Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD Profiler: Free of Premium?

    Ik was benieuwd of er mensen zijn die de premium versie van DVD profiler hebben aangeschaft. Graag zou ik dan ook willen weten waarom ze dat gedaan hebben. Is dat voor de hogere kwaliteit hoesafbeeldingen, of bijvoorbeeld voor de oneindige online profiellijst? (Iets voor Ronald of Edwin bijvoorbeeld :P)
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler. In de Computer Totaal van vorige maand stond een uitstekende recentie van DVD-profiler.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Ik niet. Zoveel gebruik ik het programma niet, en als ik het gebruik zorg ik dat de titel er gewoon in staat. De informatie hoeft van mij niet helemaal te kloppen. Reclame geef ik niet zoveel om en scherpere afbeeldingen ook niet.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler.
    Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook om dezelfde redenen die donatie gedaan. Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler.
    Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook om dezelfde redenen die donatie gedaan. Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
    Ook ik sluit me bij jullie beiden aan.
    De drie redenen waarom ik voor de premium editie heb gekozen!
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #6

    Standaard

    Premiun versie: zoals al eerder opgemerkt voor de hoge resolutie scans en om zo'n goed produkt te supporten. Geen reclame is een voordeel, maar niet doorslaggevend.

    Daarnaast kun je als premiun gebruiker ook 2.2 downloaden, en de database werkt daarin een stuk sneller bij het op naam zoeken van een DVD

  7. #7

    Standaard

    ik ga over een tijdje over op de premium. Momenteel zit ik te krap bij kas om te kunnen, maar als dat weer wat verbeterd is ga ik zeker over op premium. Waarom? Het zou ontzettend zonde zijn als dit programma verloren zou gaan doordat niemand wil betalen. En nu worden ze misschien net dat beetje sneller als we allemaal gaan betalen :P

  8. #8

    Standaard

    Ik heb ook al een jaar de premiumversie vanwege de Roboterredenen......

    Topprogramma waar ik best voor wil betalen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Topprogramma waar ik best voor wil betalen.
    Precies mijn reden... Betere scans en geen reclame komen wat mij betreft op de 2e plaats.
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler.
    Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik heb ook om dezelfde redenen die donatie gedaan. Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
    Ook ik sluit me bij jullie beiden aan.
    De drie redenen waarom ik voor de premium editie heb gekozen!
    Het wordt saai, maar dit zijn ook mijn beweegredenen geweest om de premium versie te kiezen. Daarnaast stuur ik regelmatig wat gegevens richting de profiler database, als een dvd er nog niet in staat, of als de info die er in staat niet klopt.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PietM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Topprogramma waar ik best voor wil betalen.
    Precies mijn reden... Betere scans en geen reclame komen wat mij betreft op de 2e plaats.
    Hier sluit ik mij volledig bij aan
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  12. #12

    Standaard

    Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
    Ik gebruik MSN, Netscape en Quicktime ook erg vaak, maar daarom gaan mijn euro's niet per sé richting de betreffende maatschappijen... ik vind het maar een vreemd argument, hoewel het niet wegneemt dat ik ook zeer tevreden ben met Profiler.

  13. #13

    Standaard

    Stelling:
    DVDProfiler stopt met de freeware version

    Is dat goed of slecht voor Profiler?
    Ik denk dat het helemaal niet zo slecht zou zijn. Denk dat heeel veel mensen gaan registreren, wat ook weer goed is voor ontwikkeling. Al is het alleen al maar omdat je met een cracked key niet je collectie online kunt zetten.
    En de performance van de site zal dan ook wel omhoog schieten.
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Ik gebruik het programma regelmatig en daar mag best wat tegenover staan om het in stand te houden.
    Ik gebruik MSN, Netscape en Quicktime ook erg vaak, maar daarom gaan mijn euro's niet per sé richting de betreffende maatschappijen... ik vind het maar een vreemd argument, hoewel het niet wegneemt dat ik ook zeer tevreden ben met Profiler.
    Daar noem je dan ook wat voorbeelden zeg . MSN is van microsoft, ik denk niet dat ze die euro's van jou nodig zullen hebben, geld ook voor Apple en Quicktime.

    Ik zit er iig ook over te denken om de overstap te maken naar Premium, mede door de hoge kwaliteit scans. De profiellijst lengte maakt me niks uit, daar zit ik nog laaaaaang niet aan

    En zoals zovaak al is gezegd hierboven: Het is goed om ze met de bijdrage te steunen

    Thx voor de reacties tot nu toe guys
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  15. #15

    Standaard

    Premium.

    hogere resolutie
    capaciteit
    geen reclame
    gebruik het veel
    kleine donatie

  16. #16

    Standaard

    Ik heb ook voor de premium gekozen om de al eerder genoemde redenen. Bovendien is de prijs nou niet bepaald hoog, voor ongeveer de prijs van een DVD krijg je een mooir programma. Het zou zonde zijn als het verdween.

  17. #17

    Standaard

    Heb sinds vorige week om eerder genoemde redenen ook de premium "versie" aangeschaft....

    Gr,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik niet. Zoveel gebruik ik het programma niet, en als ik het gebruik zorg ik dat de titel er gewoon in staat. De informatie hoeft van mij niet helemaal te kloppen. Reclame geef ik niet zoveel om en scherpere afbeeldingen ook niet.

    :I'm with Mark:

    Het is een mooi proggie,maar ik steek mijn geld liever in dvd's en andere zaken..

    Natural Born Killer

    ***Heel veel dvd's***



    MegaStarTrader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb voor de Premium versie gekozen vanwege de hogere resolutie hoesafbeeldingen, geen reclame meer en ook om zo'n goed programma in stand te houden! En er zijn weinig programma's die in de schaduw kunnen staan van DVD-profiler. In de Computer Totaal van vorige maand stond een uitstekende recentie van DVD-profiler.
    Dit is ook mijn rede geweest om te registreren. Ik vind zelfs eigenlijk dat je gewoon moreel verplicht bent om te betalen als je het programma regelmatig gebruikt en het is maar eenmalig.

  20. #20

    Standaard

    'n Morele verplichting vind ik wel érg ver gaan... ik beschouw het, geheel terecht, puur als een gunst jegens Profiler.
    Als Profiler mij vraagt om een kleine bijdrage, zodat zij het programma kunnen perfectioneren en in stand houden, dan ben ik, gezien het feit dat ik het programma ook erg vaak gebruik, best bereid om die kleine donatie te maken, maar ik zie het absoluut niet als een morele verplichting.
    Toegegeven, MSN, Netscape en Quicktime waren wat vreemde voorbeelden, maar hoe zit het met andere software van kleine maatschappijen? Zodra je dat gebruikt, voel je je dan ook moreel verplicht tot het maken van een donatie, of is dat slechts beperkt tot software die te maken heeft met je hobby's?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door UltraSub
    Stelling:
    DVDProfiler stopt met de freeware version

    Is dat goed of slecht voor Profiler?
    Ik denk dat het helemaal niet zo slecht zou zijn. Denk dat heeel veel mensen gaan registreren, wat ook weer goed is voor ontwikkeling. Al is het alleen al maar omdat je met een cracked key niet je collectie online kunt zetten.
    En de performance van de site zal dan ook wel omhoog schieten.
    Ik denk dat het slecht is voor Profiler. Ikzelf heb eerst ook de freeware versie gebruikt van Profiler en toen bleek dat het een heel goed programma bleek te zijn heb ik voor de premium versie gekozen. Voor een programma wat ik niet ken en niet kan uitproberen zal ik niet snel 25 dollar betalen. En ik denk dat er met mij velen zullen zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    KNIP
    Toegegeven, MSN, Netscape en Quicktime waren wat vreemde voorbeelden, maar hoe zit het met andere software van kleine maatschappijen? Zodra je dat gebruikt, voel je je dan ook moreel verplicht tot het maken van een donatie, of is dat slechts beperkt tot software die te maken heeft met je hobby's?
    Dat ligt er helemaal aan wat voor programma het is en wat ze er voor vragen. Programma's als MSN, Quicktime etc gebruik ik zelden of nooit, dus daar kan ik niets over zeggen, alleen dat ze tot de grote maatschappijen behoren die ik op een andere manier al genoeg sponsor.
    Maar als een klein bedrijf een heel goed programma uitbrengt wil ik daar best voor betalen. Maar ik ga geen 25 dollar betalen als er iemand weer een zoveelste audio- of videoplayer op de markt brengt. Daarin is keuze genoeg. Voor een programma wat nog niet veel bestaat (profiler bv) en het werkt goed, ja dan ben ik best bereidt om daar een bedrag voor te betalen. En dat gaat het niet om of het moreel verplicht is of niet, maar om ervoor te zorgen dat zo'n programma kan blijven bestaan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #23

    Standaard

    Heb ook de premium editie , gewoon om de makers ervan te steunen en uiteraard de hoge resolutie en geen reclame etc.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Heb ook de premium editie , gewoon om de makers ervan te steunen en uiteraard de hoge resolutie en geen reclame etc.
    Even offtopic: Ik dacht dat ik jou naam zag staan bij de bijdragen van Profiler, bij vertalers ofzo. Klopt dat?
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Ik gebruik MSN, Netscape en Quicktime ook erg vaak, maar daarom gaan mijn euro's niet per sé richting de betreffende maatschappijen...
    Volgens mij gaat daar de vergelijking mank. MSN is toch gewoon gratis, en je betaalt voor extra functionaliteit. Zo ook bij Quicktime. Net als bij Acrobat. Pas als je bepaalde dingen wilt doen, moet je een betaalversie kopen. DVDProfiler biedt - behalve het uitzetten van reclame en hires scans geen extra functies in de betaalversie. Er zit slechts één beperking in die je pas gaat merken bij hele grote collecties: maximale databasegrootte.

    DVDProfiler heeft mijn steun gekregen omdat ik vind dat als ik veel gebruik maak van een bepaald programma dat ik erg handig vind, ik daar best voor mag betalen. Zo heb ik meer programma's die ik vaak gebruik of gewoon erg handy zijn netjes geregistreerd en betaald. Sommige ontwikkelaars draag ik zogezegd een warm hart toe en ik wil graag dat zij de ontwikkeling voort kunnen zetten.
    Microsoft, Apple en AOL zijn nou niet bepaald noodlijdende bedrijven. De betaalversie van QuickTime aanschaffen komt dus niet eens in me op, want het heeft me niets extra's te bieden in vergelijk met de gratis versie. En ik heb niet bepaald de indruk dat Apple niet kan overleven zonder 'steun' aan de ontwikkeling van QuickTime.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •