Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 212 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RAMBO IV wel of niet?

    Nu we net T# hebben gehad en Die Hard 4 in het verschiet ligt,vraag ik me af of Rambo 4 ook zou moeten komen? what do you think? is de wereld klaar voor een Vietnam veteraan op leeftijd?
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  2. #2

    Standaard

    na de aanslag op 11 september was er spraake van een rambo 4 die zich af zo spelen in afghanistan waar rambo strijdt tegen de taliban(was dit ook nie in 3) en met sylvester stalone als rambo ik weet nie of dit plan nog wordt doorgezet

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    na de aanslag op 11 september was er spraake van een rambo 4 die zich af zo spelen in afghanistan waar rambo strijdt tegen de taliban(was dit ook nie in 3) en met sylvester stalone als rambo ik weet nie of dit plan nog wordt doorgezet
    In 3 helpt hij juist de Taliban in de strijd tegen de Soviets :P

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    na de aanslag op 11 september was er spraake van een rambo 4 die zich af zo spelen in afghanistan waar rambo strijdt tegen de taliban(was dit ook nie in 3) en met sylvester stalone als rambo ik weet nie of dit plan nog wordt doorgezet
    In 3 helpt hij juist de Taliban in de strijd tegen de Soviets :P
    En dan nu een transfer en een terugwedstrijd ? :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  5. #5

    Standaard

    Hij kan nooit de taliban geholpen hebben Rambo 3 is uit 1988 en de taliban kwam pas aan de macht in 1996,de strijders die Rambo in de film helpt zijn de Mujahedin die in het echt juist tegen de Russen vochten en later de taliban. :wink: [/quote]
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Frolich
    Hij kan nooit de taliban geholpen hebben Rambo 3 is uit 1988 en de taliban kwam pas aan de macht in 1996,de strijders die Rambo in de film helpt zijn de Mujahedin die in het echt juist tegen de Russen vochten en later de taliban. :wink:
    [/quote]

    komt ongeveer op hetzelfde neer :wink:

  7. #7

    Standaard

    Een goed voorbeeld van een film die volgens mij niet gemaakt moet worden. Persoonlijk vond ik de Rambo's al zwaar in kwaliteit teruglopen met de vervolgen.

    Echter, hoe moet dit eruit gaan zien? Stallone die een rollator voortduwt?

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Rambo versus the Bush, some looney thinks he rules the world from the white house and its Rambo's job to stop him before .................................................. .................................................. ................................................ the weeney calls his daddy.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #9

    Standaard lekker over thhe top

    Ik vind Rambo echt van die Goeie over the top(ook een stallone titel) film waar bij je maar weinig hoeft na te denken,en gewoon het geluid lekker hard zet,persoonlijk heb ik deel 3 het meest gezien,het zijn ook van die films waarbij je geen ondertitels nodig hebt dus heb ik de Amerikaanse dvd S.E gekocht op Ebay nieuw met een leuke extra disc erbij? een nieuwe zou ik zeker wel willen zien allen is de trilogy geen triology meer!

    de beste film series komen toch in trilogy's
    -The Godfather
    -The Matrix
    -The L.o.t.r

    en.... Noem er nog maar een paar!!
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  10. #10

    Standaard

    Ziet ernaar uit dat er toch plannen zijn voor een vierde deel;
    Sylvester Stallone has promised fans of his Rambo franchise they can expect another installment of the all-action series - even though he's nearly 60. Stallone, who is currently 58 years old, is holding talks with movie bosses about resurrecting the 80s blockbusters, which centered on a violent, disillusioned Vietnam veteran. He says, "We're in the kitchen and we're cooking. I've had meetings about this and it looks good. We'll see what we come up with."

    Source Imdb.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  11. #11

    Standaard

    Geweldig nieuws!! Ik zelf ben zoiemand die tegelijk met de Rocky-boxset ook de Rambo-trilogy heeft aangeschaft. Als kind kon ik deze films steeds maar weer kijken. Ik ben niet geweldadig of zo, maar voor mij is dit pure nostalgie , en ja.......ik weet dat er betere acteurs zijn, maar dat geeft niet.

    Zelf ben ik van mening dat er geen betere acteur op dit gebied is (mijn mening). Bij Sylvester krijg ik altijd een gaaf gevoel (bij deze films tenminste), bij anderen niet (vb. Schwarzeregger, Chuck Norris, Dolf Lundgren). Maakten ook te gekke actiefilms hoor. Van mij mag Sly nog best een Rambo'tje maken.
    Ik ben wel benieuwd of hij z'n shirtje nog uit zal doen. Er zijn inmiddels genoeg acteurs van zijn leefijd die er liever voor kiezen om in een strak futuristisch pakje rond te gaan lopen.
    Ach ja, als Rambo in een futuristisch pakje gaat lopen, neem ik het dvd'tje toch wel..............
    I Remember Now

  12. #12

    Standaard

    Ik heb een hekel aan actiefilms, maar Rambo heeft iets, juist omdat het over the top is. Vooral deel 1 en 2. Deel 3 kan mij minder bekoren, maar de eerste twee, dat blijft gaaf. Het past er ook bij, die kop van Stallone, die stem en het machogebeuren dat er vanaf straalt. Beetje rechtvaardigheidsgevoel erbij en genieten geblazen.....

    Deel 4. Wel interessant of een nieuw deel weet te raken, het rambogebeuren is ook voor een gedeelte nostalgie en sentiment. Toch denk ik wel het een toppertje kan gaan worden. Hoe doen ze dat trouwens? Werken ze rimpels weg met computers etc? of krijgen we een echte knallende bijna zestiger?

  13. #13

    Standaard

    Ben benieuwd, er gaan al jaren geruchten over 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Rambo is cool, als er nog een deel komt dan in ieder geval met Stallone. Als die nog in staat is om nog steeds dat neer te zetten wat hij in de oorspronkelijke trilogy deed.....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Rambo is cool, als er nog een deel komt dan in ieder geval met Stallone. Als die nog in staat is om nog steeds dat neer te zetten wat hij in de oorspronkelijke trilogy deed.....
    Rambo cool?Ik hoor toch wat anders in dat liedje van een tijdje terug.
    Namelijk?[spoiler:6b5fe2c4bc]Rambo is a PUSSY!!![/spoiler:6b5fe2c4bc] :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Rambo is cool, als er nog een deel komt dan in ieder geval met Stallone. Als die nog in staat is om nog steeds dat neer te zetten wat hij in de oorspronkelijke trilogy deed.....
    Rambo cool?Ik hoor toch wat anders in dat liedje van een tijdje terug.
    Namelijk?[spoiler:d445ad6d5e]Rambo is a PUSSY!!![/spoiler:d445ad6d5e] :wink:
    Over smaak valt niet te twisten

  17. #17

    Standaard

    Juistem Harrie, Een Rambo zonder Stallone is als de paus met een condoom om....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Rambo is cool, als er nog een deel komt dan in ieder geval met Stallone. Als die nog in staat is om nog steeds dat neer te zetten wat hij in de oorspronkelijke trilogy deed.....
    Rambo cool?Ik hoor toch wat anders in dat liedje van een tijdje terug.
    Namelijk?[spoiler:da538918b9]Rambo is a PUSSY!!![/spoiler:da538918b9] :wink:
    Over smaak valt niet te twisten
    I got the box. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotwang
    Ik heb een hekel aan actiefilms, maar Rambo heeft iets, juist omdat het over the top is. Vooral deel 1 en 2. Deel 3 kan mij minder bekoren, maar de eerste twee, dat blijft gaaf. Het past er ook bij, die kop van Stallone, die stem en het machogebeuren dat er vanaf straalt. Beetje rechtvaardigheidsgevoel erbij en genieten geblazen.....

    Deel 4. Wel interessant of een nieuw deel weet te raken, het rambogebeuren is ook voor een gedeelte nostalgie en sentiment. Toch denk ik wel het een toppertje kan gaan worden. Hoe doen ze dat trouwens? Werken ze rimpels weg met computers etc? of krijgen we een echte knallende bijna zestiger?

    In Get Carter ziet Sly er nog steeds 'buffed' uit. Die trekt zn shirt wel uit. No Problem.

  20. #20

    Standaard

    HIJ KOMT ERAAN!!!!

    UTRECHT - 06/03/05 - Sylvester Stallone begint in september met de opnamen van de langverwachte 'Rambo 4'. Dit heeft de acteur deze week gezegd in een interview met de Amerikaanse TV Guide. Filmstudio Dimension Films wil de actiefilmreeks na 17 jaar nieuw leven inblazen. Het laatste deel uit de legendarische serie dateert uit 1988. Het gerucht gaat dat huursoldaat John Rambo het in deel vier tegen zijn eigen zoon opneemt.

    De Rambo-serie is niet de enige filmreeks die Stallone uit de mottenballen haalt. In het eerste nummer van Sly Stallone's eigen magazine staan drie pagina's van het door Stallone zelf geschreven script voor 'Rocky VI'. In dit deel moet de Italiaanse bokser het opnemen tegen de nieuwe wereldkampioen genaamd Mason Dixon.

    Maandag is op de Amerikaanse televisie de eerste aflevering te zien van Stallone's reality-show 'The Contender'. De serie, die Sly presenteert, volgt twaalf boksers die het willen gaan maken als professional. De eerste recensies zijn zeer positief.

    http://www.tiscali.nl/content/article/nente/608715.htm
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Goed nieuws,

    als iedereen die kritiek vooraf heeft thuisblijft en alle Stallone-fans gewoon naar deze film gaan, dan wordt het nog een succes.

    Bij sommige acteurs, zoals Stallone, Eastwood, T. Lee Jones en Connery gaat het niet om leeftijd. Die gasten doen het gewoon iedere keer nog (ok, af en toe met een vette knipoog, maar toch...).

    Beter een deel 4 van de reeks, dan dat iemand het in zijn hoofd haalt om een remake te maken (en als ze het dan ooit doen, gebruik dan een vrouw, dan is het eens iets anders....)

    Ik hoop iig dat ook de 6de Rocky er nog komt....
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #23
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Hallelujah!

    YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!

    Ik ben happy happy happy happy happy happy

    Mijn Sly gaat het gewoon weer doen!


    En laat indd alle mensen die vooraf kritiek hadden/hebben maar mooi thuisblijven.

  24. #24

    Standaard

    Ben opgegroeid met de Rambo trilogy, heb ontelbare keren genoten van deze films dus ik juich een vierde deel zeker toe.

  25. #25

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •