Pagina 16 van 163 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 4055 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    The Two Towers Extended Edition.

    Eén woord: WOW!!!!
    Echt harstikke top!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  2. #377

    Standaard

    Ik ook naar The Two Towers EE! Die DVD is gewoon af, zowel qua film als qua uitvoering. Als long-time fan van Tolkien kan ik alleen maar beamen dat alle ingrepen in de director's cut het boek recht doen. Oh, en ik heb ook nog naar disc5 gekeken. Lekker gevulde avond, maar de twee extra discs zullen voor morgen worden. Het is per slot van rekening al één uur 's nachts wanneer ik dit schrijf.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #378

    Standaard

    net naar narc gekeken,en moet zeggen dat dit mijns inziens tot nu toe de beste rol is die Ray Liotta ooit heeft gespeeld!!
    Erg goede film!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #379

    Standaard

    The Lord of the rings TT EE gekeken, ja wat moet ik zeggen , zeer compleet, uitgebreidt, mooi design, goed verzorgd , fantastisch , TOP
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    The Lord of the rings TT EE gekeken, ja wat moet ik zeggen , zeer compleet, uitgebreidt, mooi design, goed verzorgd , fantastisch , TOP
    Idem, vooral de bijgevoegde scene tussen Boromir Faramir en hun vader, vond ik een absolute meerwaarde aan de film

  6. #381

    Standaard

    Ik heb gister The Two Towers Extend Version gekeken. En ja hoor, een meesterwerk. Het maakt de film beter, de karakters worden beter uitgediept net als de sfeer van de film die verbeterd wordt.
    Echt een topper

  7. #382

    Standaard

    Wat denken we dat ik gister gekeken heb . Die extra uitbreiding maakt de film zo ontzettend veel beter. Bij de biosversie werd het boek op een aantal momenten ontzettend in de steek gelaten. Dat is bij de EE heel mooi veranderd en verbeterd. En de dialogen kloppen op momenten ook gewoon beter .
    Hele mooie.

    ps: de hoes kwam op mij als wat gladder en mooier over dan die van FOTR. Is het ook een ander materiaal? Het was niet mijn dvd, dus kon het ook niet zo snel controleren.

  8. #383

    Standaard

    Gisteravond Nine Queens gezien en moet zeggen dat ik me erg heb vermaakt! Het is een Argentijnse film dus Spaanstalig gesproken maar heb me er geen moment aan gestoord en vond dat er ook goed geacteerd werd! Zoals op de achterkant van de kaft werd aangegeven: wie houdt wie voor de gek! Erg leuke plot die pas laat duidelijk wordt. (tenminste bij mij dan).

    Aanrader!
    Four-Star Trader (236)

  9. #384

    Standaard

    De 3e in de reeks:
    Goldfinger


    Now this is a bond movie !
    Gadgets, mooie vrouwen, achtervolging en een superieure schurk.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    ps: de hoes kwam op mij als wat gladder en mooier over dan die van FOTR. Is het ook een ander materiaal? Het was niet mijn dvd, dus kon het ook niet zo snel controleren.
    Nee hoor. Het doosje van de NL versie is precies hetzelfde op de kleur en tekst na. Ze staan ook schitterend naast elkaar. En volgend jaar een blauwe ernaast.

    Ik heb ook TTT gekeken en de film is net als bij FotR weer completer dan de bioscoopversie. Topper!
    [spoiler:157ef667a5]
    Het rare gedrag van Faramir komt in een beter perspectief door de terugblik naar Boromir. De Huorns komen heel eventjes aan bod. De ent-drank. En verder een heleboel kleine stukjes tussendoor. Ook aan het eind zit een behoorlijk extra sturk als Frodo wordt vrijgelaten door Faramir.

    Er zit iets meer bruut geweld in de film zoals Faramir die Gollum de grot rond trapt en enkele scenes bij Helms Deep.
    [/spoiler:157ef667a5]

    En Nine Queens is inderdaad een leuke Argentijnse film met een verassende wending.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #386

    Standaard

    Deze week gekeken naar "Career Girls", de b-kant van "Secrets and Lies". Letterlijk dan, want als je "Secrets and Lies" huurt in de videotheek staat op de achterkant van het schijfje "Career Girls".

    Heel aangename film over twee meisjes die een huis deelden tijdens hun studententijd en elkaar nu zes jaar later ontmoetten. Toen ze elkaar leren kenden waren het nog onzekere tieners, met de muziek van The Cure als enige houvast, nu zijn het carrièrevrouwen geworden.

    Eigenlijk vreemd hoe een film over gewone mensen, waar nauwelijks iets in gebeurt, toch zo mooi en ontroerend kan zijn.

    Btw: in de soundtrack komen 6 nummers voor van The Cure!
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  12. #387

    Standaard

    Evolution

    Wel aardig maar ik weet het nog zo net niet.
    Mooie special effects, grappige momenten maar ik moet hem nog een keer zien voordat ik een beslissing neem of dit een blijver is.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  13. #388

    Standaard

    Charlie's Angels 2 (en er wordt biatch in gezegd i.p.v. bitch)

    Lekkere film hoor (veel bullit-time actie, leuke flauwekul )
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #389

    Standaard

    Net Analyse That gekeken (huur), leuke film, goede humor.
    Vond hem zeker niet minder dan deel 1 (Analyse This).

  15. #390

    Standaard

    Net de laatste 40 minuten van The Two Towers gekeken. Gisteren had ik al de rest gezien.

    Ongelooflijk schitterend. Waar je de 4 disc van The Fellowship misschien nog wel af kan vragen of het echt veel toevoegd (behalve dan dat extra materiaal gewoonweg schitterend is en een aantal scene's toch wel belangrijk zijn) is bijna geheel de uitgebreide versie zo in elkaar gezet dat het lijkt alsof The Two Towers gewoon ook echt af is. Er zijn zoveel aan het verhaal werkende scene's toegevoegd, dat je echt een goed beeld krijgt van alles.

    [spoiler:451968cff8]Het belangrijkste vind ik toch wel het verhaal van Faramir. Goed uitgelegd, mooi gedaan. Ook met die bomen of half bomen wat zijn het eigenlijk is erg mooi gedaan. Ook de nodige humor met zelfs Aragorn met die soep! Vond ik wel lachen. En Treebeard met zijn goeiemorgen zeggen wat uren duurd en Gimli met zijn grapjes, bv dat hij eentje meer had dan Legolas. [/spoiler:451968cff8]

    Echt heel mooi gedaan, ga zo verder met de extra's kijken wat ik al een beetje gedaan had. Je ziet af en toe een shotje uit ROTK voorbijkomen, en dan smaakt naar meer. Tot ROTK kan ik wel genieten van mijn beide 4-discs. Maar een paar dagen ervoor zal het zeker gaan kriebelen. Fantastische trilogie. 8)
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  16. #391

    Standaard

    Vertical Limit.

    Heel onderhoudend. Leuke actie.
    Maar volgens mij [spoiler:111babdf18] hadden ze meer kan op veiliger vervoer van de nitro in plastic bekertjes dan die containers [/spoiler:111babdf18]
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  17. #392

    Standaard

    Gister natuurlijk The Two Towers bekeken (en wel de EE he ). Echt zwaaaaaaaaar genoten. En daarnet met iemand naar de pilot van The Soprano's gekeken. Dus de eerste aflevering van seizoen 1. Heel leuk, en ik wil die box ook erg graag hebben. Van allebei de seizoenen zelfs .

  18. #393

    Standaard

    Twee animes gezien. En wat een prachtfilms.

    Nausicaa of the Valley of the Wind is een fantasy-oorlog-avontuur, waarbij reusachtige insecten om komen kijken en legendes van eerdere tijden. Harnas en zwaard samen met tanks en vliegtuigen. Mooi op DVD gezet ook. Weliswaar mono, maar een heldere zuiver track. De film stamt uit 1984 maar het beeld en de animatie zien er schitterend uit.

    The Cat Returns (weer een Japans woord geleerd Neko=kat ) is van een heel andere strekking. Een soort Alice in Wonderland.
    Een schoolmeisje, Haru, red een kat van de dood door hem op het nippertje voor een aanstormende vrachtwagen we te scheppen. Tot haar verbazing maakt de kat een galante buiging en bedankt haar voor de redding. Die avond komt een grote stoet katten naar haar huis. In het midden, beschermd door bodyguard-katten, de koning, die haar bedankt voor het redden van zijn zoon. Haru moet trouwen met de prins en zal daarvoor later worden opgehaald.
    De dag erna hoort Haru een stem die zegt dat ze moet zoeken naar een witte kat (plaatje hierboven). Deze kat, Muta (en geen Moota), is een grote dikke brompot, maar ook een goedzak die haar naar het bureau van kattenzaken brengt. Daar is Baron Humbert von Gikkingen (ook een kat) die haar wil helpen onder het huwelijk uit te komen.
    Dan wordt Haru ontvoerd door een horde katten. Muta probeert haar nog te pakken maar hij wordt dan ook meegenomen naar het katten-koninkrijk. Daar beginnen de problemen pas echt....
    Gelukkig wordt Haru geholpen door de baron die haar is gevolgd en samen met hem en Muta proberen ze te ontsnappen, waarbij belangrijk is dat Haru zichzelf blijft....

    Behalve het leuke verhaal is het verbluffend mooi geanimeerd en prachtig op DVD gezet. Geen enkel wiebelend lijntje of compressiefout.
    En de geluidstrack is ook nog DTS 5.1. Ik heb genoten van deze 74 minuten durende film die ook leuk is voor kinderen (ware het niet dat er alleen Japans wordt gesproken en Engelse en ik geloof ook Franse ondertiteling op zit). Toppertje
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #394

    Standaard

    Deze avond heb ik X-men 2 gekeken. Leuke film, goede cast, vette effects, wat wil een mens nog meer

  20. #395

    Standaard

    Gisteren Whisper of the Heart gezien. Leuke film over een meisje, Shizuku, dat opgroeit, verliefd wordt en keuzes moet maken. In deze film speelt Matu de kat (uit the Cat Returns) ook mee (eigenlijk is 't andersom en speelt Matu mee in the Cat returns), maar hier praat ie niet. Ook de Baron uit diezelfde film is van de partij, die is hier een pop en komt tot leven in de fantasie van Shizuku. De film heeft ook een verwijzing naar Porco Rosso, wiens naam op de wijzerplaat van en gerepareerde klok staat. Misschien zijn er nog wel meer, de volgende keer kijken wat meer opletten.

    Vanmorgen I Can Hear the Sea gezien. Een romantisch middelbare school drama. Ook leuk.

    Beide animes zijn wederom heel mooi op DVD gezet. 8)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #396

    Standaard

    Ghost ship Matig

    Naked Lunch de Criterion, prachtige film en prachtige transfer![/b]

  22. #397
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Jacked Up gekeken en is opzich een redelijke film met wel een goed verhaal.
    Ik denk dus dat het verhaal opzich beter verfilmd had moeten worden.
    Ook jammer dat ie 4:3 op dvd (5) staat en dus al met al een gemiste kans.
    Maar zeker de moeite om eens te huren.



    Daarna direct Taxi 3 gekeken.
    Leuke film maar helaas wel de minste van de drie.

  23. #398

    Standaard

    Friends season 6 episodes 9-16

  24. #399

    Standaard

    I Know What You Did Last Summer
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #400
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Vandaag eerst Phone Booth gekeken.
    Goede film, goed beeld en geluid.


    Daarna Santa Clause 2 gekeken.
    Leuke film voor de kerst


    En als laaste van deze filmdag heb ik Home Alone 4 gekeken.
    Leuke film maar niet echt vernieuwend na de drie eerdere delen.


    Al met al een lekker filmdagje zo met niet al te zware films. :wink:

Pagina 16 van 163 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •