De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Biker boyz

  1. #1
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Nieuwerkerk a/d ijssel

    Standaard Biker boyz

    waarom is deze film volgens mij nog nooit in de bioscoop gedraaid.
    als je van motorrijden houd is dit toch wel een toppertje.
    Alleen aan het eind een beetje voorspelbaar
    Of heeft ie wel in de bios gedraaid???
    Do some usefull things with your live, its too short?-))

  2. #2

    Standaard

    Echt een flut film, een slechte rip-off van TFATF gelukkig heeft het niet in de bios hier gedraaid

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Echt een flut film, een slechte rip-off van TFATF gelukkig heeft het niet in de bios hier gedraaid
    die film moet nog komen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Echt een flut film, een slechte rip-off van TFATF gelukkig heeft het niet in de bios hier gedraaid
    die film moet nog komen.
    Komt hij in de bios wat een verspilling zeg (die film is toch al vij lang uit)

  5. #5

    Standaard

    Een paar maanden geleden gezien en het is inderdaad een clone op The Fast & The Furious maar dan zonder de hele undercover verhaal. Het gaat gewoon over iemand die tegen zijn oom wil bewijzen dat hij beter is met alle gevolgen van dien. Best te pruimen, het is meer een huur film.

  6. #6

    Standaard

    Ik vind het een behoorlijk vette film, als je van motor race en stunts hou dan is het top. En rip off van fast & the furious is bullshit. Heeft nix met undercover te maken. Is toevallig ook streetrace verder is er nix aan het zelfde maar goed.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GiLa
    Ik vind het een behoorlijk vette film, als je van motor race en stunts hou dan is het top. En rip off van fast & the furious is bullshit. Heeft nix met undercover te maken. Is toevallig ook streetrace verder is er nix aan het zelfde maar goed.
    Met jou eens, heb hem pas geleden ook aangeschaft, toffe film!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Heb deze film onlangs ook gezien. Had er meer van verwacht, bij moment langdradig en Fishburne vond ik ook niet lekker in zijn rol zitten.

  9. #9

    Standaard

    Heb deze film is gehuurd, maar wat een bagger. Een film die over snelheid en motoren zou mouten gaan, heeft meer gezever over een vader zoon relatie dan lekker racen.

    Had na een uur echt zoiets van is de film nou nog niet afgelopen.

    Nee echt een zwaar brakke *** film

  10. #10

    Standaard

    Vraag me af wat je dan wel niet van torque vind als je deze niet tof vond
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Prima film waar opzich niets mis mee is en er wordt ook niet echt in overdreven als het om de races gaat.
    Daarnaast zien de motoren er ook nog eens super uit evenals de dames in de film :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Prima film waar opzich niets mis mee is en er wordt ook niet echt in overdreven als het om de races gaat.
    Daarnaast zien de motoren er ook nog eens super uit evenals de dames in de film :wink:
    Prima eye-candy idd.!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •