Pagina 81 van 107 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Personeel kent je ondertussen daar zeker ook al wel?
    Klopt, maar heeft zo z'n voordelen

  2. #2002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ga echt niet elke dag naar de bios, maar als ik ga, is het wel naar minimaal 2 films.

    Ik heb zelf geen rijbewijs, dus moet met de bus bv.

    En dan ga ik dus 2 x omdat het anders zonde van de reiskosten is, als ik er dan maar 1 zou bezoeken.

    Je zal misschien denken : Moet jij niet werken al die dagen? Nou ik heb afgelopen dec een Hersenbloeding gehad (2 weken in ziekenhuis IC gelegen, en zit nu in het herstel ervan).

    Heb nog flink wat medicatie, en bv morfine als pijnstillers om wat te noemen, dus moet echt rustig aan doen.

    Dus dan doe ik dat op een manier die ik fijn vind.

    Normaal gesproken werk ik gewoon iedere dag, alleen nu vanaf afgelopen dec dus ff niet.

    En als ik iedere maand kosten heb voor de film, zorg ik wel dat ik het goed benut .
    Aha begrijpelijk, sterkte nog!
    Gaat het nog 'helemaal' goed komen?

    Heb er niks op tegen hoor al ging je iedere dag naar 5 films ik zou het alleen niet trekken :P en ik zag je naam geregeld voorbij komen

  3. #2003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Aha begrijpelijk, sterkte nog!

    Gaat het nog 'helemaal' goed komen?


    Heb er niks op tegen hoor al ging je iedere dag naar 5 films ik zou het alleen niet trekken :P en ik zag je naam geregeld voorbij komen
    Dank je wel .


    Nou pas geleden onderzoeken gehad, en uitslagen waren : Had 11 jaar geen epelepsie gehad, das nu weer terug en heb er dus weer medicatie voor.

    Verder zijn mijn nekwervels aan het verslijten (ook fijn als je 35 bent ), verder stevige migraine (en dus veel hoofdpijnen, waarvoor ik Tramadol moet gebruiken, soort morfine).

    Alsof het nog niet genoeg is zijn mijn ogen minder aan het worden en als klap op de vuurpijl hebben ze witte vlekjes ontdekt in mijn hersenen, wat kleine bloedingkjes zijn.

    Want voor ik het weet worden die kleine grote, en dan heb je misschien de poppen aan het dansen.

    Dus moet ik echt rustig aan doen, en daarom zit ik dus al zoveel maanden in het herstel, en zal het nog wel ff duren, want het heeft gewoon veel tijd nodig.

    Voor al deze dingen heb ik veel medicatie, dus echt leuk is het allemaal niet.

    Heb elke dag wel stevige hoofdpijnen, duizelig, en enkele keren gevallen, dus moet ik gewoon erg rustig aan doen.

    Hoe het zich verder gaat ontwikkelen geen idee, maar ik maak er maar het beste van.

    Om terug te keren naar het onderwerp : Ik hou van film en heb daarom zo'n pas genomen.

    Maar ik kijk echt niet elke dag tig films hoor, niet thuis en niet in de bios.

    Maar als ik ga, probeer ik er dus minimaal 2 te pakken, omdat dan het nog te doen is met de reiskosten voor me.

    Want met 1 film vind ik het dan erg duur worden.

    En omdat ik me gewoon erg rustig moet houden, kijk ik af en toe een film in de bios, of thuis.

    Want dat is en leuk, en ontspannend, maar allerbelangrijkste is dat mijn gezondheid er niet onder lijd, en daar let ik echt wel op.

  4. #2004

    Standaard

    Als t goed is ga ik komende week EINDELIJK Prometheus zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2005

    Standaard

    Vrijdag 13-7 naar de volgende films in Pathe Eindhoven :


    10.15 Uur : The Amazing Spider-Man (IMAX 3D)(4e keer)

    13.35 Uur : Ice Age 4: Continental Drift (OV,3D)

    Maandag 16-7 naar de volgende films in Pathe Eindhoven :


    10.00 Uur : The Amazing Spider-Man (IMAX 3D)(5e keer)

    13.40 Uur : ''LOL: Laughing out loud''

    16.20 Uur : Magic Mike

  6. #2006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Als t goed is ga ik komende week EINDELIJK Prometheus zien
    Vanavond is t dan eindelijk zo ver!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vanavond is t dan eindelijk zo ver!
    Veel kijkplezier toegewenst

  8. #2008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Veel kijkplezier toegewenst
    Thanks
    ga wel naar de 2D versie, de 3D draait alleen om 22.30uur en dat vond ik toch een beetje laat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Thanks
    ga wel naar de 2D versie, de 3D draait alleen om 22.30uur en dat vond ik toch een beetje laat
    Door de weeks wel laat ja, maar leuk dat ie daar bij jou ook in 2D draait.

    Pathe Eindhoven was het eerst IMAX 3D en nu 3D, geen 2D.

  10. #2010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Door de weeks wel laat ja, maar leuk dat ie daar bij jou ook in 2D draait.

    Pathe Eindhoven was het eerst IMAX 3D en nu 3D, geen 2D.
    Hier in de buurt draait ie idd. alleen in 3D maar ik ga naar Lanaken (een minuutje of 20 rijden), de enige bioscoop in de buurt waar ie op een normaal tijdstip draait
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2011

    Standaard

    The Dark Knight Rises is de volgende film. Beetje magere maand die juli maand.
    De augustus maand is tenminste weer gevuld met meer films

  12. #2012
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vrijdag 14.30 Pathé Arena IMAX TDKR.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2013

    Standaard

    A.s Vrijdag om 11.00 Uur naar de volgende Film in Pathe Eindhoven (IMAX) :


  14. #2014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    A.s Vrijdag om 11.00 Uur naar de volgende Film in Pathe Eindhoven (IMAX) :

    Heb je al speciale VIP plaatsen gezien de hoeveelheid films die jij daar ziet ze moeten je zo onderhand wel kennen!

  15. #2015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb je al speciale VIP plaatsen gezien de hoeveelheid films die jij daar ziet ze moeten je zo onderhand wel kennen!
    Zit wel altijd op vaste plek , en we kennen elkaar goed ja, heeft zo z'n voordelen wat ik al eerder zei.

    Maar waarom ik vaak naar de bios ga heb ik al eerder uitgelegd hier, en ik vind dat als je iets leuk vind, dan moet je er zovaak van genieten als je wilt.

  16. #2016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zit wel altijd op vaste plek , en we kennen elkaar goed ja, heeft zo z'n voordelen wat ik al eerder zei.

    Maar waarom ik vaak naar de bios ga heb ik al eerder uitgelegd hier, en ik vind dat als je iets leuk vind, dan moet je er zovaak van genieten als je wilt.
    Ja zeker, was ook geen opmerking maar meer een vraag uit intresse

  17. #2017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja zeker, was ook geen opmerking maar meer een vraag uit intresse
    Ik weet dat je het goed bedoeld

  18. #2018

    Standaard

    Besloten om straks niet naar TDKR te gaan, ondanks de eerdere vermelding hier.

    Wellicht dat ik volgende week een keer ga.

  19. #2019

    Standaard

    Als t goed is wordt dat de komende week The Dark Knight Rises
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2020

    Standaard

    A.s donderdag (16/8) naar de volgende films is Pathe Eindhoven :


    11.30 Uur

    14.45 Uur (3D-NL Versie)

    17.00 Uur (2e keer)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-08-2012 om 01:21

  21. #2021

    Standaard

    Deel 2 schijnt beter te zijn dan deel 1, die mij zeker wat tegenviel.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    A.s donderdag (16/8) naar de volgende films is Pathe Eindhoven :


    11.30 Uur

    14.45 Uur

  22. #2022

    Standaard

    Woensdag naar The Expendables 2
    De 23e naar The Watch
    En 4 september naar Ted en Bourne Legacy (als het mee zit die dag)

  23. #2023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dank je wel .


    Nou pas geleden onderzoeken gehad, en uitslagen waren : Had 11 jaar geen epelepsie gehad, das nu weer terug en heb er dus weer medicatie voor.

    Verder zijn mijn nekwervels aan het verslijten (ook fijn als je 35 bent ), verder stevige migraine (en dus veel hoofdpijnen, waarvoor ik Tramadol moet gebruiken, soort morfine).

    Alsof het nog niet genoeg is zijn mijn ogen minder aan het worden en als klap op de vuurpijl hebben ze witte vlekjes ontdekt in mijn hersenen, wat kleine bloedingkjes zijn.

    Want voor ik het weet worden die kleine grote, en dan heb je misschien de poppen aan het dansen.

    Dus moet ik echt rustig aan doen, en daarom zit ik dus al zoveel maanden in het herstel, en zal het nog wel ff duren, want het heeft gewoon veel tijd nodig.

    Voor al deze dingen heb ik veel medicatie, dus echt leuk is het allemaal niet.

    Heb elke dag wel stevige hoofdpijnen, duizelig, en enkele keren gevallen, dus moet ik gewoon erg rustig aan doen.

    Hoe het zich verder gaat ontwikkelen geen idee, maar ik maak er maar het beste van.

    Om terug te keren naar het onderwerp : Ik hou van film en heb daarom zo'n pas genomen.

    Maar ik kijk echt niet elke dag tig films hoor, niet thuis en niet in de bios.

    Maar als ik ga, probeer ik er dus minimaal 2 te pakken, omdat dan het nog te doen is met de reiskosten voor me.

    Want met 1 film vind ik het dan erg duur worden.

    En omdat ik me gewoon erg rustig moet houden, kijk ik af en toe een film in de bios, of thuis.

    Want dat is en leuk, en ontspannend, maar allerbelangrijkste is dat mijn gezondheid er niet onder lijd, en daar let ik echt wel op.
    Shit man, het zit je medisch niet mee. beterschap.

  24. #2024

    Standaard

    deze week naar The Dark Knight Rises

  25. #2025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Shit man, het zit je medisch niet mee. beterschap.
    Dank je wel

Pagina 81 van 107 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •