Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    reageer dan ook gewoon op míjn post ipv op die van anderen..
    Voor vragen over hoe het met het onderzoek staat moet je bij Eric zijn. PM hem eens zou ik zeggen.

    En algemeen:
    Ik hoop dat iedereen inziet dat dit soort noodmaatregelen gewoon nodig zijn af en toe. Als er in de trein aan de noodrem getrokken wordt gaat de conducteur toch ook niet eerst alle coupé's af om te vragen of het goed is dat de trein even wordt stilgezet?
    Een PM richting de crew was dan genoeg geweest om antwoord op de reden van sluiting van de OH thread te krijgen.

  2. #27

    Standaard

    Voor wat betreft de resultaten:

    De serverstats laten duidelijk zien dat de gemiddelde belasting lager ligt dan voor vrijdag. Uiteraard komt dit ook doordat het verkeer in het weekend sowieso wat minder is, daarom kijken we de stats zowiezo nog een paar dagen aan.
    Daarnaast zijn we ook bezig met andere serveroptimalisaties waardoor de snelheid omhoog moet gaan.
    Eric van Ballegoie

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Voor wat betreft de resultaten:

    De serverstats laten duidelijk zien dat de gemiddelde belasting lager ligt dan voor vrijdag. Uiteraard komt dit ook doordat het verkeer in het weekend sowieso wat minder is, daarom kijken we de stats zowiezo nog een paar dagen aan.
    Daarnaast zijn we ook bezig met andere serveroptimalisaties waardoor de snelheid omhoog moet gaan.
    Ik merk namelijk niet erg veel toename in snelheid bij het posten van berichtjes, nu het truwens zelfs kalmer is op het forum.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Voor wat betreft de resultaten:

    De serverstats laten duidelijk zien dat de gemiddelde belasting lager ligt dan voor vrijdag. Uiteraard komt dit ook doordat het verkeer in het weekend sowieso wat minder is, daarom kijken we de stats zowiezo nog een paar dagen aan.
    Daarnaast zijn we ook bezig met andere serveroptimalisaties waardoor de snelheid omhoog moet gaan.
    Ik merk namelijk niet erg veel toename in snelheid bij het posten van berichtjes, nu het truwens zelfs kalmer is op het forum.
    idd een bericht je posten duurt nog steeds erg lang, en zeker niet korter dan toen de OHT er nog was .
    Ik denk dat jullie de oorzaak toch ergens anders moeten gaan zoeken, want ik merk echt geen verschil.
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  5. #30

    Standaard

    "k zou natuurlijk een test babbel&kabbelboxje kunnen opzetten... De oht is kennelijk geen oorzaak voor de traagheid..

  6. #31

    Standaard Re: (Tijdelijke) aanscherping regels in General Chat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Overigens is het niet zo dat we tegen het ophalen van oude threads an sich zijn! In General Chat zijn er ook een aantal threads opgehaald die gewoon leuk zijn en waarin zonder geouwehoer wordt gepost, en dat is uiteraard prima!
    Dat geldt zeker voor mijn smilie-draad, die zonder pardon op slot is gegooid.... Leuk blijft een selectief begrip... En kennelijk is ook de sig die iemand mag hebben aan selectie onderhevig.. ....Na een week mocht mijn smilies (3) in de sig ineens niet meer, w.o. de afbeelding "meine meinung" Terwijl je niet de enige bent met een smilie. En dus wordt je profiel zonder waarschuwing vooraf, aangepast door de crew... Lekker lomp, maar wel passend bij de methode

  7. #32

    Standaard Re: (Tijdelijke) aanscherping regels in General Chat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Overigens is het niet zo dat we tegen het ophalen van oude threads an sich zijn! In General Chat zijn er ook een aantal threads opgehaald die gewoon leuk zijn en waarin zonder geouwehoer wordt gepost, en dat is uiteraard prima!
    Dat geldt zeker voor mijn smilie-draad, die zonder pardon op slot is gegooid.... Leuk blijft een selectief begrip... En kennelijk is ook de sig die iemand mag hebben aan selectie onderhevig.. ....Na een week mocht mijn smilies (3) in de sig ineens niet meer, w.o. de afbeelding "meine meinung" Terwijl je niet de enige bent met een smilie. En dus wordt je profiel zonder waarschuwing vooraf, aangepast door de crew... Lekker lomp, maar wel passend bij de methode
    Vooral de manier waarop die is gesloten:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Deze gaat op slot.
    Sorry dat ik me nu even niet zo diplomatisch ga uitdrukken maar jullie (crew) zijn echt ongelovelijk LOMP bezig!

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  8. #33

    Standaard

    valt het ook niet op dat veel mensen iets in hun sig hebben staan over de huidige situatie?
    Mvg,

    Christiaan

  9. #34

    Standaard Re: (Tijdelijke) aanscherping regels in General Chat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    jullie (crew) zijn echt ongelovelijk LOMP bezig!
    Dank voor het compliment! Ik was al bang dat we door een paar forumleden werden overtroffen.

  10. #35

    Standaard

    Ik hoop echt dat alles weer snel normaal word, ik ga nu slapen, slaapze mensen die nog wakker zijn . :wink:
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  11. #36

    Standaard Re: (Tijdelijke) aanscherping regels in General Chat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    jullie (crew) zijn echt ongelovelijk LOMP bezig!
    Dank voor het compliment! Ik was al bang dat we door een paar forumleden werden overtroffen.
    sarcast

    ach forum broeders en zusters, en crewopperhoofden...iets subtieler had het allemaal wel gekund.
    oplossing?
    niet nodig, alles gaat z'n gangetje, sommigen haken af, anderen posten door...in de spits blijft het druk, en vertraagt de boel.
    tis net als in het verkeer...er veranderd niets.

    have fun allemaal...ik blijf! :P
    Live Long and Prosper

  12. #37

    Standaard

    ben te verslaafd om weg te gaan. ik blijf ook

  13. #38
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    ben te verslaafd om weg te gaan. ik blijf ook
    Ik gelukkig niet

  14. #39

    Standaard

    toch niet te lang: heb tentamen week, dus moet ook nog andere dingen doen (zoals slapen .
    en tja, beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    toch niet te lang: heb tentamen week, dus moet ook nog andere dingen doen (zoals slapen .
    en tja, beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch
    dvd.nl/forum verslaafd is idd een stuk goedkoper

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    toch niet te lang: heb tentamen week, dus moet ook nog andere dingen doen (zoals slapen .
    en tja, beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch
    dvd.nl/forum verslaafd is idd een stuk goedkoper
    goedkoper wil ik niet zeggen...als je regelmatig de TVA enTKA threads afloopt kan het aardig in de papieren lopen...
    Live Long and Prosper

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    toch niet te lang: heb tentamen week, dus moet ook nog andere dingen doen (zoals slapen .
    en tja, beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch
    dvd.nl/forum verslaafd is idd een stuk goedkoper
    goedkoper wil ik niet zeggen...als je regelmatig de TVA enTKA threads afloopt kan het aardig in de papieren lopen...
    plus als je de diverse aanbiedingen en de pricewatch afloopt, dan wordt je nogal eens gewezen op aanbiedingen die je niet kan laten liggen. :wink:
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    toch niet te lang: heb tentamen week, dus moet ook nog andere dingen doen (zoals slapen .
    en tja, beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch
    Is in ieder geval gezonder en socialer.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    toch niet te lang: heb tentamen week, dus moet ook nog andere dingen doen (zoals slapen .
    en tja, beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch
    dvd.nl/forum verslaafd is idd een stuk goedkoper
    Goedkoper niet nee . Sinds ik op dvd.nl kom ben ik zo'n ruime 70 titels rijker geworden in mijn kast, en 70 titels armer geworden op mijn rekening .

  20. #45

    Standaard

    mja nu ik er over nadenk... sinds ik hier zit

    maar dvds heb je wat aan aan peuken niet dat rook je op en dat was het

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    ...aan peuken niet dat rook je op en dat was het
    Maar daarvoor krijg je wel een verhoogde kans op voorrang bij de reis naar de hemel. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #47

    Standaard

    Ik heb in ieder geval gemerkt dat de aanscherping van de General Chat regels de volgende effecten hebben:

    - Het is een stuk rustiger op de General Chat
    - Er wordt erg voorzichtig gepost (om maar te zorgen dat er on-topic gebleven wordt)
    - Door dit voorzichtige posten is de spontaniteit verdwenen uit de General Chat. Het oogt allemaal zeer krampachtig.

    Erg jammer dus.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Erg jammer dus.
    Rustig maar Charley. De OHT komt nog wel terug. Daar ga ik van uit.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    mja nu ik er over nadenk... sinds ik hier zit

    maar dvds heb je wat aan aan peuken niet dat rook je op en dat was het
    dat zal je alleen snappen als je zelf rookt of hebt gerookt . Anders is dat niet te snappen waarom iemand rookt .

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    beter aan dvd.nl verslaafd dan aan peuken toch
    Is in ieder geval gezonder en socialer.
    socialer?? hmmm.. weet ik niet hoor?
    ik heb iig meer dan eens door het welbekende
    'heb jij een vuurtje voor me?'
    meerdere 'gezellige' contacten kunnen leggen..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •