Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 422 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "scorpion69
    Dat zelfde idee dat ze me aan het lijntje hebben, heb ik dus ook. Heb al meer dan een maand geleden betaald en nog niets in huis. Elke keer weer beloftes dat er een levering van Onkyo komt maar dan OF zit mijn bestelling er niet tussen OF Onkyo heeft volgens hun de levering weer uitgesteld. Nu zouden ze morgen een levering binnen krijgen van Onkyo en de mijne zou er tussen moeten zitten. Ik ben benieuwd..
    Qua onkyo zijn ze nou niet bepaald de goedkoopste, dan is pick2pay een stuk beter...
    Maar je moet het zelf weten...
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  2. #27

    Standaard

    Ik heb bericht gehad. Mijn bestelling zat er weer niet tussen. In de loop van volgende week krijgen ze weer een bestelling binnen, misschien dat ie daar tussen zit heb ik te horen gekregen. Wordt hier echt helemaal gek van. Sinds ik ze gebeld heb om te vragen naar mijn bestelling, houden ze me wel netjes op de hoogte maar dit wordt echt te gek gewoon. Ik denk dat ik ze een ultimatum stel (zoals Daywalker al aangaf) van volgende week leveren of anders mijn geld terug. Vind dit echt niet kunnen, heb al bijna 5 weken geleden betaald.

    En oh ja, ik heb een Onkyo microsetje besteld bij hen. Volgens mij hebben ze die niet bij pick2pay. :wink:
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Ik heb bericht gehad. Mijn bestelling zat er weer niet tussen. In de loop van volgende week krijgen ze weer een bestelling binnen, misschien dat ie daar tussen zit heb ik te horen gekregen. Wordt hier echt helemaal gek van. Sinds ik ze gebeld heb om te vragen naar mijn bestelling, houden ze me wel netjes op de hoogte maar dit wordt echt te gek gewoon. Ik denk dat ik ze een ultimatum stel (zoals Daywalker al aangaf) van volgende week leveren of anders mijn geld terug. Vind dit echt niet kunnen, heb al bijna 5 weken geleden betaald.

    En oh ja, ik heb een Onkyo microsetje besteld bij hen. Volgens mij hebben ze die niet bij pick2pay. :wink:
    In de "webshopregels" staat duidelijk vermeld dat als de verkoper na een maand nog steeds het product niet heeft geleverd, de koper de koop ongedaan kan maken. Uiteraard is de verkoper verplicht het bedrag terug te storten.
    Dat heb ik ook gedaan bij meerdere bedrijven, dat ging om een printer die maar niet geleverd kon worden. Dan kom je er achter wat voor slechte webshops er zijn... Maar gelukkig zijn er ook goede!

    Succes ermee!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  4. #29

    Standaard

    Slechte webshops komen zichzelf wel tegen want zoals hier gaat dit als een lopend vuurtje rond.
    Er is geen beter reclame dan mond op mond reclame.
    Dus dat is dan hun verlies want ze hebben toch, ondanks dat ze goedkoper zijn dan een gewone winkel, een bepaald percentage winst op ieder verkocht artikel.
    En voor een betere prijs lever je blijkbaar toch wat service in wat eigenlijk jammer is want als een webshop dat erbij doet dan weet ik zeker dat succes gegarandeerd is.
    DUS, webshop eigenaars, u weet wat u te doen staat
    En wil je binnen de korste keren op de fles gaan dan moet je mensen hun geld niet terug betalen

    Gelukkig heb ik hier nog geen ervaring mee, ook niet bij hifi-klapper
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    In de "webshopregels" staat duidelijk vermeld dat als de verkoper na een maand nog steeds het product niet heeft geleverd, de koper de koop ongedaan kan maken. Uiteraard is de verkoper verplicht het bedrag terug te storten.
    Ik kan hem niet vinden bij Hifiklapper. Heb ze zojuist laten weten dat ik deze week mijn order binnen wil hebben omdat ik anders de aankoop wil ontbinden. Krijg ik dit mailtje terug:

    "Beste Alex,

    Wij doen onze uiterste best voor u doen wij willen ook niets liever dan gewoon tot aflevering over gaan.
    Bedankt voor uw gedult.


    Met vriendelijke groet,

    Hifiklapper"

    Ze gaan er niet eens op in!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Ik zal nooit meer bij Hifiklappper bestellen. Zit al 8 weken op 2 apparaten te wachten (dvd speler o.a). As woensdag komen ze een ebamer installeren en dan kan ik dus geen component gebruiken. Ik vraag me af hoe ik nog onder deze bestelling uit kan komen, want 2 maanden wachten is toch echt idioot.

    gr.

    AdB

  8. #33

    Standaard NIET AAN BEGINNEN!!!

    Niet aan beginnen!

    Ik word al sinds 3 maanden door die lui aan het lijntje gehouden (per e-mail). Ik heb op 9 feb. een Denon CD speler bij hen besteld en betaald.

    Eerst werd mij iedere week plechtig beloofd dat in die week de CD speler écht binnen zou komen. Na 2 maanden wachten en e-mailen heb ik de order geannuleerd.

    Nu word mij sinds 1 maand iedere week beloofd dat het geld terug zal worden geboekt. Niet dus...

    (PS. via een hifi-speciaalzaak had ik het ding in 3 dagen!)

    Niet aan beginnen!



    HJK

  9. #34

    Standaard

    Ik zou in ieder geval contact opnemen met de rechtsbijstandsverzekering (mits je die hebt), om te vragen wat te doen. Anders (en daar ben je dan voor verzekerd) laat het maar een rechtzaak worden. Hopelijk binden ze dan snel in.

    gr.

    AdB

  10. #35

    Standaard

    Bovenstaande verhalen maken me bang. Ze hebben me laten weten dat ze overgestapt zijn naar een nieuwe leverancier om op deze manier sneller te kunnen leveren. Afgelopen donderdag zouden ze een levering krijgen en ze zouden me direct laten weten of mijn apparaat er tussen zou zitten ja of nee. Nou, ze hebben me niets laten weten dus ik kan wel raden. Elke week krijg ik het standaard mailtje: volgende week krijgen we een grote levering binnen, we hebben goede hoop dat uw order daar ook tussen zit.

    Ik ben het ondertussen echt goed zat. Ze geven de leverancier de schuld maar daar heb ik niets mee te maken, dat is hun probleem. Ik ga ze nogmaals een ultimatum stellen en ik ga gewoon eisen dat ik uiterlijk eind van de week mijn bestelling binnen heb, want anders ga ik de koopovereenkomst ontbinden. Vraag me alleen of of ik die 336,- die ik vooruit betaald heb nog ooit terug zie.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  11. #36

    Standaard

    Mij zouden ze ook laten weten, jawel wel weer het bekende zinnetje.

    Ik heb ze nu een e-mail verstuurd. Maandag neem ik contact op met mijn rechtsbijstandverzekering, voor advies. Begin deze week heb ik hen als ultimatum gesteld, met eind deze week geld terug gave.

    Zoniet dan wil ik een proces opgaan starten.

    gr.

    AdB

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adb
    Mij zouden ze ook laten weten, jawel wel weer het bekende zinnetje.

    Ik heb ze nu een e-mail verstuurd. Maandag neem ik contact op met mijn rechtsbijstandverzekering, voor advies. Begin deze week heb ik hen als ultimatum gesteld, met eind deze week geld terug gave.

    Zoniet dan wil ik een proces opgaan starten.

    gr.

    AdB
    Heb jij het ultimatum per mail gesteld en al iets op gehoord? Ik las zojuist hun voorwaarden en dit zou van toepassing (kunnen) zijn op ons:

    "Opgegeven levertijden zullen nimmer zijn te beschouwen als fatale termijn, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Bij niet tijdige levering dient HifiKlapper derhalve bij aangetekend schrijven in gebreke te worden gesteld, waarbij haar een redelijke termijn gelaten wordt om alsnog te presteren."
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  13. #38

    Standaard

    Het ultimatum heb ik per mail gesteld. 'S maandags zijn ze telefonisch niet bereikbaar, maar ik zal ze dinsdagmiddag bellen en eea met ze bespreken, ook naar aanleiding van mijn e-mail.

    Als dit allemaal zo lang duurt, dan houd ik mijn hart vast , gesteld dat je het ooit nog ontvangt, als er beroep gedaan moet gaan worden op garantie.

    gr,

    AB

  14. #39
    Junior Member Avatar van backie9
    Registratie datum
    Nov 2003
    Woonplaats
    verhuist naar Veenendaal

    Standaard

    yamaha 440 set 699 bij Bcc, als je m ergens goedkoper ziet komen zij je met het verschil tegemoet.
    In bezit van:
    YAMAHA RX-V440 (topart tech) Yamaha S 540 DVD, PANASONIC QUINTRIX BREEDBEELD.

  15. #40

    Standaard

    wie is ze ? BCC of Hifiklapper??

  16. #41
    Junior Member Avatar van backie9
    Registratie datum
    Nov 2003
    Woonplaats
    verhuist naar Veenendaal

    Standaard

    BCC is goedkoper. Die verkoopt de 440 met dvd en speakers voor 699.
    Lowpricing garantie.

    Laters
    In bezit van:
    YAMAHA RX-V440 (topart tech) Yamaha S 540 DVD, PANASONIC QUINTRIX BREEDBEELD.

  17. #42

    Standaard

    De producten van Hifiklapper kun je vinden via veel websites, zoals Kelkoo.nl etc.

    Ik heb die sites geinformeerd over mijn problemen met Hifiklapper en ze zijn daar dankbaar voor dit soort info.

    Ik raad je aan dit ook te doen. Het is geen moeite en het is de beste manier om iets aan dit soort problemen te doen... Als er maar genoeg klachten binnenkomen gooien ze op den duur Hifiklapper wellicht van hun website en heeft Hifiklapper dus geen business meer. :P

    PS. Je kunt het natuurlijk ook gebruiken om Hifiklapper onder druk te zetten.

    HJK

  18. #43

    Standaard

    Wat ik heb gedaan is een aangetekende brief naar ze verstuurd waarin ik ze in gebreke stel en ze een redelijke termijn geef om alsnog te order af te leveren (precies volgens de voorwaarden die ze ook op hun site vermelden). Houden ze zich niet aan die termijn dan heb ik een uiterlijke termijn gesteld waarop ik het aankoopbedrag teruggestort wil zien. Gebeurt dit allemaal niet, dan ga ik een beroep doen op mijn rechtsbijstandverzekering. Maar ik hoop eigenlijk dat we er ook op een normale manier uit kunnen komen.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  19. #44

    Standaard

    Heb jij dan het volledige adres e.d.?

    gr.

    AB

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adb
    Heb jij dan het volledige adres e.d.?

    gr.

    AB
    Ja het staat ook al in het begin van het topic vermeldt:

    Hifiklapper
    Dukaatpassage 141 -143
    8232GE Lelystad

    (via www.kvk.nl)
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door backie9
    BCC is goedkoper. Die verkoopt de 440 met dvd en speakers voor 699.
    Lowpricing garantie.

    Laters
    Beetje offtopic maar oke.. deze lowpricing garantie telt alleen voor echte winkels in dezelfde stad (niet internetwinkels dus!).
    Upgrading is a neverending story...

  22. #47

    Standaard Hifiklapper

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adb
    Heb jij dan het volledige adres e.d.?

    gr.

    AB



    Beste Forum bezoekers,

    Via dit bericht willen wij U eenmaal duidelijkheid geven over de HIFIKLAPPER. Allereerst de zogenaamde geheimhouding van het adres en etc. Als u een order heeft geplaatst dan kunt U ons adres op uw factuur terug vinden. De reden dat wij het niet groot voorop de site hebben vermeld is omdat wij geen afhaal centrum hebben en klanten kunnen dus ook niet langskomen. De reden dat wij een 0900 nummer gebruiken is omdat wij liever hebben dat U mailt om zo ook weer kosten te besparen. De bestelde artikelen komen ook niet op de dukaatpassage. Op dit adres zijn ook alleen de computers en de medewerkers van de HIFIkLAPPER aanwezig. Wij leveren uitsluitend op voorruitbetaling. Dit hebben wij gedaan om zo de kosten te drukken wat personeel betreft en dit word dan weer doorberekend naar U. Vandaar de lage prijzen. Er zijn met bepaalde artikelen wat leveringsproblemen de klanten zijn hiervan volledig op de hoogte. Onze leveringstermijn is plusminus 10 werkdagen ( 14 normale dagen) mits het artikel op voorraad bij de leverancier is. Is dit niet zo dan kan de levertermijn oplopen. Mocht de levering termijn nou zo ver uitlopen, dan kunt U gewoon via een e-mail waarin duidelijk uw order vermeldt word en het verzoek tot annulering uw order annuleren. Wij zullen vervolgens het annuleringsproces in gang zetten. Veder weten alle site s zoals KIESKEURIG en ETC. van de leveringsproblemen en wij hebben samen al voor verdere oplossingen gezorgd.

    Met vriendelijke groet,

    HIFIKLAPPER

  23. #48

    Standaard

    U bent nu echter niet ingegaan op het werkelijke probleem dat de klanten op deze site bespreken.

    Een levering kan een enkele keer wat langer duren, dat is acceptabel. Maar klanten maanden aan het lijntje houden is iets heel anders. En dat is wat wij ervaren;

    Ik ken natuurlijk niet de achtergrond van de leveringsproblemen (hoewel ik die kan vermoeden), maar het is toch opmerkelijk dat ik bij een hifi-speciaalzaak het ding binnen 3 dagen kon ophalen, terwijl jullie week na week hetzelfde standaard mailtje uitsturen "dat het apparaat er die week heus bij zal zitten"...

    En als de annulering dan uiteindelijk een feit is, gaan er weer weken (of langer??-> dat moeten we nog gaan zien) overheen voor de klant zijn geld terug heeft.

    Dit is wat mij betreft niet bepaald klantvriendelijk en ik zou graag zien dat u daar uwe reactie op geeft (maar vooral dat u vlotter zult zijn met terugbetalen).

    Ik kan jullie helaas niet aanbevelen.



    HJK

  24. #49

    Standaard

    Ik heb mijn order op 7 april geannuleerd en wacht sindsdien op terugbetaling van mijn € 367, 16.
    Ik krijg elke week het antwoord dat het geld "begin volgende week word teruggestort"

  25. #50

Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •