Pagina 97 van 107 EersteEerste ... 478793949596979899100101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik wil wel naar Sicario, mn vrouw naar The Walk en beiden willen we naar Spectre, maar logistiek gezien met net een baby van 8 weken gaat dat vast niet lukken....dus dat wordt thuisbioscoop voorlopig denk ik....
    Misschien niet gezellig, maar in jullie situatie wel makkelijk : Als de ene dan naar de film gaat, kan de andere op de baby passen, en zo kunnen jullie toch de films zien.

    Misschien een oplossing voor jullie?

  2. #2402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Haha, mooi stukje uitleg
    Als het voor jou werkt dan is het prima en al scheelt het maar 3 euro in totaal dan nog heb je minder uitgegeven
    Inderdaad, en vaak genoeg meegemaakt dat ze bij Pathe standaards hebben staan van leuke films, maar die ze er dan uiteindelijk niet draaien.

    Vreselijk vind ik dat, en omdat sommige alleen daar s'avond's draaien (en dat voor mij niet te doen is), is dit nu zo wel een mooie oplossing.

  3. #2403
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Straks naar The Martian.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #2404

  5. #2405

    Standaard

    Woensdag naar de Back To The Future marathon
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2406

    Standaard

    Morgen ( Zaterdag 24/10) naar de volgende films :



    12.10 - 13.58 Uur ''Paranormal Activity: The Ghost Dimension (3D)'' (Pathe Eindhoven)



    15.40 Uur ''Maze Runner: Scorch Trials (3D, XD)'' (JT Eindhoven)

  7. #2407

    Standaard

    Zondagavond naar FC De Kampioenen 2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #2408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zondagavond naar FC De Kampioenen 2

    Super, alvast heel veel plezier toegewenst Werner.

    Hopelijk gaan ze hem ook hier in Nederland draaien, maar dat zal wel niet denk ik.

  9. #2409

  10. #2410

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 31/10) naar de volgende film in JT Eindhoven :



    14.45 Uur ''Spectre (2D, XD)''

  11. #2411

    Standaard

    Ik wil graag naar Spectre en zag dat Theater aan de Parade in Den Bosch hem ook heeft. Heeft iemand ervaring met deze 'bioscoop'?

  12. #2412

    Standaard

    Gisteren Spectre gezien en vanavond ga ik naar The Paradise Suite + Invasion of the Body Snatchers. In ieder geval is de nieuwe actiefilm van Sam Mendes geen aanrader.

  13. #2413

    Standaard

    Mijn eerdere vraag blijft wel staan, maar ik ga vanavond naar Spectre in Cinemec Utrecht. Ik dacht even aan Houten maar Cinemec is qua route makkelijker (snel op de autoweg) en je hebt een pauze. Bij 140 minuten heb ik liever een pauze. Ik zal verslag uitbrengen inclusief over deze bioscoop. Ik ken deze bioscoop nog niet.

  14. #2414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Mijn eerdere vraag blijft wel staan, maar ik ga vanavond naar Spectre in Cinemec Utrecht. Ik dacht even aan Houten maar Cinemec is qua route makkelijker (snel op de autoweg) en je hebt een pauze. Bij 140 minuten heb ik liever een pauze. Ik zal verslag uitbrengen inclusief over deze bioscoop. Ik ken deze bioscoop nog niet.
    Heb de film vrijdag in die bioscoop gezien. Prima zaal, publiek was minder. Wel pauze idd.

  15. #2415

    Standaard

    Morgen (Woensdag 11/11) naar de volgende films :



    11.55 - 14.10 Uur ''Black Mass'' (Pathe Eindhoven)



    14.45 Uur ''Spectre (2D, XD)'' (JT Eindhoven) (2e keer dat ik hem ga bekijken, gekozen voor JT vanwege betere stoelen, meer beenruimte & beter geluid)

  16. #2416

    Standaard

    Morgen (Vrijdag 04/12) naar de volgende films in Pathe Eindhoven:



    11.40 - 13.34 Uur ''Burnt''



    13.50 - 15.50 Uur ''Er Ist Wieder Da''

  17. #2417

    Standaard

    Das toevallig. Morgen ga ik naar Mon Roi, Virgin Mountain en Pawn Sacrifice. Zie je daar!

  18. #2418

    Standaard

    A.s donderdag (10/12) naar de volgende films in JT Eindhoven:



    13.00 Uur ''Krampus (2D)''



    15.30 Uur ''In the Heart of the Sea (3D, XD)''

  19. #2419

    Standaard

    Vanavond:

    Star Wars: The Force Awakens 3D


  20. #2420

    Standaard

    A.s dinsdag (05/01) naar de volgende films in JT Eindhoven & Pathe Eindhoven :



    13.00 Uur ''Star Wars: The Force Awakens (3D Dolby Cinema)'' (JT Eindhoven)



    16.45 - 18.42 Uur ''Point Break (3D)'' (Pathe Eindhoven)

  21. #2421

    Standaard

    A.s Vrijdag (15/01) naar de volgende films in JT Eindhoven & Pathe Eindhoven :



    ’Black’ vertelt het rauwe verhaal van de vijftienjarige Mavela – zwart en lid van de gevreesde Brusselse jeugdbende “Black Bronx”.
    Ze wordt brutaal gedwongen om te kiezen tussen loyaliteit en liefde, wanneer ze halsoverkop verliefd wordt op een Marokkaanse jongen uit de rivaliserende gang “1080”.
    Maar één ding leert Mavela snel: ‘Eens een bendelid, altijd een bendelid; bij de Black Bronx geraak je nooit meer weg.’

    11.00 - 12.52 Uur ''Black'' (Pathe Eindhoven, PAC film)



    De jaren 20.
    De Deense kunstenaar Einar Wegener (Eddie Redmayne) wordt door zijn vrouw Gerda benaderd om in vrouwenkleren te poseren wanneer een van haar modellen niet aanwezig is.
    Einar besluit later om als Lili Elbe door het leven te gaan en ondergaat daarbij een geslachtsverandering.

    13.20 - 15.30 Uur ''The Danish Girl'' (Pathe Eindhoven. PAC film)

    Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=tyyfq7-x9mY

    Een zachtaardige radio-executive (Will Ferrell) streeft ernaar de beste stiefvader te worden voor de twee kinderen van zijn vrouw.
    Wanneer op een dag de echte vader (Mark Wahlberg) verschijnt, komt hij in een lastige situatie terecht.
    Hij zal nu de competitie aan moeten gaan om de genegenheid van de kinderen te winnen.

    15.50 Uur ''Daddy's Home'' (JT Eindhoven)

  22. #2422

    Standaard

    A.s Donderdag (21/01) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :



    The Boy is een ijzingwekkende thriller van de maker van The Devil Inside met Lauren Cohan in de hoofdrol, de ster uit The Walking Dead.

    De Amerikaanse Greta neemt een baan aan als nanny in een Engels landhuis om op de achtjarige Brahms te letten.
    Wanneer ze aankomt, ontdekt ze dat Brahms helemaal geen jongetje is, maar een levensechte porseleinen pop.
    Bij het vertrek van de 'ouders' krijgt ze een strikte lijst met regels voor de opvoeding van Brahms.
    Al snel begint Greta deze regels te verwaarlozen en beetje bij beetje raakt ze er van overtuigd dat Brahms toch geen gewone pop is…

    11.00 - 12.57 Uur ''The Boy''

    TRAILER: https://www.youtube.com/watch?v=6j_a5Qg_Yr4

    Adonis Creed heeft zijn beroemde vader, de wereldkampioen zwaargewicht Apollo Creed, nooit gekend doordat hij stierf voor zijn geboorte.
    Toch valt niet te ontkennen dat boksen in zijn bloed zit.
    Adonis besluit naar Philadelphia te reizen naar de plek waar de legendarische wedstrijd tussen Apollo Creed en Rocky Balboa plaatsvond.
    Eenmaal in de stad zoekt hij Rocky op en vraagt hem om hem te trainen.
    Ondanks dat Rocky uit de bokswereld is gestapt ziet hij potentieel in Adonis.

    13.00 - 15.23 Uur ''Creed''



    Zes bevriende jongeren, 3 meiden en 3 jongens, komen naar de Sneekweek om een week lang te zeilen en los te gaan.
    Eenmaal aangekomen in een gigantische villa kan het feest beginnen.
    Maar gaandeweg komt een geheim uit hun verleden bovendrijven.
    Er is een paar jaar geleden iets misgegaan bij de ballotage van hun studentenhuis.
    Wanneer blijkt dat de villa niet door één van hen is geregeld, lopen de spanningen snel op.
    Ze proberen hun week niet te laten verpesten en feesten door.
    Maar er gebeuren steeds meer bizarre dingen, en als een aantal vrienden door een foute mix van Ritalin en antidepressiva onverwachte bijwerkingen vertoont, vertrouwen ze niemand en zelfs elkaar niet meer.
    Wat de vakantie van het jaar had moeten zijn, eindigt in een nachtmerrie…

    16.15 - 18.25 Uur ''Sneekweek''

  23. #2423

  24. #2424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ga je ook naar het IFFR?
    Nee, daar ga ik niet naar toe.
    Is voor mij ook niet te doen zonder rijbewijs, wil ook nog thuis kunnen komen.
    Als ik naar de film ga is het overdag, en dan dus in Eindhoven, zodat ik met de bus thuis kan komen.
    Maar vorige week heb ik bijvoorbeeld wel Black gezien, en dat vond ik een mooie festival film.
    Ik weet niet of je die al gezien hebt, maar zou je eens moeten kijken mocht je daar geinteresseerd in zijn.

  25. #2425

    Standaard

    Ga zelf met de trein en kom van veel verder.

Pagina 97 van 107 EersteEerste ... 478793949596979899100101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •