Pagina 71 van 107 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 2656 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    De eerstvolgende film zal denk ik Transformers 2 of Ice Age 3 worden in de vakantie.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  2. #1752

    Standaard

    Harry Potter ... alleen NIET de Nederlandse versie ... vreemd genoeg was de trailer in pathe rond 20:50 in 't Nederlands. Afschuwelijk. Ik vind die Nederlandse ondertiteling al vervelend met die stomme Nederlandse benamingen voor o.a. Dumbledore, Hogwarts ... mijn God.
    I find your lack of faith disturbing

  3. #1753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Harry Potter ... alleen NIET de Nederlandse versie ... vreemd genoeg was de trailer in pathe rond 20:50 in 't Nederlands. Afschuwelijk. Ik vind die Nederlandse ondertiteling al vervelend met die stomme Nederlandse benamingen voor o.a. Dumbledore, Hogwarts ... mijn God.
    Haha, zelfs bij State of Play die om 22.30 draaide in Utopolis Almere was die in het Engels.
    Echt zonde.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  4. #1754

    Standaard

    Harry Potter sowieso!


  5. #1755

    Standaard

    Deze week Fighting, Ice Age 3 en Drag me to Hell, komende week Harry Potter
    Who buys DVD's anyway? :)

  6. #1756

    Standaard

    a.s Vrijdag Transformers: Revenge of the Fallen en ik heb er zin in!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #1757

    Standaard

    Donderdag naar Bruno, en dan ga ik in de vakantie nog naar Harry Potter en Transformers 2.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  8. #1758

    Standaard

    Donderdagavond is het voor mij tijd om de Engelse versie van Transformers 2 te gaan bekijken (nadat ik in Oekraine de Oekraiens nagesynchroniseerde versie heb gezien die erg tof klonk). En daarna ga ik denk ik naar Ice Age 3.
    Ikran is not horse!

  9. #1759

    Standaard

    Over een paar uurtjes naar Drag Me To Hell. Ik ga er gezellig met mijn zusje heen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1760

    Standaard

    Net gereserveerd voor Harry Potter voor zaterdag. Kijk ik echt naar uit...

  11. #1761

  12. #1762

    Standaard

    Vanavond naar Transformers 2: Revenge of the Fallen
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  13. #1763

    Standaard

    Ik wil naar Harry Potter (natuurlijk...) en naar Drag Me to Hell. Ben erg benieuwd naar deze films. Ik ga niet vaak naar de bioscoop, maar naar deze twee kijk ik toch wel uit. Weet alleen nog niet wanneer ik ga.

  14. #1764

    Standaard

    Drag Me to Hell was lekker ranzig met veel schrikeffecten en goed acteerwerk. Ik kan hem je zeker aanraden.

    Ga zelf morgen naar de nieuwe Harry Potter film. Ben erg benieuwd want de vorige vond ik heerlijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1765

    Standaard

    Vanavond naar Transformers 2. Vond deel 1 (vandaag gezien) een onzin film (wel redelijk vermakelijk) en hoor alleen maar slechte dingen over 2, dus ik vrees het ergste.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1766

    Standaard

    Oei, dan gaat deel 2 je tegenvallen, het onzin-gehalte ligt daar namelijk een stuk groter. Verder is volgensmij iedereen het er over eens (liefhebbers en haters van de films), dat deel 1 beter is dan deel 2.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 22-07-2009 om 20:20
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #1767

    Standaard

    Volgende vrijdag 'The good, the bad and the ugly' op groot scherm bekijken....ik heb d'r al zin an!

  18. #1768

  19. #1769

    Standaard

    Harry Potter,eindelijk !
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  20. #1770

    Standaard

    als het goed is, wordt het zaterdag Public Enemies
    Ben echt benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Volgende vrijdag 'The good, the bad and the ugly' op groot scherm bekijken....ik heb d'r al zin an!
    PIEUW PIEEW!
    Erg leuke film!

  22. #1772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Oei, dan gaat deel 2 je tegenvallen, het onzin-gehalte ligt daar namelijk een stuk groter. Verder is volgensmij iedereen het er over eens (liefhebbers en haters van de films), dat deel 1 beter is dan deel 2.
    Ik weet het nog niet. Ze zeggen verstand op nul bij deze films, maar ik ben al drie uur aan het ontdooien. Ik moest serieus mijn lach inhouden tijdens het hele sterfgebeuren van Shia LaBeouf alles in slowmotion met constant bewegende camera's en typische cliche en Hollywood gebeuren en sommige Transformers waren weer dom. Het einde was gewoon 40 minuten non stop actie. Het was dikke onzin, maar wel vermakelijke onzin.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #1773

    Standaard

    Vanavond naar Public Enemies, en eventueel nog naar Harry Potter erna.

  24. #1774

    Standaard

    Volgend weekend naar Public Enemies.

  25. #1775

    Standaard

    Ik wil naar die cavia film!

Pagina 71 van 107 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •