Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 583 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Equilibrium ?
    Die heb ik nog niet gezien.
    Een andere dus ... American Psycho.
    Was een enorme fan van het boek.
    Jaaaa.. ik ook.. grote fan. (veel gelachen)
    Maar bij de film heb zo'n idee van : "Het is niet goed... maar veel beter hadden ze hem ook niet kunnen (mogen) maken."
    De naamkaartjes-scène is zo'n voorbeeld van "Goed gedaan, maar de impact van in het boek wordt niet gehaald."
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Equilibrium ?
    Die heb ik nog niet gezien.
    Een andere dus ... American Psycho.
    Was een enorme fan van het boek.
    Tja dat is altijd zo met boeken. Misschien vond je de film niet zo goed. Al vond ik hem zeker oke. Maar bale speelt juist in deze film wel erg goed. Dat klinische, z'n uitbarstingen zijn perfectionisme echt goed .
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  3. #28

    Standaard

    Christian Bale als Batman? zwijmel...aaah heerlijk zou me dat lijken. EN hij kan nog acteren EN Nolan zal zeker geen "Batman&Robin"achtige troep regisseren. Een win-win situation? Dat lijkt me wel, MAAR gaan ze wel een leuk meissie/jonge vrouw casten; en ik bedoel geen natalie "anorexia" portman, of kirsten "lelijke bolle gezicht" dunst en al die andere hollywood dellen. Bah
    "I like it sideways"

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    MAAR gaan ze wel een leuk meissie/jonge vrouw casten
    Dat hoeft ook niet. De liefdesinteresse wijkt alleen maar af van het gegeven dat Bruce Wayne maar aan één enkel ding denkt : de misdaad bestrijden als wraak voor de moord op zijn ouders.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  5. #30

    Standaard Aronofsky

    Grappig, wisten jullie dat Aronofsky ook gevraagd was om de volgende Batmanfilm te doen? Ik vond dat echt zo'n tegenvaller, aangezien ik zijn laatste film erg goed vond. Batmanfilms kunnen inderdaad wel erg vermakelijk zijn, maar ik vond het niks voor Aronofsky (Pi, Requiem for a Dream).

    Enigzins wel blij dat het toch Nolan wordt, want die is wat mij betreft beter geschikt voor dit soort films. Niet dat Aronofsky slecht is, integendeel. Alleen het soort films wat Aronofsky maakte wil ik gewoon meer zien. Want als men in Hollywood begint, meestal is het dan zo dat ze dan vermakelijke actiefilms blijven maken en niet meer diepzinnige psychologische eigenzinnige independent films maken...dus het verlies van Aronofsky aan Hollywood zou zonde zijn.

    Wat de gekozen acteur voor Batman betreft, meneer Bale, die is te jong. Meer geschikt voor een schurk! Wellicht een schurk die eigenlijk goed wil doen, maar te jaloers is op Batman en dan Batman wil afmaken om eindelijk alleen te werk te gaan om Gotham City te redden.

    Maar wie ben ik...

    MeanRat dus!

  6. #31

    Standaard Re: Aronofsky

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Meanrat
    Wat de gekozen acteur voor Batman betreft, meneer Bale, die is te jong.
    De film speelt zich volgens voorlopige berichten vóór de vorige delen af. Er is zelfs sprake van een verhaallijn die zich gedeeltelijk afspeelt voordat Bruce Wayne de taak van Batman op zich neemt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #32

    Standaard

    Op comingsoon.net staat dat Michael Caine de rol van Bruce Wayne's butler op zich gaat nemen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken: een acteur als Michael Caine in een bijrol als butler?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #33

    Standaard

    Er is maar één Batman en dat is Michael Keaton.
    Val Kilmer en George Clooney waren beide geen goede Batman naar mijn mening.

  9. #34

    Standaard

    Volgens comingsoon.net gaat ons aller Rutger Hauer meespelen. De lijst met acteurs is intussen erg interessant geworden: Christian Bale, Michael Caine, Ken Watanabe ( 8) o.a. Last Samurai), Gary Oldman ( 8)), Liam Neeson, Morgan Freeman, Cillian Murphy (o.a. 28 Days Later), nu dus ook onze eigen Rutger Hauer, en omdat het oog ook wat wil: Katie Holmes.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Ja ik heb lang gewacht op een nieuwe Bat, maar het gaat dan toch nog gebeuren!!! Deze sites zijn trouwens interessant voor degene die ook al zo lang wachten: www.batman-on-film.com en www.darkhorizons.com, daar hebben ze elk dag "vers nieuws"....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Er is maar één Batman en dat is Michael Keaton.
    Nee joh, je bedoelt natuurlijk Adam West ... da's de enige echte 8)

  12. #37

    Standaard

    Michael Caine is gecast als de butler en wat betrefd meneer Bale ik vind er geen ene reet aan!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Caine is gecast als de butler en wat betrefd meneer Bale ik vind er geen ene reet aan!
    Jij hebt de film al gezien? :wink:

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sleepyhollow
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Caine is gecast als de butler en wat betrefd meneer Bale ik vind er geen ene reet aan!
    Jij hebt de film al gezien? :wink:
    Pssssst niet verder vertellen he
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    Ik vind het helemaal niks, Bale als Wayne/Batman. Heeft niet de juiste postuur en hij heeft geen "stripgezicht" (lijkt net of hij in elke film zijn wangen naar binnen trekt en zijn lippen tuit). Maar het kan idd niet erger worden dan B&R.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  16. #41

    Standaard

    Het meest interesant in deze films vind ik toch altijd de bad-guys!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #42

    Standaard

    Lijkt mij de beste Batman tot nu toe te worden en vind Bale wel degelijk goed gecast.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  18. #43

    Standaard

    oh nee he ik denk dat ik niet goed word van dit bericht wat ik nu lees:

    dat rutger hauer krijg een rol in de nieuwe batman film .

    ik denk dat het niet echt gaat werken een nederlands accent in een batman film
    weet je wat het is ik denk te veel

  19. #44

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Batmobiel



    'A thing of beauty, is a joy forever'

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    tja ik ben er niet echt een fan van. Hmmm Nolan is zeker een goeie regiseur maar heeft totaal niet het visuele talent van een Burton. Dat wordt hier toch weer duidelijk. Ik heb nog steeds goeie hoop op een mooie film want ik vind a de casting heel goed en b de regie ook. Alleen ik ben bang dat ik de stijl van batman niet zo goed ga vinden. Nou ja we zien het wel.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  22. #47
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    What the Hell is that? Dat is toch geen batmobile? Het lijkt meer de nakomeling van een wilde nacht tussen de DeLorean uit Back to the Future en de Armadillo uit Armageddon.

    Maar ondanks deze Batmobile ben ik redelijk enthousiast over de film. Volgens de geruchten zullen Scarecrow en Ra's Al Ghul hun opwachting gaan maken. En met name Scarecrow is een all-time-favourite van mij.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  23. #48

    Standaard

    Wat is er mis met de Batmobile uit de eerste Burton film???
    Nu worden we weer opgezadeld met zo,n lelijk apperaat!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  24. #49

    Standaard

    hahahhahaha ziet er niet uit nou mis nog een ding er in en dat een super actrice zoals jlo of britney spears ofzo .

    denk niet niet dat het echt zo goed wordt als ze beweren maar ja de tijd zal het leren .
    ik ben in ieder geval geen fan van deze nu al mislukte film.
    weet je wat het is ik denk te veel

  25. #50

    Standaard

    Ik wou dat mijn deductieve vermogen ook zo goed was dat ik aan de hand van twee foto's kon voorspellen hoe goed de hele film gaat worden.

    In ieder geval vind ik het wel goed dat ze gegaan zijn voor een meer realistische wagen. Het moet immers ook batmobiel versie 1 zijn. Ben benieuwd hoe het er in de film uit gaat zien.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •