Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    voor je sociale leven kun je idd beter aan roken verslaafd zijn dan aan dvd.nl (of welke computer/forum/spel etc) dan ook
    PS: mijn hele vorige post was een link voor als het niet opgevallen was

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    mja nu ik er over nadenk... sinds ik hier zit

    maar dvds heb je wat aan aan peuken niet dat rook je op en dat was het
    dat zal je alleen snappen als je zelf rookt of hebt gerookt . Anders is dat niet te snappen waarom iemand rookt .
    dat geloof ik graag heb nooit gerookt. en ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen want dat zie ik bij mijn ouders. Ben de enige uit de familie die niet rookt

  3. #53

    Standaard

    LOL, uitgerekend in deze thread gaan jullie ouwehoeren

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Race Maniac
    LOL, uitgerekend in deze thread gaan jullie ouwehoeren
    Ik wilde net m'n scheur opentrekken....

  5. #55

    Standaard

    Iedere off-topic in deze thread wordt vanaf nu gewist!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Voor wat betreft de resultaten:

    De serverstats laten duidelijk zien dat de gemiddelde belasting lager ligt dan voor vrijdag. Uiteraard komt dit ook doordat het verkeer in het weekend sowieso wat minder is, daarom kijken we de stats zowiezo nog een paar dagen aan.
    Daarnaast zijn we ook bezig met andere serveroptimalisaties waardoor de snelheid omhoog moet gaan.
    Zijn er nog meer resultaten tot nu toe , is de oorzaak reeds gevonden want het posten van berichtjes is in vlagen nog altijd traag.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Voor wat betreft de resultaten:

    De serverstats laten duidelijk zien dat de gemiddelde belasting lager ligt dan voor vrijdag. Uiteraard komt dit ook doordat het verkeer in het weekend sowieso wat minder is, daarom kijken we de stats zowiezo nog een paar dagen aan.
    Daarnaast zijn we ook bezig met andere serveroptimalisaties waardoor de snelheid omhoog moet gaan.
    Zijn er nog meer resultaten tot nu toe , is de oorzaak reeds gevonden want het posten van berichtjes is in vlagen nog altijd traag.
    en daarbij heb ik het idee dat uberhaupt overal op het forum minder wordt gepost.

    PS: Moest daarnet weer 45 sec. ofzo wachten dat bericht was geplaatst

    PS2: Misschien dat eens het grootste onderwerp van het forum, afgehandelde transacties, ook kan worden ingekort

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •