Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 113 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    het zou me niet verbazen als je je film de 12e binnenhebt

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    het zou me niet verbazen als je je film de 12e binnenhebt
    Nou dat zou niet echt vervelend zijn

    Wordt het toch nog een leuke week

    Hoe zien die virtuele aquaria er uit op de 2de disc?
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  3. #28

    Standaard

    ook bij mij is deze dvd onderweg vanuit canada
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ook bij mij is deze dvd onderweg vanuit canada
    Kunnen we niet met z'n allen tegelijkertijd bestellen.....krijgen we misschien korting :wink:
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ook bij mij is deze dvd onderweg vanuit canada
    Kunnen we niet met z'n allen tegelijkertijd bestellen.....krijgen we misschien korting :wink:
    Te laat. Hij is bij mij nu ook onderweg. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ook bij mij is deze dvd onderweg vanuit canada
    Kunnen we niet met z'n allen tegelijkertijd bestellen.....krijgen we misschien korting :wink:
    Te laat. Hij is bij mij nu ook onderweg. :wink:
    Yahoo
    Hij is binnengekomen, en er was ook een lager bedrag op de pakkingsbon gezet (12 CAD).
    Kijk zo kan je nog eens wat meer bestellen zonder bijkomende kosten :wink:
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  7. #32

    Standaard

    Ik heb 'm ook besteld bij DVDsoon...

    Weet iemand wat je met het 'trackingnumber' kan wat in m'n bevestigings mail staat

    BVD

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Oh zeker. Duurt bij soon maar paar daagjes. Gaat iedergeval sneller als play UK.
    Vrijdag 31 oktober verstuurd door Play.com en maandag 3 november had ik hem binnen. Krijg meestal binnen 7 dagen de bestelling binnen.

    Mooie versie trouwens alleen jammer dat er geen DTS-track opzit.

    Kan nu al niet wachten op de Incredibles van Pixar))

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Ik heb 'm ook besteld bij DVDsoon...

    Weet iemand wat je met het 'trackingnumber' kan wat in m'n bevestigings mail staat

    BVD
    Als het per standard mail is verzonden kan je er niks mee....alleen als het door UPC of DHL verzonden is.
    Maar wees gerust als je hem vandaag besteld hebt dan kan je hem volgende week woensdag of donderdag in de bus verwachten.....dwz als hij vandaag verzonden is (kan je nagaan door in te loggen ...je ziet nu een paar links (Pending,Packaging...etc)...klik op pending als daaronder nu ook pending komt te staan istie nog niet verzonden).

    Vanaf de dag dat je email krijgt dat hij onderweg is duurt het nog 3 of 4 dagen (een weekend ertussen geeft wat vertraging zoals ik merkte).
    De dvd zit trouwens in een mooie omdoos (of hoe zo'n ding ook mag heten ).


    Nog ff geduld dus.....maar wees gerust het is het wachten waard
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ook bij mij is deze dvd onderweg vanuit canada
    Kunnen we niet met z'n allen tegelijkertijd bestellen.....krijgen we misschien korting :wink:
    Te laat. Hij is bij mij nu ook onderweg. :wink:
    Yahoo
    Hij is binnengekomen, en er was ook een lager bedrag op de pakkingsbon gezet (12 CAD).
    Kijk zo kan je nog eens wat meer bestellen zonder bijkomende kosten :wink:
    Doet dvdsoon volgens mij standaard. Gisteren lag Finding Nemo ook bij mij op de deurmat. Erg gaaf.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #36

    Standaard

    Als het per standard mail is verzonden kan je er niks mee....
    Das jammer... Is altijd wel leuk :P

  12. #37

    Standaard

    Ik wil ook ik wil ook!

    Zal ik 't dan toch maar doen??? Kom op mensen, haal mij even over. Naast de Hulk box kan Nemo er toch nog wel bij? Dan is dat meteen 't laatste wat ik zal bestellen en zien jullie mij hier een maandje niet meer.

    Oh en stiekum wil ik ook nog The X-Men Collection als 'ie een beetje mooi is. Of dan toch maar wachten op een trilogie uitgave?

    Maar oké, On-topic: Weet iemand of de versie van Finding Nemo met slipcase gelimiteerd is?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  13. #38

    Standaard

    Als je hem zo graag wilt hebben Michelle, dan bestel je hem toch gewoon?

    Alleen als je toch nog van plan bent om de regio 2 versie aan te schaffen later, dan zou ik persoonlijk wel even het geduld hebben
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  14. #39

    Standaard

    Gewoon bestellen Michelle
    Zo'n prachtige uitgave laat je niet liggen.

    Oh, had je trouwens nog gemailed ? Site lag er namelijk eventjes tijdelijk uit.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #40

    Standaard

    deze superdvd laat je niet liggen . Gewoon doen, en gewoon genieten is mijn motto

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    deze superdvd laat je niet liggen . Gewoon doen, en gewoon genieten is mijn motto
    Ik heb de dvd vandaag ook ontvangen en inderdaad: 'deze superdvd laat je niet liggen'

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Alleen als je toch nog van plan bent om de regio 2 versie aan te schaffen later, dan zou ik persoonlijk wel even het geduld hebben
    Kijk dat is 't 'm nou juist. Ik ben helemaal happy met m'n R2 NLO versie van Monsters Inc omdat ik de verpakking zo mooi vind. Daarom twijfel ik, maar aan de andere kant...'tis een hele mooie titel om later alsnog in de ruil te gooien, niet?

    Maar heren, bedankt voor jullie hulp. M'n grote teen is al over de streep heen, nu de rest nog.
    Mark, ik heb je niet gemaild, wel heb je als het goed is over een paar minuten een PM van me.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  18. #43

    Standaard

    Snap je aarzeling niet echt. Hij is prachtig, spotgoedkoop en de verpakking ziet er toch ook mooi uit.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Snap je aarzeling niet echt. Hij is prachtig, spotgoedkoop en de verpakking ziet er toch ook mooi uit.
    Helemaal mee eens! Als jij nou 10 euro bijlegt bestel ik 'm binnen 5 minuten.

    De aarzeling is dat m'n loon nog niet binnen is en dat ik eerst nog andere dingen moet betalen aan mensen die zo vriendelijk zijn om erop te wachten tot m'n loon binnen is.

    Daar komt bij dat als ik de R2 mooier vind ik liever het geld wat ik aan de R1 uitgeef daarvoor gebruik.

    Maar ik ga 'm zeker bestellen, maak je maar geen zorgen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    De aarzeling is dat m'n loon nog niet binnen is en dat ik eerst nog andere dingen moet betalen aan mensen die zo vriendelijk zijn om erop te wachten tot m'n loon binnen is.

    Daar komt bij dat als ik de R2 mooier vind ik liever het geld wat ik aan de R1 uitgeef daarvoor gebruik.

    Maar ik ga 'm zeker bestellen, maak je maar geen zorgen.
    Wow das wel erg laat dat je loon binnenkomt
    Ik kan me voorstellen dat dat wat knelpunten geeft hier en daar.

    Wat die R2 versie betreft....ik weet niet of die er mooier uit gaat zien.
    Lijkt mij dat het op z'n best hetzelfde wordt.
    Maar wat zeker niet hetzelfde wordt is de prijs die je er hier voor gaat betalen. Ik denk dat dat wel in de buurt van de 25-29 euro komt (diverse acties niet meegerekent). Om nog maar niet te spreken over de release datum (medio volgend jaar?).
    Voor 17 Euro ligt tie in de bus.....geen geld :wink:
    En inmiddels heb je van alle kanten vernomen dat het een leuke film is....misschien is er wel iemand die je een vroeg kerst cadeau wil geven?

    Overigens kan ik op de hoes niet vinden dat de slipcase versie SE van Nemo gelimiteerd is.

    Bestel die dvd nou maar :wink:
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Wow das wel erg laat dat je loon binnenkomt
    Ik kan me voorstellen dat dat wat knelpunten geeft hier en daar.
    Het geluk is met mij, want mijn lieve baas heeft m'n loon gestort. Al m'n openstaande 'schulden' zijn betaald en ik had nog wat geld over ook...ra ra wat heb ik gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Wat die R2 versie betreft....ik weet niet of die er mooier uit gaat zien.
    Lijkt mij dat het op z'n best hetzelfde wordt.
    Zoals ik al meldde: De R2 van Monsters Inc is een digipack, in tegenstelling tot de keepcase met slipcase eromheen en ik heb gewoon een zwak voor digipacks.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    *knip*misschien is er wel iemand die je een vroeg kerst cadeau wil geven?
    Ja! Ik!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Bestel die dvd nou maar :wink:
    Aye aye Sir!

    2 minuten later: Bij DVDSoon staat 'ie 'on order', dus nou moet ik een paar dagen langer wachten.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  22. #47

    Standaard

    Beter een paar dagen langer wachten, dan tot april voor de regio 2 versie, Michelle

    Ik zit eraan te denken om hem ook maar te gaan bestellen.

    Een vraagje voor degene die de dvd al in hun bezit hebben.....hoe is hij eigenlijk? de film zelf, het geluid, het beeld?
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Beter een paar dagen langer wachten, dan tot april voor de regio 2 versie, Michelle

    Ik zit eraan te denken om hem ook maar te gaan bestellen.

    Een vraagje voor degene die de dvd al in hun bezit hebben.....hoe is hij eigenlijk? de film zelf, het geluid, het beeld?

    Hier kan ik erg kort over zijn: PERFECT!!!!
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Beter een paar dagen langer wachten, dan tot april voor de regio 2 versie, Michelle

    Ik zit eraan te denken om hem ook maar te gaan bestellen.

    Een vraagje voor degene die de dvd al in hun bezit hebben.....hoe is hij eigenlijk? de film zelf, het geluid, het beeld?

    Hier kan ik erg kort over zijn: PERFECT!!!!

    Bij deze: Besteld
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Beter een paar dagen langer wachten, dan tot april voor de regio 2 versie, Michelle

    Ik zit eraan te denken om hem ook maar te gaan bestellen.

    Een vraagje voor degene die de dvd al in hun bezit hebben.....hoe is hij eigenlijk? de film zelf, het geluid, het beeld?

    Hier kan ik erg kort over zijn: PERFECT!!!!

    Bij deze: Besteld
    Gefeliciteerd met deze gouden aankoop :wink:

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •