Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 552 worden weergegeven.

Discussie: Rijbewijs

  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    In Nederland gaat eerst iedereen er af, en een paar honderd meter verder (die bochten nemen aardig wat ruimte in beslag) komt iedereen de snelweg op. In België is het vaak zo dat men -op en af- over de zelfde baan moet (je weet wel, de baan naast de geblokte strepen). Dat zorgt vaak voor vervelende situaties.
    vaak is ook een groot woord, ik woon zelf in Antwerpen en zoveel van die stukken zijn er toch niet, als je het dan in z'n totaliteit bekijkt... jij doet net of het is overal :wink: beetje relativeren
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #427

    Standaard

    Nou ja, het is niet overal zo, maar het valt me wel altijd op. En ik heb van horen zeggen dat het vroegah wel bijna overal zo was

    Ook dat er in heel Wallonië 12 flitspalen staan er maar één werkt ofzo

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Nou ja, het is niet overal zo, maar het valt me wel altijd op. En ik heb van horen zeggen dat het vroegah wel bijna overal zo was

    Ook dat er in heel Wallonië 12 flitspalen staan er maar één werkt ofzo
    buahahahah ja dat is inderdaad zo, maar die ***walen moeten alitjd moeilijk doen...Van al het geld dat de overheid binnenhaalt in vlaanderen aan flitspaalboetes en dergelijke gaat de meerderheid naar Wallonië terwijl zij zelf de moeite niet doen van zo'n flitspalen te zetten... lekker eerlijk dat... Ze rijden trouwens nog gevaarlijker dan wij Vlamingen... en de wegen zijn er ook nog veel erger... de wagens waar ze af en toe de baan mee opkomen, niet normaal zeg, bak schroot met vier wielen aan en dat vinden ze dan een klassieker

    en van die op- en afritten, tja, de wegen die men vroeger gebouwd heeft kan je moeilijk meteen opbreken en veranderen... zeker niet als er dagelijks honderden, duizenden en wat nog auto's en vrachtwagens gebruik van maken... dus meestal dateren de idiote infrastructuurfouten nog van "toen de dieren nog spraken" :wink: je moet maar eens tijdens het spitsuur op het befaamde 'klaverblad" rijden ergens in de buurt van Genk geloof ik, dat is de"mooiste" foute invoegstroken en dergelijke dat je ooit gezien hebt... wat een hels knelpunt zeg...
    trouwens, ik vind het in Duitsland ook niet zo geweldig hoor, met hun superkorte op- en afritten, en hun borden die alleen aan de kanten van de autoweg staan, terwijl er horde vrachtwagens uiterst rechts rijden en dus je zicht op die borden belemmert waardoor je meermaals de afrit die je nodig hebt voorbijrijdt...grrr
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #429

    Standaard

    Gisteren mijn auto theorie examen gehaald. 2 foutjes maar. Maandag a.s. mijn eerste rijles.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain Bekijk bericht
    Gisteren mijn auto theorie examen gehaald. 2 foutjes maar. Maandag a.s. mijn eerste rijles.
    Congrats!

    Ikzelf vandaag geslaagd voor Praktijk! Kan jammer genoeg pas woensdag mijn rijbewijs aanvragen


  6. #431

    Standaard

    Beide gefeliciteerd .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #432

    Standaard

    Rijexamen volgend jaar op de schop

    Het rijexamen wordt met ingang van volgend jaar anders, met meer aandacht voor zelfstandig rijden, rijden in de file, gevaarherkenning en milieubewust rijden. Verkeersminister Eurlings heeft daarvoor toestemming gegeven.

    De bedoeling is het aantal ongelukken onder beginnende bestuurders terug te dringen. Dat ligt vier keer hoger dan onder ervaren automobilisten.

    Niet langer wordt een vaste serie verrichtingen gevraagd. Voortaan wordt de cursist gevraagd ergens naartoe te rijden, eventueel met behulp van een navigatieapparaat. Onderweg krijgt hij, anders dan nu, geen aanwijzingen meer.

  8. #433

    Standaard

    Gefeliciteerd Mike en Mikel (it's in the name I guess... )!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Rijexamen volgend jaar op de schop

    Het rijexamen wordt met ingang van volgend jaar anders, met meer aandacht voor zelfstandig rijden, rijden in de file, gevaarherkenning en milieubewust rijden. Verkeersminister Eurlings heeft daarvoor toestemming gegeven.

    De bedoeling is het aantal ongelukken onder beginnende bestuurders terug te dringen. Dat ligt vier keer hoger dan onder ervaren automobilisten.

    Niet langer wordt een vaste serie verrichtingen gevraagd. Voortaan wordt de cursist gevraagd ergens naartoe te rijden, eventueel met behulp van een navigatieapparaat. Onderweg krijgt hij, anders dan nu, geen aanwijzingen meer.
    O boy, dan maar snel slagen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #435

    Standaard

    Jezus, die navigatiedingen gaan de hersenen langzaam vervangen denk ik. Begint al op een taxirijproef te lijken.

    Gaat niet echt de goeie kant op volgens mij.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #436

    Standaard

    Beetje laat, maar iig nog gefeliciteerd heren!

    Ik moet vrijdag weer op, we gaan er voor de volle 100 % voor en hopen dat ik slaag!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Beetje laat, maar iig nog gefeliciteerd heren!

    Ik moet vrijdag weer op, we gaan er voor de volle 100 % voor en hopen dat ik slaag!

    Succes!


  13. #438

    Standaard

    Succes Stephan, ik moet woensdag weer op. Moet wel slagen want mijn theorie verloopt de 8ste. Dus geen druk :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #439

  15. #440

    Standaard

    Succes alvast, Stephan en Sneaker!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #441

    Standaard

    Succes Sneaker! Jij bent als eerste
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #442

    Standaard

    Bedankt allemaal. Dit keer heeft het geholpen. Eindelijk geslaagd . Toen ik aankwam bij de BNOR zag ik dat ik exact de zelfde examinator had als de vorige keer. Voelde me toen helemaal niet op mijn gemak dus ik vreesde het ergste. Gelukkig ging het dit keer een stuk beter. Paar kleine schoonheidsfoutjes, maar gelukkig niets ernstigs. Aan het einde van de rit kwamen we weer op precies hetzelfde kruispunt uit als waar ik de vorige keer zakte, maar dit keer wachtte ik rustig mijn beurt af en bleef kalm. En dus eindelijk geslaagd, 5 dagen voor mijn theorie zou verlopen. Eindelijk van dit hele gebeuren af, kan ik mijn geld eindelijk weer eens aan dvd's uitgeven :wink:.

    Hopelijk gaat het jou vrijdag ook goed af Stephan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #443

    Standaard

    Natuurlijk bijzonder gefeliciteerd Sneak! En vooral, Have fun

    Ik kom ook een paar jaar niet op het forum hoor, snap echt niks van dat multi-quoten
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  19. #444

    Standaard

    Wat to go Sneaker!
    Congrats!!!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #445

    Standaard

    OK dan, Sneaker! Van harte en veel plezier op de weg!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #446

  22. #447

    Standaard

    Bedankt allemaal, ben echt blij dat ik hem eindelijk gehaald hebt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #448

    Standaard

    Congrats man!, Hoop dat ik morgen hetzelfde kan zeggen!
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  24. #449

    Standaard

    proficiat sneaker en veel geluk dunedain...!!

    vandaag voor het eerst mijn praktijkexamen gedaan en... gebuisd...

    het file-parkeren lukte gewoonweg niet goed... tja, volgende week opnieuw een afspraak gaan maken...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  25. #450

    Standaard

    Super Sneaker!!!

    Jammer Antonio 'Tony' Montana. Was dat het enige dat fout ging??

    Hoop idd dat ik hetzelfde morgen kan roepen en denken als jou Sneaker !
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •