De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Crow (Remake)(2024)

    Beetje veraf (2013) misschien maar er komt een remake van "The Crow". Beetje jammer vind ik , want ik vond het origineel wel wat hebben ...
    Bovendien werd het nog luguberer vermits Brandon Lee op de set zelf ook gestorven is...




    Bradley Cooper onderhandelt op dit moment om in de remake van The Crow, van Juan Carlos Fresnadillo te spelen. Hij zou daarin de hoofdrol spelen van een muzikant die vermoord wordt terwijl hij zijn vrienden probeert te redden.

    Het gaat hard met de productie, Fresnadillo is pas een week geleden officieel aangesteld als regisseur. Hij regisseerde eerder 28 Weeks Later en zou Cooper een tijdje geleden in Spanje hebben getroffen en daar al met hem gesproken hebben over de film.

    De productie van The Crow moet in de herfst beginnen. Tucker Tooley is uitvoerend producent en co-producers zijn onder andere José Ibáñez, Jon Katz en Jesús de la Vega.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 29-02-2024 om 09:18
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Waaaarrrooommmmmmm
    Das ook mijn reactie !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    Reboot van the Crow is natuurlijk mogelijk. Eric Draven was een Crow. In de sequels waren het andere karakters. Ik hoop alleen dat er geleerd is van de sequels want die zijn echt niet om aan te zien.
    uh, uh, It's a dinosaur

  5. #5

    Standaard

    Ik zie dit totaal niet zitten met Bradley. Jammer jammer..zonder..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    De tweede heb ik nog gezien en vond ik ook niet om aan te zien. De derde heb ik zelfs geen moeite meer voor genomen...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Niet doen. aan de andere kant deel 2 en 3 zijn er ook gekomen dus die deel 4 kan er ook wel erbij. Het origineel zal altijd onovertroffen blijven vanwege de dood van Brandon Lee. Ik weet niet hoeveel de film toentertijd heeft opgebracht, het heeft namelijk veel raakvlakken met Dark Knight. Brandon Lee is toch altijd een cult held gebleven en nooit na zijn dood, zoals Heath Ledger en vader Bruce Lee echt doorgebroken. Klinkt paradoxaal na je dood wereldberoemd worden maar zo is het wel.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Niet doen. aan de andere kant deel 2 en 3 zijn er ook gekomen dus die deel 4 kan er ook wel erbij. Het origineel zal altijd onovertroffen blijven vanwege de dood van Brandon Lee. Ik weet niet hoeveel de film toentertijd heeft opgebracht, het heeft namelijk veel raakvlakken met Dark Knight. Brandon Lee is toch altijd een cult held gebleven en nooit na zijn dood, zoals Heath Ledger en vader Bruce Lee echt doorgebroken. Klinkt paradoxaal na je dood wereldberoemd worden maar zo is het wel.
    Das maar 1 raakvlak en die heeft niet eens iets met de film te maken imo. Brando is op de set gestorven (geladen pistool dacht ik, terwijl die niet geladen moest zijn). Ledger zijn dood heeft op zich weinig met TDK te maken (niet op de set, niets te maken met de film en het was totaal zijn eigen schuld, met alle respect). Bovendien was Ledger klaar met filmen en Brando niet. Die film hebben ze met een CGI-Brando afgemaakt (overgens wel knap voor die tijd). Dus wat de film betreft heeft de dood van Brando een veel grotere lading. Je hebt toch zoiets van wanneer in de film is het dan gebeurd en wat is nou echt Brando en waar niet, etc. Ik denk dat The Crow nooit zo succesvol had geworden als dit niet was gebeurd. En ze moeten toch van goede huize komen om dan een goede reboot neer te zetten.
    Overigens denk ik dat het succes van TDK helemaal niets met Ledgers dood te maken heeft. Let wel: dan bedoel ik dus filmtechnisch gezien. Er zijn nl. altijd mensen (hordes) die naar zo'n film gaan omdat daar "die man in zit die toen is doodgegaan". Maar ook zonder Ledgers dood en het hele verhaal erbij is TDK gewoonweg een steengoede comicfilm.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Overigens denk ik dat het succes van TDK helemaal niets met Ledgers dood te maken heeft. Let wel: dan bedoel ik dus filmtechnisch gezien. Er zijn nl. altijd mensen (hordes) die naar zo'n film gaan omdat daar "die man in zit die toen is doodgegaan". Maar ook zonder Ledgers dood en het hele verhaal erbij is TDK gewoonweg een steengoede comicfilm.
    Ik denk dat als Ledger niet dood was gegaan, de opbrengst met 300 miljoen lager was uitgevallen. Het was een fantastische rol dat alleen maar werd vergroot omdat het zijn laatste was.

    Je hebt gelijk met The Crow. Die film heeft opzich niks met TDK te maken behalve dan dat het voor beide hoofdrolspelers de laatste film bleek te zijn en ze zijn beide geschminkt. Vandaar mijn associatie met beide films.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik denk dat als Ledger niet dood was gegaan, de opbrengst met 300 miljoen lager was uitgevallen. Het was een fantastische rol dat alleen maar werd vergroot omdat het zijn laatste was.

    Je hebt gelijk met The Crow. Die film heeft opzich niks met TDK te maken behalve dan dat het voor beide hoofdrolspelers de laatste film bleek te zijn en ze zijn beide geschminkt. Vandaar mijn associatie met beide films.
    Dat zeg ik: er zijn zat mensen die naar zo'n film gaan vanwege het overlijden van ledger en de hype eromheen. Das dus kassa. Maar ik meet het succes van een film niet af aan de opbrengst maar aan de kwaliteit van de film. Anders zou transformers II ook een meesterwerk zijn...

  11. #11

    Standaard

    die vergelijking met ledger is wel leuk, maar destijds met Lee had je die hypes nog niet zo erg

    en Lee's rol is ook duizendmaal sterker

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik denk dat als Ledger niet dood was gegaan, de opbrengst met 300 miljoen lager was uitgevallen. Het was een fantastische rol dat alleen maar werd vergroot omdat het zijn laatste was.
    Eens.

  13. #13

    Standaard

    Luke Evans is the Crow



    There had been rumours that Tom Hiddleston and Alexander Skarsgard were in talks to play Eric Draven in the long in development remake of The Crow.
    Neither rumours were true as it turns out Luke Evans has got the role
    This marks his second film role with a bird in the title as he starred opposite John Cusack in The Raven.
    According to Deadline, the Welsh actor was the original choice for the lead in the F. Javier Gutierrez-directed film.
    Evans will be gracing our screen in a number of movies over the next few years. He is the lead in Dracula Year Zero, the villain in Fast & Furious 6 and is Bard the Bowman in The Hobbit: The Desolation of Smaug.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Zo, dit topic na ruim 10 jaar eens naar boven schoppen. Dit jaar gaat de The Crow remake er dan komen. Voor mij echt totaal overbodig. En als ik de eerste foto's zie, des te meer....

    Hier wat specs en officiele synopsis:
    Directed by: Rupert Sanders


    Written by: Zach Baylin, and William Schneider


    Produced by: Edward R. Pressman, Samuel Hadida, Victor Hadida, John Jencks, Molly Hassell


    Cast: Bill Skarsgård, FKA twigs, and Danny Huston




    Synopsis: Bill Skarsgård takes on the iconic role of THE CROW in this modern reimagining of the original graphic novel by James O’Barr.


    Soulmates Eric Draven (Skarsgård) and Shelly Webster (FKA twigs) are brutally murdered when the demons of her dark past catch up with them. Given the chance to save his true love by sacrificing himself, Eric sets out to seek merciless revenge on their killers, traversing the worlds of the living and the dead to put the wrong things right.
    THECROW_12062_R2.jpgTHECROW_06513_R3_01_proxy_hi.jpgTHECROW_00816_R3_01_proxy_hi.jpg

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •