Pagina 69 van 107 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2656 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    Ik ga vrijdag naar X-men Origins en nog een andere film, welke weet ik nog niet precies maar ik heb wat in te halen (A).
    Ikran is not horse!

  2. #1702

    Standaard

    ofwel x-men, ofwel my bloody valentine in 3D.
    kwestie van nog eens naar de cinema te gaan om ons te kunnen inschrijven voor de filmquiz

  3. #1703

    Standaard

    Leonera (Maandag)
    Sunrise (Dinsdag) (eens kijken wat dat oude ding met me doet op het grote doek met live muziek erbij)

  4. #1704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Sunrise (Dinsdag) (eens kijken wat dat oude ding met me doet op het grote doek met live muziek erbij)
    Welk theater als ik vragen mag?
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 27-04-2009 om 14:04 Reden: edit: maastricht, zie het al beter kijken alvorens ik vraag :)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #1705
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1706

    Standaard

    Inderdaad, Lumiere...!

    Tokyo Story over een aantal weken ook maar meepakken.

  7. #1707

    Standaard

    Morgen naar X-men Origins: Wolverine.

  8. #1708

    Standaard

    Aangezien My Bloody Valentine 3D nog een weekje langer blijft draaien in Almere ga ik daar komende week alsnog naar toe.
    Ikran is not horse!

  9. #1709

    Standaard

    My Bloody Valentine 3D vnvnd. Eens zien of hij nu echt de moeite is in 3D!

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door UnifiedKamehameha Bekijk bericht
    Eerstvolgende films waar ik zeker naar toe ga:

    X-Men Origins: Wolverine
    Angels & Demons
    Transformers: Revenge of the Fallen
    Harry Potter and the Halfblood Prince
    Nummer 1 op m'n lijst is morgen aan de beurt. Ik ben benieuwd

  11. #1711

    Standaard

    gister x man gezien, zeer vermaakt, terwijl ik absoluut niet van actie films/superhelden films houd

  12. #1712

    Standaard

    Vanmiddag The Boy In The Striped Pyjamas geprojecteerd. Aangrijpend schouwspel!

    Morgen naar de filmopnames misschien even naar Wolverine, of Knowing of The International. Zoveel keus...

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Vanmiddag The Boy In The Striped Pyjamas geprojecteerd
    Ik vond het een vrij manipulatieve en ongeloofwaardige film.

    Ontopic: Wolverine (morgen).

    Volgende week: Star Trek

    Verder deze maand:
    Wk 20: Angels & Demons
    Wk 21: Night at the Museum 2
    Wk 22: The Brothers Bloom, Duplicity & I Love You, Man.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #1714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik vond het een vrij manipulatieve en ongeloofwaardige film.
    Omdat..?

  15. #1715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Omdat..?
    Manipulatief in de zin dat er niets aan de verbeelding van de kijker over wordt gelaten. Zielige kindjes en dramatische muziek worden in werking gezet om emotie uit te kijker te halen. Wanneer dat op zo'n weinig subtiele wijze gebeurd, werkt dat bij mij averrechts. Het hielp ook niet echt dat je het einde al na een kwartier ziet aankomen.

    Ongeloofwaardig... Waar moet ik beginnen? Eigenlijk wou ik zo richting bed . Om maar een tweetal dingen te noemen die me het eerst te binnen schieten: Hoe kan dat kind in hemelsnaam ongezien tot aan het hek van het kamp komen, niet eenmaal, maar continu? En vervolgens ook nog eens een gat graven, yeah right. . En oer-Britse en Amerikaanse acteurs die Duitsers spelen kosten me vaak ook wat moeite.

    Edit, mijn recensie van 14 januari jl. er nog maar eens bijgepakt waarin ik ongeveer hetzelfde stel:

    The Boy in the Striped Pyjamas
    Deze boekverfilming kon mij niet geheel bekoren. Wat anderen 'kleine' foutjes noemen, kon ik me moeilijk overheen zetten, zoals Brits Engels sprekende SS'ers en een concentratiekamp zonder bewaking rond de hekken. Daarnaast vond ik de film nogal manipulatief in de zin dat er erg wordt ingespeeld op emoties op een manier waarbij de kijker niet bepaald serieus wordt genomen. Het einde kwam voor mij niet bepaald als een schok, aangezien de hele film er al naartoe werkt. Toch kan ik geen onvoldoende geven. Het camerawerk is bij vlagen heel behoorlijk en ook op het acteerwerk is weinig aan te merken. Wellicht meer een film die geschikt is voor jongere kijkers, om ze bewust te maken van wat er toen allemaal gebeurd is en hoe het eigenlijk onmogelijk is om er rationele argumenten voor te bedenken. 6,0
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 03-05-2009 om 23:06
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #1716

    Standaard

    Van dit soort films word ik altijd treurig. Waarom? Waarom doen mensen dit elkander aan..?

    Een voortreffelijke film in mijn ogen. Wat de film zo mooi maakt is het feit dat we nu zien vanuit het oogpunt van een kind. Je hebt natuurlijk vergelijkingsmateriaal met een La Vita È Bella maar die film laat het toch meer zien vanuit het ADHD karakter van Roberto Benigni. Hier wordt veelvuldig het kikkerperspectief opgezocht of geschoten op kinderhoogte. Ook de muziek die in de derde akte een extra dimensie krijgt trok bijna ieder haartje op me lijf uit. Aangrijpend en confronterend.

    Boek zelf nooit gelezen. Misschien komt het er ooit eens van. Moet nogal een dun boekje zijn. 100 pagina's en je hebt het al binnen een uur uitgelezen. Dan toch maar eens bestellen en lezen.

    Hier en daar wat vreemde vrijheden. Zoals kinderen en volwassen mannen werden ten alle tijden gescheiden in een concentratiekamp. Nu word er bijvoorbeeld iets anders gesuggeeerd. Verder het gebruik van Engelse acteurs. Ondergetekende had er geen problemen mee. Of het gebruik van clichématigheid en stereotypes zoals schreeuwende SS'ers of een moeder die pas iets in de gaten krijgt als de oorlog op haar einde loopt etc.

    Het wordt percies zo in het boek beschreven dus waarom niet zo verfilmen..? Verder is het van een Engelse schrijver dus snap ik sowiezo niet waarom mensen klagen over het gebruik van Engelse acteurs. Plus het is fictie boek vandaar dus ook die vrijheden...

  17. #1717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het wordt percies zo in het boek beschreven dus waarom niet zo verfilmen..? Verder is het van een Engelse schrijver dus snap ik sowiezo niet waarom mensen klagen over het gebruik van Engelse acteurs. Plus het is fictie boek vandaar dus ook die vrijheden...
    Wat praat je weer eens onzin:
    - De uitdaging voor een regisseur ligt juist in het maken van een film die beter is dan het boek, waarom altijd hondstrouw letterlijk verfilmen? Dingen die in een boek werken, werken niet op film en andersom. Bovendien kan een boek minpunten hebben die je in een film kunt verbeteren
    - Omdat het van een Engelse schrijver is, is het logische dat Duitsers Engels spreken?
    - De vrijheden zijn prima omdat het fictie is? Er wordt anders toch een zekere mate van authenticiteit gesuggereerd en dan erger ik me aan grove onjuistheden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #1718

  19. #1719

    Standaard

    Star Trek en in het filmhuis Revolutionary Road. Naar beiden ben ik benieuwd.

  20. #1720

    Standaard

    Morgen naar Wolverine.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1721

    Standaard

    Gisteren Star Trek. Was wel lachen.

    Deze week nog naar ''Engelen en Demonen'' en voor de tweede keer naar ''Kan door de Huid Heen''.

  22. #1722
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Sinds gisteren ben ik weer in de bioscoop terug te vinden. Gelukkig!

    Gisteren:
    De Laatste Dagen van Emma Blank
    Låt den rätte komma in

    Vanavond:

    The Reader
    Star Trek
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  23. #1723

    Standaard

    The Reader kun je beter skippen..!

  24. #1724

    Standaard

    Eerst naar Terminator 4 en daarna naar Transformers2....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  25. #1725

    Standaard

    morgenmiddag naar angels and demons
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Pagina 69 van 107 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •