Pagina 96 van 107 EersteEerste ... 46869293949596979899100106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2376

    Standaard

    Beetje laat in de bios natuurlijk, ik heb hem al wat eerder in de verhuurversie kunnen kijken. Was 11 september om precies te zijn, dan maakt een bios versie natuurlijk weer veel minder kans...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2377

    Standaard

    Het is inderdaad wat later, maar dan nog moet dat niet zo heel veel uitmaken. Wij trekken toch vooral filmliefhebbers die een film ook graag op het grote doek willen zien, en dan maakt het vaak niet uit dat een film wat later is. We hebben ook een kern van een redelijk trouw publiek namelijk. Sowieso zie je steeds meer de trend dat films in no time al op schijf of on demand te zien zijn. Desondanks zijn films dan nog steeds in bioscopen en filmhuizen in roulatie. Daar is dan gelukkig toch nog steeds genoeg publiek voor. Sterker nog: het uitbrengen via de andere kanalen kan juist ook voor mond op mond reclame zorgen, zodat mensen hem alsnog op het grote scherm willen zien. Met name Ex Machina leent zich goed voor het grote scherm vind ik, ook vanwege het sounddesign en de soundtrack. Dat klinkt en ziet toch anders op je i-Pad kan ik je beloven, en zelfs op je tv (een enkeling uitgezonderd).

    Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat sci-fi (onterecht!) niet zo aanspreekt bij het (overwegend oudere) filmhuispubliek hier. Maar zó weinig mensen hebben we dit seizoen nog niet gehad! En ik verwacht niet dat als we hem iets eerder hadden geprogrammeerd, we dan wel een volle zaal hadden getrokken eerlijk gezegd. Ik merkte zelfs bij enkele collega's ook wat van een vooroordeel over het genre. Achteraf vonden ze hem dan toch wel goed. Ik denk dat vooroordelen één van de belangrijkste factoren zijn, sowieso, altijd. Voor het andere deel schort het hem vooral aan onbekendheid. My two cents.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 04-10-2015 om 11:26
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #2378

    Standaard

    Vooroordelen klopt wel ja, van S.F. heb ik zelf heel lang gedacht dat dat niet mijn ding was, maar ik vind het prachtig. Vooral films als deze met dat thriller element er in en een mogelijke toekomst van A.I. en wat dat dan gaat doen.
    Ik kijk alleen klein in het vliegtuig en dan meestal films die ik anders niet zou kijken. Uiteraard klinkt het bij mij thuis prachtig, het beeld is ook niet verkeerd en ik zit precies op de juiste plaats
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #2379
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ex_Machina is best een unieke titel. Het is zelfs de eerste titel met DTS:X op blu-ray disc (Alleen VS). Alleen kan letterlijk niemand in de hele wereld dat afspelen. Was dat wel het geval dan kon je hem nu beter thuis kijken dan in de bioscoop. In die zin is het dus best apart te noemen dat hij nu in enkele zalen vertoond wordt. Is hij nooit eerder in de bioscoop vertoond dan?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #2380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ex Machina is net bij ons vertoond. Afgelopen donderdag slechts twee bezoekers bij de voorstelling! Jammer alsook onbegrijpelijk.
    De zaal hoeft voor mij niet uitgestorven te zijn (Mag wel), maar persoonlijk vind ik het fijner kijken als het niet zo druk is, omdat je je anders misschien gaat irriteren aan andere bezoekers, die menen te moeten praten, ritselen, hoesten en weet ik wat al niet meer.

    Daarom kijk ik liefste met zo min mogelijk mensen, dan kan ik in alle rust genieten van de film.

    En dat is thuis ook zo, want je bent zo afgeleid, en daar baal ik enorm van.

  6. #2381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ex_Machina is best een unieke titel. Het is zelfs de eerste titel met DTS:X op blu-ray disc (Alleen VS). Alleen kan letterlijk niemand in de hele wereld dat afspelen. Was dat wel het geval dan kon je hem nu beter thuis kijken dan in de bioscoop. In die zin is het dus best apart te noemen dat hij nu in enkele zalen vertoond wordt. Is hij nooit eerder in de bioscoop vertoond dan?
    Ging eind april in een paar kopieën uit door UPI. Had verwacht dat die hier in Limburg wel in een aantal bioscopen zou vertoond worden maar dat is uiteindelijk niet gebeurt. Waarschijnlijk te 'artistiek'. Daardoor had ik zoiets dat wij - Filmhuis in Heerlen - hem wel een keertje konden vertonen.

  7. #2382

    Standaard

    Hier in Schagen heeft hij ook niet in de reguliere bioscoop gedraaid, terwijl zij wel af en toe wat arthouse films programmeren. Kennelijk is de film toch voor een (te) klein publiek, terwijl ik zelf zou denken dat het een vrij toegankelijke film is.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #2383

    Standaard

    Ze gingen indd klein uit, met slechts 8 kopieën. Een vrij toegankelijke film vind ik iets te sterk uitgedrukt, en gezien het aantal kopieën dacht UPI er ook zo over. De film behandeld immers thema’s als kunstmatige intelligentie, legt ethische vraagstukken voor en zet aan het denken. Is dus niet direct iets voor het grote publiek. Enigszins begrijpelijk dus dat de film niet groot uit werd uitgebracht, al verdiende de film in mijn ogen wel een groter publiek gezien de kwaliteit van de film.

    Het zou kunnen dat NH ervoor had gekozen om de film in de bios in Hoofddorp te draaien, en dus niet in Schagen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #2384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ze gingen indd klein uit, met slechts 8 kopieën. Een vrij toegankelijke film vind ik iets te sterk uitgedrukt, en gezien het aantal kopieën dacht UPI er ook zo over. De film behandeld immers thema’s als kunstmatige intelligentie, legt ethische vraagstukken voor en zet aan het denken. Is dus niet direct iets voor het grote publiek. Enigszins begrijpelijk dus dat de film niet groot uit werd uitgebracht, al verdiende de film in mijn ogen wel een groter publiek gezien de kwaliteit van de film.
    Dat laatste bedoelde ik eigenlijk vooral

    Het zou kunnen dat NH ervoor had gekozen om de film in de bios in Hoofddorp te draaien, en dus niet in Schagen.
    De bioscoop in Schagen doet z'n eigen boekingen en beslist zelf wat ze vertonen. Daar is geen beleid op provinciaal niveau voor. Misschien wel bij grotere bioskoopketens als Pathé of JT, geen idee. Maar die zit hier niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #2385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ex_Machina is best een unieke titel. Het is zelfs de eerste titel met DTS:X op blu-ray disc (Alleen VS). Alleen kan letterlijk niemand in de hele wereld dat afspelen. Was dat wel het geval dan kon je hem nu beter thuis kijken dan in de bioscoop. In die zin is het dus best apart te noemen dat hij nu in enkele zalen vertoond wordt. Is hij nooit eerder in de bioscoop vertoond dan?
    Jawel hoor; in Rotterdam heeft hij wekenlang in Pathe gedraaid. Daar heb ik 'm ook gezien.

  11. #2386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Morgen (Zaterdag 03/10) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :

    De 1e is de laatste film (afsluiting van hun carriere) van mijn Jeugdhelden.

    Voor velen misschien fout, maar ik heb het vroeger altijd gezien (en heb de films & series ook op DVD), en wilde de afsluiting ook zien, vandaar dat ik er naar toe ga.

    En ik heb trouwens het idee dat er wel meerdere oudere jongeren gaan, om hun jeugdhelden nog 1 x samen te zien.

    ''Keet & Koen: De Speurtocht naar Bassie & Adriaan'' 12.15 - 13.37 Uur
    Hoe was de film?

  12. #2387

    Standaard

    Morgenavond voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar de bioscoop, dit keer naar Everest (in 3D). Ben benieuwd. Mijn laatste bioscoopervaring was Gravity in IMAX 3D in Pathé Arena (Amsterdam), maar dat vond ik erg tegenvallen. De film zelf was uitstekend, maar de beeldkwaliteit ondermaats. Met name de zwartwaarden waren ronduit teleurstellend. Eerder donkergrijs dan het diepe zwart dat ik ken als ik een film (op Blu-ray) op mijn TV bekijk.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #2388

    Standaard

    Ex_Machina al in het voorjaar in de bios gezien en binnenkort op blu-ray. Fascinerende film.

    Nog drie films voor mij dit jaar:

    Spectre
    The Hunger Games: Mockingjay Part 2
    Star Wars: The Force Awakens

  14. #2389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dat laatste bedoelde ik eigenlijk vooral
    Dan zitten we op één lijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De bioscoop in Schagen doet z'n eigen boekingen en beslist zelf wat ze vertonen. Daar is geen beleid op provinciaal niveau voor. Misschien wel bij grotere bioskoopketens als Pathé of JT, geen idee. Maar die zit hier niet.
    Als ik mij niet sierlijk vergis verloopt de programmering en het beleid van de bioscoop in Schagen, CineMagnus, via NH Bioscopen. Tevens voor de lokale bioscoop in Den Burg en dus ook Hoofddorp.

    Om toch nog een beetje on topic te blijven:
    Deze films staan op de planning voor volgende week: Sicario, The Martian en The Walk. Datum en locatie staan op dit moment nog niet vast.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #2390

    Standaard

    Dat klopt. Al deze bioscopen zijn van één en dezelfde eigenaar, Frits Nieuwenhuizen, die de programmering eerst uit handen had gegeven, maar nu doet hij het zelf weer, als ik me niet vergis.

    The Martian en The Walk draaien vanaf deze week.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 07-10-2015 om 09:48
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #2391

    Standaard

    Ik wil wel naar Sicario, mn vrouw naar The Walk en beiden willen we naar Spectre, maar logistiek gezien met net een baby van 8 weken gaat dat vast niet lukken....dus dat wordt thuisbioscoop voorlopig denk ik....

  17. #2392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik wil wel naar Sicario, mn vrouw naar The Walk en beiden willen we naar Spectre, maar logistiek gezien met net een baby van 8 weken gaat dat vast niet lukken....dus dat wordt thuisbioscoop voorlopig denk ik....
    Geen oppasmogelijkheden?

    Ik wil zelf wel naar Hotel Transylvanië 2. Hij draait ook in 3D maar ik kan nergens een Engelstalige versie in de buurt vinden. Dus of het wordt Nederlandstalig of wachten op de BR.

  18. #2393

    Standaard

    Ik wou naar Hotel Transylvania 2 maar ze draaien hem nergens in de originele versie. Bummer. Ik wil geen cent spenderen aan een gedubde versie. Dan zal het toch The Martian worden dit weekeinde...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #2394

    Standaard

    Cinemec Utrecht heeft net gereageerd dat het inderdaad Nederlandstalig is. Ik vrees dat het wachten op de BR wordt of er moet een 'ik wil gaan'-gevoel komen. Deel 1 was leuk en deel 2 ziet er via de trailer ook weer grappig uit.

  20. #2395

    Standaard

    31 oktober naar Spectre in de nieuwe IMAX in Arnhem.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #2396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Geen oppasmogelijkheden?
    Oppas voor een baby van 8 weken is echt veel te vroeg.

  22. #2397

    Standaard

    A.s zaterdag naar de volgende films in JT Eindhoven :



    ''The Intern (2D)'' 10.00 Uur : https://www.youtube.com/watch?v=rE47urAW8-s
    ''Popoz (2D)'' 12.55 Uur : https://www.youtube.com/watch?v=FzouDL8TWwM
    ''The Martian (3D Dolby Cinema)'' : https://www.youtube.com/watch?v=4GuV3Ko7RCY

  23. #2398

    Standaard

    Heb je nu een kaart voor JT DVD Watcher of is het even een 'uitstapje'?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #2399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je nu een kaart voor JT DVD Watcher of is het even een 'uitstapje'?
    Naast mijn Pathe pas (Unlimited Gold), heb ik nu ook een JT pas aangeschaft.

    Helaas hebben ze er nu alleen nog maar 1 (van € 19), waar de toeslagen nog bijkomen.

    Dat heb ik trouwens nagevraagd wat het kost met zo'n pas, en de toeslagen zijn :

    3D : € 1 (Als je een 3D bril hebt, en die heb ik genoeg nog van Pathe), anders € 1 of € 1,50 (precieze prijs weet ik niet precies meer, in ieder geval 1 van de 2) voor de 3D bril erbij
    D-Box : 1 euro (Alleen hebben ze dat niet in JT Eindhoven)
    XD : € 1
    Dolby Atmos : € 1
    Dolby Cinema : € 5

    Vind het trouwens nog redelijk goedkoop die toeslagen.

    Ik ga meestal naar minimaal 2 of 3 films, die dan kwa tijd op elkaar aansluiten.

    Ik pak er dus 2 tot 3, omdat ik het anders te duur vind voor de bus, gezien het feit van maar 1 film.

    Ik ga trouwens ook overdag omdat ik met de bus ga (wegens het niet hebben van het rijbewijs), en ik wil nog wel thuis kunnen komen.

    Deze pas heb ik ook aangeschaft omdat bepaalde films niet bij Pathe draaien op de tijden dat ik er ben, en bij JT wel, en vice versa ook.

    Omdat ik dus geen zin heb om erg lang te wachten steeds, tussen de films door, kijk ik voortaan dus beide websites na, om tot een mooi programma te komen voor mij die dag, wat nog op elkaar aansluit.

    Dus dat is ook een van de grootste redenen dat ik deze er bij heb aangeschaft, maar ook het feit dat de afstand tussen de stoelen bij JT veel groter is, en dat is voor iemand met lange benen wel zo fijn.

    Voel me soms bij Pathe net een legbatterij kip, zo zit je daar opgepropt in de stoelen.

    Zodra JT ook een complete Moviepas heeft (inclusief toeslagen), schakel ik daar op over (voor de duidelijkheid: van de gewone pas van nu, naar een complete pas, maar de Pathe pas houd ik gewoon ook aan), maar tot die tijd doe ik het dus zo.

    Maar het kwam nu toevallig zo uit dat de door mij geselecteerde films, toevallig allemaal bij JT zijn.

    Anders zal het dus een combi dag zijn hoogstwaarschijnlijk.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-10-2015 om 19:05

  25. #2400

    Standaard

    Haha, mooi stukje uitleg
    Als het voor jou werkt dan is het prima en al scheelt het maar 3 euro in totaal dan nog heb je minder uitgegeven
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 96 van 107 EersteEerste ... 46869293949596979899100106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •