Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 232 van 232 worden weergegeven.

Discussie: DVD opbergen?

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino Bekijk bericht
    De mijne heb ik hier besteld, http://www.cddvdrek.nl/. Speciaal voor cd's en dvd's. In een kast is ruimte voor ca. 440 dvd's. De kasten zijn van plaatstaal en heel eenvoudig in elkaar te zetten. Groeten Martin
    Ben ook op zoek naar dvd rekken en dit lijkt me wel wat, alleen vroeg ik me af hoe stabiel zo'n rek voor 500 dvd's is; heb thuis vloerbedekking en volgens mij zit er geen inkeping in i.v.m. de plint (maar die zou ik natuurlijk kunnen verwijderen); kun je 'm evt makkelijk aan de muur bevestigen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #227
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wil toch nog even kwijt, dat die Billy's van de Ikea echt dikke afzetterij is.

    Was namelijk eerst van plan, om twee Billy's te nemen, kleur berken:

    Breedte: 80 cm
    Diepte: 28 cm
    Hoogte: 202 cm

    Kosten plaatje:

    Witte variant = 35 euro p.s.
    Berken = 69 euro p.s.

    Daarbij krijg je zes planken, in één kast. Maar sowieso wou ik nog 4 extra planken erbij kopen. (2 voor elke kast) Vond dat er anders te veel ruimte overbleef.

    Kosten, losse plankjes:

    Wit = 11 euro
    Berken = 13 euro

    2 kasten (berken) maakt 69 x 2 = 138 euro
    4 losse plankjes (berken) maakt 13 x 4 = 52 euro
    -------------------------------------------------------------------------+
    190 euro

    Kosten plaatje wit:

    35 x 2 = 70 + 11 x 4 = 44 maakt weer 114 euro.

    Afzetterij tot en met. Een dooie kast van 190 euro, waar je ver niks mee doet, en wat DVD's in bergt.

    Die Billy's komen er bij mij niet in.

  3. #228

    Standaard

    En dan ook nog een schroefje over?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #229

    Standaard

    Ik heb ook 1 Billy kast staan, speciaal voor de giftsets en mooie uitgaves.
    Op een gegeven moment had ik ruimtegebrek, dus kon wel een extra plankje gebruiken. En om nou 13 euro voor een extra plank te betalen, terwijl de hele kast maar 35 euro (incl 5 planken) kost Dus heb ik maar een hele extra kast gekocht, en daar een plank uit gepakt voor m'n staande kast. De rest laat ik gewoon in de verpakking liggen totdat ik op mezelf ga wonen, en ruimte heb voor 2 billys naast elkaar.

    Voor de keepcases heb ik 2 rekken van Wehkamp.
    Het is een 3 delige serie, en ik heb momenteel de grootste en de middelste.
    Kosten respectievelijk € 159,99 en € 119,99.

    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  5. #230

    Standaard

    Beste DVD-liefhebbers,

    Ik ben op zoek naar een kast die ik tot op heden nog niet heb kunnen vinden, ik heb er persoonlijk een hekel aan om me hoofd schuin te houden als ik DVD's aan het uitzoeken ben, dus ik ben op zoek naar een kast waarin ALLE Dvd's vlak kunnen liggen.

    Het allerliefst een heel rek met een plaatje per DVD maar per meer op een plaatje is ook geen probleem. De idiale maat zou zijn een vakverdeling van ca. 22 cm breed per verticale plaat en ca. 17 cm hoog of eventueel variabel in te stellen hoogteplaten.

    Weet een van jullie of dit soort kasten verkrijgbaar zijn, en zo ja ook waar?

    Alvast erg bedankt.


    Edit 22/6:
    Ik heb mijn probleem opgelost door 10 kleine kastjes te kopen bij de IKEA en deze op te hangen aan mijn muur, werkt uitstekend. Dit zijn de kastjes:

    Laatst aangepast door StephanG : 22-06-2008 om 22:33
    Ik heb helaas geen onderschrift, of toch wel?

  6. #231

    Standaard

    Tip! Ik was lange tijd op zoek naar een handig opbergbox-systeem voor het bewaren van dvd's die ik minder vaak bekijk, en die heb ik nu eindelijk gevonden. Het gaat om dit type van Kwantum. Het mooie aan dit type is dat ie lekker recht is en dat je er precies 3 rijen dvd's in kwijt kan. In totaal passen er 63 dvd's staand in en dan kun je er nog ongeveer 12 liggend bovenop in kwijt. Al met al dus iets van 75 dvd's in een lekker compacte box. Hij is ook goed af te sluiten en stapelt heel prettig. De prijs is wel wat hoger dan die van vergelijkbare opbergboxen (11,99) maar omdat het zo'n fijne oplossing is heb ik dat er graag voor over.

  7. #232

    Standaard

    k heb destijds vruchteloos naar goede cd kasten gezocht voor mijn petekindje...heb dan maar gezegd dat ze zelf eens moesten uitkijken maar ook zij vonden niet hetgeen ze zochten...totdat ik op een gegeven moment een aanbieding van de aldi zag...niet alleen was het precies hetgeen ze zocht (zowel geschikt voor dvd's als cd's) maar het was ook nog goedkoop (waardoor ik er direct 2 kocht voor haar)
    ik denk dat het zo'n model als dit was:
    http://webcache.googleusercontent.co...=www.google.be

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •