Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 583 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman Begins (2005)

    Aangezien er nog geen aparte thread over de nieuwe Batman-film van Christopher Nolan bestaat: bij deze.

    Christian Bale is zojuist bevestigd als hoofdrol-speler in de nieuwe Batman-film/-prequel. Daarmee is het definitief duidelijke welk van de vele Batman-projecten als voorlopige winnaar uit de bus komt.

    Op chud.com staat het volgende pers-bericht:

    The press release from Warner Bros.:

    BURBANK, CA, 11 September 2003 - Christian Bale has been cast in the starring role of Bruce Wayne in Warner Bros. Pictures' upcoming Batman movie, to be directed by Christopher Nolan and produced by Emma Thomas. The announcement was made today by Jeff Robinov, President of production for Warner Bros. Pictures.

    Principal photography on the film is expected to begin in early 2004. The movie is written by David Goyer and Nolan, and will follow the early career of The Dark Knight.

    Said Nolan, "What I see in Christian is the ultimate embodiment of Bruce Wayne. He has exactly the balance of darkness and light that we were looking for."

    Robinov stated, "Now that we've found the best person to play Batman, we are really looking forward to moving ahead with the rest of our casting, and are excited about the exceptional group we are assembling."

    Bale, who first drew critical attention for his starring role in "Empire of the Sun," has starred in such diverse motion pictures as "Little Women," "Portrait of a Lady, "Metroland," "American Psycho" and "Laurel Canyon."


    Erger dan Batman & Robin lijkt me onmogelijk, dus ik heb bescheiden hoopvolle verwachtingen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard


    A.K.A. American Psycho hoofdrolspeler.

    Ik ben niet onder de indruk moet ik zeggen.

  3. #3

    Standaard

    Ervan uitgaande dat Batman ook niet ver af van een gestoorde gek en dat het script gebaseerd zou kunnen zijn op het Batman : Year One-verhaal, is er wel een potienteel voor een goede film.

    En idd... erger dan Batman & Robin kunnen we niet krijgen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  4. #4

    Standaard

    Ik las ergens dat Christian Bale 't Batman-project niet wilde doen, omdat hij grote kans maakt om de nieuwe James Bond te worden.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #5
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Het één sluit het andere toch niet uit?
    Sommige mensen slagen er wel in om 3 films op 1 jaar te maken ...

  6. #6

    Standaard

    Ik kijk nu erg uit naar deze film. Christian Bale is naar mijn idee perfect voor de rol van Bruce Wayne/Batman en Christopher Nolan is een kickass regisseur. 8)
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  7. #7

    Standaard

    Voor mij is Christian Bale de perfecte acteur voor Batman En Christopher Nolan kennende zal hij hij er wel een goede verfilming van maken
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Ik las ergens dat Christian Bale 't Batman-project niet wilde doen, omdat hij grote kans maakt om de nieuwe James Bond te worden.
    Liever geen Jamesbond.
    Ik heb liever dat hij Tom Cruise opvolgt als Ethan Hunt in de Missionimpossible films als Tom geen zin meer heeft.

    Alleen is Bale wel jong.
    Hij is pas 29 namelijk en wordt op 30 Januari,30 jaar.
    De Minimale leeftijd van de vorige Batman was 35 jaar.

    Keaton was 38 toen hij Batman voor het eerst speelde.
    Valkilmer 35/36 en George Clooney 36.

    En het waren allemaal Amerikanen (Bale is engels), en Batman is ook Amerikaans.
    Maar dat zegt ook niks,want Val kilmer speelde ook de rol van The Saint,die Engels is.

    Gelukkig zit Bale er wel ouder uit en dat valt het jongere in het donkere sfeertje meschien niet zo snel op.

    Het is afwachten en te hopen dat hij 2 of 3 films aan durft.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Alleen is Bale wel jong.
    Hij is pas 29 namelijk en wordt op 30 Januari,30 jaar.
    De Minimale leeftijd van de vorige Batman was 35 jaar.
    Aangezien het volgens voorlopige berichten om een PREquel gaat, zal het leeftijdsaspect geen onoverkomelijke problemen opleveren.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Aangezien het volgens voorlopige berichten om een PREquel gaat, zal het leeftijdsaspect geen onoverkomelijke problemen opleveren.
    Dan zien we dus ook nog even geen Robin. (komt pas bij deel 3 voor)

    Evetuele Prequel problemen

    Maar Pat Hingle is nu 79 en dat is meschien te oud om Commissioner Gordon tespelen.

    Michael Gough (Alfred) is ook te oud en doet niks meer met films en tv serie's sinds 1999.

    Wie moeten dan de ouders van Batman gaan spelen

  11. #11

    Standaard

    Deze nieuwe film zal zich volgens mij inderdaad afspelen voor de andere Batman films. Toch lijkt het me niet echt een prequel, omdat deze film los zal staan van de andere. Het wordt weer een nieuwe vertelling van het Batman verhaal en zal dus misschien niet perfect aansluiten met de andere films. Dit is naar mijn idee alleen maar goed omdat ze nu een eigen, donkerdere sfeer kunnen creëren die in de andere films nog niet echt zat.

    EDIT: En omdat deze film op zichzelf staat gaan de prequelproblemen die M Balje noemt dus ook niet op.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Deze nieuwe film zal zich volgens mij inderdaad afspelen voor de andere Batman films. Toch lijkt het me niet echt een prequel, omdat deze film los zal staan van de andere.
    Och, daar ben ik erg makkelijk in. Speelt-ie zich voor de andere af, dan beschouw ik het als een prequel, speelt-ie zich erna af, dan noem ik het een sequel. Dat hele gedoe met acteurs die ouder zijn stoort mij ook niet zo. Het is helemaal niet gezegd dat ze in de film voorkomen. Bovendien is er ook een andere hoofdrolspeler, dus waarom zou dat met bijrollen niet kunnen? Als het maar een goed verhaal is en een donkere sfeer, dan vind ik het prima.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik ben niet onder de indruk moet ik zeggen.
    Ik ben het niet met je eens, Jaded..... Als je leest dat Joshua Jackson ook een grote kans had, dan lopen de koude rillingen over m'n rug..

    Misschien hadden ze toch voor Eion Bailey (zo heet die knakker toch? (Band of Brothers)) moeten gaan, maar het is erg jammer dat de eerdere plannen (Guy Pearce, die volgens mij ervoor geknipt is) niet zijn doorgegaan.

  14. #14

    Standaard

    Bale lijkt mij een goede Batman, maar zijn er niet al te veel Batman films???? ik vind alleen Batman 1 leuk en de moeite waard en ik vreesdat het daarbij blijft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    maar zijn er niet al te veel Batman films????
    Nee juist niet.
    Er zijn wel te weinig goede Batman-films.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  16. #16

    Standaard

    Alleen deel 2 kon mij bekoren met de geweldige danny de vito...
    Bale ziet er wel gelikt uit, hopen dat het strakke actie word met een heel duister sfeertje zoals die altijd in gotham city heerst!


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    maar zijn er niet al te veel Batman films????
    Nee juist niet.
    Er zijn wel te weinig goede Batman-films.
    Daar zal deze niets aan veranderen vrees ik.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    maar zijn er niet al te veel Batman films????
    Nee juist niet.
    Er zijn wel te weinig goede Batman-films.
    Daar zal deze niets aan veranderen vrees ik.
    Ik hoop van harte dat je ongelijk hebt. Wait and see.
    Als men echt de elementen van het Batman-genre kan behouden is het niet anders dan perfect mogelijk om een fantastisch goede film te maken.
    Batman films zouden geen superheldenfilms mogen zijn maar neigen eerder naar heel zwarte, deprimerende thrillers.
    Batman is The Crow zonder het bovennatuurlijke aspect.
    "Seven" had een pracht van een Batman-film kunnen zijn.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  19. #19

    Standaard

    Precies! Batman is ook eigenlijk een detective, niet alleen een vechtjas.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Het is afwachten en te hopen dat hij 2 of 3 films aan durft.
    Ik lees net op Dark Horizons dat hij ook heeft getekend voor een sequel en een eventuele Batman vs. Superman film.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #21

    Standaard

    Had ik nou maar Christopher Nolan zijn handtekening gevraagd toen ik hem een handje gaf... Hij wordt nog een grote Hollywood regiseur ook. 't Was ook wel een beetje te verwachten na Following en Memento...

  22. #22

    Standaard

    ik ben altijd wel een batman fan geweest. Vond de serie als kind leuk en ook de cmics. De eerste film vond ik goed de 2e erg goed en ook forever kon me nog wel amuseren alleen batman en robin was erg slecht. Nu ken ik niet de nieuwe comics dus ik weet niet het gehele verhaal maar het zal er wel een stuk donkerder aan toe gaan. Dat is juist mooi. Cristopher Nolan is een goeie regiseur. en Cristian Bale is cool. Ik vond hem in american psycho echt fantastisch. Nee dit kan best eens een goeie donkere batman worden. Ik zie het wel zitten. Hopelijk nu nog een paar goeie bad guys (zoals danny devito, michelle pheifer en jack nickolson)
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  23. #23
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ben nog altijd niet onder de indruk.
    Bale heeft in een bepaalde slechte film meegespeeld en dat kan ik hem nog niet vergeven.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ben nog altijd niet onder de indruk.
    Bale heeft in een bepaalde slechte film meegespeeld en dat kan ik hem nog niet vergeven.
    Equilibrium ?
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  25. #25
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Equilibrium ?
    Die heb ik nog niet gezien.
    Een andere dus ... American Psycho.
    Was een enorme fan van het boek.

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •