Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Blade 3: Trinity

  1. #51

    Standaard

    vindt blade toch een van de betere verfilmingen gebaseerd op een comic
    en de trailer zag er goed uit

  2. #52

    Standaard

    Bedankt voor het gebruiken van de [spoiler:1081ac6afd]SPOILER!!!![/spoiler:1081ac6afd]
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #53

    Standaard

    het was maar een gerucht van een paar maanden geleden hoor, naar schijnt heeft goyer toch nog een paar dingen veranderd ,ik weet dus niet zeker of er iets met blade gebeurd

    sorry voor deze fout

  4. #54

    Standaard

    Trailer ziet er inderdaad goed uit, het lijkt wel dat er meer verhaal in zit dus ben benieuwd.
    Deel 1 en 2 vind ik ook erg goed.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carnesir
    het was maar een gerucht van een paar maanden geleden hoor, naar schijnt heeft goyer toch nog een paar dingen veranderd ,ik weet dus niet zeker of er iets met blade gebeurd

    sorry voor deze fout
    Oke, t'is gewoon niet meer leuk om dat bv al te weten ben een groot Blade fan en dat verpest een deel van de film voor me..je kunt je post evt wijzigen en alsnog spoilers gebruiken of dat stukje even weg halen :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    Wizz-Art
    BerichtGeplaatst: 22-09-2004 23:36 Onderwerp:
    carnesir schreef:
    het was maar een gerucht van een paar maanden geleden hoor, naar schijnt heeft goyer toch nog een paar dingen veranderd ,ik weet dus niet zeker of er iets met blade gebeurd

    sorry voor deze fout Embarassed


    Oke, t'is gewoon niet meer leuk om dat bv al te weten ben een groot Blade fan en dat verpest een deel van de film voor me..je kunt je post evt wijzigen en alsnog spoilers gebruiken of dat stukje even weg halen Wink


    heb het verwijderd ,nog altijd sorry

  7. #57
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Wow,ik heb 6 euro verspild!!!



    Wat een domme film,zeg.De eerste Blade vondk wel meevallen.De 2de ook.Maar het 3de deel is gewoon ******.Bram Stoker draait zich om in z'n graf met wat ze hebben gedaan met zijn "Dracula".
    Wesley Snipes irriteert mij verschrikkelijk.De "grapjes" van Ryan Reynolds kan misschien alleen iemand mee lachen die een IQ van minder dan 50 heeft of de voorbije 10 jaar in een kartonnen doos leefde.Deze trilogie zijn ze gewoon aan het kapotmaken door het op z'n "Amerikaans"uit te werken met alle clichés.Stomme One-Liners en de trilogie zo ver mogelijk uitrekken.De meeste sequels zijn ook meestal slecht(er zijn uitzonderingen)Ze proberen wat The Matrix te imiteren en dat lukt hen ook.Die films worden ook alsmaar slechter.

    4.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Wow,ik heb 6 euro verspild!!!


    Wat een domme film,zeg.De eerste Blade vondk wel meevallen.De 2de ook.Maar het 3de deel is gewoon ******.Bram Stoker draait zich om in z'n graf met wat ze hebben gedaan met zijn "Dracula".
    Wesley Snipes irriteert mij verschrikkelijk.De "grapjes" van Ryan Reynolds kan misschien alleen iemand mee lachen die een IQ van minder dan 50 heeft of de voorbije 10 jaar in een kartonnen doos leefde.Deze trilogie zijn ze gewoon aan het kapotmaken door het op z'n "Amerikaans"uit te werken met alle clichés.Zo ver mogelijk uitrekken.De meeste sequels zijn ook meestal slecht(er zijn uitzonderingen)Ze proberen wat The Matrix te imiteren en dat lukt hen ook.Die films worden ook alsmaar slechter.

    4.
    Ik wil deze nog wel zien .. ben toch best wel benieuwd..

    en bij de Matrix werd het niet steeds slechter; deel 3 is duidelijk veel beter dan Reloaded .. daarbij is het 1,3,.... 2

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Wow,ik heb 6 euro verspild!!!


    Wat een domme film,zeg.De eerste Blade vondk wel meevallen.De 2de ook.Maar het 3de deel is gewoon ******.Bram Stoker draait zich om in z'n graf met wat ze hebben gedaan met zijn "Dracula".
    Wesley Snipes irriteert mij verschrikkelijk.De "grapjes" van Ryan Reynolds kan misschien alleen iemand mee lachen die een IQ van minder dan 50 heeft of de voorbije 10 jaar in een kartonnen doos leefde.Deze trilogie zijn ze gewoon aan het kapotmaken door het op z'n "Amerikaans"uit te werken met alle clichés.Zo ver mogelijk uitrekken.De meeste sequels zijn ook meestal slecht(er zijn uitzonderingen)Ze proberen wat The Matrix te imiteren en dat lukt hen ook.Die films worden ook alsmaar slechter.

    4.
    Ik wil deze nog wel zien .. ben toch best wel benieuwd..

    en bij de Matrix werd het niet steeds slechter; deel 3 is duidelijk veel beter dan Reloaded .. daarbij is het 1,3,.... 2
    Maar dat heet minder slecht. :wink:

  10. #60

    Standaard

    Nou veruit de meeste mensen vinden deel 3 van de matrix toch echt met afstand het meest waardeloze deel uit de trilogie.

  11. #61

    Standaard

    Nou ik las ergens anders dat mensen hem beter vonden dan het tweede deel, als dat idd. zo is heb ik niks te klagen want 2 vond ik ook gewoon erg vet :P
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Ik vond deze Blade ook op niks trekken.
    Verhaalsgewijs (Als we kunnen spreken van een verhaal) trok echt op niks.

    En tevens vond ik Matrix 3 ook veruit de slechtste film van de 3

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Nou veruit de meeste mensen vinden deel 3 van de matrix toch echt met afstand het meest waardeloze deel uit de trilogie.
    Is er een deel 3 gemaakt dan :wink:

  14. #64

    Standaard

    Ik vond het een leuke film. OK, Dracula komt een beetje raar over, maar verder is het een goeie popcorn aktie film. Heb me er erg bij vermaakt.

  15. #65

    Standaard

    Vergis ik mij of komt de film hier pas in januari in de bioscoop?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Vergis ik mij of komt de film hier pas in januari in de bioscoop?
    Volgens mij 20 januari 2005 :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Nee stomme belgen. Daar draait die namelijk al in de bioscoop 8)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    Nee stomme belgen. Daar draait die namelijk al in de bioscoop 8)
    Bij ons in Belgie draait Blade: Trinity al in de bioscopen van 15 december En heb hem ook intussen al gezien en vind het een gewone toffe popcorn film maar vind het wel een zwakke afsluiter van de trilogy... Als het tenminste een trilogy blijft ???
    BD (1243) What i Watch

  20. #70

    Standaard

    Ben met zeer lage verwachtingen gaan zien en dus ook niet super ontgoocheld 8) T verschil met de 2 vorige films is veel te groot, idd zwakke afsluiter van reeks:/

  21. #71

    Standaard

    Vond zojuist het bericht dat ik twee kaarten heb gewonnen voor de Videoland voor-premiere van deze film!!!!
    Ik kan dus op zondag 16 januari gratis en voor niks naar deze film....
    Daarna zal ik een oordeel kunnen geven, ik hoop wel dat hij beter dan de tweede wordt , want die vond ik helemaal niks.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  22. #72

    Standaard

    Deze film wil ik wel zien.. deel 1 en 2 vond ik echt goed dus hoop ik dat dit 3e deel naar mijn mening ook weer prima bevalt. Nog ff wachten ..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #73

    Standaard

    Ben net geweest, wat een ongelooglijke tegenvaller.

    Komt echt totaal niet in de buurt van deel 1 en 2.

  24. #74

    Standaard

    Ik ga morgen middag!
    Dan kost het maar € 3,50 is wel is waar om 17:00 Maar ja
    Ik wil wel eens zien hoe part 3 is
    Heb expres gewacht met het kopen van de dvd's.
    Werd toen na Blade 1 al bekend van de trilogie!
    Maar goed is dan nog afwachten wat rcv er van maakt
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  25. #75

    Standaard

    Nou het eerste deel is absoluut de beste. Ik heb me met deel 2 en deel 3 echt wel vermaakt. De Blade films zijn gewoon recht-toe-recht-aan actiefilms en in Blade:Trinity zit genoeg actie om je 2 uur zoet te houden. De actie, coole soundtrack, een heel lekkere Jessica Biel :P en een paar lachuh one-liners (zowel van Ryan Reynolds, die veel mensen irritant vonden, als Welsey Snipes) waren genoeg voor mij om dit een goede film te vinden. Verhaal gaat nergens over, maar visueel is ie dik in orde. Dit is gewoon zo'n 'guilty pleasure', pure entertainment en daar is af en toe niks mis mee.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •