Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.

Discussie: Phone Booth [DVD]

  1. #1

    Standaard Phone Booth [DVD]

    Phone Booth [DVD]

    Een verrassend goede film van Joel Schumacher, die zich volledig afspeelt in een telefooncel.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me een zeer interessant filmpje. Ga ik zeker een keer huren! Ik vind het idee van zou je een telefoon opnemen als je gewoon langs een telefooncel loopt en de telefoon rinkelt een goed bedachte vraag. Ik zou het wel doen, omdat ik toch nieuwsgierig zou zijn. Misschien na deze film te zien te hebben niet. :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3

    Standaard

    lijkt me een gave film, ik heb hem nog niet gezien maar ik ga hem zeker huren of zelfs gelijk kopen!
    Jasper en dennis geven weer eens commentaar

  4. #4

    Standaard

    Ik ga deze film zeker kopen, toppertje in zijn genre
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #5

    Standaard

    ook nog niet gezien maar ben nu wel erg geintresseerd want hij krijgt toch een 4,5 voor inhoud en dat is wel goed vind ik.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  6. #6

    Standaard

    het is zeker is super film, perfecte lengte ook al is die kort. ik heb m al een tijdje en de making off is ook zeer interessant.

  7. #7

    Standaard

    Wanneer je van dit soort minimalistische experimentjes houdt, is
    Tape zeker aan te raden. Met Ethan Hawke, Robert Sean Leonard & Uma Thurman. Voor de rest niemand. Éen motelkamer, geen splitscreen, geen flashbacks alleen dialoog. En razend spannend! :wink:

  8. #8

    Standaard

    Deze film rocks aan allen kanten zo als gezegt ook al is de speelduur kort ma het lijkt net of het langer duurt dan het is dus een echte aanrader.



    HighLight of the Day:
    http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker...ser=FreaKZiLLa
    What ?

  9. #9

    Standaard

    Ik had deze al in engeland gekocht een aantal maanden geleden en het is echt een absolute topper!!
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  10. #10

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar deze film. ik wilde hem eigenlijk in de bios gaan zien, maar daar is het niet van gekomen. Binnenkort maar eens huren of kopen.

  11. #11

    Standaard

    Dit is inderdaad een kei van een film, gewoon geweldig goed!!! Naast dat is Kiefer Sutherland zooo ongelooflijk gaaf en eng tegelijkertijd!! Kopen dus!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb 'm ook niet in de bios gezien, maar ik ben er wel héél nieuwsgierig naar geworden. Misschien toch maar nog eens mijn voornemen om nooit geen blinde aankopen meer te doen ditchen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Ik heb hem op DivX gezien, lang voordat hij in NL in de bios was. Ik moet zeggen, zeker een van de betere downloads die ik heb gehad. Maar ik zou hem nooit kopen. De film biedt mij te weinig om hem meerdere malen te bekijken. En dat is voor mij toch een voorwaarde voor het kopen van een DVD...

  14. #14

    Standaard

    Ik vond de film (nog afgezien van de zeer korte speelduur) niet bijzonder boeiend. Het verhaal volgde de gebruikelijke spanningsopbouw- en verassingsmomenten op een vrij voorspelbare manier.
    Bovendien had ik een paar maanden geleden "Liberty stands still" met Wesley Snipes gezien, die ook niet top is maar die mij persoonlijk meer beviel als deze.
    Bovendien wacht ik bij Colin Farell nog steeds op een wow-performance.

    ...maar goed, dat is slechts mijn mening...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  15. #15

    Standaard

    Gave film inderdaad. Naar aanleiding van deze recensie heb ik 'm eens meegenomen uit de videotheek. Origineel verhaal moet ik zeggen. Ultra-korte rol van Kiefer Shuterland (die ik niet eens herkende...). Heel leuk en niet te lang. Langer had inderdaad niet gekund. Goed werk van Schumacher...(zou het in de naam zitten :wink: )
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  16. #16

    Standaard

    Was wel eens leuk om te zien, maar niet echt iets dat ik zou kopen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Was wel eens leuk om te zien, maar niet echt iets dat ik zou kopen.
    Nee, ik zou hem ook niet kopen, maar het is een vrij leuke en spannende film, die echt interessant is om een keer te zien. Bijna de hele film speelt zich af in een telefooncel, maar het verveelt geen minuut en dat vind ik toch vrij knap. Colin speelt heel erg goed.
    Toch is dit voor mij geen film, die ik vaker zou kijken en daarom schaf ik hem ook niet aan.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  18. #18

    Standaard

    Weer zo'n nèt-niet film. Origineel uitgangspunt, wat mij het meeste deed denken aan een slachtoffer uit 'Seven'. Zoals de man die zichzelf dood moest eten. Alleen moet je dan wel van het type zijn die zelf dat dan ook zou kunnen gebeuren. Het resultaat is anders dat je je voortdurend blijft ergeren aan het zwakke denken van de hoofdrolspeler. Jammer, terwijl ik over het algemeen zeer veel houd van films met een minimaal aantal medespelers.

  19. #19

    Standaard

    Heb hem nog niet gezien, maar dat ga ik zeker doen. Ik heb enorm veel goede reacties gehoord en dat maakt me altijd wel nieuwsgierig, maar toch voor de zekerheid maar eesrt ff huren, en dan maybe kopen!!

  20. #20

    Standaard

    knap hoe ze een film boeiend weten te houden vanaf 1 locatie. Vond em erg origineel, maar 1x kijken was echt genoeg !
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  21. #21

    Standaard

    Ik heb em net bekeken en vond em erg orgineel maar bovendien erg goed !!

    En dat 1 x kijken genoeg is ? naja, daar geef ik nix om, heb ik ook bij films als Se7en e.d. . Topfilms kan ik echt wel meerdere keren zien

  22. #22

    Standaard

    Overrated movie; ik heb hem alleen gekeken omdat ik de hoofdrolspeler wel leuk vond.
    Wat wel een leuke film is; Two Minute Waring uit 1974 of 75, met Charlton Heston; da's zeer entertaining; en de scherpschutter in die film is tenminste pas echt nasty
    "I like it sideways"

  23. #23

    Standaard

    Vanavond eindelijk tijd gehad om hem te bekijken en wat is dit een gave film zeg! De start vond ik niet zo boeiend, maar toen ie eenmaal op gang was greep de film je gelijk bij de keel. Erg spannend en zeker de moeite waard.

  24. #24

    Standaard

    Net lang genoeg om boeiend te blijven...

  25. #25

    Standaard

    Ik vond dit een teleurstellende film
    [spoiler:a9ebf9e20c]het komt er eigenlijk op neer dat hij schuld aan zijn vrouw moet bekennen omdat hij een grote egoist, vreemdganger en leugenaar is....dat de moordenaar rustig de pizzabezorger doodt uit het begin van de film waartegen de hoofdkarakter onbeleefd is om hem dit duidelijk te maken gaat mij wat ver en slaat nergens op. [/spoiler:a9ebf9e20c]

    Het gaat over niets vind ik. De spanning valt erg mee en is overdreven. Veel te sentimenteel. [spoiler:a9ebf9e20c]Ik had al lang uit de telefooncel kunnen ontsnappen hoor...[/spoiler:a9ebf9e20c]

    Leuke film om een keer te huren meer niet dan dat.... :x
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •