Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Wel een late reactie maar toch:

    Gift sets (Limited):
    Lion King

    Limited Edition:
    Memories of Murder L.E.
    Failan S.E. (Bijna OOP)
    Save the Green Planet L.E.
    Evil Dead II Tin
    Maniac Tin
    The Beyond Tin
    Band of Brothers Tin (DTS)
    Akira L.E. Tin
    Amelie Tin (R2 French)
    Infernal Affairs I L.E.
    Infernal Affairs II L.E.

    Dus bijna allemaal R1 of R3 dvds

  2. #27

    Standaard

    Akira Limited Tin
    Band Of Brothers Military Set
    X-Men 2 Limited Tin
    LOTR: Two Towers Limited Tin
    The Pianist Limited Edition
    Spirited Away Limited Edition
    Spirited Away Limited Bonus Package
    Toy Story Ultimate Toy Box
    LOTR: Two Towers Giftset
    LOTR: FOTR Giftset
    Walt Disney Treasures
    Le Fabuleux Destin D'Amelie Poulain Numbered Edition
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #28

    Standaard

    paar zogenaamde limited editions die ik heb

    Men in black 2 disc limited edition
    Saving private ryan, de dts versie is ook zogenaamd limited
    Black Hawk Down linnen hoes versie , ook zogenaamd limited
    The Hulk box, ook zogenaamd limited
    Terminator 2: Single Disc Edition In Numbered Black Tin (Limited!), ook zogenaamd limited


    Mooie deluxe edition :

    Spiderman Deluxe collector's pack
    Mummy Deluxe Edition (de box met 1 en 2 erin)
    en FOTR, TTT, Pearl Harbor, BTTF.

    Maar deze hebben de meeste mensen wel

  4. #29
    Dane
    Guest

    Standaard

    Volgens mij zijn de enige echte L.E.'s die ik heb:

    Akira Tin (oplage van 10.000 als ik het goed heb)
    Hero Boxset (zie profiler, oplage van 3.000)

    Met de limited box van hero ben ik wel erg blij, blijkt ook nog eens een ontzettend mooie film te zijn, als vond ik 'm de eerste keer wat verwarrend moet ik eerlijk toegeven...)

    Hero1
    Hero2

    Elwood.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Amelie Tin (R2 French)
    Dat is dus echt een collector's item. Wordt op eBay gewoon $130 voor gevraagd/geboden. Zelfs de Akira Tin komt daar niet aan. Waarschijnlijk omdat de Amelie écht in zeer beperkte oplage is verschenen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Akira Tin (oplage van 10.000 als ik het goed heb)
    Die heb ik ook maar er zijn er geloof ik veel meer van gemaakt (iets van 100.000 ofzo). Sterker nog: hij is zelfs nu nog nieuw te krijgen. Kijk maar eens op Amazon: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...54225?v=glance

    Btw: als ik een ding geleerd heb van het dvd-wereldje dan is het dat de termen 'limited edition' of 'collectors edition' totaal geen waarde hebben. Er zijn maar heel weinig uitgaven die echt 'limited' zijn en een dvd die gewoon in iedere winkel ligt kan ik met geen mogelijkheid een 'verzamelaars editie' noemen. Allemaal onzin dus.

  7. #32

    Standaard

    The Postman Limited Special Collector's Edition;
    met 2 uur extra beeldmateriaal. zodat je nu in plaats van 3 uurtjes maar liefst 5 uur lang kan genieten van Kevin "I Won 3 Oscars" Kostner.
    wat een prachtfilm toch.
    "I like it sideways"

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: als ik een ding geleerd heb van het dvd-wereldje dan is het dat de termen 'limited edition' of 'collectors edition' totaal geen waarde hebben.
    Klopt. Toch zijn er zo af en toe een paar die écht limited zijn. Kijk, een limited edition in Japan of de VS is nooit echt limited omdat het land gewoon erg groot is. 10.000 exemplaren is dan helemaal niets verspreid over een bevolking van zoveel honderd miljoen. Verdwijnt in de holle kies zogezegd. Maar bijvoorbeeld de koekjestrommel van Amèlie was alleen in Frankrijk te koop en die blijkt dus écht limited te zijn. Is nooit heruitgegeven enzo. En dat blijkt uit de prijzen op eBay. De Canadese LE ben ik nog nergens tegengekomen. Die is ook nergens meer te krijgen. Zo zullen er best nog hier en daar juweeltjes liggen die wij hier niet kennen. Ik heb wel eens in Frankrijk een hele mooie Louis de Funès box gezien. Helaas niet ondertiteld, maar nooit te krijgen in Nederland natuurlijk. Of het prachtige houten kistje van de TV serie Sharpe. Alleen heel even in de UK te koop geweest voor een heleboel ponden. Dat zijn de edities die slechts in één land te koop zijn en daardoor veel 'limiteder' zijn dan globale limited edities.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW
    Wel een late reactie maar toch:

    Gift sets (Limited):
    Lion King

    Limited Edition:
    Memories of Murder L.E.
    Failan S.E. (Bijna OOP)
    Save the Green Planet L.E.
    Evil Dead II Tin
    Maniac Tin
    The Beyond Tin
    Band of Brothers Tin (DTS)
    Akira L.E. Tin
    Amelie Tin (R2 French)
    Infernal Affairs I L.E.
    Infernal Affairs II L.E.

    Dus bijna allemaal R1 of R3 dvds
    Update:

    X-men Limited Tin
    Fight Club (R1) OOP
    Hulk Box set

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: als ik een ding geleerd heb van het dvd-wereldje dan is het dat de termen 'limited edition' of 'collectors edition' totaal geen waarde hebben.
    Klopt. Toch zijn er zo af en toe een paar die écht limited zijn. Kijk, een limited edition in Japan of de VS is nooit echt limited omdat het land gewoon erg groot is. 10.000 exemplaren is dan helemaal niets verspreid over een bevolking van zoveel honderd miljoen. Verdwijnt in de holle kies zogezegd. Maar bijvoorbeeld de koekjestrommel van Amèlie was alleen in Frankrijk te koop en die blijkt dus écht limited te zijn. Is nooit heruitgegeven enzo. En dat blijkt uit de prijzen op eBay. De Canadese LE ben ik nog nergens tegengekomen. Die is ook nergens meer te krijgen. Zo zullen er best nog hier en daar juweeltjes liggen die wij hier niet kennen. Ik heb wel eens in Frankrijk een hele mooie Louis de Funès box gezien. Helaas niet ondertiteld, maar nooit te krijgen in Nederland natuurlijk. Of het prachtige houten kistje van de TV serie Sharpe. Alleen heel even in de UK te koop geweest voor een heleboel ponden. Dat zijn de edities die slechts in één land te koop zijn en daardoor veel 'limiteder' zijn dan globale limited edities.
    Volkomen mee eens. Wat ook populair is zijn de L.E. van koreaanse films. Heel vaak zjin de eerste edities Limited (3000 stuks) en worden daarna alleen nog maar 'kaal' uitgebracht. Deze L.E. kun je dan alleen nog maar kopen op ebay bijvoorbeeld The Classic L.E. voor $200 (Waanzin). Maar ja, de markt bepaald. Ik koop alleen maar L.E. wanneer ze echt iets bijzonders aanbieden of als ik de film echt goed vond (bv Amelie).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •