Pagina 73 van 107 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 2656 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Die wil ik ook eigenlijk wel zien alleen doet onze bioscoop (JT HHW) nogal moeilijk over
    dat kijkwijzer gezeik dus kom ik er wss niet in, heel jammer:x.

    Is dat bij jouw niet zo dan? Dacht dat in de bios die regels streng werden opgevolgd.
    Tip: Ga naar Belgie, daar heeft-ie een KT rating (Kinderen Toegelaten), dus daar kom je er sowieso in.
    Lekker krom..., maargoed...

  2. #1802

    Standaard

    Das voor mij niet echt een optie, woon nu niet bepaald dicht bij de grens
    Als het aan mij had gelegen was dat hele rating systeem al op de schop gegaan.

    maar ach nog 3 maandjes wachten dan ben ik 16, dus dan maakt het allemaal niks meer uit.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #1803

    Standaard

    Wil eigenlijk nog wel Public Enemies zien in de bios. Maar ook Inglourious Basterds.
    Even voor wie ze beiden gezien heeft: heeft het zin om er een filmavondje van te maken en ze achter elkaar te bezoeken omdat PE ws niet zo lang meer draait? Of zijn beide films van dat kaliber dat je niet al te geconcentreerd hoeft te zijn?

  4. #1804

    Standaard

    Zometeen met een vriend naar A'dam voor Antichrist.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Zometeen met een vriend naar A'dam voor Antichrist.
    Laat ons weten wat je ervan vind, ben erg benieuwd!
    Veel plezier.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  6. #1806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Das voor mij niet echt een optie, woon nu niet bepaald dicht bij de grens
    Als het aan mij had gelegen was dat hele rating systeem al op de schop gegaan.

    maar ach nog 3 maandjes wachten dan ben ik 16, dus dan maakt het allemaal niks meer uit.
    Anders ga je met de trein naar Amsterdam en gaat daar de bioscopen bij langs, je komt er vast wel ergens in, denk ik!

  7. #1807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Die wil ik ook eigenlijk wel zien alleen doet onze bioscoop (JT HHW) nogal moeilijk over
    dat kijkwijzer gezeik dus kom ik er wss niet in, heel jammer:x.

    Is dat bij jouw niet zo dan? Dacht dat in de bios die regels streng werden opgevolgd.
    Ik moet zeggen dat er bij mij nog nooit naar legitimatie gevraagd is..
    Ben meerdere keren alleen naar 16+ films geweest in het afgelopen half jaar, als je gewoon een beetje zelfverzekerd het kaartje koopt en niet gelijk in het zweten uitbreekt doen ze er volgens mij niet heel moeilijk over.
    Een andere optie is gewoon met je vader of moeder gaan, ookal zijn er regels tegen het toelaten van kinderen onder de 16 met ouderlijk toezicht, laten ze je zo toch vaak door.
    Zo ben ik bijvoorbeeld vroeger 16+ films binnengekomen.
    Ik ga zelf altijd naar de Pathé of Utopolis, anders moet je gewoon even de bioscopen bij jou in de buurt langsgaan.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  8. #1808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Nope, The Final Destination 3D zal niet overal in 3D draaien.
    Case 39 is uitgesteld naar December en 2012 komt 12 November.
    Over twee uur ga ik naar Bandslam, heb een gaatje vrij en ben er wel benieuwd naar.
    Ik had je reactie niet gelezen maar heb ondertussen bij de Mustsee in Tilburg geinformeerd. Daar draait hij niet in 3D, misschien wel bij de euroscoop. Anders zal ik naar Eindhoven moeten of er misschien een dagje Rotterdam van maken.

    Waarschijnlijk dus aanstaande vrijdag of zaterdag naar Final Destination 3D!

  9. #1809

    Standaard

    De eerstvolgende film waar ik nu heen wil is the Taking of Pelham 1 2 3 of District 9.
    Final Destination 3D lijkt me ook wel leuk, maar ik weet niet of hij leuk genoeg is voor een bioscoop bezoek. Wil eerst even wat meer cijfers bekijken, maar de eerste die ik zie is niet bepaald overdonderend met een 30 op RottenTomatoes.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  10. #1810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieterrijkers Bekijk bericht
    Wil eigenlijk nog wel Public Enemies zien in de bios. Maar ook Inglourious Basterds.
    Even voor wie ze beiden gezien heeft: heeft het zin om er een filmavondje van te maken en ze achter elkaar te bezoeken omdat PE ws niet zo lang meer draait? Of zijn beide films van dat kaliber dat je niet al te geconcentreerd hoeft te zijn?
    Dat is lastig te zeggen, iedereen ervaart dat anders. Als je ze achter elkaar kijkt heb je gegarandeerd een leuke filmavond, maar wel een hele lang (beide duren 2,5 uur).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #1811

    Standaard

    vanvond naar Inglorious Bastards & Taking Pelham 123
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  12. #1812

    Standaard

    Vrijdag naar Final Destination 4 in 3D!

  13. #1813

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Vanavond 9.
    Lijkt mij ook een leuke film, misschien dat ik er binnenkort met mijn broertje heen ga.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  15. #1815

    Standaard

    Vanavond naar de Inglourious Basterds
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  16. #1816

    Standaard

    Maandag naar "My sisters keepers". Een nichtje wilde `m zien. eens kijken of `t wat is...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1817

    Standaard

    Wil GI Joe en Inglourious Basterds zien, dus 1 van die twee zal het morgen worden.

    Groeten Peter

  18. #1818

    Standaard

    Over half uurtje weer naar Film by the Sea voor een Cassavetes dagje. Gloria, A Woman Under the Influence en Love Streams staan op het programma. Tussendoor nog naar Small Crime.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #1819

    Standaard

    "Law Abiding Citizens".
    Met Jamie Foxx en Gerard Butler. Word in de VS al gepromoot. Zoek hem maar eens op op IMDB.
    Vrouw en kind van Butler worden vermoord. Het Openbaar Ministerie sluit een deal met de politie en het OM (Jamie Foxx) en brave flipt door. Hij zweert iedereen die betrokken is bij de samenzwering volgens een ingenieus plan om het leven te brengen. Daders, politie, OM, rechter etc. Zag er goed en spannend uit.

    Shutter Island en Avatar staan ook op het lijstje.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #1820

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:44

  21. #1821

    Standaard

    Zometeen naar the Exploding Girl
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  22. #1822

    Standaard

    Volgende week een keertje hersenloos vermaak met G.I. Joe: The Rise of Cobra...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #1823

    Standaard

    Op de planning staat District 9 =D

  24. #1824

    Standaard

    Woensdag:
    10:00 On the Waterfront
    13:30 Thomas
    15:30 Twee Vrouwen
    20:00 Moon

    Zaterdag:
    11:00 The Limits of Control
    13:30 Les Herbes Folles
    15:30 Precious
    19:15 Moon
    21:15 500 Days of Summer

    Zondag:
    11:00 New York, I Love You
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #1825

    Standaard

    Vanvond naar The Hangover & Funny People in de Pathe Arena
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

Pagina 73 van 107 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •