Pagina 15 van 163 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 4055 worden weergegeven.
  1. #351
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb vanavond maar weer eens gekeken naar Fellowship Of The Ring, extended version. Alvast even in de stemming komen voor deel twee. De film is erg mooi op schijf gezet, beeld en geluid zijn super (ik heb hem nu eindelijk eens gehoord via surroundboxen!). Morgen even wat andere dingen doen, maar hopelijk donderdag weer voor de buis voor het vervolg.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Ik heb vanavond maar weer eens gekeken naar Fellowship Of The Ring, extended version. Alvast even in de stemming komen voor deel twee. De film is erg mooi op schijf gezet, beeld en geluid zijn super (ik heb hem nu eindelijk eens gehoord via surroundboxen!). Morgen even wat andere dingen doen, maar hopelijk donderdag weer voor de buis voor het vervolg.
    Ik gisteren ook weer! Donderdag zeker voor de buis genieten !
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #353

    Standaard

    Vanavond gekeken naar de SE van The Meaning of life. Wat een hilarische python film is dit toch. Ik heb ook een aantal extra's bekeken, maar die stelden helaas niet zo veel voor.

  4. #354
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik gisteren ook weer! Donderdag zeker voor de buis genieten !
    Ik ben blij dat ik nu twee weekjes vakantie heb, kan ik lekker alle tijd nemen om straks rustig de extra's door te nemen!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  5. #355

    Standaard

    Below
    Aardige thriller dat zich afspeelt in een duikboot in WWII. Geluid en beeldkwaliteit is bovenmodaal goed te noemen, het verhaal redelijk.
    Geen topper, een 6 uit 10.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #356

    Standaard

    Oei, na vanvond deel 9 van serie 1 van de Sopranos te hebben gekeken resten mij nog maar 4 episodes voordat ik ernstig snel ergens serie 2 moet gaan aanschaffen. Heerlijke serie en geweldige soundtrack.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #357

    Standaard

    Liberty Stands Still : verassend goed.

    Joe Somebody : leuk tijdverdrijf maar zeker niet meer.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  8. #358

    Standaard

    Hope Springs (helemaal niet onaardig)
    Hulk (viel me een beetje tegen, eerlijk gezegd)

  9. #359

    Standaard

    Gisternacht begonnen met de bond reeks: Dr. No.

    Viel me nu pas op dat in de 1e bond film geen Q zit met vernuftige dingen.
    Ook miste ik de intro voor titelsong.
    Elke keer vallen je weer dingen op, dat is het leuke van meerdere keren een film kijken.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  10. #360

    Standaard

    een paar afleveringen van friends series 9 gekeken
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #361

    Standaard

    Reign of Fire

    Mooie sfx en DTS geluidstrack !
    "kijken zonder popcorn niet toegestaan"
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  12. #362

    Standaard

    Italian Job ben helaas in slaap gevallen...vanavond nog maar eens dunnetjes overdoen!

    cheers
    ...I don't dress to impress but I'm strapped with ricochet raps, you get your bulletproof vest...
    - Urban Dance Squad -

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=SmellyCamel

  13. #363

    Standaard

    One Hour Photo, zeer goede film. Met een hele goede Robin Williams.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  14. #364

    Standaard

    The 51st state, was een leuke film om te kijken.


    Laterz

    Thomas

  15. #365

    Standaard

    Zojuist gekeken naar A.I. van Steven Spielberg.
    Een fantastische Haley Joel Osmont. 'k Had de film al gezien in de cinema. Is eerder een sprookjesfilm. Mag er best zijn.

    elo

  16. #366
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Gisteravond Melody Times en The Adventures of Ichabod and Mr. Toad gekeken. Heerlijke ontspanning die toch wel wat herinneringen oproept.

  17. #367

    Standaard

    Gisternacht de 2e in de reeks gekeken:
    From Russia With Love


    Dit begint erop te lijken.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  18. #368

    Standaard

    Zondag heb ik gekeken naar The neverending story II : Deze film haalt bijlange na niet de prestaties die men neerzette met deel 1 (niet echt inspirerend acteer prestaties en ook het verhaal is niet echt boeiend)

    Maandag heb ik gekeken naar Home alone : Dit is een film die nog steeds staat als een huis. Hoevaak je hem ook gaat zien je blijft lachen om de vele komische momenten en even slikken bij de onroerende maw een leuke familie film

    Dinsdag heb ik gekeken naar Vampire hunters : Een kung-fu/horror film met enkele komische momenten

    Woensdagmiddag heb ik geken naar Roger Rabbit : en ik moet zeggen zelfs na zoveel jaar blijf ik het een leuke film vinden met een vloeiende samenkomst van tekenfilm en liveaction
    Woensdagavand heb ik gekeken naar Indiana Jones and the last crusade + een deel van de bonus dvd: Wat kan ik zeggen wat niet al reeds door al anderen voor mij is gemeld in deze en andere threads. Als 2 grootmeesters van het witte doek samenkomen dan kan er bijna alleen maar een hoogwaardige productie als deze tot stand komen
    Turn back the clock, and you're history. (Timecop)

    Mijn lijstje

  19. #369

    Standaard

    The Tuxedo... niet de slechtste Jackie Chan... maar zeker niet de beste... verre van zelfs.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  20. #370

    Standaard

    Juist bekeken film: Minority report.
    'k Had er eigenlijk niet zoveel van verwacht. Hoe kwam het eigenlijk dat deze film zo relatief goedkoop verkrijgbaar was?
    Echt een fantastische detective-like film die zich weliswaar in de toekomst afspeelt.
    'k Moet er wel bij zeggen dat ik Tom Cruise wel al eens beter heb zien acteren maar deze kan er toch wel mee door.

    Greetz, elo

  21. #371

    Standaard

    Net Pulp Fiction gekeken.

    Ik had hem nooit helemaal gezien, nu wel en ik vond hem top!

  22. #372

    Standaard

    Net Dude where's my car gekeken. Tegenvaller. Deze gaat binnenkort weer in de verkoop.

  23. #373

    Standaard

    Le Raid - The Race : onderhoudende franse komedie.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  24. #374

    Standaard

    28 days later gezien vanmiddag. Spannende film die heel de tijd wist te boeien. Ik snap wel waarom tegenwoordig die idioten die dieren bevrijden als terrorist worden gezien Levensgevaarlijk!

  25. #375

    Standaard

    ik heb net naar de dvd over het maken van het gollum beeldje gekeken.Blijkt wel dat ze daat hele mooie dingen kunnen maken!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 15 van 163 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •