Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 74 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard SOPRANOS

    Mijn favoriete karakte is PAULIE.Hij is de man de grappen van hem zijn erg goed.

    Paulie :You're not gonna believe this...this guy killed 16 Cechslovakians...guy was an Interior Decorator!
    Chris:His house look like shit !"

    spoiler: in seizoen 4 Paulie zit in jail dus word Chris gepromoveert door Silvio Dante dus waarop Chris zegt'' maybe i should get some wings like paulie'' 8)

  2. #27

    Standaard

    Tony zelf natuurlijk en de moeder van Tony .

  3. #28

    Standaard

    Tony en Christopher zijn mijn favoriet vanaf seizoen 1 af aan. maar de andere zijn ook cool.

  4. #29

    Standaard

    Alle personages zijn briljant bedacht, maar m'n favoriet is denk ik toch Chris Moltisanti.

    Daarna
    Silvio
    Paulie
    Johnny Sack
    Johnny Soprano
    Tony Blundetto
    Cu tanti ramoscelli a me sinistra. E tanti belli sciuri a la me destra. Cu paroli dúmilta sacra e divina. E formata sta societa sacra e severa

  5. #30

    Standaard

    The Wicked Ralphie
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  6. #31

    Standaard

    1. Paulie "Walnuts" Gaultieri

    2. Salvatore "Big Pussy" Bonpensiero

    3. Bobby "Bacala" Baccalieri[/img]

  7. #32

    Standaard

    1 Christopher Moltisanti (Michael Imperioli), naast acteur ook schrijver van een aantal episodes, geweldige acteur, zie een aantal Spike Lee films...

    2 Tony Soprano (James Gandolfini), super natuurlijk hij draagt de serie.

    3 Carmela Soprano (Edie Falco), heel belagrijk voor de serie, een van de weinigen vrouwens in Tony's leven die em aankan. Heeft de afgelopen 5 maanden borstkanker gehad, maar heeft het nooit naar buiten gebracht.
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  8. #33

    Standaard

    Ik vind serie 4 denk ik de beste serie tot nu toe van The Sopranos. Alhoewel serie 2 ook erg goed is. Paulie Walnuts, Bobby Baccala en Silvio Dante zijn mijn favorite characters. Alhoewel eigenlijk iedereen geweldig speelt. In serie 5 komen er een paar topacteurs bij: Steve Buscemi, Frank Vincent en Robert Loggia. (Frank Lopez uit Scarface)

  9. #34

    Standaard

    Hoeveel jaargangen zou er gemaakt gaan worden? is hier wat van bekend. Met dit genre' kan je alle kanten uit.

    voor de rest TOP Serie!!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #35

    Standaard

    ik geloof dat de 6e het laatste is!
    zelf vind ik Bacala Paulie en Silvio het koelst! en in seizoen 5 komt Steve buscemi er ook bij


  11. #36

    Standaard

    In 2006 beginnen de opnames van serie 6. Serie 6 is inderdaad de laatste serie van The Sopranos...

  12. #37

    Standaard

    Toen ik voor het eerst de Sopranos zag vond ik Silvio Dante gelijk al het grappigst, maar ik herkende hem niet gelijk als Steve van Zandt aka Little Steven, één van de gitaristen van Bruce Springsteen en organisator van het Sun City Project. Was natuuurlijk ook wel lastig,want normaal gesproken had ie een gitaar om zijn nek, zong soms mee in een microfoon en had een hoofddoek om,dus ik verwachtte hem niet als een mafialid in een topserie.Zelfs na 5 afleveringen of zo kwam ik er pas achter door de credits te lezen.

    was dus vroeger ->

  13. #38

    Standaard

    we zijn nooit te oud om te leren wel grappig om te lezen!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #39

    Standaard

    ja seizoen 6 is de laatste, maar die zal maar 10 afleveringen hebben
    Cu tanti ramoscelli a me sinistra. E tanti belli sciuri a la me destra. Cu paroli dúmilta sacra e divina. E formata sta societa sacra e severa

  15. #40

    Standaard

    Christopher: This ain't negotiation time. This is Scarface, final scene, f---in' bazookas under each arm, "say hello to my little friend!"

    Silvio: Always with the scenarios.

    immy: "I got enough cologne on?"

    Chris: "You smell like Paco Rabanne crawled up your a$$ and died."

  16. #41

    Standaard

    Bobby Bacala & Silvio Dante
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #42

    Standaard

    Tony Soprano blijft de man...........maar zn dochter Meadow is yummie yummie 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    In 2006 beginnen de opnames van serie 6. Serie 6 is inderdaad de laatste serie van The Sopranos...
    in 2006
    lijkt me heel raar als, serie 5 bijna uit is op dvd hier, dat we nog 2 jaar moeten wachten op serie 6

  19. #44

    Standaard

    en toch is het zo!! ;( er zat ook meer dan een jaar tussen s4&5

    heb een intervieuw gezien met eddie falco en ze zegt dat ze pas in januari 2005 beginnne filmen;(

    s5 rulez big time btw! kan niet wachten op de dvd release
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  20. #45

    Standaard

    Toch wel Tony, maar Christopher Moltisanti speelt ook goed !

  21. #46

    Standaard

    een leuke qoute:
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Maybe I should tap into my roots, too. My grandmother was half Indian.
    Christopher Moltisanti: Get the fuck out of here.
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: No, it's true. She was in the Fakawee tribe.
    Christopher Moltisanti: Oh, yeah?
    Anthony 'Tony' Soprano Sr.: Yeah. When they used to get lost in the woods, they stopped and said "Where the Fakawee?"

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Een heeeeele moeilijke vraag. Ze zijn allemaal zo goed. En elk seizoen heeft wel sublieme nevenpersonages. Maar is ga toch voor Tony, Paulie, Carmella en Junior: fantastische personages en fantastische acteurs.

  24. #49

    Standaard

    Big Bobby Bacala natuurlijk!

    Samen met Uncle Junior maakt hij een geweldig duo.

  25. #50

    Standaard

    Voor mij is het toch ook Tony, hoewel Christopher, Paulie en Silvio ook wel cool zijn... 8)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •