Pagina 95 van 107 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.351 tot 2.375 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2351

    Standaard

    A.s zaterdag (15/08) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :



    ''Fantastic Four'' 10.00 - 11.51 Uur



    ''Ted 2'' 13.15 - 15.30 Uur
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-09-2015 om 20:47

  2. #2352

    Standaard

    En tenslotte a.s zaterdag (15/08) ook nog naar de volgende film in JT Eindhoven :



    ''Amy'' 16.00 Uur

    Deze documentaire wil ik graag zien omdat de trailer me pas erg aansprak, en daarom besloten hier naar toe te gaan.

    Wordt een lang, maar leuk dagje relaxen
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-08-2015 om 19:57

  3. #2353

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 22/08) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :



    ''Pixels (IMAX 3D, VIP plek)'' 13.15 - 15.08 Uur



    ''Sinister 2'' 17.00 - 18.44 Uur

  4. #2354

    Standaard

    Dinsdag Fantastic Four.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #2355

    Standaard

    A.s Zaterdag (29/08) naar de volgende film in Pathe Eindhoven :



    ''Amy'' 14.20 - 16.43 Uur (Voor de 2e keer naar deze prachtige aangrijpende documentaire)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-08-2015 om 22:13

  6. #2356

    Standaard

    A.s zaterdag (12/09) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :



    ''Schone Handen'' 11.30 - 13.29 Uur



    ''The Visit'' 13.45 - 15.45 Uur

  7. #2357

    Standaard

    En tenslotte a.s zaterdag (12/09) ook nog naar de volgende film in Pathe Eindhoven :



    ''Vacation'' 17.00 - 18.51 Uur
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-09-2015 om 19:07

  8. #2358

  9. #2359

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 19/09) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :



    ''Everest (IMAX 3D) 13.00 - 15.17 Uur (VIP-seat)



    ''Southpaw'' 16.15 - 18.32 Uur

  10. #2360

    Standaard

    Zijn die trailers en posters nu echt iedere keer nodig?

  11. #2361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zijn die trailers en posters nu echt iedere keer nodig?
    Ik blijf plaatsen zoals ik het wil ( ik hou me netjes aan de regels), en als je er niet tegen kunt, so be it.

    Er zijn ergere dingen in het leven dan je hier druk over te maken.

    Als jij bv alleen titels wil plaatsen, dan doe je dat, en als ik het zo wil doen, dan doe ik dat.

  12. #2362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik blijf plaatsen zoals ik het wil ( ik hou me netjes aan de regels), en als je er niet tegen kunt, so be it.

    Er zijn ergere dingen in het leven dan je hier druk over te maken.

    Als jij bv alleen titels wil plaatsen, dan doe je dat, en als ik het zo wil doen, dan doe ik dat.
    Echt met alle respect: 'Als ik het zo wil doen doe ik dat'. Da's ook een lekker egoistische houding..Ga dan een site voor jezelf beginnen...
    Het is een forum. Dus voor meerdere mensen om op elkaar te kunnen reageren. Zo'n site staat of valt met een beetje met elkaar rekening houden. Als je iets plaatst dan moet je kunnen verwachten dat er een reactie komt. Zeker als je zoveel plaatst (wat alleen maar leuk is imo). Nu was deze reactie wat kort imo, want andersom geldt het rekening houden met natuurlijk ook tov jouw voorkeuren.

    Maar in feite wordt er niets miszegd. Ikzelf vind het ook niet fijn lezen met grote plaatjes en dito youtube'vensters'. De site wordt onoverzichtelijk. Let wel: da's dus niets persoonlijks richting jou want ik waardeer de bijdragen zeker. Maar als er meer leden zijn die het zo niet fijn lezen vinden, dan moeten we misschien afspreken om allemaal alleen een link naar youtube te plaatsen oid.

    En zijn er niet zoveel die er 'last' van hebben: lekker zo laten en niet meer over 'zeuren' met zn allen.

  13. #2363

    Standaard

    Morgen naar The Scorch Trials in Barco Escape-formaat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #2364

    Standaard

    Tussen haakjes kleine reactie van me :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Echt met alle respect: 'Als ik het zo wil doen doe ik dat'. Da's ook een lekker egoistische houding..Ga dan een site voor jezelf beginnen (Ik had misschien het anders moeten formuleren, dus bij deze mijn excuses voor het zo zeggen)
    Het is een forum. Dus voor meerdere mensen om op elkaar te kunnen reageren. Zo'n site staat of valt met een beetje met elkaar rekening houden. Als je iets plaatst dan moet je kunnen verwachten dat er een reactie komt. Zeker als je zoveel plaatst (wat alleen maar leuk is imo). Nu was deze reactie wat kort imo, want andersom geldt het rekening houden met natuurlijk ook tov jouw voorkeuren (Heb je ook weer gelijk in, maar er zijn er wel die gaan afkraken als je een titel kijkt of koopt, die voor een ander verschrikkelijk is. Dat hoeft ook niet, maar ik persoonlijk vind een trailer erbij mooier dan alleen een wit vlak met een regeltje tekst erbij) .

    Maar in feite wordt er niets miszegd. Ikzelf vind het ook niet fijn lezen met grote plaatjes en dito youtube'vensters' (Grote plaatjes valt best mee, dit zijn gewoon kleine afbeeldingen, en stukken kleiner dan de mega afbeeldingen die voorheen als een afbeelding geplaatst worden, en dat een site onoverzichtelijk wordt door een schermpje met de trailer? Ook misschien overdreven wellicht. Alleen maar tekst is ook saai mijn inziens). De site wordt onoverzichtelijk. Let wel: da's dus niets persoonlijks richting jou want ik waardeer de bijdragen zeker. Maar als er meer leden zijn die het zo niet fijn lezen vinden, dan moeten we misschien afspreken om allemaal alleen een link naar youtube te plaatsen oid (Ik doe volgens mij niet iets wat verboden is, ik hou me volgens mij ook gewoon aan de regels. Maar ik hoor het anders wel van een Ludo ofzo, of dit niet mag. En dan als het niet mag dan stop ik er wel mee, en worden ze niet meer geplaatst. Maar dat ik dit zo plaats is niet om een groot vuur aan te wakkeren hoor, alleen goedbedoeld, en zeker niet om tegen regels in te gaan).

    En zijn er niet zoveel die er 'last' van hebben: lekker zo laten en niet meer over 'zeuren' met zn allen.

  15. #2365

    Standaard

    Zie liever een (kleine) motivatie waarom je deze films / documentaires wilt gaan zien dan een opdringerige poster of trailer. Er zijn zat mensen die geen trailers van te voren willen zien. Onder andere vanwege spoilers.

  16. #2366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Tussen haakjes kleine reactie van me :
    Joh, je houdt je ook idd aan de regels. En excuses is voor mij niet nodig (was ook niet al te hartelijk verwoord van mij trouwens: om 1 of andere reden gaan bij mij de tenen altijd krom staan bij opmerkingen in de trant van 'moet ik toch weten' in wat voor context ook). Maar inhoudelijk: voor mijzelf is het meer dat de site onoverzichtelijk wordt. En dna heb ik iets van 'we weten allemaal hoe youtube werkt' . Een linkje is m.i. net zo makkelijk. Maar goed: eigenlijk is het aan de moderators..
    Overigens: volgens mij gaat het ook niet alleen om jou oid. Het is gewoon dat je in 1 keer veel neerzet en dus opvalt.

    Zo: en nou een filmpje erin en met de benen omhoog...

  17. #2367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zie liever een (kleine) motivatie waarom je deze films / documentaires wilt gaan zien dan een opdringerige poster of trailer. Er zijn zat mensen die geen trailers van te voren willen zien. Onder andere vanwege spoilers.
    Ik weet niet hoe jouw pc werkt, waarschijnlijk niet uit zichzelf, maar een trailer wordt niet automatisch opgestart, dus als hij niet aangeklikt word, dan speelt ie ook niet af, dus om dat opdringerig te noemen???.

    En dat jij je er aan stoort, wil niet zeggen dat de andere honderden gebruikers zich storen aan een plaatje en een clip.

    Maar het is Nederland, mensen zeuren graag om het zeuren.

    Maar ik blijf er bij dat een kleine afbeelding (verkleind van het werkelijke formaat) & een trailer erbij (waarbij de mensen zelf de keuze hebben om hem aan te klikken) echt niet opdringerig is.

    Maar maak je niet druk over iets als dit, er zijn echt wel belangrijkere dingen dan een een afbeelding & een trailer die gewoon stilstaat en niet afspeelt.

    En ik blijf plaatsen wat ik wil, zolang de leiding zich er niet over uitspreekt.

  18. #2368

    Standaard

    Helaas heb ik op mijn werk een pc die er echt stukken langer over doet om al die trailers binnen te halen en daar vind ik ze wel aardig vervelend, maar hier thuis maakt het me niet veel uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #2369

    Standaard

    Jij moet op je werk werken en niet naar dvd.nl kijken, Pep!

    - verzonden van op mijn werk -
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2370

    Standaard

    Werner
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #2371
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Trailers hoeven niet bekeken te worden en DVD Watcher doet dit al heel lang zo. Bij mij starten de trailers ook niet vanzelf. Iedereen post hier op zijn eigen manier. Uiteraard mag men daar best op of- aanmerkingen op hebben, maar dan bij voorkeur in het op- en aanmerkingen-topic of via pm bij een moderator.

    Natuurlijk is het prettig als we ook een beetje rekening met elkaars opmerkingen houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #2372

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 03/10) naar de volgende films in Pathe Eindhoven :

    De 1e is de laatste film (afsluiting van hun carriere) van mijn Jeugdhelden.

    Voor velen misschien fout, maar ik heb het vroeger altijd gezien (en heb de films & series ook op DVD), en wilde de afsluiting ook zien, vandaar dat ik er naar toe ga.

    En ik heb trouwens het idee dat er wel meerdere oudere jongeren gaan, om hun jeugdhelden nog 1 x samen te zien.



    ''Keet & Koen: De Speurtocht naar Bassie & Adriaan'' 12.15 - 13.37 Uur



    ''The Walk (IMAX 3D, Vip-seat)'' 15.40 - 17.52 Uur


  23. #2373

  24. #2374

    Standaard

    Ex Machina is net bij ons vertoond. Afgelopen donderdag slechts twee bezoekers bij de voorstelling! Jammer alsook onbegrijpelijk.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #2375

    Standaard

    Tja, het is het type film waar het 'cappuccinopubliek' geen trek in heeft. Ze staan er niet voor open. Hou je op hoogte van onze score.

Pagina 95 van 107 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •