Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: ACCEPTGIRO

  1. #26

    Standaard

    LOL
    Helaas ken ik dat maar al te goed .
    PS: ik meende ergens iets gezien te hebben over vraag over een acceptgiro icm een webwinkel oid? Weet jij wat ik bedoel? :P. Weer heerlijk offtopic bezig de laatste tig posts

    edit.

  2. #27

    Standaard

    toch lekker om dat buikje te verven man...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    als je zo getrained buikje hebt valt het wel op inderdaad . En ik zwem drie keer in de week (ben net 2 uur terug van weer baantjes trekken) en mij lukt het niet :P.
    Wat is het geheim Danielle ? Vertel het
    nou heel simpel, ik heb sinds mijn 12de tot vorig jaar hockey gespielt in competitieverband. EN ik eet heel gezond, alhoewel ik soms een whopper of een feboburger naar binnen werk.
    "I like it sideways"

  4. #29

    Standaard

    He! Wel on topic blijven hier hoor.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    als je zo getrained buikje hebt valt het wel op inderdaad . En ik zwem drie keer in de week (ben net 2 uur terug van weer baantjes trekken) en mij lukt het niet :P.
    Wat is het geheim Danielle ? Vertel het
    nou heel simpel, ik heb sinds mijn 12de tot vorig jaar hockey gespielt in competitieverband. EN ik eet heel gezond, alhoewel ik soms een whopper of een feboburger naar binnen werk.
    ik heb ook jaren hockey gespeeld (ben nu net jaartje of 4 gestopt) maar het is mij nooit gelukt om er getrained uit te zien :P.
    Wellicht moet ik eens gezonder gaan eten

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zit je weer naar de buikjes te kijken Martin
    tja, automatisch wordt je toch op één of ander manier naar toe getrokken, daar ben je toch man voor. het zou gek wezen als dit niet zo zou zijn. 8)
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    He! Wel on topic blijven hier hoor.
    Ben je nou nederlander of niet
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zit je weer naar de buikjes te kijken Martin
    tja, automatisch wordt je toch op één of ander manier naar toe getrokken, daar ben je toch man voor. het zou gek wezen als dit niet zo zou zijn. 8)
    Wees gerust Martin, wat dat betref ben ik net als jij een man en aldoende had ik ook dat buikje al bekeken. :wink:
    Nu nog een compleet plaatje van het buikje en bijbehorend gezicht.

  9. #34

    Standaard

    Nu nog een compleet plaatje van het buikje en bijbehorend gezicht
    tr00

  10. #35

    Standaard

    ik denk niet dat we daar een foto van mogen krijgen .
    Ofwel Danielle? Of zijn we nu te zielig bezig :P .
    Maar je wilt vast wel eens een foto van jezelf plaatsen

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    He! Wel on topic blijven hier hoor.
    Ben je nou nederlander of niet
    Normen en waarden? :P :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #37

    Standaard

    Dit gaat helemaal nergens over.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •