Pagina 78 van 107 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 2656 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Aankomende maandag voor de 4e x in 3D naar :



    (Is in totaal de 9e x dan dat ik hem in de bios zie, 5 x
    toen ie oorspronkelijk uitkwam in 1998, en dan a.s
    maandag voor de 4e x in 3D)

    Verder volgende week woensdag (25-4) naar :



    En dezelfde dag (25-4) ook naar :



    En dan zaterdag 28-4 voor de 2e x naar :


  2. #1927

  3. #1928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    The Raid.
    Waar ga je die zien?

  4. #1929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Waar ga je die zien?
    Ik hoop gewoon hier in NL, maar is volgens mij nog geen releasedatum van bekend.

    Ik ga niet zo vaak naar de bioscoop, maar dit is hoogstwaarschijnlijk DE film van het jaar.

  5. #1930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Ik hoop gewoon hier in NL, maar is volgens mij nog geen releasedatum van bekend.
    Draait nu op Imagine en in de zomer brengt A-Film de film uit in de bioscopen.

  6. #1931

    Standaard

    Die wil ik ook erg graag zien, The Raid.

    Zondag Battleship, zondag erna The Avengers.

  7. #1932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Draait nu op Imagine en in de zomer brengt A-Film de film uit in de bioscopen.

    Thanks Kriterion gaat helaas niet meer lukken, dus dan wellicht de zomer. Hangt er een beetje vanaf wanneer de BR verschijnt, want die zal de originele soundtrack hebben (de amerikaanse soundtrack is door die gozer van Linkin Park gedaan).

  8. #1933

    Standaard

    Zondag: Cabin in the Woods
    Woensdag: The Avengers

    Volgende maand:
    - Men in Black 3
    - the Cold Light of Day (mijn vrouw is een Superman fan en vind deze gast nu al tof)
    - Prometheus

    Juni:
    - Snow White and the Huntsman
    - 21 Jump Street

    Juli:
    - The Amazing Spiderman
    - The Dark Knight Rises

    Augustus:
    - The Expendables 2

  9. #1934

    Standaard

    Dadelijk om 18:00 naar battleship.

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dadelijk om 18:00 naar battleship.
    Echt een vette film, wel een No Brainer, maar vette actie en super geluid.

    Veel plezier ermee.

  11. #1936

    Standaard

    na wat ik al eerder zei van morgen naar Titanic 3D voor de 4e x, heb ik nog 2 extra films voor morgen op de planning :

    10.10 uur :


    (Vroeger het boek gelezen toen ik jonger was, ff kijken of
    deze ook wat is)

    Daarna om 14.00 dus naar :



    En vervolgens om 18.30 voor de 2e x naar :



    Hoop dat ik na afloop nog makkelijk kan opstaan en lopen na dat stilzitten .

    Toch 7 uur film achter elkaar zowat.

  12. #1937

    Standaard

    ^^^Haha Jezus man vier keer naar Titanic (ik heb hem nog nooit gezien) en dan drie films in de bios achter elkaar, je kunt mee helpen om de zaal op te ruimen als je toch daar blijft haha!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #1938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Echt een vette film, wel een No Brainer, maar vette actie en super geluid.
    Dat is ook precies wat ik er van verwacht.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #1939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    ^^^Haha Jezus man vier keer naar Titanic (ik heb hem nog nooit gezien) en dan drie films in de bios achter elkaar, je kunt mee helpen om de zaal op te ruimen als je toch daar blijft haha!
    Ik blijf het wel meevallen, en buiten dat : je kijkt een favoriete film toch ook vaker op BD of DVD, dus waarom dan niet in de bios.

    En wat betreft die 3 films achter elkaar, er zijn hier ook zat mensen die de LOTR films alle 3 achter elkaar kijken, dus zo gek is dat niet.

  15. #1940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Echt een vette film, wel een No Brainer, maar vette actie en super geluid.

    Veel plezier ermee.
    Idd een vette film, ik heb er van genoten, zal zeker hem afschaffen straks op blu-ray.

  16. #1941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Idd een vette film, ik heb er van genoten, zal zeker hem afschaffen straks op blu-ray.
    Fijn dat je genoten hebt, maar neem aan dat je aanschaffen bedoeld

  17. #1942

    Standaard

    hahahah ja zie het, heb het verkeerd getypte. Inderdaad zal de film aanschaffen op blu-ray.

  18. #1943

    Standaard

    Snap niet dat je zo vaak naar Titanic 3D gaat Raymond, dacht te hebben gelezen dat je de 3D nogal tegen vond vallen?

  19. #1944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Snap niet dat je zo vaak naar Titanic 3D gaat Raymond, dacht te hebben gelezen dat je de 3D nogal tegen vond vallen?
    Als je dat nog niet doorhebt ben je wel langzaam van begrip Jordy
    Omdat hij superfan is van The Titanic natuurlijk en dan niet alleen de film, maar ook docu's e.d.
    Heb je ook de andere films over de Titanic gezien DVDWatcher? Zoals A Nigth to Remember of The Titanic of eventueel een nog oudere?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je dat nog niet doorhebt ben je wel langzaam van begrip Jordy
    Dat had ik wel begrepen ja, maar dan nog blijf ik het opmerkelijk vinden

  21. #1946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat had ik wel begrepen ja, maar dan nog blijf ik het opmerkelijk vinden
    Daar had nou net geen last van
    Maar ja, die Pathé pas moet er wel uit natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Snap niet dat je zo vaak naar Titanic 3D gaat Raymond, dacht te hebben gelezen dat je de 3D nogal tegen vond vallen?
    Heb hem vandaag weer gezien idd, en het klopt dat ik liever de Titanic zie zoals ie oorspronkelijk is uitgebracht.

    Waarom ik dan toch meerdere malen ga, is omdat ik het gewoon een hele mooie film vind, zowel kwa insteek en uitvoering.

    3D vind ik nogmaals niet top bij deze, maar overdreven slecht ook weer niet.

    Nu de film opnieuw in de Bios draait, en dus de kans er is om hem op het grote doek te zien, vind ik dat je die kans dan moet aangrijpen als je van de film houd.

    Misschien raar voor sommige dat ik deze al 4 x bezocht heb, maar Titanic en Bios is voor mij hetzelfde als dat 1 en 1 2 is.

    Voor mij is het een goede combinatie.

    En er zal best nog wel een aantal bezoekjes bijkomen aan de film.

    Want Titanic ervaren op het grote doek, is toch anders dan dat je hem op je TV scherm ziet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je dat nog niet doorhebt ben je wel langzaam van begrip Jordy
    Omdat hij superfan is van The Titanic natuurlijk en dan niet alleen de film, maar ook docu's e.d.
    Heb je ook de andere films over de Titanic gezien DVDWatcher? Zoals A Nigth to Remember of The Titanic of eventueel een nog oudere?
    Ik heb idd wat docu's ervan besteld, omdat het gegeven me aanspreekt, en het me interessant lijkt.

    Wat betreft je vraag of de andere Titanic films Pepijn, kan ik alleen zeggen dat ik die miniserie met Catharina Zeta Jones en George C. Scott ooit gezien heb, de andere films niet.

    Dat trekt me niet eerlijk gezegd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar ja, die Pathé pas moet er wel uit natuurlijk.
    Dat ik er 4 x naar toe ben geweest, heeft niks te maken met het feit dat ik er perse tig voorstellingen per maand wil halen.

    Ik ga gewoon naar de films die ik wil, en meerdere keren naar de films die me aanspreken.

    Niet om bovenaan de lijst te eindigen van mensen met de meeste pathe bezoeken op hun kaart bij wijze van spreken.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-04-2012 om 22:17

  23. #1948

    Standaard

    Ik zit nu in de zaal bij The Avengers 3D (gaat ieder moment beginnen) Ze spelen hem hier ook in Dolby 7.1 wat mij heel erg benieuwd.
    Ikran is not horse!

  24. #1949

    Standaard

    the avengers

  25. #1950

    Standaard

    MIB III

    [daarna nog Prometheus & Lockout]
    I Love My Sci-Fi

Pagina 78 van 107 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •