Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 232 worden weergegeven.

Discussie: DVD opbergen?

  1. #1
    neteye
    Guest

    Standaard DVD opbegren?

    Jess ik ben op zoek naar een goed ssysteem en niet al te duur om al mijn dvd's in op te bergen. wie van jullie heeft een idee voor mij, welke winkel en het merk. ed tnx

  2. #2

    Standaard

    ikea.. rekje om cd's dvd's video's in op te bergen... ziet er als volgt uit:

    |_|_|_|_|_|

    Dan kan je tussen die dingen die rechtop staan je dvd's zetten..

    +/- 50,-

    Niet duur een ook alle speciale dvd-boxen e.d. passen!!

  3. #3

    Standaard

    Koop een BENNO CD-REK van Ikea (79 gldn)!! Zie site

    - Voor 180 cd's, 88 dvd's of 40 videobanden.
    - Verstelbare planken; gemakkelijk aan te passen aan cd's, cassettes, e.d.
    - Past bij de BILLY boekenkasten.

    VOORDELEN:
    - Bent in 1x klaar! (Hoeft niet 10x hetzelfde rekje te kopen)
    - Gaat waarschijnlijk voorlopig nog niet uit de handel (heb ik ook gehad met van die opbergsystemen, gaan na verloop van tijd uit de handel en dan moet je weer een andere kopen als je collectie groeit)
    - Niet echt duur (minder dan 1 piek per DVD)
    - Naast DVD's ook cd's, video's, enz. door verstelbare planken

    NADEEL:
    - Ikea, dus even in elkaar sleutelen
    (- Moet natuurlijk wel in je interieur passen!!!)

  4. #4

    Standaard

    wat ik bedoelde heeft geloof ik ook Benno of zoiets... alleen da's horizontaal... en open aan de boven- en voorkant zoals ik getekend heb

  5. #5

    Standaard

    Ook erg fraai....Bertby van diezelfde IKEA.
    160 DVD's achter een glasplaat. Verlichting optioneel....iets duurder (175 NLG)

  6. #6

    Standaard

    wow die opbergkast is chill!!!!! die wil ik ook! ben ik effe blij dat er een IKEA in de buurt is. effe regelen met pa dat ie meegaat. Met verlichting! WHOAAA, die is relaxt!!

  7. #7

    Standaard

    Zelf een paar schappen fabrieken kan natuurlijk ook

  8. #8

    Standaard

    Dat ziet er heftig uit Alex.
    Ik dacht dat ik asociaal veel DVD´s had, maar als ik dit zie...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Zelf een paar schappen fabrieken kan natuurlijk ook

  9. #9

    Standaard

    O ja... Er dichtbij hangt een infrarood-oog van mijn alarminstallatie...

  10. #10

    Standaard

    hmmm, net zoals in Entrapment? Dan zijn ze dus steelbaar
    nee, wees maar niet bang, dat is tegen Gods wil. En ik ben een man van geloof.

    Let God be with you

  11. #11

    Standaard

    "God is dead" (Nietzche)

    "Nietzche is dead!!!" (God)



    Het is een ouwe, maar hij blijft grappig.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender
    Koop een BENNO CD-REK van Ikea (79 gldn)!!
    Da's grappig...heb de voorloper van Benno als CD rek (passen geen DVD's in). Is wel wat lager maar hetzelfde idee. Kan er mooi bij staan. Ik wilde er al eentje bijkopen en dan om en om een dragertje weglaten, dan zouden er wel DVD's in passen.
    Probleem opgelost...nu nog de slenterende stelletjes en joelende kinderen trotseren...waar is mijn zeis...?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13
    neteye
    Guest

    Standaard Jongens allemaal heel erg bedank ik ga zaterdag naar de IKEA

    Tnx voor alle tips......

  14. #14

    Standaard

    Er stond deze week in het Gamma krantje een leuke aanbieding van een soort Boeken/DVD wandje
    Zag er niet verkeerd uit ! ,Koste nog geen honderd piek !

    Ik gebruik zelf een soort boekenwand wat uit de Billy reeks van Ikea komt.
    Kunnen 350 DVDs in !
    Ze zijn er helaas mee gestopt om die te leveren.


  15. #15

    Standaard

    Ik heb de bertby kast gekocht bij ikea, echt een super mooi ding.Ik heb 1 probleem hoe krijg je er in hemelsnaam 160 dvd in.
    Je krijgt er 21 op een glasplaat en je heb maar 7 vakken (dus glasplaten). Ik kan er een 7e glasplaat bijzetten maar dan passen de dvd`s er niet meer tussen.

    Zijn er mensen die het opgelost hebben of heb ik gewoon iets verkeerds gedaan. Het heeft geen haast ik heb pas 48 films.

    groeten

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Ik heb 1 probleem hoe krijg je er in hemelsnaam 160 dvd in.
    Ik weet niet of dit een 'officieel' ikea-aantal is, maar DVD hoesjes zijn er natuurlijk in diverse soorten.
    Op de plaats van 1 Keep Case kunnen al gauw 2 Jewel Case hoesjes (De breekbare doorzichtige) staan...

  17. #17

    Standaard DVDs opbergen

    Ik heb altijd mijn dvd's lekker opzichtig in een mooi kastje of verlichte vitrinekast willen hebben. Later heb ik toch besloten om ze iewat anoniemer in mijn hobby-kamer te gaan plaatsen. Waarom?

    Wel...kennen jullie dat: Je hebt aardig wat "zogenaamde vrienden" die een dvd-rom speler op hun computer hebben, maar het vertikken om zelf dvd's te kopen. Nee, ze gaan wel ff langs Enric met de bedoeling iedere week een dvd-film van hem te lenen. JA, DAS MAKKELIJK! Die rare enric die koopt toch wel iedere maand een paar schijfjes...

    Wel, ik leen dus geen dvd's meer uit! Ik ben GVD geen videotheek!!!!!

    Oef, sorry jongens. Had ik ff nodig!

    Maar het ging dus over opberg-systemen. Wel, ik sta op het punt te verhuizen. Naar een ruimere woning! Daar krijgen ze een mooi plekje! Ik ga waarschijnlijk ook naar IKEA! Alexander..ik ben een beetje verliefd op Bertby! Mooie kast is dat!

  18. #18

    Standaard 160 DVD's???

    Tja Dadaveke...dat noem ik nou een LUXE-PROBLEEM!

  19. #19

    Standaard

    Hmm...ik kan het zelf niet checken. IK heb het vermoeden dat onze zweedse vrienden het aantal van 160 dvd's hebben gebaseerd op de niet meer courante Jewel-cases.
    Deze zijn een stukje smaller dan de keep- en snappercases.

    Wat Alex ook reeds opmerkte dus......
    Is toch te vroeg voor me...!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    O ja... Er dichtbij hangt een infrarood-oog van mijn alarminstallatie...
    Ik heb er, net als in de winkel een briefje bij hangen: "Deze doosjes zijn leeg"

  21. #21

    Standaard

    bedankt voor de info

  22. #22

    Standaard prijs incl. lichtje erin?

    Die kast van 179 piek is inderdaad een juweeltje! Dus als er zo'n 160 jewel cases in kunnen, hoeveel gewonen snapper- of keep cases kunner er dan in?
    En hebben jullie enig idee hoeveel ik kwijt ben als ik deze kast koop inclusief lichtje koop?

    Alvast weer bedankt!

    Jeroen

  23. #23

    Standaard

    Een stuk of 140 schat ik, ik ben zelf ook op zoek, maar het moet iets aan de muur zijn

  24. #24

    Standaard Nieuw spul bij Ikea

    Beetje ouwe thread, maar who cares?

    Afgelopen vrijdag bij onze Zweedse vrinden geweest en ik stuitte daar op een nieuw itempie: de Kaxǻs wandplank. Plank is een beetje een raar woord want het is een kast die je aan de muur hangt. Het is een antraciet-kleurige kast van 97cm breed en 26cm hoog en er passen 60 DVD's in. De voorkant wordt afgesloten met twee donker getinte glazen schuifdeurtjes met alu.handgrepen. Heel mooi vind ik zelf en het past iets beter in mijn interieur als die andere dingen van waaibomenhout enzo.
    Je kunt de DVD's wel zien door het glas, maar ze staan wel mooi weggeborgen en springen er niet uit door hun kleuren ofzo.

    Kosten: €26,77

    Vreemd genoed staat het ding niet in de catalogus en als je het op de website als zoekwoord intikt, krijg je de Zweedse variant van 'Que¿' te zien... (ook op de Zweedse site). Geen plaatje dus.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #25

    Standaard

    laatst zag ik op een of andere website (vergeten) een heel mooi hangend rekje, gewoon 4 glazen planken onder elkaar met een groen licht erin verwerkt, heeeel mooi. Weet iemand waar ik die kan kopen?

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •