Pagina 3 van 163 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 4055 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Eergisteravond Darkness gekeken (huur), zeer spannende film met mooi beeld en zeer goed gedetaileerd geluid (DTS).
    Zeker de moeite waar om gezien te hebben en ook wel het aanschaffen waard.
    Cijfer 7/10

  2. #52

    Standaard

    Ik heb me de afgelopen 2 avonden vermaakt met Dances With Wolves. Heb elke avond 1 disc gekeken, de extra's moet ik nog gaan bekijken. Maar wat een topper deze film! Deze film had ik al erg hoog zitten maar dat was absoluut niet voor niks, was alweer een hele tijd geleden dat ik deze film had gezien.
    Four-Star Trader (236)

  3. #53

    Standaard

    Weer eens naar Ghostbusters gekeken, blijft een vermakelijk film die nooir verveelt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #54

    Standaard

    Gisteravond Phonebooth gekeken.

    Goede rol neer gezet door colin maar toch haalt de film het in z'n geheel niet.
    Mist toch nog meer spanning.. wel een leuke film om gezien te hebben maar zeker niet voor in mijn collectie.
    Deze gaat naar de ruil.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  5. #55

    Standaard

    Season 4 van Buffy gisteravod afgesloten. Aflevering 20 en 21 zijn explosief. Aflevering 22 is een welkome cooling down van Season 4. En gelijk daarchter de season overview gekeken met de bijbehorende commentaren. Leuk om wat achtergrond informatie over de episoedes te horen.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #56

    Standaard

    Zojuist Cube gekeken.
    Had er veel uiteenlopende meningen over gehoord, zowel zeer positief als zeer negatief, maar omdat ie op imdb een 7.3 krijgt wilde ik m toch wel ns zien. En ik vond t n [zeker in t begin] redelijk weirde film, maar wel een leuk gevonden verhaal. Er gebeurt niet echt bijster veel, heeft dus een redelijk dun verhaallijntje, maar ik vond m toch wel de moeite waard!

    [en zeker als je m voor €3 op n dvd.nl veiling gewonnen hebt! ]
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  7. #57

    Standaard

    Trapped (huur) gekeken, zeer spannende film met een goed verhaal.
    Is zeker de moeite waard.
    Cijfer 7½/10

  8. #58

    Standaard

    Ik heb zojuist Vanilla Sky voor de tweede keer gezien. De eerste keer vond ik het al een goede film, alleen was me nog niet alles duidelijk. Na de film nog eens bekeken te hebben werd alles een stuk duidelijker. Goede film, waarbij je je regelmatig afvraagt wat echt is en wat niet.

  9. #59
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard

    Vandaag Star Trek Nemesis gekeken.

    Leuke film ik heb alleen het idee dat ik een (dubbele tv aflevering) heb gekeken

    Effects zitten zeer goed in elkaar

  10. #60

    Standaard

    Phonebooth gekeken, ook dit vond ik weer een spannende film, boeiend van het begin tot het einde en zeker de moeite waard om te zien en aan te schaffen.
    Cijfer: 8-/10

  11. #61

    Standaard

    Punch Drunk Love

    Schitterende film. Het verhaal is weer eens geniaal, P.T. Anderson is THE MAN! Alle lof voor de gehele cast. Philip Seymour Hoffman vind ik altijd een goeie rol neerzetten, maar Adam Sandler schittert in deze film. Ik vind het zeer goed dat hij een keer voor zo'n rol heeft gekozen! Maar ja, je zegt geen nee tegen een film van P.T. Anderson.
    De film zelf is absoluut meesterlijk gefilmd. Camerawerk is echt top.

    [spoiler:baf4a938c1]De openingsscene met het ongeluk is één om nooit te vergeten. Daarnaast is de scene waarbij de auto waar Barry Egan in zat met zijn vriendin en waarbij ze geramd worden erg spectaculair. De vechtscene daarna ook.[/spoiler:baf4a938c1]

    Ik ben zeer te spreken over deze film en kijk uit naar de toekomstige films van P.T. Anderson.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  12. #62
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard

    X-Men 2

    Zeer goede en spectaculaire film, goed verhaal, goede effects
    en.... Als je alles wil weten moet je maar zelf kijken...



    Kan niet wachten tot deel 3????

  13. #63

    Standaard

    Net weer ff een aflevering van Dawson's Creek gekeken. geweldig.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  14. #64

    Standaard

    Raising Arizona, jammer van het gebrek aan extra's, maar wel een superfilm.

  15. #65

    Standaard

    Once upon a time in the West met audiocommentaar, zeer interessante en boeiende informatie. Er wordt veel gerefereerd aan andere Westerns, met name die van John Ford.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Heb net gekeken naar X-Men 2 :
    Een bijzonder geslaagde opvolger van deel 1.
    En er kwamen weer enkele nieuwe, maar voor de fans
    van de X-Men comics reeks bekende, mutanten voorbij
    Turn back the clock, and you're history. (Timecop)

    Mijn lijstje

  17. #67

    Standaard no good deeds

    Zojuist "No Good Deeds" gezien. Leuke spannende film met Samuel L. Jackson.

  18. #68

    Standaard

    X-Men 2. Goede film met mooie (actie)momenten. Toppertje
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #69

    Standaard

    Indiana Jones and The Temple of Doom
    Indiana Jones and the Last Crusade.

  20. #70

    Standaard

    Gisteren Pearl Harbor: The Director's Cut gezien, tot aan de aanval op Pearl Harbor afgezaagd daarna vond ik hem niet slecht.
    Zeker geen topper maar ook geen bagger film, ondanks het trage afgezaagd eerste uur.

  21. #71

    Standaard

    Gisteravond maar meteen X-Men 2 in m'n spelertje gefrommeld. Had 'm nog niet gezien en was dan ook zeer aangenaam verrast. Coole film, waardige opvolger!

  22. #72

    Standaard Re: no good deeds

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the_HunTer
    Zojuist "No Good Deeds" gezien. Leuke spannende film met Samuel L. Jackson.
    Deze heb ik gisteravond bekeken, maar ik vond er helemaal niets aan.
    Erg langdradig en geen enkel spectaculair stuk.[spoiler:02bad73fad]dat met die nummerplaten zag ik gelijk aankomen[/spoiler:02bad73fad]
    Beetje jammer, maar zo zie je nog maar eens: Smaken verschillen.

    Deze gaat ook naar de ruil.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Gisteren avond als eerst: Lion king gekeken nou hier hoef ik eigenlijk weinig over kwijt. Iedereen weet dat het een fantastische film is De DTS track is ook helemaal geweldig !!
    En na lion king heb ik besloten om wat meer disneys te gaan sparen.

    Daarna Deep Impact gekeken ik zelf vind hem super ben gek op rampenfilms alleen ze hadden mischien wel wat meer mogen zien van kometen die inslaan (denkt aan het begin van armagedon)
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  25. #75

    Standaard

    Gisteren de dvd 'de 3 Biggetjes - the musical met K3' gekeken (samen met m'n dochter). Erg vermakelijk, leuke musical, goed op DVD gezet, mooie uitvoering qua extra's (beter dan Doornroosje - de musical). Aanrader voor ieder forumlid met kleine kinderen (ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ook hardstikke leuk vond).

Pagina 3 van 163 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •