Pagina 1 van 163 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 4055 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke DVD heb je net gekeken ? (2)

    Deze thread wordt is opvolger van de originele "Welke DVD heb je net gekeken ?" thread.

    Gaarne alleen posten welke DVD je net bekeken hebt als je daarbij ook een mening over de film / de DVD geeft, dus niet alleen de titel noemen, dat voegt niets toe aan de discussie!
    Eric van Ballegoie

  2. #2

    Standaard

    Friends serie 8 een paar afleveringen en zoals altijd erg grappig

  3. #3
    Jan Spoelder
    Guest

    Standaard

    Frank Herbert's Dune, leuke mini-serie gebaseerd op t boek en een soort van remake van de 1984-film. de film was beter geacteerd, maar de mini-serie had het betere verhaal

  4. #4

    Standaard

    Dead Ringers r2 criterion leuke film maar vondt het zeer irritant dat de stemgeluiden niet uit de center-speaker kwamen.

  5. #5

    Standaard

    ik heb gister adaptation gezien met nicolas cage!
    ik vond hem wel typisch maar wel goed.
    ik zou hem niet kopen, maar je moet em wel gezien hebbem 8)
    Jasper en dennis geven weer eens commentaar

  6. #6

    Standaard

    Eergister Gladiator. Het blijft een topfilm. Ik ben alleen elke keer weer benieuwd, hoe het verhaal zou lopen als het leger van Maximus wel naar Rome zou komen.
    "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn!"

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aldarion
    Eergister Gladiator. Het blijft een topfilm. Ik ben alleen elke keer weer benieuwd, hoe het verhaal zou lopen als het leger van Maximus wel naar Rome zou komen.
    daar komen we helaas niet achter

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Gisteren 2 fast 2 furious gekeken.
    Opzichzelf wel een goede film met een lekkere soundtrack maar heeft verders heel weinig verband met TFATF.
    Had dus opzich ook een film met een geheel andere titel kunnen zijn zodat je niet bij voorbaat het verband gaat leggen naar deel 1
    Maar de film opzich, niks mis mee ondanks het dunne verhaal wat erin zit.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb vanmorgen Moonlight Mile gekeken. Helemaal geen slechte film en kan deze film wel in rijtje van You Can Count On Me, The Good Girl, The Ice Storm en Wonder Boys geplaatst worden. Toch vind ik hem minder dan de vier genoemde films. Moonlight Mile mist de sfeer die in die films wel aanwezig is. Echt een film om een keer te huren, want huurgeld is het wel waard.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #10

    Standaard

    On The Beach. Niet de originele film uit 1959 maar wel de Australische remake uit 2000. Zeer aangrijpend einde, en verrassend goed gemaakt voor een relatief klein budget, door de regisseur van o.a. Highlander.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb vandaag Minority Report gekeken. Een heerlijke popcornfilm met veel special effects, een aantal leuke plotwendingen en veel actie. Net als in Matrix Reloaded gaat het voornamelijk om het feit of je wel of geen keuzes hebt. De dvd is goed verzorgd met prima beeld en geluid en een ruim aantal extra's die ik later nog ga bekijken.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  12. #12

    Standaard

    Die heb ik eergisteren ook gekeken idd. veel mooie special effects en een goed verhaal en vanavond Once Upon A Time In The West (was in slaap gevallen de vorige keer , en nee dat kwam niet door film ) zeker een topper die iedereen gezien moet hebben ook al hou je niet van westerns
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  13. #13

    Standaard

    Vanmiddag even Phone Booth gekeken.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Vanmiddag even Phone Booth gekeken.
    En... hoe vond je hem?

    Zie ook eerste post van Eric.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #15

    Standaard

    Nou ik dan... :wink:
    Phone Booth gekeken. Goed acteerwerk en blijft boeien ondanks dat hij voor 95% op 1 lokatie geschoten is.
    De film is overigens niet al te lang +/- 1 uur 20. Maar langer had ook niets toegevoegd denk ik.
    Did I tell you about my condition......?
    MegaStarTrader en SaveTrader

  16. #16

    Standaard

    Vanmiddag heb ik The core gezien :
    Een redelijk goed film met een iets te hoog gehalte aan special effects

    En ben net klaar met het bekijken van Knockarround guys :
    Persoonlijk vond ik het een beetje een voorspelbare film. Maar over het algemeen was het een goede aktie film met prima akteer prestatie's van
    o.a. Vin Diesel en Barry Pepper
    Turn back the clock, and you're history. (Timecop)

    Mijn lijstje

  17. #17

    Standaard

    Simpsons Season 3 afleveringen. Tekenstijl valt af en toe nog altijd een beetje tegen, maar ik blijf de serie uiteraard gewoon geweldig vinden
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #18

    Standaard

    What Lies beneath

  19. #19

    Standaard

    Confession of a dangerous mind.....schitterend werkje
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  20. #20

    Standaard

    Heb net the Core gezien.....een beetje armageddon achtig minder spannend en een beetje voorspelbaar, wel mooie ramptrucage ook een beetje ongeloofwaardig...ach een leuke popcorn film.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Vanmiddag even Phone Booth gekeken.
    En... hoe vond je hem?

    Zie ook eerste post van Eric.
    Inderdaad, laten we nou is van die zinloze posts afkomen!
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  22. #22

    Standaard

    Face Off. Goede actiefilm. Goede actiescenes, leuk verhaal, flink de vaart erin. Deze film heeft me van begin tot einde vermaakt
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #23

    Standaard

    Heb net naar Jeepers Creepers gekeken:
    Ik vond het een goede horror met veel 'enge' momenten.
    Een echte aanrader
    Turn back the clock, and you're history. (Timecop)

    Mijn lijstje

  24. #24

    Standaard

    Zie volgend bericht......
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  25. #25

    Standaard

    Net gekeken naar Van God Los. Ik heb me bijzonder vermaakt! Gewoon goed acteerwerk en een leuk verhaal.

    [spoiler:61dd7c8f2c]Die scène dat Stan het beginstukje van de tape (plakband) niet meer kon vinden, terwijl ie snel die man vast moest binden, was erg lachen!!)[/spoiler:61dd7c8f2c]
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

Pagina 1 van 163 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •