De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard City of God (Cidade de Deus)

    Weet iemand al de releasedatum in Nederland van deze fantastische film? Bij Play.com kan ik hem bestellen, alleen heeft het dan geen nederlandse ondertiteling...

    Ik hoor het graag als iemand iets weet!

  2. #2

    Standaard

    je schiet er niet heel veel mee op, maar het is in ieder geval zèker dat-ie binnenkort uitkomt in NL. Ik heb hier een catalogus van Paradiso HE waar hij in staat. Helaas dus zonder release datum... 8)
    "Some places are like people: some shine and some don't."

    SafeTrader! UltimateStarTrader...

  3. #3

    Standaard

    25 november
    There is only one real truth: causality!...

  4. #4

    Standaard

    Momenteel is ie al wel te huur bij de videotheek. Geweldige film btw. Een beetje 'The Godfather for the new milenium'. Misschien zelfs beter als de Tarrentino's films maar in ieder geval veel gewelddadiger en ook zeker mooier gefilmt. Echt een aanrader deze.

  5. #5

    Standaard

    ik heb gelezen dat 'ie pas 18 december uitkomt.

    Maar vorig jaar met Amelie wilde Paradiso deze pas in januari laten verschijnen en hebben ze hem toch (slim) voor kerst uitgebracht. Zou me dus niet verbazen dat deze nu voor de Sint komt...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransuha
    Zou me dus niet verbazen dat deze nu voor de Sint komt...

    Lijkt het je wat voor je kinderen, of zo? :wink:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransuha
    Zou me dus niet verbazen dat deze nu voor de Sint komt...
    Lijkt het je wat voor je kinderen, of zo? :wink:
    Het is natuurlijk een goeie les voor kinderen van hoe het NIET moet. Vooral die laatste scenes uit de film...

  8. #8

    Standaard

    hahaha :P
    niet eens bij nagedacht.
    Maar er komen wel enige leermomenten in voor ja. :wink:

  9. #9

    Standaard

    Heeft er al iemand Cidade de Deus zien liggen in een winkel in Rotterdam? Alvast bedankt!

  10. #10

    Standaard

    Wat wordt er precies gezegd in de 'Oscar-animatie' die als extra op de dvd staat? Het is niet ondertiteld en m'n Portugees is niet meer wat het geweest is...... wat sowieso al niet veel was want ik spreek de taal niet.

  11. #11

    Standaard

    geweldige film ga hem gewoon weer in het filmhuis kijken aanstaande vrijdag maar ik denk dat kopen op dvd zo onderhand goedkoper wordt dan steeds maar naar een filmhuis voor deze titel

    heeft iemand deze titel al voor een "zacht" prijsje zien liggen?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •