Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 895 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Hier een videoclip, mooi hoe Star Wars is gerestaureerd:
    (A New Hope - Han Solo and Jabba The Hut)

    http://www.dvdtown.com/videoclip/sta...reen/11796/11/

    Videoclip - Menuscreen The Empire Strikes Back

    http://www.dvdtown.com/videoclip/sta...creen/11796/9/

    Videoclip - Menuscreen A New Hope (deze straalt enorm veel sfeer uit )

    http://www.dvdtown.com/videoclip/sta...reen/11796/10/

  2. #402

    Standaard

    De onderste twee had ik op de vorige pagina al geplaatst, samen met nog andere link (menu van The Empire Strikes Back, planeet Hoth variant).

    http://www.dvdtown.com/videoclip/sta...creen/11796/8/

  3. #403

    Standaard

    En de officiele trailer voor de nieuwe dvd box!

    http://images.amazon.com/media/i3d/0...trilogy-hi.asx
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    En de officiele trailer voor de nieuwe dvd box!

    http://images.amazon.com/media/i3d/0...trilogy-hi.asx
    Deze bevat aardig wat spoilers voor de mensen die films nog nooit hebben gezien (komen ws van een andere planeet)

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    En de officiele trailer voor de nieuwe dvd box!

    http://images.amazon.com/media/i3d/0...trilogy-hi.asx
    Deze bevat aardig wat spoilers voor de mensen die films nog nooit hebben gezien (komen ws van een andere planeet)
    Mooie clip dat wel, maar idd spoilers.
    Laat maar komen die 5.1 EX, zal een genot worden denk ik.

  6. #406

    Standaard

    De VanLeest hier in Helmond wil het winkelend publiek alvast lekker maken voor de release van volgende week. Ze hadden de display met daarin de boxen al klaar staan bij de ingang van de winkel. Er hing echter een brief je bij met de mededeling dat de box pas 22 september verkocht mag worden.

  7. #407

    Standaard

    Waarom gaan zoveel mensen eigenlijk voor de R2nl?

    Is toch een stuk duurder?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Waarom gaan zoveel mensen eigenlijk voor de R2nl?

    Is toch een stuk duurder?
    Omdat ik het liefst Nederlandse ondertiteling heb, geen zin heb om langer te wachten dan 22 september, geen R1 of andere regio's kan afspelen en tot slot omdat ik geld te veel heb.

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    en en tot slot omdat ik geld te veel heb.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Waarom gaan zoveel mensen eigenlijk voor de R2nl?

    Is toch een stuk duurder?
    Omdat ik het liefst Nederlandse ondertiteling heb, geen zin heb om langer te wachten dan 22 september, geen R1 of andere regio's kan afspelen en tot slot omdat ik geld te veel heb.
    Als je toch teveel hebt....

    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoosG
    Maar wat kan ik nu het beste doen als ik de R2 versie wil met die litho?

    Bestellen op frs online? Of op woensdag naar de winkel rijden?

    Er is natuurlijk een grote kans dat de eerste lading meteen weg is in de winkels. En als je het online besteld, wanneer ontvang je het dan? Waarschijnlijk later dan de release datum.
    Beste is naar de winkel rijden lijkt me

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Voor de gehele saga:



    Kunnen 7 DVD's in.
    Luke met een rode saber :P

  13. #413

    Standaard 1997 ltd Edition Metal VHS Box

    Hallo SW fanaaten,

    Ik ben ooit in 1997 eens 1 van de 20 eerste kopers geweest van de 1997 vhs box bij FRS in Rotterdam op de Lijnbaan, en mijn beloning was een volledig metalen box uit de handen van Darth Vader met daarin de 1997 releases op VHS. Heeft 1 van jullie dit item weleens eerder gezien en is dit van enige waarde? IVM met ruimte gebrek ben ik van plan een flink deel van mijn collectie weg te doen, hebben jullie nog adressen van speciaalzaken die hier mogelijk intresse in hebben? En natuurlijk komt de DVD box nog steeds op de 22e thuis in de kast te staan.... ALvast bedankt, Marco

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Voor de gehele saga:



    Kunnen 7 DVD's in.
    Luke met een rode saber :P
    niet alleen dat; waar zijn de karakters uit Episode 3?

    die champagne sux...

  15. #415

    Standaard

    Dat Empire/Rebellion logo half/half vind ik ook maar niks...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #416

    Standaard

    Het ziet er in ieder geval allemaal geweldig uit. Kán gewoon niet wachten ... laat het maar snel de 22e worden
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    ....laat het maar snel de 22e worden
    Geweldig dat ook de studiefinanciering de 22 binnenkomt 8)


  18. #418

    Standaard Re: 1997 ltd Edition Metal VHS Box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Hallo SW fanaaten,

    Ik ben ooit in 1997 eens 1 van de 20 eerste kopers geweest van de 1997 vhs box bij FRS in Rotterdam op de Lijnbaan, en mijn beloning was een volledig metalen box uit de handen van Darth Vader met daarin de 1997 releases op VHS. Heeft 1 van jullie dit item weleens eerder gezien en is dit van enige waarde? IVM met ruimte gebrek ben ik van plan een flink deel van mijn collectie weg te doen, hebben jullie nog adressen van speciaalzaken die hier mogelijk intresse in hebben? En natuurlijk komt de DVD box nog steeds op de 22e thuis in de kast te staan.... ALvast bedankt, Marco
    Ik weet dat er een VHS-verzamelmark bestaat die nog best wel actief is, zelfs nu we dvd hebben. Geen idee waar je die verzamelaars kunt vinden maar ik zou eens gaan zoeken via Google als ik jou was.

    Oh ja: misschien dat zoiets ook nog waarde heeft voor de fans die ECHT alles verzamelen. Ze zullen vast bestaan..

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Zijn er geen winkels die de boxset eerder verkopen, wat toendertijd ook gebeurde bij Finding Nemo?
    Misschien stunt Blokker wel een weer of de AH.
    Blokker gaat hem iig wel verkopen, vermoed geen stuntprijs, iets in de trant van "met X dukaten kost hij €XXXX". Zal zaterdag eens gaan kijken of ik achter de prijs kan komen ben benieuwd iig, wordt dinsdag lekker veel gebruikmaken van OV om laagste prijs te vinden
    Ik denk ook niet dat er gestunt gaat worden met de prijs van deze DVD, maar je weet het nooit. Hoe kun jij zaterdag achter de prijs komen?
    Misschien verkopen sommige bedrijven as. maandag de betreffende DVD's al.....ff hopen!
    Werk zaterdags bij de Blokker :wink: kan hem iig daardoor met 15% korting krijgen, maar ik denk dat MM er dan nog onder zit (ik hoop weer op een stunt van MM R'dam net zoals toen met Finding Nemo)
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Luke met een rode saber :P
    Vast van zijn pappie gejat

  21. #421

    Standaard Re: 1997 ltd Edition Metal VHS Box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Hallo SW fanaaten,

    Ik ben ooit in 1997 eens 1 van de 20 eerste kopers geweest van de 1997 vhs box bij FRS in Rotterdam op de Lijnbaan, en mijn beloning was een volledig metalen box uit de handen van Darth Vader met daarin de 1997 releases op VHS. Heeft 1 van jullie dit item weleens eerder gezien en is dit van enige waarde? IVM met ruimte gebrek ben ik van plan een flink deel van mijn collectie weg te doen, hebben jullie nog adressen van speciaalzaken die hier mogelijk intresse in hebben? En natuurlijk komt de DVD box nog steeds op de 22e thuis in de kast te staan.... ALvast bedankt, Marco
    Ik weet dat er een VHS-verzamelmark bestaat die nog best wel actief is, zelfs nu we dvd hebben. Geen idee waar je die verzamelaars kunt vinden maar ik zou eens gaan zoeken via Google als ik jou was.

    Oh ja: misschien dat zoiets ook nog waarde heeft voor de fans die ECHT alles verzamelen. Ze zullen vast bestaan..
    inderdaad

  22. #422

    Standaard

    Ik heb niet alle Star Wars topics gevolgd, dus misschien is dit al besproken, maar kan iemand mij vertellen of de Nederlandse DVD's wel de optie hebben om alleen de scenes te ondertitelen waarin een alien-taal wordt gesproken? Ik wil de films namelijk wel kunnen kijken zonder ondertitels, alleen dat taaltje van Jabba heb ik nog niet helemaal onder de knie.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ik heb niet alle Star Wars topics gevolgd, dus misschien is dit al besproken, maar kan iemand mij vertellen of de Nederlandse DVD's wel de optie hebben om alleen de scenes te ondertitelen waarin een alien-taal wordt gesproken? Ik wil de films namelijk wel kunnen kijken zonder ondertitels, alleen dat taaltje van Jabba heb ik nog niet helemaal onder de knie.
    Bij Attack of the Clones is dat wel het geval (ik heb het stukje gekeken waarin [spoiler:2f074c5090]Anakin naar Tatooine gaat en Watto ontmoet[/spoiler:2f074c5090]. Als je de ondertiteling uitschakeld hebt staan, heb je op momenten dat er een vreemde taal wordt gesproken wel Engelse ondertiteling. Ik neem aan dat dit bij de andere DVD's ook zo zal zijn.

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    kan iemand mij vertellen of de Nederlandse DVD's wel de optie hebben om alleen de scenes te ondertitelen waarin een alien-taal wordt gesproken?
    Ja, alleen niet in het Nederlands. Als je de ondertiteling uitzet, worden alle Alien-talen netjes in het Engels ondertiteld.

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Ik heb niet alle Star Wars topics gevolgd, dus misschien is dit al besproken, maar kan iemand mij vertellen of de Nederlandse DVD's wel de optie hebben om alleen de scenes te ondertitelen waarin een alien-taal wordt gesproken? Ik wil de films namelijk wel kunnen kijken zonder ondertitels, alleen dat taaltje van Jabba heb ik nog niet helemaal onder de knie.
    Bij Attack of the Clones is dat wel het geval (ik heb het stukje gekeken waarin [spoiler:c9675a1dc1]Anakin naar Tatooine gaat en Watto ontmoet[/spoiler:c9675a1dc1]. Als je de ondertiteling uitschakeld hebt staan, heb je op momenten dat er een vreemde taal wordt gesproken wel Engelse ondertiteling. Ik neem aan dat dit bij de andere DVD's ook zo zal zijn.
    Waarom dan geen R1 aanschaffen?

Pagina 17 van 36 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •