Pagina 79 van 107 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 2656 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Zondag voor de 2de keer naar The Avengers.

  2. #1952

    Standaard

    Hehe vanmiddag eindelijjk naar... Battleship!!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #1953

    Standaard

    Morgenavond naar Once Upon A Time In The West
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1954

  5. #1955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wie niet?
    Ik

  6. #1956

    Standaard

    The Avengers.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #1957

    Standaard

    Prometheus! Wow, wat kijk ik uit naar deze film! Ik vond The Avengers (vorige week gezien) heel erg leuk, maar als ik maar één film zou mogen zien in de bioscoop dit jaar dan zou dat zonder enige twijfel Prometheus zijn.

    En ik weet bijna wel zeker dat ik deze film zo'n drie á vier keer ga zien in de bioscoop. Eindelijk een Sci-Fi - film van de hand van de meester zelf: Ridley Scott. En dan nog wel een film in het zelfde universum als zijn eerste Sci-Fi, Alien.

    Ik kan niet onder woorden brengen hoe ik naar deze film uitkijk. Het lijkt wel een beetje op het gevoel dat ik had toen ik tiener was en voor het eerst naar de film zou gaan...
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  8. #1958

    Standaard

    Prometheus is toch een soort prequel op Alien? tenminste heb ik ergens gelezen.

  9. #1959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Prometheus is toch een soort prequel op Alien? tenminste heb ik ergens gelezen.
    Ja, dat was nog best wel ingewikkeld even: Ridley Scott die eerst wel en later weer niet wilde beweren dat het een Alien prequel was. Maar toen ik in de eerste teaser een flits van de 'space jockey' zag, was alle twijfel weg!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  10. #1960

    Standaard

    Je verkracht het hele topic met je plaatjes!

  11. #1961

    Standaard

    Daarbij opgeteld dat 't ook nog verkeerde plaatjes zijn (War Machine in Avengers?).

    En repeterend.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #1962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Je verkracht het hele topic met je plaatjes!

    Overdrijven is ook een vak, staat nergens dat je geen afbeeldingen mag plaatsen.

    Maar ik heb ze al weggehaald, want heb geen zin in een discussie erover, zal er ook geen meer plaatsen hier, dan zijn ze hier ook tevreden

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Daarbij opgeteld dat 't ook nog verkeerde plaatjes zijn (War Machine in Avengers?).

    En repeterend.
    Zie hierboven, zijn al weggehaald, maar het was niet verboden om ze te plaatsen.

    Dus het was m'n goed recht om er afbeeldingen bij te plaatsen, maar ik plaats er niks meer bij, dan hoef je je daar niet meer druk over te maken.

    Kan je beter doen over belangrijkere zaken in het leven

  13. #1963

    Standaard

    Gewoon lekker plaatjes blijven posten als je dat leuk vindt joh, niet zo druk maken om anderen.

  14. #1964

    Standaard

    Vrijdag naar the Cabin in the Woods, volgens velen de beste horror in jaren!

  15. #1965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Gewoon lekker plaatjes blijven posten als je dat leuk vindt joh, niet zo druk maken om anderen.
    Eigenlijk heb jij gewoon gelijk, je hebt altijd van die azijnpissers.

    Er staat nergens vermeld dat je geen foto's mag plaatsen hier, dus dat is toegestaan, en dus doe je dan niks fout als je ze plaatst.

    Ik had ze erbij gezet omdat ik dat mooier vind dan alleen maar tekst.

    En als ze er niet tegenkunnen, scrollen ze maar verder.

    In het ''Welke BD ga je kijken'' topic worden ook plaatjes gepost, wordt die topic ook verkracht?.

    Dat is gewoon zeuren om het zeuren.

    Die mensen hoor je daar niet, laten ze d'r eigen druk maken om belangrijkere dingen.

    Ik plaats wat ik wil plaatsen, zoals iedereen wil plaatsen wat ie wil plaatsen.

    Ik doe niks verkeerd, dus waar maken ze d'r eigen druk om.

    Oja, 1 ding doe ik fout, nu reageren op jullie (die commentaar hebben) wat off topic is in deze topic, dus mijn excuses bij deze voor het off topic bericht
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-05-2012 om 20:30

  16. #1966

    Standaard

    Donderdagavond naar The Turin Horse (Béla Tarr)! Misschien dat ik van te voren ook nog een inleiding doe.
    Laatst aangepast door Oudlid_X5 : 09-05-2012 om 12:37

  17. #1967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Donderdagavond naar The Turin Horse (Béla Tarr)! Misschien dat ik van te voren ook nog een inleiding doe.
    Alvast veel plezier , maar zou je de foto aub kunnen veranderen in een link, of kleinere afbeelding, want nu wordt heel de pagina uit elkaar getrokken, omdat de foto erg groot is .

  18. #1968

    Standaard

    Ik zal er eens nachtje over slapen.

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hehe vanmiddag eindelijjk naar... Battleship!!!
    En wat vond je ervan?

  20. #1970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    En wat vond je ervan?
    Mwah.

    Viel toch een heel klein beetje tegen, effecten en aktie waren natuurlijk zeer goed maar dat alleen is niet voldoende.
    Begin van de film kon me totaal niet bekoren terwijl ik het normaal niet erg vind als er een rustige aanloop in een film zit. Komt misschien ook door het iets te luchtige toontje van de film, typisch Amerikaans dat er om de zoveel tijd weer even een grappig moment moet zijn. Ik wou dat Hollywood z'n films eens wat donkerder en serieuzer van toon ging maken, ook de blockbusters.
    Wat dat betreft vond ik Battle LA stukken beter maar ik ga deze straks zeker halen op BD!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #1971

    Standaard

    Eind mei Men In black III (jammer dat het weer een 3D conversie is) en daarna naar Piranha 3DD (gelukkig wel 3D native gefilmd) waar ik hele hoge verwachtingen van heb!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #1972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Mwah.

    Viel toch een heel klein beetje tegen, effecten en aktie waren natuurlijk zeer goed maar dat alleen is niet voldoende.
    Begin van de film kon me totaal niet bekoren terwijl ik het normaal niet erg vind als er een rustige aanloop in een film zit. Komt misschien ook door het iets te luchtige toontje van de film, typisch Amerikaans dat er om de zoveel tijd weer even een grappig moment moet zijn. Ik wou dat Hollywood z'n films eens wat donkerder en serieuzer van toon ging maken, ook de blockbusters.
    Wat dat betreft vond ik Battle LA stukken beter maar ik ga deze straks zeker halen op BD!
    Het is ook met welke verwachtingen je de film gaat kijken. Ik hou zelf ook niet zo van de grapjes tussen door, van mij mogen ze ook wel de films serieuzer maken.

  23. #1973

    Standaard

    Woensdag 16-05-2012 Pathe Eindhoven :


    11.00uur

    13.15uur

    15.45uur (IMAX 3D)

    18.25uur
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-05-2012 om 23:25

  24. #1974

    Standaard

    Woensdag 23-5 Pathe Eindhoven :


    11.20uur

    13.45uur (IMAX 3D)

    16.35uur

    19.15uur

  25. #1975

    Standaard

    Donderdag sowieso naar Intouchables. En misschien morgen naar of Safe, Salmon Fishing in the Yemen of Dark Shadows.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 79 van 107 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •