Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 227 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Volgens http://www.dvd-home.nl/ krijgt de DVD wel een DTS track.

    Op de Belgische site DVDinfo staat een persbericht van Buena Vista over Pirates Of The Caribean. Daar in staat het volgende:

    Technische fiche:
    Distributeur: Walt Disney Pictures
    Duur: 137 minuten
    Genre: Avonturenfilm
    Leeftijd: Vanaf 12 jaar

    Taal: Dolby Digital 5.1: Engels. DTS 5.1: Frans
    Ondertiteling: Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Nederlands, Zweeds, Noors, Deens, Fins, IJslands, Ests
    Technische specificaties: 16 x 9 / 2.35:1 (geschikt voor alle beeldformaten)

    DVD info heeft contact gehad met Buena Vista België en daar kwam de volgende conclusie uit:

    Nota van de redactie van DVD Info: Na het lezen van deze specificaties hebben we onmiddellijk contact opgenomen met Buena Vista België, om na te vragen of de Engelse DTS-track inderdaad niet werd weerhouden voor de Benelux-release. Spijtig genoeg is dit inderdaad het geval, en zullen we ons in de Benelux noodgedwongen nog maar eens tevreden moeten stellen met een Dolby Digital 5.1-track. Jammer.

    (Bron: DVDinfo)

    Na het lezen van bovenstaande heeft DVD-home contact gehad met Buena Vista Nederland en van hen kregen wij onderstaand antwoord:

    Zoals beloofd hierbij in het kort de audio gegevens voor de sellthru DVD Pirates:

    NEDERLANDSE VERSIE:
    Dolby Digital 5.1: Engels / Portugees
    DTS 5.1: Engels

    FRANSE VERSIE:
    Dolby Digital 5.1 Engels / Frans
    DTS 5.1: Frans

    Het is dus versie afhankelijk. Buena Vista zet twee DTS versies in de markt waar andere maatschappijen er maar 1 uitbrengen (meestal DTS Engels).

    Uit bovenstaande blijkt dus duidelijk dat we in Nederland wel een Engelse DTS versie van The Pirates zullen krijgen en dat is natuurlijk heel goed nieuws!

    (Bron: Buena Vista Nederland)

  2. #102

    Standaard

    Nou mooi dan toch wel dts..... alle ophef weer voor niks!

  3. #103

    Standaard

    EDIT: blijkbaar was ik niet de enigste die aan t posten was over dit bericht

    DVD-home heeft na het persbericht van DVDinfo ook contact gehad, daar kwam het volgende uit.

    DVD-home heeft contact gehad met Buena Vista Nederland en van hen kregen wij onderstaand antwoord:

    Zoals beloofd hierbij in het kort de audio gegevens voor de sellthru DVD Pirates:

    NEDERLANDSE VERSIE:
    Dolby Digital 5.1: Engels / Portugees
    DTS 5.1: Engels

    FRANSE VERSIE:
    Dolby Digital 5.1 Engels / Frans
    DTS 5.1: Frans

    Het is dus versie afhankelijk. Buena Vista zet twee DTS versies in de markt waar andere maatschappijen er maar 1 uitbrengen (meestal DTS Engels).

    Uit bovenstaande blijkt dus duidelijk dat we in Nederland wel een Engelse DTS versie van The Pirates zullen krijgen en dat is natuurlijk heel goed nieuws!


    Blijkt dat ze dus toch wél weten hoe het moet...
    Dan bied ik gelijk bij dezen mijn excuses aan Buena Vista aan
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  4. #104

    Standaard

    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Mijn DVD's
    StarTrader

  5. #105

    Standaard

    Heel erg goed nieuws! Nou afwachten tot 28 januari. :wink:

  6. #106

    Standaard

    Wij hebben ook een dergelijk bericht van DVD-Home ontvangen (waarvoor natuurlijk onze onmetelijke dank)

    Edit 16/12/2003: We hebben van DVD-Home bijkomende informatie van Buena Vista Nederland gekregen. De versie van POTC die in België zal uitkomen, zal verschillen van die in Nederland. Lees
    hier meer!


    Blijft wel raar dat er dan twee versies zullen uitkomen, en dat je enorm moet oppassen welke versie je koopt!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #107

    Standaard

    Ze(Buana Vista) blijven er wel aan werken,een goede zaak.

    Cor
    Elk nadeel heeft een voordeel-Johan Cruijff-
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    De verzameling

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Reken jij de koeien ook mee als inwoners???

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Reken jij de koeien ook mee als inwoners???
    Nee, maar de Vlamingen wel

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Orange
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Reken jij de koeien ook mee als inwoners???
    Nee, maar de Vlamingen wel
    zeg al niets meer

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Orange
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Reken jij de koeien ook mee als inwoners???
    Nee, maar de Vlamingen wel
    zeg al niets meer
    Boe! :wink:

    Goeie zaak dat er ook een NL release met wel een Engelse DTS track komt.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Orange
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Reken jij de koeien ook mee als inwoners???
    Nee, maar de Vlamingen wel
    zeg al niets meer
    Maar nu lees ik op DVD-Home.nl dat de vlaamse versie GEEN Engelse DTStrack heeft..

    Dus een gedeelte van die 22 miljoen moet z'n DVD'tje dan toch in Nederland gaan halen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Orange
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Dit is echt hééél goed nieuws! BHV goed werk! Eindelijk zien ze dat de nederlandstalige markt met 22miljoen inwoners groot genoeg is voor een eigen release!
    Reken jij de koeien ook mee als inwoners???
    Nee, maar de Vlamingen wel
    zeg al niets meer
    Maar nu lees ik op DVD-Home.nl dat de vlaamse versie GEEN Engelse DTStrack heeft..

    Dus een gedeelte van die 22 miljoen moet z'n DVD'tje dan toch in Nederland gaan halen!
    Dat staat er volgens mij niet. ER staat dat er een nederlandse en franse versie komt. Er staat niks over welke versie belgie krijgt....
    Mijn DVD's
    StarTrader

  14. #114

    Standaard

    pas binnen !!!!!!!!!!

    Bron: DVD Info
    Geplaatst door: Werner - Datum: 16/12/2003
    In tegenstelling tot wat we in een vorig persbericht meldden, krijgen we vandaag van onze collega's van het Nederlandse DVD-Home een tegenstrijdig bericht binnen over het al dan niet aanwezig zijn van een Engelse DTS-track op Pirates Of The Caribbean. DVD-Home heeft navraag gedaan bij Buena Vista Nederland (wij bij Buena Vista België), en ze wisten ons daar het volgende te zeggen:

    Er komen TWEE versies uit van Pirates Of The Caribbean:

    NEDERLANDSE VERSIE:
    Dolby Digital 5.1: Engels / Portugees
    DTS 5.1: Engels

    FRANSE VERSIE:
    Dolby Digital 5.1 Engels / Frans
    DTS 5.1: Frans

    Het is dus versie-afhankelijk. Buena Vista zet twee DTS versies in de markt waar andere maatschappijen er maar 1 uitbrengen (meestal DTS Engels).

    Als dit waar is, dan is dat uiteraard bijzonder goed nieuws. Maar we houden U nog wel verder op de hoogte! Een mail naar het persbureau van Buena Vista Vlaanderen is onderweg...




    WOEHOEEEEEE dus toch dts
    laten we hopen !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #115

    Standaard

    Ja, geweldig skank, lekker op tijd ook

    Eerst even lezen voordat je reageert...

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Orange
    Ja, geweldig skank, lekker op tijd ook

    Eerst even lezen voordat je reageert...
    ow ow
    snorry
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #117

    Standaard

    Ook wat Vlaanderen betreft heeft BV ons vandaag gecontacteerd met het bericht dat ze ons verkeerde informatie verstrekt hadden. De Vlaams-Nederlandse Pirates Of The Caribbean heeft dus gewone Engelse DTS!

    JjjjHarrr....!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #118

    Standaard

    Zat me ander net te verheugen op de nasynchronisatie van Depp in het Vlaams.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #119

    Standaard

    Heb de film net weer gezien, en wat een geluid. Men wat een bassgeluid, mijn hele kast kraakte met vlagen. Superkicken !!!!!

    Nou ja we kunnen wel moeilijk gaan doen over hoe of wat, maar Buena Vista heeft wel vaker wat gezegd dat niet is uitgekomen, ik ben blij dat ik de Engelse versie al heb, en uit voorzorg raad ik iedereen aan hetzelfde te doen.

    Net als de eerste keer in de bios was het weer een prachtige ervaring. Jonny Depp draagt echt de film, en anders de Zimmeriaanse filmmuziek wel. Aanrader !!!

  20. #120

    Standaard



    Gelukkig...en nu maar hopen dat ze de daad bij het woord voegen... :wink:
    .........Faith No More.........

  21. #121

    Standaard

    heeft er iemand het "kistje" al gezien? ik ben namelijk benieuwd hoe deze eruit ziet
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #122

    Standaard

    niemand?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    niemand?
    Misschien over een maand als de DVD uit wordt gebracht?

  24. #124

    Standaard

    ik dacht dat er ergens wel een foto te zien zou zijn
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    ik dacht dat er ergens wel een foto te zien zou zijn
    Ben ik nog niet tegengekomen, alleen nog maar een foto van de cover.

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •