Pagina 158 van 163 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.926 tot 3.950 van 4055 worden weergegeven.
  1. #3926

    Standaard

    Equilibrium

    De film heeft me verast, ik had er eigelijk niet veel van verwacht. Maar hij was mooi.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  2. #3927

    Standaard

    Vanmiddag seizoen 2 van "Men behaving Badly" afgekeken [Martin Clunes is GE-NI-AAL!! ],

    en ben [met hulp van BasH ] begonnen aan Sopranos Seizoen 1!
    Erg gave serie, heb pas 5 afleveringen gezien, maar die boxen komen zeker in mijn collectie!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  3. #3928

    Standaard

    Hans - Teeuwen Industry of Love


    Had de show nog niet eerder gezien, maar hij viel me echt niet tegen.. sommige momenten lig je weer dubbel van het lachen. Weer een leuke show van hansje

  4. #3929
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Welcom to the Jungle
    Opzich wel een leuke film om eens te bekijken.
    Voorwaarde is dat je er niet teveel van moet verwachten.
    6/10

  5. #3930

    Standaard

    Saturday Night Fever

  6. #3931
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Asterix en Cleopatra
    schitterende tekenfilm :wink:
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  7. #3932

    Standaard

    Ik heb net Pearl Harbor gekeken

  8. #3933

    Standaard

    House of the Dead - K*tfilm met Jip en Janneke acteurs!
    Snap niet dat Jurgen P. de laatste tijd in veel ***films kijkt ( heel veel uit HOTD deden ook mee in die film DIE op die highschool, vreemd? )

    Cold Creek Manor - Goeie film, aanrader, ook Dennis Quiad was te pruimen.
    I WILL KILL BILL

  9. #3934

    Standaard

    Net American Beauty nog een keer gekeken...

    Dit is nog steeds een van de beste fils die ik ken. Een tijdloze film die uitstekend geacteerd is, uitstekende muziek bevat en cinematografisch een genot om naar te kijken!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  10. #3935

  11. #3936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    de Pilot van Alias = TOP
    die heb ik eergisteren ook gekeken en vond m ook cool. Heb je t eerste seizoen ook op dvd? zoja, is t wat? ben benieuwd geworden door de pilot!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #3937

    Standaard

    heb alleen de pilot, maar zojuist seizoen 1 besteld

    kan niet wachten.


  13. #3938

    Standaard

    vanmiddag naar Rabbit Proof Fence gekeken.
    Hele mooie en aangrijpende film over 3 aboriginal meisjes die de weg terug naar huis proberen te vinden nadat ze bij hun moeder zijn weggehaald door de regering. TOPfilm!!

    zojuist nog eens een keertje naar Rain Man gekeken.
    Ik neem aan dat er over deze film geen verdere uitleg nodig is...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #3939

    Standaard

    Zojuist heb ik de Anime DVD Vision of the Escaflowne Vol. 1 gekeken. Erg mooie anime vooral het verhaal is erg meeslepend. Heb nu dus de eerste 5 afleveringen gezien, morgen nog maar eens Vol. 2 kijken en dan wordt het snel Vol. 3, 4, 5 en 6 aanschaffen om te zien hoe het afloopt.
    Roy aka Kakihara

  15. #3940

  16. #3941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Kill Bill
    Magnifiek film
    Het stukje Anime is ook super gedaan. Later hebben de zelfde makers (EDIT) de clip van Linkin Park inelkaar gezet

    Geneon Entertainment moet Gonzo Digimation zijn!
    Roy aka Kakihara

  17. #3942

    Standaard

    Kijk, die wist ik nog niet Wel gaaf om te weten.
    Die anime is wel gaaf idd Maar je zal er toch wel een klein beetje van moeten houden denk ik

  18. #3943

    Standaard

    Inderdaad je moet er van houden hier nog even een link http://www.linkinpark.com/index.php. Maar ik ga een beetje erg off topic nu.
    Roy aka Kakihara

  19. #3944

    Standaard

    A beautiful mind weer eens opgezet. Blijft een fantastisch mooie film die echt een 10/10 verdient!
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  20. #3945

    Standaard

    Gisteravond gekeken: The Bourne Identity.

    Erg spannende actiefilm met Matt Damon die zich niet meer kan herinneren wie hij is en wat ie doet. Om dat uit vinden moet terug gaan naar de enige aanwijzing die hij heeft: n adres in Parijs waar hij blijkbaar vroeger heeft gewoont...

    Goede film, laten we hopen dat t vervolg "The Bourne Supremacy" die binnenkort uitkomt ook zo goed wordt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #3946

    Standaard Cold creek manor...

    Cold creek manor... een thriller, maar dan niet de allerbeste in zijn soort. Er wordt geprobeerd een bepaald karakter van de hoofdpersoon badguy neer te zettten (kan even niet meer op zijn naam komen...) Dit karakter komt echter helemaal niet uit de verf, omdat alles heel oppervlakkig wordt gehouden. Geinige zaterdagavond film, maar niet een hoogstandje. rapportcijfer : 7.
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  22. #3947

    Standaard

    A Night At The Roxbury

  23. #3948

    Standaard

    Net gekeken: The Shining.

    Erg enge en spannende thriller over man (Jack Nicholson) die n hotel moet "bewaken". Z`n zoontje komt erachter dat t hotel vol met geesten zit, en die geesten maken Jack langzaam maar zeker wild...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #3949

    Standaard

    Hans Teeuwen blijft leuk. Valt je niet op dat de humor wel steeds harder wordt?
    Kijk eens de dvd "Dat dan weer wel", persoonlijk vond ik hem beter!





    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    Hans - Teeuwen Industry of Love


    Had de show nog niet eerder gezien, maar hij viel me echt niet tegen.. sommige momenten lig je weer dubbel van het lachen. Weer een leuke show van hansje
    The Kray's: "When people are afraid of you ... you can do anything, remember that!"
    Alles over de maffia!

  25. #3950

    Standaard Re: Cold creek manor...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Cold creek manor... een thriller, maar dan niet de allerbeste in zijn soort. Er wordt geprobeerd een bepaald karakter van de hoofdpersoon badguy neer te zettten (kan even niet meer op zijn naam komen...) Dit karakter komt echter helemaal niet uit de verf, omdat alles heel oppervlakkig wordt gehouden. Geinige zaterdagavond film, maar niet een hoogstandje. rapportcijfer : 7.
    Je bedoeld Stephen Dorff, ik vond hem juist heel overtuigend in deze spannende thriller.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 158 van 163 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •