goed.

    Net de eerste 2 afleveringen gezien met audiocommentaar. Leuk om te horen hoe die guest roll van Michael Jackson van de grond is gekomen. Ik wist wel dat hij het echt was (staat onder een pseudoniem in de end credits), maar wat ik bijvoorbeeld niet wist was dat hij niet zelf de zang in de aflevering heeft gedaan (dat was zn vaste voice-in...). En dat hij het nummer Do the Bart-Man heeft geschreven.

    Erg interessant dat audiocommentaar. Gelukkig ook niet zo suf als bij veel films. Er wordt echt iets nuttigs verteld en de vertellers hebben er ook lol in.

  23. #23

    Standaard

    Ze groeien niet, er zit héél af en toe een veranderend dingetje in de serie, zoals een karakter dat doodgaat of zo.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  24. #24

    Standaard

    Gewoon een geweldige serie die mij nooit gaat vervelen .

  25. #25

    Standaard

    Ik kan niet wachten op de komende seizoenen :P
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •