Pagina 83 van 107 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2051
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Enjoy
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Enjoy
    Dank je Claudio, ff kort offtopic voor jou een tip : http://www.amazon.com/Bait-3D-Two-Di...&keywords=Bait

  3. #2053

    Standaard

    Misschien morgen naar de nieuwe Bourne film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #2054

    Standaard

    Dat zal Ted worden. In België duurde het nogal lang voordat deze in de bioscoop verscheen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #2055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Misschien morgen naar de nieuwe Bourne film.
    Wordt waarschijnlijk volgende week woensdag.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #2056

  7. #2057

    Standaard

    A.s donderdag 11/10 naar de volgende films in Pathe Eindhoven :


    11.10 Uur

    14.00 Uur

    16.00 Uur (IMAX 3D)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-10-2012 om 08:48 Reden: Film ''The Campaign'' toegevoegd aan lijstje!

  8. #2058
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Normaal gesproken ben ik niet zo'n echte R.E fan. Ondanks dat ik wel een aantal games uit de serie heb gespeeld. Maar de trailers zagen er wel erg vet uit. Benieuwd wat je er van vindt.
    Was die haaienfilm nog wat. vergeten nog eens naar te informeren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #2059

  10. #2060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Normaal gesproken ben ik niet zo'n echte R.E fan. Ondanks dat ik wel een aantal games uit de serie heb gespeeld. Maar de trailers zagen er wel erg vet uit. Benieuwd wat je er van vindt.
    Was die haaienfilm nog wat. vergeten nog eens naar te informeren.
    Ik ken de games niet, maar de films vind ik wel leuk.

    Bait 3D was wel leuk, geen grote topper, maar wel leuk om gezien te hebben.

    Bevat leuke momenten, en als de prijs ok is, denk ik wel dat ik hem ga aanschaffen.

    Het is niet niveau JAWS, maar wel kijkbaar genoeg.

  11. #2061

    Standaard

    Zaterdag naar Ted denk ik!
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  12. #2062
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bait 3D was wel leuk, geen grote topper, maar wel leuk om gezien te hebben.

    Bevat leuke momenten, en als de prijs ok is, denk ik wel dat ik hem ga aanschaffen.

    Het is niet niveau JAWS, maar wel kijkbaar genoeg.
    Thanks.
    Binnekort naar Skyfall
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2063

    Standaard

    Dredd 3D
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2064

    Standaard

    Ted en Tinkerbell (kaartjes gewonnen via disney)

  15. #2065

    Standaard

    A.s zaterdag 03/11 naar de volgende film in Pathe Eindhoven :


    11.20 Uur (IMAX)

  16. #2066

    Standaard

    Wij ook naar Skyfall, het zal alleen geen IMAX zijn. Bij die in Adam komen alleen malloten en het geluid staat IMO veel te hard en is veel te schel. Dan maar naar Pathe Haarlem, zijn we meteen in de buurt van een leuk kroegje (en we wonen er ook, dus is het een thuiswedstrijd )

  17. #2067

    Standaard

    A.s zaterdag 10/11 naar de volgende film in Pathe Eindhoven :


    11.00 Uur (IMAX)

    15.30 Uur

  18. #2068

    Standaard

    Ik zie looper morgen,ben benieuwd.

  19. #2069

  20. #2070

    Standaard

    Ik hoop volgende week eens naar Argo te gaan.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #2071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik hoop volgende week eens naar Argo te gaan.
    Ben ik net gisteren geweest (na een 2e mislukte poging om naar Skyfall te gaan).
    Goede film. Goed verhaal, goed acteerwerk, degelijke regie. Je moet alleen niet geen actiefilm verwachten. Want dat is het niet. Geen paratroopers ofzo die door het beeld rennen dus
    Moest er wel even een kwartiertje inkomen (is ook een overschakeling natuurlijk als je dacht naar een bondfilm te gaan) maar daarna pakte het verhaal me en bleef het tot het einde toe spannend. Het duurde trouwens waarempel een tijdje voor ik Ben Affleck herkende. Die rol in deze film is hem echt op het lijf geschreven!

    Een leuke filmavond gewenst in ieder geval!

  22. #2072

    Standaard

    Morgen naar Skyfall. Vindt de serie sinds de reboot geen Bond meer en vind Craig ook niets als James Bond. Maar ik hoor veel positieve verhalen, dus ik laat me verrassen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #2073

    Standaard

    OVerigens denk ik dat december een druk biosmaandje wordt. Ik heb wel interesse in:

    Het Bombardement
    The Hobbit
    Life of Pi
    Cloud Atlas (heb toch eens naar de critics gekeken in Amerika. Als zelfs een icoon als Roger Ebert helemaal lyrisch is... . Had daarvoor in de bios de trailer gezien en had echt zoiets van: helemaal mijn soort film. Ik houd van films met dubbele bodems, voer voor de hersenen gecombineerd met visueel geweld en een goed verhaal als Inception, Tree of life, The fountain, etc. etc.)

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ben ik net gisteren geweest (na een 2e mislukte poging om naar Skyfall te gaan).
    Goede film. Goed verhaal, goed acteerwerk, degelijke regie. Je moet alleen niet geen actiefilm verwachten. Want dat is het niet. Geen paratroopers ofzo die door het beeld rennen dus
    Moest er wel even een kwartiertje inkomen (is ook een overschakeling natuurlijk als je dacht naar een bondfilm te gaan) maar daarna pakte het verhaal me en bleef het tot het einde toe spannend. Het duurde trouwens waarempel een tijdje voor ik Ben Affleck herkende. Die rol in deze film is hem echt op het lijf geschreven!

    Een leuke filmavond gewenst in ieder geval!
    Bedankt voor je verdere uitleg. Had al ongeveer dit in gedachten
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #2075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik hoop volgende week eens naar Argo te gaan.
    Ik ook, komende week als t goed is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 83 van 107 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •